Skoči na vsebino

začetnik!!! na pomoč!!!


rocker27

Priporočene objave

100% se podpišem pod PERVY-ja in BARTH-a :worship:

vsekakor motor z večjo kubituro(ne bo ti žal verjemi)......pojdi mal po moto trgovinah pa kakšnega stestiraj pa boš vidu kaj ti najbolj ugaja .)

če je u glavi use poštimano ne bi bil problema, ubiješ se itak tudi z TOMOS avtomatikom :OK:

srečno pa po pameti .)

tako ja..se strinjam z nekaterimi, nekateri pa govorite kr neki :D

Jst sm tudi iz skuterja 50 presedu po dveh letih pavze na 1000ko, ni mi žal :OK: , idelano za vozit, še posebno Z-ji, igračke ko si sam na njem, za v dveh je pa... :doze:

Popravljeno . Popravil mišel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz se podpišem pod Pervya in Barth-a, če si star 27 let kot praviš definitivno razmišljaš drugače kot nek 18 letnik pa naj kdo reče kar hoče ampak tako pač je. Enostavno se čutiš bolj odgovornega za dejanja ki jih počenjaš, no za take zadeve bi te najbolje ocenili tvoji najboljši prijatelji. :OK:

Kot je bilo že večkkartz zoraj napisano če se le da preizkusi motocikle ki so ti po designu in stilu všeč.

Tudi sam sem šaltal iz apn na 636 ss klaso pa nisem imel nekih problemov, vse je odvisno od tebe kaj si želiš, če imaš žilico za dvokolesnike, imaš motor zaradi imiđa(Od gostilne do gostilne) ali zaradi lastnih užitkov in večne želje po motociklu kot sem jo imel jaz.

Če imaš veliko mero spoštovanja do motocikla in njegovih muh ki verjami, da jih ne boš spoznal naenkrat se nimaš česa bati. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z hornetko 600ali 900 boš zelo zadovoljen .tudi jaz sem za moj prvi motor kupil 600 hornet in sem po dve letih z njim še vedno zadovoljen res da sem lani padel 2x ampak pri tem kubiki niso igrali nobene uloge isto bi padel z125 ko ali tisočko odsvetujem ti pa er500 ker res ne gre nikamor .

Nimamava ga več bil je pri hiši 8 let, imela ga je ženna leta 1997 eden prvih v Sloveniji. Takrat sem bral teste bil je testiran končna 180 Km/h.Mislim,da je to za 500 ccm in naked motor kar zavidljiva hitrost.Imel sem Yamaho Virago 750 nikoli ni šel 180 Km/h tudi z vetrom v hrbet, z vetrom v čelo pa tudi samo 125 Km/h(v Višnjegorski klanec me je tudi navaden Uno prehitel, po dveh letih mi je bilo dovolj zamenjal za V-mxa,treba se je bilo privaditi tudi :devil: zadrgo na jakni (ni bila dokraja zapeta)mi je raztrgal ! ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da boš našel v tej salati tudi kaj koristnega (mislim na konkretne podatke o posameznih motorjih). Ne mislim dolgovezit:

-začel Vespa PX 200 E,

-nadaljeval Yamaha XTZ 660 Tenere,

-potem Yamaha 600 Fazer,

-trenutno Honda 900 Hornet.

Se mi je zdel potek pridobivanja kubature in konjev najbolj realen za moje potrebe in znanje. Glede na tvoje mere (za znanje in izkušnje ne vem), bi ti svetoval Bandita 1200 (tudi zavarovanje ni zanemarljivo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma leta ne igrajo tukaj nobene veze. Ne glede na to a je fant 27 al pa 17 ni nujno da ma vse pošlihtano v glavi. Če nima potem nasploh odsvetujem nakup kakršnega koli prevoznega sredstva, pa naj gre tu za kolo, avto ali pa zaradi mene motor.

Sam sem iz prve skočil na 750ccm (pred tem nisem vozil niti avtomatika) pa sem v 2 letih naštepal 45.000km. Imel prometno nesrečo, ki pa bi se zgodila tudi če bi vozil 50 ali 125ccm (pač nor voznik ki je kasneje tudi pobegnil s kraja nesreče). Razen tega pa nikakršnih težav.

