sesir Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Čez ene 20 let na lepo nedeljsko jutro boš odprl garažo, ter ga postavil na sonce in začel ogrevati mašino, ter se pripravljati na vožnjo. Zagotovo bo to bogovski prizor, ravno zaradi dejstva, da se 999 ni najbolje ''prijel'' in jih bo v naših krajih za pest, bo ta motor prava klasika. Se strinjam!Vendar tudi zdaj ni skoraj nobenega drugega modela motorja starega 25let in lepo ohranjenega-oz jih je za pest :naughty:
pavlin666 Objavljeno April 1, 2009 Opozori Objavljeno April 1, 2009 Tole si pa res lepo naredu. Bi bil pripravljen narediti še kakšnega?
Dolenc™ Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Mene pa zanima koliko konjev se da kej iztisnit iz 999 l03 z običajnimi predelavami? V to štejem avspuh elektronika, mogoče kak filter. Kako to da ima l05 naprej tolk več? A je druga mašina? 999 koker vem taprvi so imel skor identično 998, če se ne motim seveda
RVT Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Mene pa zanima koliko konjev se da kej iztisnit iz 999 l03 z običajnimi predelavami? V to štejem avspuh elektronika, mogoče kak filter. Kako to da ima l05 naprej tolk več? A je druga mašina? 999 koker vem taprvi so imel skor identično 998, če se ne motim seveda Iz 999 se da z običajnimi predelavami iztisnt tm okol 125-130 za osnovni agregat in tm okol 135-140 konjev za močnejši agreat na kolo. Drgač je imel pa 999 dve mašini. Ena za navadnga pa S izvedbo eno pa za R. Navadna je mislim da imela vrtino 100 milimetrov in malo daljši hod bata in kompresijo 11,4 od R-a pa večjo vrtino 104 in malo krajši hod bata ter kompresijo 12,3.
Kawl Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Kolega je imel na duactiju 999S - letnik 2004 - komplet dirkalen termignoni + termignoni dirkalna elektronika, na kolesu izmerjenih 136 konj. Sam ga sicer nisem peljal, ker ga je prodal napreden sem ga sploh uspel naštimat da ga da za pelat. Ga pa je kolega ki drugače vozi hondo cbr954 in je rekel da je motor izredno močan, mu pa ni bila všeč sama ciklistika, saj naj bi se motor peljal kot kak štor. To so bile njegove besede - kako se pelje pa verjetno najbolje ve RVT - kot berem tu na forumu ima on bolj dvovaljnike čez
Dolenc™ Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Pol se da kar nekaj živlenja iz njega iztisnit. To da znajo bit štorasti je pa najbrš odvisno kako so nastavljeni, pa drug stil vožnje v primerjavi z japonsko konkurenco, men se je tud zdela moja mal okorna na začetku, zdej je pa k perešček Sej stilsko se mi dopade, sam zgleda da vseeno če bo prišel nasledno sezono drug motor bom ostal pri apriliji, enostavno so mal predragi zato kar ponujajo. Nekoč morda...
RVT Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Kolega je imel na duactiju 999S - letnik 2004 - komplet dirkalen termignoni + termignoni dirkalna elektronika, na kolesu izmerjenih 136 konj. Sam ga sicer nisem peljal, ker ga je prodal napreden sem ga sploh uspel naštimat da ga da za pelat. Ga pa je kolega ki drugače vozi hondo cbr954 in je rekel da je motor izredno močan, mu pa ni bila všeč sama ciklistika, saj naj bi se motor peljal kot kak štor. To so bile njegove besede - kako se pelje pa verjetno najbolje ve RVT - kot berem tu na forumu ima on bolj dvovaljnike čez Sigurno se 999 pelje kot štor lastniku Honde 954 saj imata ta motorja popolnoma drugačno geometrijo. Honda je zelo vodljiva, odzivna vendar pri velikih hitrostih dokaj nestabilna, ducati 999 pa bolj tog in neodziven vendar na račun tega bolj stabilen. Ducati 999 je dober motor vendar žal nepopularen ker je s svojo obliko popolnoma "zgrešil" svoje nasledstvo(916,996,998). Je pa za moje pojme sigurno Aprilija Mille (novejši model) boljši od Ducatija 999 tako gledano s tehnične, vozne in cenovne prespektive.
