Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ver jetno nimaš original verižnikov (manjše število zob), zato pa je predolga

Kupil sm set "OBA VERIŽNIKA IN VERIGO" sem pa že stisnil člen na verigi nisem ga pa zakoval!!!

Pa veriga ni mal predolga ampak cca. 15 cm

Objavljeno

Ver jetno nimaš original verižnikov (manjše število zob), zato pa je predolga

Kupil sm set "OBA VERIŽNIKA IN VERIGO" sem pa že stisnil člen na verigi nisem ga pa zakoval!!!

Pa veriga ni mal predolga ampak cca. 15 cm

nimaš pravega kompleta 100% zamenjaj

Objavljeno

Sej bi zamenjal samo nisem dobil občutka da majo podobno željo v TC-ju!!!

No grem popoldan tja pa bomo videli kaj se bo dalo zment!!!

Objavljeno

Vse tisti ,ki se tako ali drugače zgražate nad uporabo kladiv pri spajanju verige, bi samo vprašal, če so že kdaj videli kako se spaja veriga s pripravo za spajanje - nerjetno ne, ker je tudi tam glavno kladivo, samo točkalo si s pripravo pritrdiš na verigo, potem pa "udri po siromaku". Tudi člene moraš v obeh primerih založiti, da jih ne stisneš, pa člen za spajanje ima na sredini že pikico, kjer je potrebno zatočkati. Sicer je stvar vsakega posameznika, kako se stvari loti, moti me pa, da nekdo kritizira stvar na katero se ne spozna.

Objavljeno
Vse tisti ,ki se tako ali drugače zgražate nad uporabo kladiv pri spajanju verige, bi samo vprašal, če so že kdaj videli kako se spaja veriga s pripravo za spajanje - nerjetno ne, ker je tudi tam glavno kladivo, samo točkalo si s pripravo pritrdiš na verigo, potem pa "udri po siromaku". Tudi člene moraš v obeh primerih založiti, da jih ne stisneš, pa člen za spajanje ima na sredini že pikico, kjer je potrebno zatočkati. Sicer je stvar vsakega posameznika, kako se stvari loti, moti me pa, da nekdo kritizira stvar na katero se ne spozna.

...roman če imaš mene v mislih, sem to delo "opravil" pred kratkim z orodjem in ne po "šlamparsko"

Objavljeno
Brane,

v splošno vedenje in varnost objavi še to, kako mora biti varnostna zaponka obrnjena (tega nisem še delal in tudi ne vem če bom in tudi ne vem, če je na škatli od verige kaj napisanega, zato).

Varnostna zaponka naj bo vedno obrnjena tako, da stran na kateri je cela, vedno v smeri potovanja verige (ne motorja), predstavljaj si, da na verigo nastaviš recimo vejo: zaponko mora veja zabijati na verigo in nikakor ne sneti oz. izpeti. Še nekaj: dobro prehlej če je zaponka "sedla" pravilno v utore na zatičih.

Objavljeno

nesi nazaj in jim razbij gobec,nekompetentnim idiotom - ce seveda nisi zahteval narobe dela.

Objavljeno

To sem hotel slišat !!!!!!

GO ICE YOU THE MAN!!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Objavljeno

Po moje je edino varna zadeva veriga ki je speta z original orodjem.

Veriga,ki je speta z zaponko pa je po moje celo nevarna-sploh za

cestake. :!:

pozdrav

Objavljeno

Zakaj?

Bodi prepričan, da avtorji verige v škatlo ne bi prispevali zaponke, če bi jim lahko en sam Zemljan na sodišču dokazal nevarnost, oziroma posledice uporabe zaponke.

Objavljeno

Ko sem prijatelju (velik poznavalec in mehanik za mot. kolesa)omenil,da

bi pri menjavi verige in zobnikov uporabila zaponko,sem jih skoraj dobil

po buči. On pravi,da je še za endure nevarno in da je že videl veliko primerov,ko je zaponka odletela. :!:

Objavljeno

A ste že kdaj videli,kaj naredi veriga na navadnem tomosevem avtomatiku,ko ji odtrga sponko???????

Raje ne....ni preveč prijeten pogled......predvsem noga tistega,ki jo je fasal po gležnju....potem pa šraufi,pa platinaste ploščice....itd!

No današnje verige so verjetno boljše,kot tiste pred 20 leti.I HOPE!!!

VRNI U ŠTACUNO....PA TAPRAVO DIMENZIJO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno

Torej - najprej o spajanju "s kladivom". Povsem se strinjam z Romanom, da je tudi pri uporabi orodja še vedno "ta glavno" kladivo. V svojem postu sem mislil na tisti način, ko "kovači" podstavijo eno kladivo na eni strani ketne, potem pa z drugim kladivom nemarno nabijajo po drugi strani, da prav nagravžno pomendrajo štift. :( O kakem točkalu ne duha ne sluha...

Pa še glede vzmetnih spojk - te spojke se včasih (redko) vseeno odpnejo. Honda jih npr. močno odsvetuje, za Transalp npr. dovolijo le tovarniško speto verigo. Na mednarodni Transalp mailing listi je bilo javljenih nekaj primerov odpetja kljub pravilni montaži spojke. Večinoma je motor sicer ketno "pustil za sabo po cesti", škode pa je bilo malo (npr. razbit pokrov prednjega verižnika), a ne vedno... Konec koncev se spojka odpne celo pri biciklu!

Objavljeno

a lahko samo malo piknem- kupujte si motorje s kardanom :D :lol:

Objavljeno
a lahko samo malo piknem- kupujte si motorje s kardanom :D :lol:

potem pa nimamo kaj nabijat tlele 8)

Objavljeno
a lahko samo malo piknem- kupujte si motorje s kardanom :D :lol:

moze - samo imam raje motor z kardanom. :P (pikpikpress) :wink: :lol:

Objavljeno

ice toporišič ima raje s pikpikpikpres

Objavljeno

jebes toporisica - daj mi motor; z ali s kardanom,vzamem :lol: :lol:

Objavljeno

RATAL MI JE SKRAJŠAT KETNO TKO DA JE VSE COOL!!!

SE MI PA VSEENO ZDI DA BI MORAL DOBIT PRAV DOLGO VERIGO ČE SEM POVEDAL OZNAKO MOTORJA IN LETNIK!

VAŽNO JE PA DA SEM BACK ON THE ROAD :twisted: :twisted: :twisted:

Objavljeno

jebes toporisica - daj mi motor; z ali s kardanom,vzamem

_________________

motorja pa ne dam :shock: :roll:

Objavljeno

ma ne tvojega,marijan - lahko novega. :wink: :lol: :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!