Skoči na vsebino

začetnik!!! na pomoč!!!


Priporočene objave

Objavljeno

lep pozdrav vsem motoristom.

sem začetnik oz. bi to rad šele postal.imam nekaj izkušenj sicer z enduro 500 , ker pa se zavedam da je cestak povsem druga pesem bi prosil izkušene motoriste da mi predstavijo realno sliko (ne samo laičnih babičinih nasvetov češ ti se boš itak ubil) le teh,namreč naslednjo pomlad imam namen kupit naked varijanto nekaj v stilu HONDA CB 1300,HORNET 600 ali HORNET 900. ja vem marsikdo se v tem trenutku že drži za glavo ampak naj najprej navedem svoje mere ki mislim (vsaj jaz mislim tako če se motim me prosim popravite) da imajo pomembno vlogo pri nakupu motorja. težak sem 102 kg visok 192 cm

pa bi prosil za čimbolj izčrpne nasvete ker trenutno sem v veliki dilemi, imam pa tudi strahospoštovanje teh

(brutalnih) zadevščin tako da KAJ PRIPOROČATE?

HVALA

Objavljeno

Čisto iskreno bi kot prvi moped priporočal nekaj v stilu Kawasaki ER5 ali še bolje Suzuki GS500 - po možnosti rabljen... S takim mopedom se je po moje lažje naučit vozit (s tem mislim na tehniko vožnje, ne na predpise), pa še ko kaj gre narobe, se to ne zgodi pri 150+ km/h...

Seveda se ga boš že v eni sezoni naveličal oz. boš 'nujno rabil' nekaj močnejšega, v drugi sezoni pa boš lahko ugotovil, da si v večini situacij (razen na ravnih odsekih) lahko prav tako hiter (ali hitrejši) kot 600 in 1000cc SS motorji. :rolleyes:

Po dveh sezonah z dovolj prevoženimi km boš pa dovolj 'zrel', da boš točno vedel, kak moped hočeš imet.

D.

Objavljeno

Predlagam kaj tazgale, da se malo privadiš na motor.

[attachmentid=83893]

Sory če sem :topic: si nisem mogel pomagat :lol1:

post-5391-1160650591_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Ziv!

Js sm si letos kupil bandita 1200, ki je bil moj prvi motor po Tomosu ATX50. Moje izkušnje:

*moraš znati vozit avto in kolo

*zelo važno: če si mlajši in divji ti nakup odsvetujem, ker če bi imel jaz ta motor pri 20 mislim da nebi preživel sezone (je šlo parkrat na blizu). Se pravi pošlihtana glava.

*Vozi po pravilu, da nimaš nikjer prednosti in vse bo ok.

pa se to. Ce bi se enkrat kupoval, bi kupil kej bl svoh, ker niti slučajno nisem izkoristil celega motorja (racunam na nasledno sezono, vabljeni k spremljanju crne kronike :devil: ), mislim pa da 1200 ze kar blizu najhusga, kar lahko dobis (kar se tice pospeskov). Pac je vmes luknja (se pravi stopnevanje uzitka).

Ce si motor zelis, mislm da ti ziva dusa nebo preprecla nakupa.

Have fun

edit: se podpisem pod danci 1973

Popravljeno . Popravil lavit
Objavljeno (popravljeno)

Hornet 900 je moje mnenje.

Ne ga srat, konjev ni nikol preveč, vse je v glavi. Če maš poštimano potem kupi zaradi mene Rocketa s 2300ccm ali pa ZZR1400 ali pa Goldwinga.

Problem zna biti edino teža motorja, pri manevriranju pri počasni vožnji ali na mestu.

Predvidevam pa da bo *klonk* sledil kaj hitro

Najbolj pa ti priporočam mojega Z750 :D

Popravljeno . Popravil KeC
Objavljeno

Ziv!

Js sm si letos kupil bandita 1200, ki je bil moj prvi motor po Tomosu ATX50. Moje izkušnje:

*moraš znati vozit avto in kolo

*zelo važno: če si mlajši in divji ti nakup odsvetujem, ker če bi imel jaz ta motor pri 20 mislim da nebi preživel sezone (je šlo parkrat na blizu). Se pravi pošlihtana glava.

