Skoči na vsebino

začetnik!!! na pomoč!!!


rocker27

Priporočene objave

Hello!!

Tisti S na koncu naj bi bil kao sport,ponavadi je razlika v pol oklepu,instrumentariju in balanci.

S naj bi nudil malo boljšo veterno zaščito,pa tudi balanca je malo nižje-športno postavljena glede na N verzije,agregati so pa v veliki večini identični!

Krusnix ti bos po to izjavo moral malo bolj TEKOČE izpeljat :P

LP DAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!!

Tisti S na koncu naj bi bil kao sport,ponavadi je razlika v pol oklepu,instrumentariju in balanci.

S naj bi nudil malo boljšo veterno zaščito,pa tudi balanca je malo nižje-športno postavljena glede na N verzije,agregati so pa v veliki večini identični!

Krusnix ti bos po to izjavo moral malo bolj TEKOČE izpeljat :P

LP DAN

NI blema Dan na moč gremo sej smo pebi ,a ne :beer2: :grupni: :smoke: :drunk:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Nimamava ga več bil je pri hiši 8 let, imela ga je ženna leta 1997 eden prvih v Sloveniji. Takrat sem bral teste bil je testiran končna 180 Km/h.Mislim,da je to za 500 ccm in naked motor kar zavidljiva hitrost.Imel sem Yamaho Virago 750 nikoli ni šel 180 Km/h tudi z vetrom v hrbet, z vetrom v čelo pa tudi samo 125 Km/h(v Višnjegorski klanec me je tudi navaden Uno prehitel, po dveh letih mi je bilo dovolj zamenjal za V-mxa,treba se je bilo privaditi tudi :devil: zadrgo na jakni (ni bila dokraja zapeta)mi je raztrgal ! ! !

Praviš da virago ni šel več kot 180 :kva2:

Nevem no..js sem z njim prekleto zadovolen...ok ni za podirat rekorde ampak vrjames al pa ne..letos ko sma se z mojo vozila iz dopusta me je malo zamikalo in na edinem delu ki sem ga prevozil po avtocesti sem ga pognal na okrog 187-190 km/h (+ - kol pac lahk odbijemo če števec pri tej hitrosi malo laže), v glavnem, šlo je res pa tudi da je bilo malenkost navzdol...

Potem je s tvojim moralo bit nekaj hudo narobe..sploh če praviš da z vetrom v glavno ni šlo čez 125 ???Kruta!!

Na srečo moj ni tolk len!!! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni jas sem se odločil za R1 pa čeprav nimam veliko iskušenj.oz mam samo ne na 1000 prvi moped sem dobil pri 5tih letih,se znjim vozil gor pa dol po ulici :D pri 12 sem dobil cr80 pa se znjim vozil po lokalnih gozdovih..pol pa sem začel na začetku kupil apn pol še enega...in tako dokler nisem nabavil skutera.skuter sem predelal saj je bil premalo močen že na začetku predelal sem ga na highend .) in se vozil 1 leto.kupil yamaho xj 600n vendar sploh nisem imel volje do vožnje ker je imela slabše pospeške ko skuter :blink: nevem v glavi imam spucano v mestu ne divjam tudi prehiteval nisem nikoli v nepregledne ovinke.upam da nisem naredil napake in kupil R1 sicer pa boste tako ali tako videli na črnem forumu.čeprav si želim in upam da se bom čez 5 let spominjal na vožnje pol lepih cestah :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne... Vse je v glavi. Če imaš tam porihtano, ni panike za prvi resen motor imet R1. Bolj so hudič ti novodobni bogatašeki, ki imajo denar, izkušenj pa ne. In ker pač ima denar, si menda ja ne bo kupoval kakega malega motorčka. Kupimo najmanj Hayabuso, pa naj se vidi raskoš. Potem pa, kot na YouTube večkrat videno,- gas pa v drevo ali zid...

Mi smo se učili na MZ-jih, pa so včasih bili še prehitri. Samo je pa razlika, če zaplužiš pri 100km/ ali pri 200.. No, vsaj oprema je zdaj boljša.

