Ice Posted June 26, 2002 Share Posted June 26, 2002 pardon. :shock: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 Kupujem verigo za ZZR 250 in najbrž bo to DID-ova veriga, ki bo pomoje prav tako predolga... ??? Ima Oringe in stane med 22 in 24 000,00SIT... pomoje bo to kar OK. Sedaj mi pa prosim povejte kakšen je postopek krajšanja ?! Pomoje je en vezni ring z varnostno zaponko,... odvečne pa pač odbrusiš dol... če se ne motim :) Mislil sem celo da so verige iz enega kosa (beri brez raztavljivega člena). Hmmm prosim svetujte mi, če je to to ?! Ker original stane krepkih 37 tisočakov... sem bolj nov v vsem tem :) O sedanji lahko rečem, da se je "pretegnila" pri 27 000km. Zanima me tudi kako ugotovim obrabo zobnika. Na zadnjem servisu je sicer rekel, da zobniki so še OK,.. veriga pa da nebo dolgo... in res je... od takrat je preteklo 2500km in nimam je več kam nategovat. Pika na i je bila, ko mi jo je včeraj celo vrglo dol z zadnjega zobnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 Kupujem verigo za ZZR 250 in najbrž bo to DID-ova veriga, ki bo pomoje prav tako predolga... ??? Ima Oringe in stane med 22 in 24 000,00SIT... pomoje bo to kar OK. Sedaj mi pa prosim povejte kakšen je postopek krajšanja ?! Pomoje je en vezni ring z varnostno zaponko,... odvečne pa pač odbrusiš dol... če se ne motim :) Mislil sem celo da so verige iz enega kosa (beri brez raztavljivega člena). Hmmm prosim svetujte mi, če je to to ?! Ker original stane krepkih 37 tisočakov... sem bolj nov v vsem tem :) O sedanji lahko rečem, da se je "pretegnila" pri 27 000km. Zanima me tudi kako ugotovim obrabo zobnika. Na zadnjem servisu je sicer rekel, da zobniki so še OK,.. veriga pa da nebo dolgo... in res je... od takrat je preteklo 2500km in nimam je več kam nategovat. Pika na i je bila, ko mi jo je včeraj celo vrglo dol z zadnjega zobnika. kup komplet pa ne bo predolga(2 verižnika+veriga). Verižnike moraš pa tudi menjati, ker naslednja stvar ki jo boš naredil boš menjal verižnika. Nova veriga pa stara verižnika...to ne dela dolgo Link to comment Share on other sites More sharing options...
HHV Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 Bateman!!!! Pojdi na stran Predhodna 1, 2, 3, 4 To fantič piše na vrhu strani. Klikete, klikete, klik, pa si na začetku, sredi, četrtku itd. Samo vmes je treba pa čitat, pa si na koncu brihten ko buče! No pa da te ne bom samo zajeb...l, ti povem, da je tisto glavno, kar te verjetno najbolj j..e, napisal Brane. Čitat in uči se. Matr, pa smo včasih pionirčki maršalu Titu prisegal da se bomo učil, ta ta nova generacija pa še brat neče.....!!!! Grrrrrr!! :cry: :wink: :wink: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaTeMaN Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 hehe ni časa :) pa saj berem pa berem,.. pa vas takoj odnese off topic,.. pa neham brat :) se bom pobolšal obljubim :) evo že berem ! dober začetek a ne ? :) hehe sorry PS: niste se zjasnili kaj je zdaj z zaponko ? :) DA ali NE ! je res NEVARNA ? :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HHV Posted July 1, 2002 Share Posted July 1, 2002 hehe ni časa :) pa saj berem pa berem,.. pa vas takoj odnese off topic,.. pa neham brat :) se bom pobolšal obljubim :) evo že berem ! dober začetek a ne ? :) hehe sorry Pohvaljen!!! Priiiiiideeeeeen! :wink: :lol: :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
onboard Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Živjo folk, rabim vašo pomoč... in sicer, zanima me kje v Sloviniji bi lahko dobila člene za verigo oz. celo verigo. Mogoče izdeluje to kak privatnik ali se lahko kupi samo original? Hvala za odgovore in pomoč..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
budacki Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Živjo folk, rabim vašo pomoč... in sicer, zanima me kje v Sloviniji bi lahko dobila člene za verigo oz. celo verigo. Mogoče izdeluje to kak privatnik ali se lahko kupi samo original? Hvala za odgovore in pomoč..... Kupis original in nimas problema. Menjas en clen, pa poc drugi in tako naprej. Zamenjas komplet zobniski set in resnicno nimas problemov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YAMASAKI Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 Živjo folk, rabim vašo pomoč... in sicer, zanima me kje v Sloviniji bi lahko dobila člene za verigo oz. celo verigo. Mogoče izdeluje to kak privatnik ali se lahko kupi samo original? Hvala za odgovore in pomoč..... Poglej v Louisu: http://www.louis.de/_40964457d22ce76c1fd65....php?topic=list, v Ljubljani pa je podjetje Trg preko katerega lahko naročiš. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadbuster Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 (edited) Kar velika večina mislim da nas daje na svoje konjičke kompleten set zobnikov in verige hkrati...in večina ne daje gor originalov,eni recimo dajemo gor D.I.D. komplete,ki so mislim da tudi cenovno dokaj ugodni v primerjavi z originalom...ampak izbira vsakega posameznika.Menjat členke po moje ni najboljša rešitev,ne s strani varnosti (kaj,če ti jo utrže v ovinku pri brzini?) ne ekonomske...ko so členki slabi,je za zamenjat verigo v kompletu...aja,pa D.I.D. komplete imajo v vsaki bolje založeni moto trgovini ali pa pri serviserjih,drugače ti jo pa naročijo...ker vseh in za vse motorje itak ne morejo imeti ;) Edited November 26, 2008 by roadbuster Link to comment Share on other sites More sharing options...