*Vozi po pravilu, da nimaš nikjer prednosti in vse bo ok.

pa se to. Ce bi se enkrat kupoval, bi kupil kej bl svoh, ker niti slučajno nisem izkoristil celega motorja (racunam na nasledno sezono, vabljeni k spremljanju crne kronike :devil: ), mislim pa da 1200 ze kar blizu najhusga, kar lahko dobis (kar se tice pospeskov). Pac je vmes luknja (se pravi stopnevanje uzitka).

Ce si motor zelis, mislm da ti ziva dusa nebo preprecla nakupa.

Have fun

edit: se podpisem pod danci 1973

HVALA ZA ODG.

glede let star sem 27. no tudi moja teorija je nekako takšna kot tvoja namreč rad bi kupil motor in ga nekaj let vozil ne pa da bom že naslednjo sezono prebiral oglasnike . od začetka ga sigurno ne bom 100% izkoristil ampak saj se te zverine da tudi kultivirano vozit a ne.

Objavljeno

S CB 1300 hja srečno, ... mogoče ti bo pa uspelo preživeti (vozil in imel)

S Horneto 900 hja, ... beri zgoraj (vozil in ne bi imel)

S Horneto 600, ... želim ti veliko užitkov in varnih kilometrov (čeprav niti ni tako zelo preprosto preživeti prve sezone) (vozil, pa vseeno ne bi imel)

Respect,

Zoolo :blink:

Objavljeno

Ziv!

*moraš znati vozit avto in kolo

Se pravi pošlihtana glava.

edit: se podpisem pod danci 1973

Tudi jaz.

Znat voziti avto, pa res ne pomeni, da znaš voziti tudi motor, ali navadno kolo. Jaz osebno, 100%, ne obvladam, ne prvo, ne drugo in ne tretje. Včasih ko pridem nažgan domov (seveda peš) ne obvladam niti svoje "Lumpe". :lol1:

Objavljeno

Mislim da se da 1200 vozit bolj kultivirano kot 125. 1200 vleče ze od 2000 rpm medtem k se 125 odtrga tm pr 8000. Je pa teza res mal tečna (250kg), ampak mislm da si mocan fant. in ja kr se mene tiče sm si kupil motor za cel zivljenje (no ja dokler bo delal).

Objavljeno

Mislim da se da 1200 vozit bolj kultivirano kot 125. 1200 vleče ze od 2000 rpm medtem k se 125 odtrga tm pr 8000. Je pa teza res mal tečna (250kg), ampak mislm da si mocan fant. in ja kr se mene tiče sm si kupil motor za cel zivljenje (no ja dokler bo delal).

Res se da 1200ccm lepse vozit ampak, le z zahtevnimi masinami ala 2T 125ccm, al pa nekaj ki ima veliko lukenj v moči in navori, se naučiš prave vožnje in tehnike. Kruto a realno. šraufat ročaj brez občutka zna vsako tele :P

Za rockera 27 pa tako. začni s čim manj kubiki. Boš videl da spljoh ni tako težko šaltat na višje kategorije. Predvsem pa je tu tista fora. Danes si kupim 125ccm pa se mi zdi ko raketa (tudi obvladujem jo težje) čez pol leta jo imam v malem prstu in se mi zdi kot malo hitrejše kolo. zaj pa si zamisli da je namesto 125ccm celih 1200ccm :eek: (p.s. Po moje nima noben v glavi tolko porihtano da bi lahko štartal z 1200ccm, ker pač so trenutki ko hočeš videt kaj dejansko tvoja zver zmore in to je velikokrat usodno. Za po ovinkih jadrat pa je že 125ccm dovolj, tak da je 600ccm za začetnika že velik luksuz.)

Pa verjemi mojim besedam, ker sem vozil že veliko peciklov od 30ccm pa do 1200ccm. pa ko sem imel prvič priliko z cbr900f sem imel že 2 leti izkušenj z 125ccm in 250ccm, pa sem pri sebi vedel, da se bom ubil če bom samo pomislo, na kakšno "testiranje".

Ti pa iskreno priporočam, da pred nakupom, probaš kako večurno vožnjo na račun tvoje višine. če čutiš da to ni to se ne sili v nakup, ampak počakaj, na kaj "bolj udobnega". Da boš resnično se imel veselje vsest na moped.

lp, FReAK.

Objavljeno

Res se da 1200ccm lepse vozit ampak, le z zahtevnimi masinami ala 2T 125ccm, al pa nekaj ki ima veliko lukenj v moči in navori, se naučiš prave vožnje in tehnike. Kruto a realno. šraufat ročaj brez občutka zna vsako tele :P

:lol1: :lol1:

Sploh ne seri..Res je zahtevno ja 125 2t vozt, glih tam lahko brez občutka navijaš kolikor moreš!!