Sčasoma prerasteš željo po samodokazovanju, pa želje niso več moč in hitrost (enim še vedno), se malo umiriš. In imaš 90 konjev pod ritjo dovolj. Ali pa manj. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da si se kar dobro odločil :OK: , res pa je da na močneje potem skoraj nimaš na kaj prešaltat :devil: :P kar je pa tudi edina slabost če se temu lahko sploh tako reče. .)

Misim da je lahko včasih kar bolj nevarno ko šaltaš iz 600 na liter pa ti je potem določen ovinek ki ga sicer dobro poznaš kar nenekrat preblizu, kdo je to probal že ve kaj hočem z tem povedat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni jas sem se odločil za R1 pa čeprav nimam veliko iskušenj.oz mam samo ne na 1000 prvi moped sem dobil pri 5tih letih,se znjim vozil gor pa dol po ulici :D pri 12 sem dobil cr80 pa se znjim vozil po lokalnih gozdovih..pol pa sem začel na začetku kupil apn pol še enega...in tako dokler nisem nabavil skutera.skuter sem predelal saj je bil premalo močen že na začetku predelal sem ga na highend .) in se vozil 1 leto.kupil yamaho xj 600n vendar sploh nisem imel volje do vožnje ker je imela slabše pospeške ko skuter :blink: nevem v glavi imam spucano v mestu ne divjam tudi prehiteval nisem nikoli v nepregledne ovinke.upam da nisem naredil napake in kupil R1 sicer pa boste tako ali tako videli na črnem forumu.čeprav si želim in upam da se bom čez 5 let spominjal na vožnje pol lepih cestah :D

Vidm da si iz MB, čez mejo imaš dirkališče .)

hint: Novi Marof, no sej verjetno že veš, ampak kot prijateljski nasvet. Sicr pa če imaš v glavi kaj več od stare slame, potem ni panike! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nisi naredu veliko napako. :)

Tudi jaz sem imel podobne iskusnje z motorji kot ti,pa sem si lani kupu

cbr 1000 rr ampak ti moram priznat,da pazi od zečetka in ne pretiravaj

svojih sposobnosti ker 1000 zna razviti veliko moči in ko jo mi verjemi,da

rabiš precej izkušenj in spretnosti da ga obvladaš. :D :D

Samo to ti še rečem vozi z glavo pa se da vozit še močnejše motorje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav vsem motoristom.

sem začetnik oz. bi to rad šele postal.imam nekaj izkušenj sicer z enduro 500 , ker pa se zavedam da je cestak povsem druga pesem bi prosil izkušene motoriste da mi predstavijo realno sliko (ne samo laičnih babičinih nasvetov češ ti se boš itak ubil) le teh,namreč naslednjo pomlad imam namen kupit naked varijanto nekaj v stilu HONDA CB 1300,HORNET 600 ali HORNET 900. ja vem marsikdo se v tem trenutku že drži za glavo ampak naj najprej navedem svoje mere ki mislim (vsaj jaz mislim tako če se motim me prosim popravite) da imajo pomembno vlogo pri nakupu motorja. težak sem 102 kg visok 192 cm

pa bi prosil za čimbolj izčrpne nasvete ker trenutno sem v veliki dilemi, imam pa tudi strahospoštovanje teh

(brutalnih) zadevščin tako da KAJ PRIPOROČATE?

