Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
axxxi

Predolga veriga, členi...

Recommended Posts

axxxi

Kaj mora človek narest v tej deželi, da dobi normalno verigo in ne 15 cm predolgo! Poveš model motorja, letnik, pa še vedno ni garancije da boš dobil "pravo" verigo! No zdaj lahko sklepate kaj se mi je zgodilo. Tri ure dela v soboto je obrodilo samo veliko jeze ki jo bom danes stresel na odgovorne!

Malo nasvetov kaj narest !!!

BTW: Staro verigo sem prerezal tko da sem zdej čist v p...

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko

a ni tukaj govora o predolgi verigi.... Ice, metla !! :twisted: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
Kaj mora človek narest v tej deželi, da dobi normalno verigo in ne 15 cm predolgo!

V čem je pa problem, če je veriga predolga, skrajšaš jo na potrebno dolžino, potem jo pa namontiraš - krajšanje ti ne vzame več kot pet minut. Model motorja moraš povedati zato, da dobiš pravi modul, pa širino, inp. Kaj bi pa naredili ljudje, ki imajo recimo zadaj večje verižnike, če bi bila veriga že ravno prav dolga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
Kaj mora človek narest v tej deželi, da dobi normalno verigo in ne 15 cm predolgo!

V čem je pa problem, če je veriga predolga, skrajšaš jo na potrebno dolžino, potem jo pa namontiraš - krajšanje ti ne vzame več kot pet minut. Model motorja moraš povedati zato, da dobiš pravi modul, pa širino, inp. Kaj bi pa naredili ljudje, ki imajo recimo zadaj večje verižnike, če bi bila veriga že ravno prav dolga.

...no pa nekdo mu jo bo moral tudi zmontirati skupaj, ker potrebuješ posebno orodje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roman
...no pa nekdo mu jo bo moral tudi zmontirati skupaj, ker potrebuješ posebno orodje

Tudi če bi bila ravno prav dolga, bi jo bilo treba sestaviti. Sam to vedno naredim s pomočjo dveh kladiv in točkala, ker je kvalitrtno orodje za spajanje verig predrago, poceni variante so pa popolnoma neuporabne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Roman, v čem pa je potem problem???

Praviš, da imaš točkalo in kladivo. Torej prešteješ koliko glidov je imela ta stara ketna, na ta novi ketni lepo na tem mestu izbiješ čep (os ali kakorkoli se že reče) in odstraniš višek, ter verigo s priloženo spojko spojiš, oziroma zatočkaš. DID priporoča točkanje, kar je mnogo varneje.

To je to! Simpl ko pasulj. Če znaš spojiti, znaš tudi skrajšati!

Mej se!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki
...no pa nekdo mu jo bo moral tudi zmontirati skupaj, ker potrebuješ posebno orodje

Tudi če bi bila ravno prav dolga, bi jo bilo treba sestaviti. Sam to vedno naredim s pomočjo dveh kladiv in točkala,

temu jaz pravim pacarija :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

temu jaz pravim pacarija :twisted:

Ni, če znaš točkati. Naprava za točkanje naredi isto, samo da je bolj simpl delat.

Če pa zadeve ne obvladaš je bolje pustiti pri miru in peljati na servis! Je tudi varneje!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

temu jaz pravim pacarija :twisted:

Ni, če znaš točkati. Naprava za točkanje naredi isto, samo da je bolj simpl delat.

...aha, sam da tam mahaš s kladivom, tu pa lepo zategneš vijak da stisneš členek pravilno, potem pa s točkalom "zatolčeš" točno tam kot moreš in nikjer drugje. Da o premalo ali preveč stisnjenih O ali X ringih sploh ne govorimo

potem se pa sprašujete zakaj vam je verigo strgalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Kolikor sem jaz razumel trgovca, so splošne verige vedno daljše, kot je potrebno. Če hočeš točno dolgo verigo, jo moraš kupiti kot originalni rezervni del.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
[..aha, sam da tam mahaš s kladivom, tu pa lepo zategneš vijak da stisneš členek pravilno, potem pa s točkalom "zatolčeš" točno tam kot moreš in nikjer drugje. Da o premalo ali preveč stisnjenih O ali X ringih sploh ne govorimo

potem se pa sprašujete zakaj vam je verigo strgalo...