Je 600 ali 1000 čiiiiiiist neki druzga .)

Objavljeno

Ker glav ne prodajajo na razprodajah in tudi kosti se celijo počasi, ti predlagam, da kupiš nekaj "pohlevnega" Na cesti ne boš najhitrjši, vendar ti garantiram, da se postopnost obrestuje.

P.s. Izpit že imaš?

Objavljeno

imam nekaj izkušenj sicer z enduro 500

Koliko je to izkušenj? V urah oz. km ?

P.S. podstrešje v red, pol pa kateri koli motor?

Objavljeno

CB 1300 za prvi motor? ... :BUA:

Neki "Bohloni" na tem forumu je takisto spraševal po tem motorju za njegovega prvega. Sam on je bil bolj umirjen, pošlihtan, star ku zemla, blablabla... Čez tri mesece je spraševal, kje se poceni dobi dele za dotičnega, kdo je dober klepar, ličar,... :fredy: . K sreči je vsaj ni skupil.

Kupi si črno Hornet 600 ali CB 750 ( bolj redek model, a bolj klasičen/rokerski ) pa kak GSX 750 se najde, pa Zephyr 750, Yamaha Diversion 600 črna tut lepo zgleda... pa boš čisto zadovoljen lep čas.

Objavljeno

rocker, ne kupovat motorja za kako leto ali dve zgolj z namenom, da se privadiš, ker če to ni to kar si želiš, ti bo vsako minutko na motorju žal, da si koga poslušal. Verjem, da če se boš fural s kakim 500 ccm, pa boš vmes dobil za probo kakega 1200, ti bo takoj žal, da si rinil na manj.

Če pa se sam zavedaš, da si norc, potem pa sploh ne kupuj, pa ne zaradi sebe, ampak zaradi mene, da me kje med svojo norijo ravno ne zbiješ kam v bolnico.

Objavljeno

Jaz sem imel najprej Virago 750 eno leto, potem pa direkt na Bandita 1200! Prvi mesec sem se po vsaki vožnji tresel zaradi brutalnih pospeškov. Ne smeš probavati koliko zmore motor. Svoje znanje, izkušnje in hitrost na cesti postopno nadgrajuješ s prevoženimi kilometri (urami). Dokler imaš strahospoštovanje do take brutalne mašine ni problem. Ne preizkušaj zmožnosti motorja na pamet. Upoštevaj vsaj večino tistega kar piše v temi "predvidevanja" pa kdaj se oglasi na MAKSI delavnici varne vožnje. Sicer podpiram miselnost da je bolje postopno prehajati na močnejše motorje, vendar če imaš čisto glavo in se ne pustiš izzvati na cesti, potem lahko štartaš tut s Hayabuso.

Srečno

Objavljeno

ajajaj pa saj noben motor ni brutalen in zloben in meče voznika iz sedla :eek: :slap:

tudi če kupiš turbo-nitro-rocket-hayabuso (12-ke ne, je prelepa :devil: ), se normalno privajaš in po možnosti še greš na kako delavnico ne bo nobenega problema. nevem od kod vam taki strah če je par konjev več???

močen motor ti pokaže kaj zmore in ti da rešpekta, za malo jajco pa po par km misliš da obvladaš in se razbiješ.

kupi kar ti je všeč in kar boš mel par let, torej 900 ali 1300, če nimaš sreče ali malo pameti se boš razbil tako z 125 kot 1500

Objavljeno

kupi kar ti je všeč in kar boš mel par let, torej 900 ali 1300, če nimaš sreče ali malo pameti se boš razbil tako z 125 kot 1500

Točno tako. :grim :OK:

Objavljeno

Fant ima 27 let, torej v vsakem primeru ima veliko pošlihtano v glavi kaj lahko počne z motorjem in kaj ne.

Kupi kar ti je najbolj všeč, če se rad leno voziš kupi motor z veliko navora (1000ccm+) če si pa rad več na menjalniku kupi 600ccm. Z vsem se da lepo počasi kulturno peljat, z vsem se da ubit.

Pač kupi kar ti je všeč, samo vedi da so to že leteče krste, pa nima veze kubiki.