V glavnem, dobro razmisli kaj želiš od motorja, poglej koliko si lahko privoščiš in kateri so ti všeč potem pa od te izbire kupi tisto z največ ccm :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajajaj pa saj noben motor ni brutalen in zloben in meče voznika iz sedla :eek: :slap:

Tako kot pravjo fantje...Jaz sem si za prvi motor kupil BMW 1150GS, res nima nevemkoliko konickov, se pa definitivno vozi lepse kot vsi 500 kubicni....

Najbolj vazno je PO PAMETI, vsaj kaksna dva meseca, pol se ga pa itak navadis...

Ce pa ti avto zapelje s stranske ceste, si adijo ce mas 50 al pa 1200 kubikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot pravjo fantje...Jaz sem si za prvi motor kupil BMW 1150GS, res nima nevemkoliko konickov, se pa definitivno vozi lepse kot vsi 500 kubicni....

Najbolj vazno je PO PAMETI, vsaj kaksna dva meseca, pol se ga pa itak navadis...

Ce pa ti avto zapelje s stranske ceste, si adijo ce mas 50 al pa 1200 kubikov.

Se strinjam!

PREVERJENO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem štartal s 650ccm - transalp, prej nisem vozil ničesar. Res je, da transalpka ni močan motor, mi pa nudi vse tiste užitke, ki sem si jih želel od motorja-dolge relacije, spremljanje sveta okoli sebe, pa tudi ovinke se da speljat hitro, ko se navadiš. meni je po parih mesecih postala "prešvoh", sem se že nekaj oziral za Varaderom, potem pa sem naletel tudi na situacije in terene, kjer sem transalpko težko obvladal, pa sem videl, da še nisem zrel za kaj težjega in močnejšega.

Pač, moraš v sebi razčistit, kaj hočeš od motorizma. In če nimaš razčiščeno v glavi, se lahko tudi s frčotom ubiješ, ko prehitro pripelješ v ovinek in te odnese v el. drog ob cesti...

Testiraj več motorjev, kateri ti bo najbolj odgovarjal, pa v teste vključi še boljšo polovico (če jo imaš), da bo tudi ona uživala, ko se bo vozila zadaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rocker, me veseli, da si zadovoljen z mojim odgovorom - podal sem ti ga iz izkušenj. Star sem toliko kot ti, velik pa za 1 cm več. Fazer 600 je moj 1. motor in ga sedaj vozim 3. sezono. Takoj po 1. sezoni sem bil na testiranju novih BMWjev v Štanjelu, kjer sem sprobal 1200 GSa in k1200R, pa ti povem da od takrat gledam samo še za 1000 ccm in več. Pa sploh nisem tišač, moj stil je bolj turing in potovanja, zato bo (upam) drugo leto pri hiši ali FJR ali GS. V glavnem je navor, mirnost teka in plasiranje moči na zadnjo gumo iz 0 obratov tisto, kar ti da velika kubatura - sam pričakujem, da bom z višjo kubaturo vozil kvečjemu bolj umirjeno in z manj živčnosti, kot pa s na pol sportakom, kot je fazer.

Še nekaj, fazer je sicer super motorček, ampak po 3. sezoni opažam, da malo premajhen, saj enotedenska fura pusti ful bolečin v ramah in kolenih (preveč pokrčena poza).

Premisli, za kaj boš motor potreboval, saj naprimer za po LJ od kafiča do kafiča je najboljši kak zrihtan 600 ccm naked, za potovanja pa večje stvari.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma leta ne igrajo tukaj nobene veze. Ne glede na to a je fant 27 al pa 17 ni nujno da ma vse pošlihtano v glavi.

se popolnoma strinjam..poznam ljudi , ki so starejši od mene pa so na cesti idioti..najprej pogruntaj za kaj boš motor uporabljal( za na kavo....daljša potovanja...za se k****t) potem preveri stanje na TRR in potem iz te kategorije za katero si se odločil kupi najmočnejše kar dobiš....predvsem pa imej vedno spoštovanje do motorja, kajti čisto vsak te lahko ubije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot pravjo fantje...Jaz sem si za prvi motor kupil BMW 1150GS, res nima nevemkoliko konickov, se pa definitivno vozi lepse kot vsi 500 kubicni....