moto rider Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 (edited) A za psa privezat'? :hmm: :? Edited November 26, 2008 by moto rider Link to comment Share on other sites More sharing options...
no_name Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 verige in druga strojna gonila: http://www.teve.si/verige.htm ČZ verige http://www.bmtrade-si.com/web/index.php?op...t&Itemid=10 Čz verige so zelo dobre; menjaj sprednji in zadnji verižnik in veriko; verižnika ni potrebno kupiti v kompletu ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadbuster Posted November 26, 2008 Share Posted November 26, 2008 (edited) Napiši pol,da je to za speedway mašino...to je druga zgodba... Edited November 26, 2008 by roadbuster Link to comment Share on other sites More sharing options...
onboard Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 fantje hvala za pomoč, bom te dni malo pobrskala kaj se da narest, pa vas potem obvestim, ko dam motor na ketno .) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEOI-NAGE Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 fantje eno vprašanje. DID 525 VM2 sicer je ketna z členom ki ga je potrebno zakovičit. Jaz sem zadnje kolo pobral dol, zadnji zobnik, sedaj bom še prerezal verigo in dal sprednji verižnik dol. Ko namontiram nove verižnike, kdaj ketno zakovičim - na motorju ali jo je potrebno prej ? Če jo prej moraš še nihajno dati dol. Hvala za pomoč Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 samo a si ti ziher da bi dobil neskončno (zakovičeno) ketno čez ti dve mesti, označeni na sliki......ok, čez prvo bi še šlo, če bi snel nihajko, sam za tisto na nihajki pa ne vem :grrr , bi jo moral kar mal pofleksat a ne :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
danci1973 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Ko namontiram nove verižnike, kdaj ketno zakovičim - na motorju ali jo je potrebno prej ? Če jo prej moraš še nihajno dati dol. Ketno obvezno zakovičiš vsaj en teden preden jo montiraš in to obvezno v kopalnici ob prisotnosti vsaj treh devic. :slap: Ne bi bilo slabo, če bi vsaj en kanček pomislil... D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEOI-NAGE Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Lihkar sem imel eno devico, škoda ki se nisem spomnil prej. Potem moram zakovičit gor dio porko Link to comment Share on other sites More sharing options...
danci1973 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Lihkar sem imel eno devico, škoda ki se nisem spomnil prej. Potem moram zakovičit gor dio porko A je že prepozno? ;) Ja, seveda - najprej zmontiraš zobnike, potem napelješ verigo in na koncu zakovičiš. Pri motorjih, ki imajo zadnjo vilico z ojačitvijo ponavadi niti ni drugega načina. D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEOI-NAGE Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Hvala, kakšno orodje je pa tole za kovičenje. Je možno doma narediti tole zadevo ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k0ci Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 ...no, če imaš še kak rezervi vezni člen jo lahko že prej zakovičiš, lahko potem vsaj rečeš da si se naučil ketno montirat na lastnih napakah orodje za kovičenje imajo v louisu, lahko ga pa tudi doma narediš ja, izgleda nekaj podobnega kot mikrometer, nastaviš na štifta in zašraufaš da se zaprešata, lahko pa tudi en konec ketne nekam opreš in s kladivom zakovičiš :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
danci1973 Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Hvala, kakšno orodje je pa tole za kovičenje. Je možno doma narediti tole zadevo ? Tole stane pri Hein Gericke 80€ in se mi zdi precej boljše od tega pri Lojzu za 30€ (eno tako se mi je že zlomilo). D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEOI-NAGE Posted December 1, 2008 Share Posted December 1, 2008 Hvala, mi je tudi koci nekaj povedal pa bom poskušal po domačem receptu. Bom poročal ko prerežem ketno, vse očistim potem pa poročam kako bo šlo za gor. Najbrž bo pa treba kupit na koncu ja:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now