Še enkrat, če imaš v glavi pošlihtano kako se vozi, torej uživat v vožnji, opazovat okolico, pa kaki krat malo odpret naj ne bo straha, saj je čist enak ko skuter, le bolj težek. Moč pa sam doziraš, če je preveč pač zmanjšaš.

Objavljeno

rocker, ne kupovat motorja za kako leto ali dve zgolj z namenom, da se privadiš, ker če to ni to kar si želiš, ti bo vsako minutko na motorju žal, da si koga poslušal. Verjem, da če se boš fural s kakim 500 ccm, pa boš vmes dobil za probo kakega 1200, ti bo takoj žal, da si rinil na manj.

Če pa se sam zavedaš, da si norc, potem pa sploh ne kupuj, pa ne zaradi sebe, ampak zaradi mene, da me kje med svojo norijo ravno ne zbiješ kam v bolnico.

hvala za vsaj po moje en realen odg. tudi jaz tako mislim.

da bom zdaj kupil motor vreden 2.500.000 sit pol pa čez pol leta prodajal pa se zajebaval z kupci itd. vem pa da bom moral sam z sabo razpucat . ampak sam sebi dopovedujem da bo moja vožnja v začetkih turistična.ja saj vem na začetku smo vsi biseri ampak mislim da je z pošlihtanim podstrešjem to izvedljivo

Jaz sem imel najprej Virago 750 eno leto, potem pa direkt na Bandita 1200! Prvi mesec sem se po vsaki vožnji tresel zaradi brutalnih pospeškov. Ne smeš probavati koliko zmore motor. Svoje znanje, izkušnje in hitrost na cesti postopno nadgrajuješ s prevoženimi kilometri (urami). Dokler imaš strahospoštovanje do take brutalne mašine ni problem. Ne preizkušaj zmožnosti motorja na pamet. Upoštevaj vsaj večino tistega kar piše v temi "predvidevanja" pa kdaj se oglasi na MAKSI delavnici varne vožnje. Sicer podpiram miselnost da je bolje postopno prehajati na močnejše motorje, vendar če imaš čisto glavo in se ne pustiš izzvati na cesti, potem lahko štartaš tut s Hayabuso.

Srečno

hvala za realen odg.

Objavljeno

Z hornetko 600ali 900 boš zelo zadovoljen .tudi jaz sem za moj prvi motor kupil 600 hornet in sem po dve letih z njim še vedno zadovoljen res da sem lani padel 2x ampak pri tem kubiki niso igrali nobene uloge isto bi padel z125 ko ali tisočko odsvetujem ti pa er500 ker res ne gre nikamor .

Objavljeno

Z hornetko 600ali 900 boš zelo zadovoljen .tudi jaz sem za moj prvi motor kupil 600 hornet in sem po dve letih z njim še vedno zadovoljen res da sem lani padel 2x ampak pri tem kubiki niso igrali nobene uloge isto bi padel z125 ko ali tisočko odsvetujem ti pa er500 ker res ne gre nikamor .

ja hvala za odg. ampak jaz merim v višino 192cm tako da nevem kako bi to vse zgledalo saj veš kaj mislim

Objavljeno

Drugo leto mam bandita 600 in ti povem da me tudi mene mika it na 1.2 oz 1.25, ker za vožnjo v dveh je res mal prešvoh, če pa hočeš da gre ga morš pa u non stop na visokih obratih furat. Sej tudi to je lepo sam za v dvoje .... Če je glava oz v njej vse kolkor tolk pod kontrolo ..............bandit 1250 :OK:

V glavnem.....strinjam se s Pervyem in podobno mislečimi :lol1:

Objavljeno

Tudi jaz sem presedlal iz TOMOS avtomatika na Hornet 900-tko, predvidevam da bi se 600-tke kmalu naveličal (glede moči in kubikaže). Tud z 900-tko se da privajat je pa res podrebno počistit na podstrešju. Če razmišljaš o Hornetki 900, se bojim da boš imel težave (glede velikosti), ki bodo prišla na plano ob daljši vožnji. Priporočam testno vožnjo.

Lp, Gregor .)

Objavljeno

100% se podpišem pod PERVY-ja in BARTH-a :worship:

vsekakor motor z večjo kubituro(ne bo ti žal verjemi)......pojdi mal po moto trgovinah pa kakšnega stestiraj pa boš vidu kaj ti najbolj ugaja .)

če je u glavi use poštimano ne bi bil problema, ubiješ se itak tudi z TOMOS avtomatikom :OK:

srečno pa po pameti .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!