HVALA

Za tvojo višino in težo je 600 kubičen motocikel premali in prenežen. Med japonskimi znamkami je po vprašanju kvalitete št. 1 Honda. Ostalo pa se boš moral odločiti sam. Predvsem razmisli, kje, kako in kako daleč se imaš z motorjem namen voziti. Ko boš to vedel, boš lažje izbiral. Med naštetim, upoštevajoč tvoje želje in telesne parametre, bi jaz izbral Hondo CB 1300.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem voznik začetnik motor vozim eno leto pri 45 letih imam pošlihtano v glavi (sem poklicni voznik) sem se pozanimal pri motoristih in trgovcih,kakšen PRVI motor si naj kupim.Kupil sem HONDO CBF 600 N.Za začetnika super motor.Ker se vozim vičino z ženo je malo švoh(350 kg skupne teže)sem umirjen voznik,tudi v avtu. Letos sem nabavil CBF 1000 ABS.Sem mnenja vozi z glavo ,opazuj in predvidevaj pa je vseeno kakšen motor voziš. PA SREČNO !!!!!!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikoli ni vseeno kakšen motor voziš. Še posebej ne, če se voziš v dvoje. In, bog ne daj, še potuješ. Izbira motorja je ključnega pomena za nadaljevanje "kariere" motorista.

SE STRINJAM ZATO SEM SI IZBRAL ŠVOHNEJŠI MOTOR ZA ZAČETEK MOJE KARIERE MOTORISTA(VOZIL NAJ BI SE SAM).KO SEM PRVIČ POPELJAL ŽENO JI JE BILA VOŽNJA ZELO VŠEČ IN OD TAKRAT SE VOZIVA SKUPAJ.RAVNO ZARADI VOŽNJE V DVOJE SEM SE ODLOČIL ZA MOČNEJŠI MOTOR IN TUDI NEKAJ IZKUŠEN SEM SI NABRAL KOT MOTORIST.PREVOZIL SEM 16000 KM.PA SREČNO

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdravljeni,

mislim, da moje vprasanje najbolj pase v to temo. V glavnem, sem novopeceni lastnik A kategorij in v prihodnji sezoni imam namen kupiti motor. Nekako so leta s podivjanimi hormoni ze mimo (28 let) tako da mislim, da imam kar se tice hitrosti v glavi poslihtane stvari... :rolleyes: V avtosoli sem vozil ER5 pred tem le ATX50. Nekako se mi zdi smiselno, da bi imel motor ABS (ce mi bo 1x koristil, bom prinesel razliko v ceni not :rolleyes: ). Kar se modelov motorjev tice, so mi nekako v ozjem izboru tile:

- BMW 650GS; v kolikor bi dobil kakega rabljenega za ugodno ceno, nov se mi zdi predrag. Razlog je, da kot sem bral je motor dobro vozljiv, poleg tega poznam 2 lastnika omenjenega motorja in oba ga hvalita...

- Yamaha FZ6; razmerje cena/moc/izgled se mi zdi primerna. Kot sem gledal, pa pride drugo leto tudi 78KM z ABSom

- Kawasaki Z750; izgled, poleg tega sem prebral poste na forumu in ga vecina hvali. Mogoce me skrbi le vetrna zascita, ki je pri tem motorju slabsa kot pri FZ6 ali GS650.

Ker je prakticno nemogoce dobiti motorje v uporabo (razen GS650, ki sem ga ze vozil) pred nakupom (sem se pozanimal v TC Motoshopu in ne dajejo motociklov na probo) bi prosil, za vase komentarje. Vem, da so motorji med seboj tezko primerljivi (sploh GS z ostalima dvema), ampak nekako bi takole rekel: ne mislim divjati, dokler ne bom imel dovolj znanja, pa tudi potem z glavo (sem raje najpocasnejsi ziv motorist, kot da mi ikebana visi nad glavo), namen pa imam delat kake dnevne izlete+voznja v sluzbo.

Ce mi kdo svetuje kak drug motor v tem rangu, pa tudi dobrodoslo... :rolleyes:

Hvala vnaprej za odgovore.

p.s.: se to, visina 182cm, teza cca 75kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

mislim, da moje vprasanje najbolj pase v to temo. V glavnem, sem novopeceni lastnik A kategorij in v prihodnji sezoni imam namen kupiti motor. Nekako so leta s podivjanimi hormoni ze mimo (28 let) tako da mislim, da imam kar se tice hitrosti v glavi poslihtane stvari... :rolleyes: V avtosoli sem vozil ER5 pred tem le ATX50. Nekako se mi zdi smiselno, da bi imel motor ABS (ce mi bo 1x koristil, bom prinesel razliko v ceni not :rolleyes: ). Kar se modelov motorjev tice, so mi nekako v ozjem izboru tile:

- BMW 650GS; v kolikor bi dobil kakega rabljenega za ugodno ceno, nov se mi zdi predrag. Razlog je, da kot sem bral je motor dobro vozljiv, poleg tega poznam 2 lastnika omenjenega motorja in oba ga hvalita...