Ja, ja, sej drži. Sem hotel samo povedat, da za tistega, ki pravi, da bo ketno skup sklofal, ne more biti problem predolgo skrajšat!

In da je brez veze vpit češ, so mi predogo ketno prodal, kaj je zdej to za ena šlamparija itd...

Sicer se pa popolnoma strinjam s tabo.

LP HHV :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV
Kolikor sem jaz razumel trgovca, so splošne verige vedno daljše, kot je potrebno. Če hočeš točno dolgo verigo, jo moraš kupiti kot originalni rezervni del.

Tako je! Mislim, da se tole lahko zaklene!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

namesto da si šel ketno kupit na kilo, bi iz kataloga potegnu ven podatke kolk členkov mora imet veriga in same dimenzije le-teh. Potem pa nimaš problemov.

Kaj pa verižniki? nič menjat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
axxxi

No verige nism kupu na kilo ampak DID x-ring za KLR!!!!!!!

Je pa res da sem se prvič sparvu montirat verigo ker sem mel željo to narest sam!! Nisem pa vedel da so verige malo daljše !!

A lahko jez to zdej kvalitetno sam obravim do konca al ne???

Share this post


Link to post
Share on other sites
miki

A lahko jez to zdej kvalitetno sam obravim do konca al ne???

mal višje sem ti že napisal. Kako jo boš skup skuplal? A si kupil že zaprto ali jo moraš še stisniti?

obstaja tudi varianta da zamenjaš verigo, ker nobena nova veriga ni toliko predolga, da jo moraš "krajšati". Kaj pa potem čez par 1000 km jo boš pa podaljševal na tovarniško dolžino al kaj razmišljaš?

Ver jetno nimaš original verižnikov (manjše število zob), zato pa je predolga

Share this post


Link to post
Share on other sites
BRANE

LP

Sam običajno skrajšam verigo tako, da ji najprej ustrezno kovico fanj zbrusim, pri tem pazim, da jo ne pregrejem, stolčem kovico ven in vriga je pač krajša (primerjam jo s staro-ne po dolžini ampak po številu členov- valjčkov. Vedno se dobi zraven verige poseben člen za sestavo- štukanje.Sam vedno sestavljam verigo z členom na varnostno zaponko in ne z kovičenjem. Paziti je potrebno le, da je varnostna zaponka prav obrnjena.

Ko menjaš verigo obvezno menjaj vsaj prednji verižnik!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

No, pa smo pri temi, ki me je mučila pred časom. Kupiti "split" verigo in jo speti z veznim členom (takim s "feder" spojko oz. za kovičenje) ali kupiti že speto verigo (zanka)? Zbral sem izkušnje z mednarodenga kluba lastnikov Transalpov in ugotovil naslednje prednosti in slabosti (ne zamerite mi, če bom predolg...):

1. Nespojena veriga z vzmetno spojko:

+ preprosta montaža

+ preprosto krajšanje, če je potrebno

+ lahko jo zlahka snameš (čiščenje,...)

- možnost za napačno montažo spojke - nevarnost odpetja

- včasih spojka kljub pravilni montaži popusti; kljub temu, da so ti primeri precej redki, ni nič fajn, ko ti ketna leti mimo ušesa ali - še slabše - če jo navije okoli zadnjega zobnika in zadnje kolo blokira...

2. Nespojena veriga s spojko (členom) za kovičenje:

+ montaža, preprosto krajšanje po potrebi

- možnost uničenja O- oz. X-ringov pri napačnem kovičenju (npr. metoda dveh kladiv - bljak...)

- "šibko" mesto pri napačnem kovičenju (prešibak spoj, možen vdor svinjarije mimo tesnilnih obročkov, možnost "trdega" člena,...)