Dolenc™ Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 No pol je odločitev jasna Zdej je treba sam še premlet ali se sploh splača menjat za novejšo rsv, ampak to sodi že v drugo temo.
dreja Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Sem lastnik dučeta 999 pa me nakaj zanima,če mi bo zanal kdo pomagat.Mam nov akumolator pa ni motor zelo počasi zaganka,kar je posledično tudi slabo vžiganje.Ali je mogoče kdo seznanjen kaj bi lahko bil problem.Semi zdi da bi moral štarter bol hitro sukat-ko primerjam ostasle dvovalnike .Hvala za odgovore.
Guest Brumer Objavljeno September 18, 2009 Opozori Objavljeno September 18, 2009 Sem lastnik dučeta 999 pa me nakaj zanima,če mi bo zanal kdo pomagat.Mam nov akumolator pa ni motor zelo počasi zaganka,kar je posledično tudi slabo vžiganje.Ali je mogoče kdo seznanjen kaj bi lahko bil problem.Semi zdi da bi moral štarter bol hitro sukat-ko primerjam ostasle dvovalnike .Hvala za odgovore. Ne ga matrat ker boš štarter popolnoma uničil in bo potrebno novega kupit.Najdi dobrega avtoelektričarja in ga daj popravit lahko pa ga po pošti pošleš k meni in ti ga zrihtam.Ceno ti nebi mogel točno povedat ti mi ga pošlji po pošti naslednji dan me pokliči in ti točno povem koliko bo stalo nazaj pa ti pošljem po povzetju.Moj telefon imaš v avtarju pokliči in se vse dogovoriva, tudi naslov dobiš po telefonu. rumenicestak, xyznanixyz, Nagaya in 3 others 4 2
Kawl Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Glede na razočaranja ki jih je požel ta motor ob prihodu me zanima kako se motor obnese v praksi. Bilo je veliko kritik, je pa v času proizvodnje požel kar nekaj naslovov WSBK - mislim da jih 1098 ni toliko... Tudi cene rabljenih so solidne, vprašanje so samo kilometri ki jih prodajalci navajajo v oglasih. Torej na kakšne težave ponavadi lastniki naletijo s tem motorjem - če se sploh? LP
orcus Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Prejšnji lastnik mojega 999 sedaj vozi 1098. Njegov komentar še ne dolgo nazaj je bil " ne bi ti ga smel prodati" . 999 je dosti bolj vozen kot 1098. Manj brutalen. 1098 je že marsikoga vrgel iz sedla ker manj "odpušča". Najbrž so to rešili z elektroniko pri 1198. Na ducatisti.uk ali pa na ducati.ms boš našel odgovore o vzdržljivosti 999. Jaz moram potrkati , prvih 10000 je bilo brez problemov
Hornet Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 Blažilnik krmila, je res tako nujen na 999 in 749? Ker motorjev pravih sploh še nisem vozil bi bil katerikoli od teh dveh sploh primeren za začetnika? Nekateri ki so vozili 4 valjnike in so šli potem probat omenjenega in so rekli da je okorn, nekdo ga je kupil in se je nekaj časa spraševal zakaj je to sploh kupil, dokler se seveda ni navadil, potem je bila menda poezija...
orcus Objavljeno Julij 31, 2010 Opozori Objavljeno Julij 31, 2010 (popravljeno) Nekateri modeli nimajo blažilnika. Zagotovo ga nima 749 dark - prvi model. Blažilnik po moje začneš pogrešat, ko začneš razmišljat kako bi nek ovinek ali dva zaporedoma zvoziil čim hitreje... .) 999 in 749 imata identičen okvir ter zavore in različna vzmetenja. R verzija ima radialne zavore. Motor čudovito pada v ovinek in je čvrst in natančen. Je pa ducati nasploh malo daljši (ležeči cilinder) in zato zagotovo bolj okoren od novih japonskih superbike pri prelaganju iz enega v drug ovinek. Tudi za po zadnji ni ducati najboljša izbira. Oba sta primerna tudi za začetnika , seveda če imaš porihtano v glavi Popravljeno Julij 31, 2010. Popravil orcus
Hornet Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 R verzija je predraga, še S je kar konkretno zasoljena, na cesti niti slučajno ne mislim lovit kakšnih hitrostnih rekordov, po zadnji se tako ali tako ne mislim vozit, v glavi pa je pošlihtano toliko, da se več ali manj držim omejitev.