Najbolj vazno je PO PAMETI, vsaj kaksna dva meseca, pol se ga pa itak navadis...

Ce pa ti avto zapelje s stranske ceste, si adijo ce mas 50 al pa 1200 kubikov.

hvala za odg. no tudi jaz sem podobnega mnenja.daj mi še nekaj reči tu gor vidim da se govori ogromno o bmw motorjih pa če bi mi nakratko objasnil namreč tudi jaz imam bmw ampak avtomobil glede motorjev pa mislim da so nekako japonci tu doma nevem mogoče se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino kar poleg japonske četvorke šteje je še BMW. (ekstra kratek odgovor :P )

Ma ne resno gre približno takole:

- odlični motorji

- potovalni temperament motorjev (primerno konjev in navora, velja za večino modelov)

- dobra izdelava

- pregovorna zanesljivost

- nizka poraba

- ....

Praktično je BMW skoraj kot Honda, samo da je Bavarc in ima temu primerne cene, beri občutno dražje kot Honda.

Hmmm, .... OK brez zajebancije (za razliko od prvega posta v temi) s tvojo višino in težo, bi vsekakor iskal nekaj v klasi 1000+, čeprav priznam, da si takšnega motorja nisem upal nabaviti za prvi motor.

Ampak poudarek je kje in kako želiš voziti motor? Potovanja, Caffe Racer, SS?

Potem izberi tistega na katerem se boš najbolje počutil.

Z višino 198 in 98 kg, sem letos pač po neplanirani nesreči najdu motor za moj tip vožnje, CB 1300 šla iz garaže (pa je bila super za potovanja), pa se je v njej znašel Varadero (neprimerno boljši motor za dolga potovanja, da ne govorim o velikosti in prostoru, ki je na razpolago za komot položaj).

Aha pa probi najti motor z integralnimi zavorami in ABSom, .... zna rešiti kakšno kost.

Respect!

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino kar poleg japonske četvorke šteje je še BMW. (ekstra kratek odgovor :P )

Ma ne resno gre približno takole:

- odlični motorji

- potovalni temperament motorjev (primerno konjev in navora, velja za večino modelov)

- dobra izdelava

- pregovorna zanesljivost

- nizka poraba

- ....

Praktično je BMW skoraj kot Honda, samo da je Bavarc in ima temu primerne cene, beri občutno dražje kot Honda.

Hmmm, .... OK brez zajebancije (za razliko od prvega posta v temi) s tvojo višino in težo, bi vsekakor iskal nekaj v klasi 1000+, čeprav priznam, da si takšnega motorja nisem upal nabaviti za prvi motor.

Ampak poudarek je kje in kako želiš voziti motor? Potovanja, Caffe Racer, SS?

Potem izberi tistega na katerem se boš najbolje počutil.

Z višino 198 in 98 kg, sem letos pač po neplanirani nesreči najdu motor za moj tip vožnje, CB 1300 šla iz garaže (pa je bila super za potovanja), pa se je v njej znašel Varadero (neprimerno boljši motor za dolga potovanja, da ne govorim o velikosti in prostoru, ki je na razpolago za komot položaj).

Aha pa probi najti motor z integralnimi zavorami in ABSom, .... zna rešiti kakšno kost.

Respect!

Zoolo :blink:

no no ravno cb 1300 imam namen nabavit. če sem pa čisto dkrit se mi pa malo šibijo kolena nisem ga še probal ampak odkrito imam velike pomisleke in rešpekt ali po domače strah me je kot psa ampak želja nekako prevladuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no no ravno cb 1300 imam namen nabavit. če sem pa čisto dkrit se mi pa malo šibijo kolena nisem ga še probal ampak odkrito imam velike pomisleke in rešpekt ali po domače strah me je kot psa ampak želja nekako prevladuje.

Vidim, da si se itaq že sam odločil kaj boš oziroma bi imel. Zdaj samo še nabiraš pogum (beri glasove drugih, ki mislijo tako kot ti), da ne boš mel tako slabe vesti, če boš kupil močan motor.