- pravilno kovičenje: posebno orodje z ustreznimi distančniki za razne tipe verig (glej npr. katalog Hein Gericke)

3. Spojena ("neskončna") veriga

+ najbolj varna (vsi členi speti tovarniško kvalitetno)

+ funkcija O- oz. X-ringov po vsej verigi enaka, ker ni "domačega" spoja

+ za standardno število zob na zobnikih dobiš natanko pravo dolžino verige - ni treba krajšati

- ni prilagoditve (krajšanja) verige pri spremenjenem zobniškem razmerju oz. pri krajšanju pridemo na eno od prejšnjih variant

- težavna montaža (sneti zadnjo nihajko, pri Transalpu tudi razdiranje Prolinka)

+ pri razdrtem Prolinku in nihajki ponovno dobro namažeš ležaje nihajke in puše Prolinka (mast z MoS2)

Pri svoji Transalpi sem se odločil za spojeno verigo - torej sem moral sneti zadnjo nihajko. Dela za eno dobro popoldne pri počasnem in kvalitetnem delu, skupaj z menjavo obeh zobnikov, vse po servisni knjigi (modri LOCTITE na vijakih prednjega zobnika, nove varovalne matice zadnjega zobnika, čiščenje in mazanje Prolinka, mazanje ležajev nihajke in ležajev zadnjega kolesa, preverjanje obrabljenosti drsnika verige, ...). Vse sem naredil sam brez posebnih težav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Brane,

v splošno vedenje in varnost objavi še to, kako mora biti varnostna zaponka obrnjena (tega nisem še delal in tudi ne vem če bom in tudi ne vem, če je na škatli od verige kaj napisanega, zato).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • maus
    • maus
      Mogoče moderatorje tega foruma spremlja SOVA ... al pa DORNA (informacije in znanje o motorjih ter pnevmatikah znanstvenikov MS-ja je dragoceno)  ... pa vstavijo kakšn programćek v GSM ... sam v razmislični razmislek  
    • jskrablin
      Jaz sem prepričan da ni bil tolko motor problem ampak nedelovanje naveze Zarco - KTM. Zato so ga pa tudi spustili, ker očitno vse skupaj ni delovalo. In če bi ga držali na pogodbi... S tem dosežejo nič. Ista situacija Lorenzo/Honda. Nea gre, čuj. Zarco je lepo povedal kaj hoče. Se boriti za stopničke in zmage, magari v Moto2. Za to je zastavil kariero. Ve kaj hoče. Če se mu bo izšlo, bomo pa vidli.  
    • VS800
      NAriš si GA
    • KennyJR
      Okej... Še par dejstev za zadnji dve strani prepucavanj...  Kakorkoli obrneš je tako, da sta Espargaroja v očeh tistih, pri katerih to nekaj šteje (če posplošim, da ne dolgovezim) druga liga in Zarco prva liga... Aleix je verjetno malo neočitno izpostavljal svojega brata. Če bi eden os Espargarojev takole odšel bi bilo njegove kariere konec... Zarcoja pač želijo marsikje. Ker ga očitno želi Gigi bo naslednje leto vozil dobrega ducatija pri Avintii. Nice... Kaj namerava Ducati? Vprašanje je kaj namerava Gigi. Tip ima na razpolago očitno neomejen budget in motivacijo Ducati naredit prvaka. Vsaj po izjavah sodeč bo šel preko trupel in vsega denarja. Grabi vse dirkače, ki jih lahko, tudi Zarcoja. Motor bo nekaj novega, nekaj, kar bo tehnološki presežek... Definitivno pa ne bo 1s hitrejši od ostalih, ker tega že teorija ne dopušča in zato bodo rabili tudi pilota. Lahko pa moped dopušča, da bo nekdo, ki je sposoben sledi MM-ju lahko ostal celo dirko zraven in ga na koncu pihnil z nekwj extra HP in pa precej bolje ohranjenimi gumami... Evo... Pa majo...  Glede Fabia... Ja super, bo vozil tovarniško mašino in bla bla... Še vedno je ogromna razlika med tovarniško ekipo in privat ekipo. Sama organizacija in znanje... Tovarniška ekipa na vikend sigurno zna kak čudež več potegnit ven, ko ne gre in tam se lomi prvenstvo... Sete je dosti mel o tem za povedat med 2003 in 2005... Zato pa Yamaha dela škodo sama sebi...  Ducati za 2021 izbira med FQ in MV... Ko se odločijo bodo kupili... In če se odločijo za FQ bodo kupili... Ne bo debate... Če bo MV naslednje leto spet "zanič" bo Yamaha brez obeh... In potem Rossi komot podaljša še za kako leto 😂😂😂
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!