Pervy Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 evo kolegu v avstriji je šel motor in po delih prodaja za pisto porihtanega 749/999 se pravi racing in original dele. če koga zanima http://www.ducati1.de/biete/4821-749-999-teilen-orginal-racing.html
igorkr Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 No, da potegnem to temo malo vn iz naftalina. Evo danes zmontiral High Performanca DNA filtre za zrak =) Pa še cenovno ugodnejši od originalnih. No bomo videli, kako bo motor delal. Že nestrpno čakam vožnje . http://www.dnafilters.com/ KilleRBee, Spasky, BIZIXXX in 1 other 4
Spasky Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Ne bod skromen pa kakšno sliko motorja prilepi.
stebricek Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 No da vidmo mašino če bo kšna daljša tura ti priporočam kolesarske hlače :grim ker ni neki ful uduben sedež
igorkr Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 (popravljeno) No evo še tukaj par slikic. No tukaj bi izrazil zahvalo ludiluku za za vso tehnično in drugo pomoč, da je ta biserček nazaj na cesti. Zic čeprav je asketski mi za enkrat ni problem. Bolj kot rit za enkrat trpijo kolena. Drugače pa zelo zadovoljen. Nasmeh pod čelado je neprecenljiv. =) Popravljeno April 9, 2015. Popravil igorkr Cartman, Urban K., KilleRBee in 6 others 9
stebricek Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 Top šit stroj, ja res je drža je na temu bajku se mi zdi precej bolj huda kot na japoncih, še dobr da mamo S, da lohk stopalke mal štelamo Drgač pa tkole....se mi zdi ful podcenjen stroj, ker kao ni lep in te stvari...
igorkr Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 Ma meni drža ni panike. Je pa res da teh športnih motorjev nisem nevem kaj dosti vozil in težko več kot toliko rečem. Bom videl ko grem z enim Yamaharjem z R1 se peljat, pa da malo zamenjava. Stopalke pa lahko nastavljaš pri vseh 749/999 ne samo na S in R. Ma meni je ful lep, drugače ga ne bi vzel. No res je da mi na začetku ni bil nevem kaj, samo potem bolj ko ga gledam lepši mi je. Nekaj posebnega. JA ful sem zadovoljen. Sicer hja no. Motor, še posebno ducati more bit rdeč. Čeprav roko na srce tudi rumen je lep. In če to jst rečem, potem že more bit nekaj posebnega. No se se moremo kej dobit pa u živo kako rečt. =) Drugače pa o Ducatiju si je že itak Izidor žvižgal v eni lepi otroški pesmici "Cingl, cin cingl cingl cong...." Mavti in Cartman 2
Cartman Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 Ma meni je ful lep, drugače ga ne bi vzel. No res je da mi na začetku ni bil nevem kaj, samo potem bolj ko ga gledam lepši mi je. Nekaj posebnega. JA ful sem zadovoljen. Sicer hja no. Motor, še posebno ducati more bit rdeč. Čeprav roko na srce tudi rumen je lep. In če to jst rečem, potem že more bit nekaj posebnega. No se se moremo kej dobit pa u živo kako rečt. =) Drugače pa o Ducatiju si je že itak Izidor žvižgal v eni lepi otroški pesmici No, ja. Med poseben in lep je kar bistvena razlika. Srečno, in naj stereotipi nikar ne veljajo. Drgač pa tkole....se mi zdi ful podcenjen stroj, ker kao ni lep in te stvari... Drži. To je bil stroj, ki je precej potegnil iz reparto corse. Je tudi edini Ducati s klasično nihajko zaradi zmogljivosti, in ne pocenitve, kot jo ima mali Panigale ali MTS620. Ta zadevšna je tudi krasno ponazorila, kako nepomembni so kultni statusi in izjemni športni uspehi (na pamet bi reku de so bli z njim vsaj 3je prvaki v WSBK, Bayliss Hodgson Toseland). Vsi silni tifosi in WDW navdušenci in oh in sploh Ducatisti so fabriko pustili crknit, ker motor ni bil lep. Spomnim se članka, da so Britanci v nekaj dneh pobrali več rezervacij za 1098 kot so prodali 999 v celem obstoju tega modela. Men ni bil lep. Še vedno mi ni. V poliestrih, mal zbit in potolčen pa zgleda hud za popizdit. igorkr, ludiluka in suzuki 3
Hornet Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 Men ni bil lep. Še vedno mi ni. V poliestrih, mal zbit in potolčen pa zgleda hud za popizdit.
stebricek Objavljeno April 17, 2015 Opozori Objavljeno April 17, 2015 No se se moremo kej dobit pa u živo kako rečt. =) Ja se bomo zmenil, pa se na ridah dobimo en dan
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se