Praviš, da si začetnik, po drugi strani pa, da imaš pošlihtano v glavi. No, tole ne gre skupaj! Če maš zdaj res pošlihtano v glavi boš vedel čez 5 sezon, ko boš pogledal nazaj in boš živ. Skušnjava je preprosto prevelika in prevozit boš moral kar nekaj km, da boš sploh "zadihal" v prometu na motorju.

Sprva se večina voznikov začetnikov vozi previdno in počasi (začetniški strah), ko pa premagajo strah, pa vsi začnejo malo raziskovati. In tu nastane problem. Močnejši motor ko imaš, dlje lahko raziskuješ!

Glede na tvojo velikost in težo, sploh ne obstaja motor, ki bi ti bil "prav". Vedno boš moral iskati neke kopromise.

Na začetku nihče ne ve kaj pravzaprav hoče. To, da ti drugi svetujejo preprosto ni dovolj. Moral boš preizkusiti več motorjev, da boš lahko ocenil kaj ti leži. Ne delaj si utvar, da si "ta prvi" moped kupuješ za 100 let. Res je, da če si boš kupil šibkejši motor, ga boš prerastel, hitreje osvojil in se ga hitreje navadil. Ali ni ravno to bistvo vsega, da čim prej obvladaš svoj motor? Potem ga boš prodal in kupil boljšega, močnejšega, dražjega. Pri tem boš seveda nekaj denarja izgubil. Saj poznaš rek: "Vsaka šola nekaj stane" in to je cena za to šolo. Cena je lahko tudi mnogo višja, cena je lahko tudi življenje.

No, da ne bom samo moraliziral.

Od naštete trojke je zate prav gotovo najprimernejša CB 1300 z ABS zavornim sistemom. Motor vleče zvezno, brez presenečenj že iz nizkih vrtljajev. Z relativno veliko težo, bo na cesti ostal stabilen tudi pri višjih hitrostih. Omenjen je bil tudi Bandit 1200. Prihaja novi model 1250, ki bo prav tako opremljen z ABS. Zanimiv bo predvsem zato, ker bo verjetno omejen na 72 kw in bo tako padel v nižji reg. razred. V tem nižjem razredu je že CBF 1000 A, ki pa ti bo verjetno nekoliko majhna. Začetniku prijazen motor je lahko tudi BMW R1200GS prav tako z ABS.

lp, blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CB1300 se ti bo lahko kmalu zdela nekoliko premajhna - vsekakor jo probaj prej preizkusiti ali pa vsaj sesti nanjo.

Dobra izbira je lahko tudi Honda CBF1000. Sicer ni povsem naked, ampak se odlično pelje in je udobna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si kupiš premočen motor, ti na kraj pameti ne pade da bi do konca gas navijal.

Prve tri mesece oz. prvih 5000km že mogoče. Potem pa počasi dobiš občutek 'da obvladaš'... :rolleyes:

hvala za vsaj po moje en realen odg. tudi jaz tako mislim.

da bom zdaj kupil motor vreden 2.500.000 sit pol pa čez pol leta prodajal pa se zajebaval z kupci itd. vem pa da bom moral sam z sabo razpucat . ampak sam sebi dopovedujem da bo moja vožnja v začetkih turistična.ja saj vem na začetku smo vsi biseri ampak mislim da je z pošlihtanim podstrešjem to izvedljivo

hvala za realen odg.

rocker27, zakaj sploh sprašuješ? Očitno so 'realni' samo tisti odgovori, ki sovpadajo s tvojo odločitvijo...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar je sledeča.