- Yamaha FZ6; razmerje cena/moc/izgled se mi zdi primerna. Kot sem gledal, pa pride drugo leto tudi 78KM z ABSom

- Kawasaki Z750; izgled, poleg tega sem prebral poste na forumu in ga vecina hvali. Mogoce me skrbi le vetrna zascita, ki je pri tem motorju slabsa kot pri FZ6 ali GS650.

Ker je prakticno nemogoce dobiti motorje v uporabo (razen GS650, ki sem ga ze vozil) pred nakupom (sem se pozanimal v TC Motoshopu in ne dajejo motociklov na probo) bi prosil, za vase komentarje. Vem, da so motorji med seboj tezko primerljivi (sploh GS z ostalima dvema), ampak nekako bi takole rekel: ne mislim divjati, dokler ne bom imel dovolj znanja, pa tudi potem z glavo (sem raje najpocasnejsi ziv motorist, kot da mi ikebana visi nad glavo), namen pa imam delat kake dnevne izlete+voznja v sluzbo.

Ce mi kdo svetuje kak drug motor v tem rangu, pa tudi dobrodoslo... :rolleyes:

Hvala vnaprej za odgovore.

p.s.: se to, visina 182cm, teza cca 75kg.

za karkoli se boš odločil bo dobra izbira..

vetrna zaščita pri hitrostih do 140 na uro niti ni problem..

na voljo maš cel kup naked motorjev..btw. da ne boš mislil da hornet 600 ali pa sv 650 ne potegneta k svinja..

bmw je vsekakor dobra odločitev..

nad monsterjem nisem preveč navdušen je pa res da sem vozil le 620-ko..

velja pravilo več denarja več muzike-beri boljše vzmetenje, križi, okvir..

zna se zgodit da kako stvarco za malo manj denarja hitro prerasteš pa ti je potem žal..

seveda je pa vse odvisno od tega koliko si zahteven..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzami tisto, kar ti je najbolj všeč vizuelno. Z750, FZ6, Hornet 600 ipd ponujajo zelo primerljive zmogljivosti za to kar praviš, da bi si želel. Osebno bi ti priporočal Z750 ker sem ga sam vozil in je zelo navdušujoč motorček. Enostaven za začetnika in pa ima dovolj rezerve, da ti ne bo kmalu premalo. Kar se tiče vertrne zaščite je pa tako kot je biker77 napisal. Vetrni upor postane moteč šele na daljših vožnjah po avtocestah, torej po več urah konstantnega nabijanja v čelado. Pri normalnih izletih (recimo po slo) tudi pri 170 veter ni moteč ampak je dodaten faktor zabave. Kar pa je nad 200 pa je res trpljenje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

- BMW 650GS; v kolikor bi dobil kakega rabljenega za ugodno ceno, nov se mi zdi predrag. Razlog je, da kot sem bral je motor dobro vozljiv, poleg tega poznam 2 lastnika omenjenega motorja in oba ga hvalita...

- Yamaha FZ6; razmerje cena/moc/izgled se mi zdi primerna. Kot sem gledal, pa pride drugo leto tudi 78KM z ABSom

- Kawasaki Z750;

Bom kratek: 15-let sem vozil Japonce,lani sem si privoščil BMW-eja.Enkrat BMW-vedno BMW!!!!! :OK:

Ps; upam,da razumeš,sicer bo izvenelo kot nakladanje,kar ti(mi) vsi zavidajo,če hvališ BMW-eja,malo njih si ga lahko privošči(novega)ponavadi kupijo kakšno staro garo pol pa pljujejo po BMW-ejih!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Lep pozdrav vsem ... sem frisen tukaj na forumu in me zanimajo vasa mnenja glede honde cbr 954 rr fireblade l. 2002.V kratkem se imam namen prijavit na izpit.Ze od malih nog si zelim motorja ... ampak nikol nisem imel moznosti za nakup.Star sem 22 let in imam poslihtano v glavi(bol zrel od mojih vrstnikov) in si bi kupil motor zgolj za feeling in potovanje(obvezno mora biti sport varjanta).Vem da je vse v glavi in da pac postopoma pridobivas izkusnje in da tudi najbolj izkusenim se dogajajo napake ter nesrece.Najprej si imam namen nabavit motor,opremo in nato izpit .....vem da se slisi smesno oz. bedasto

ampak sem se tako odlocil zaradi tega ker vem da se lahko zadrzim in se nimam namena furat okol brez izpita.

Pa se en podatek ... najmocnejsi motor s katerim sem se od zdaj peljal je 125ccm endura :closedeyes:

Za motor sem pripravljen odstet okol 5000€ in za opremo imam na stran dani cca. 1500€

Visok sem 190cm in imam 105kg zato motorji pod 900 kubikaze ne pridejo upostev ker imam namen motor obdrzat ...

in ne menjat nasledno sezono.

mogoc kdo zna svetovat kaj nej si nabavim in ce ve kdo kaj o tej hondi(ne vem ce je sploh se naprodaj ali je prodana)

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1998903

Se zahvaljujem za odgovore in upam da nisem koga prevec razkuril s tem postom ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolega je hotu tole kupit...ma ze ogromn km za sabo..on je tut 22 star...pa so mu ga odsvetovali ker naj bi biu prevec zivcen...jest osebno nism se tok velik pelou da bi probou...tko da on je pol kupu suziko 1000...(nevem sicer zakaj, ampak men se zdita oba zivcna hehe).

Popravljeno . Popravil Im_a_ridah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo še na to bi te spomnil- k ceni motorja prištej še ceno opreme (če je to prvi pravi motor, potem seveda prave opreme še nimaš), prvi servis (ko prodajaš rabljen moped ga seveda ne boš pred prodajo poservisiral), najbrž tudi gume, pa boš na končni ceni. Jaz sem naprimer kupil er5 za 2300, na koncu je pa vse skupaj blizu 6.000 ker sva se skupaj s punco še oblekla, pa še servis, gume, registracija, in ostalo (ketna, disklock, pokrivalo, ipd).

Da ne boš porabil zadnjega fičenka za motor, potem pa v bundi in coklah fural :whistle:

Popravljeno . Popravil phoebus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pravim da mam na stran dano okol 1500€ samo za opremo(celada,kombinezon,rokavice,skornji...) in mislim da bi to moglo bit dovolj ... pol mam pa se na stran dano okol 1000€ za registracijo pa za kaksen nepredviden strosek .)

mislim da bi to moglo bit dovolj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pravim da mam na stran dano okol 1500€ samo za opremo(celada,kombinezon,rokavice,skornji...) in mislim da bi to moglo bit dovolj ... pol mam pa se na stran dano okol 1000€ za registracijo pa za kaksen nepredviden strosek .)

mislim da bi to moglo bit dovolj :D

pa še 1000 daj za nove kazni :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sport motor pa potovanja? Se da, vendar ni fajn.

Ja vem da nekak ne gre to skup ... sam mislim tk ... ce gres nekam za par dni si mors neki zraven nest ...

nisem mel glih ne vem kaksna potovanja v mislih ... ce ne bi si kako enduro kupil :D

Pac da nem zdaj iskal tiste teme dodatna oprema/kovcki... ker tam nisem nic zasledil, bom pa tu vprasal ... pa mal butasto vprasanje bom postavo.

A na cbr 954 rr fireblade 2002 letnik se lahko da kovcek gor zadaj al pa kaj -_-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!