Sam sem iz ATXov in iz APNjev prešaltal na 1500 ccm. Da ne rečem ,da sem imel občutek ,da se skoraj po zadnjem peljem. Toda kljub navoru in kubikaži je le malček premalo konjev, " saj veš kaj pravijo ,da kojnev ni nikoli preveč" zato menim ,da kupi CB 1300 ali pa Z1000... pa si ga mogoče daj zablokirat na 25KW ali pa gas zajlo podaljšaj če meniš ,da da nimaš v glavi vse pošlihtano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj berem manj mi je jasno, kaj vse bi ti radi povedali.Namreč odločiti se moraš poplnoma sam in to najprej;koliko denarja je v mavhi,nato zakaj boš motor največ uporabljal (potovanja,rekreacija-relaksiranje,sport,kazanje-blefiranje)vsaka od teh uporabnosti ima svoj ČAR kar nas motoriste zelo veliko stane.Zato kot praviš,da bi kupil vsaj 1000 +ccm bo to drag špas zato glej,da se pravilno odločiš prej obvezno probaj par motorjev v tej kategoriji in še komu prisluhi ne samo po netu vedi,da vsak berač svojo mavho hvali.Namreč šele po odločitvi zakaj boš motor uporabljal se boš šele lahko odločil ali rabiš;športnika, nackeda,čoperja ali potovalnega.Ko to pošlihtaš takrat se šele odločiš kaj je bolje:

1) Kardan ali ketna

2) Zračno hlajen ali vodno

3) Nacked ali z verklajdungo

4) Vetrbransko steklo malo ali veliko-z možnostjo regulacije

5) Zavore z ABS ali bez- integrirane,ali neintegrirane

6) Nastavitev vzmedi ročno ali električno

7) Nastavitev amortizerjev ročno ali elektronsko

8) Potovalni računalnik da ali ne

9) Nastavitev sedeža po višini da ali ne

Še veliko bi lahko našteval npr:avtomatska sklopka, getje ročk,gretje sedežev,tempomat,ksenon luči,el.priključek itd.

Zdaj vidiš koliko dejavnikov vpliva pri nakupu motorja :devil: težko se je odločiti jaz sam sem že vlikokrat stal pred tako odločitvijo (kar 6X),bil je skoraj vedno vprašljiv denar razen pri zadnji odločitvi.Po tej sezoni lahko zatrdim,da je bila odločitev pravilna. :OK: :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj berem manj mi je jasno, kaj vse bi ti radi povedali.Namreč odločiti se moraš poplnoma sam in to najprej;koliko denarja je v mavhi,nato zakaj boš motor največ uporabljal (potovanja,rekreacija-relaksiranje,sport,kazanje-blefiranje)vsaka od teh uporabnosti ima svoj ČAR kar nas motoriste zelo veliko stane.Zato kot praviš,da bi kupil vsaj 1000 +ccm bo to drag špas zato glej,da se pravilno odločiš prej obvezno probaj par motorjev v tej kategoriji in še komu prisluhi ne samo po netu vedi,da vsak berač svojo mavho hvali.Namreč šele po odločitvi zakaj boš motor uporabljal se boš šele lahko odločil ali rabiš;športnika, nackeda,čoperja ali potovalnega.Ko to pošlihtaš takrat se šele odločiš kaj je bolje:

1) Kardan ali ketna

2) Zračno hlajen ali vodno

3) Nacked ali z verklajdungo

4) Vetrbransko steklo malo ali veliko-z možnostjo regulacije

5) Zavore z ABS ali bez- integrirane,ali neintegrirane

6) Nastavitev vzmedi ročno ali električno

7) Nastavitev amortizerjev ročno ali elektronsko

8) Potovalni računalnik da ali ne

9) Nastavitev sedeža po višini da ali ne

Še veliko bi lahko našteval npr:avtomatska sklopka, getje ročk,gretje sedežev,tempomat,ksenon luči,el.priključek itd.

Zdaj vidiš koliko dejavnikov vpliva pri nakupu motorja :devil: težko se je odločiti jaz sam sem že vlikokrat stal pred tako odločitvijo (kar 6X),bil je skoraj vedno vprašljiv denar razen pri zadnji odločitvi.Po tej sezoni lahko zatrdim,da je bila odločitev pravilna. :OK: :beer2:

Tule ti je Brumer lepo napisal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sn letos v avgustu naredu ispit ,rabu sm 15 let da bučo spravim na vrat ne na gas pa sm kupu KLE 500 zakon :kva2: Okret fajn ga je pelat kr gre .Tak da ko so moji frendi (stari bikerji)vidl KLE so bli zadovoljni,pa še to vozi se z ludmi ki se znajo vozit ne ki mislijo da se znajo pa na spomlad brez šole varne vožnje za motoriste ne gre

pa LP :eek:

post-12908-1160981027_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!