miran10 Objavljeno Februar 9, 2008 Opozori Objavljeno Februar 9, 2008 Za jermena se dobi posebni sprej s katerim lahko našpejaš.Samo za probat pa lahko namežeš kar z milom ali gtosto milnico tako da v mlačno vodo nastrgaš malo mila in zmašaš OK. To za milnico sem že slišal in bom tudi jutri probal. Hvala
motofrik Objavljeno Februar 9, 2008 Opozori Objavljeno Februar 9, 2008 Tudi jaz imam čez 100 Tkm in mi jermen proizvaja glas, kot bi imel dizlaša, pa mi je serviser dal idejo,- WD40. Ta glas res preneha, čez par dni pa se spet pojavi. Menda je jermen postal trd, pa zato tak glas. Mi je pa jermen za klimo cvilil, pa sem ga napel. :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Februar 9, 2008 Opozori Objavljeno Februar 9, 2008 Tudi jaz imam čez 100 Tkm in mi jermen proizvaja glas, kot bi imel dizlaša, pa mi je serviser dal idejo,- WD40. Ta glas res preneha, čez par dni pa se spet pojavi. Menda je jermen postal trd, pa zato tak glas. Mi je pa jermen za klimo cvilil, pa sem ga napel. :whistle: Slab mehanik je to,če ti za jermen pošpricat svetuje VD-40 in to zato,ker zelo razjeda gumo OK.Napiši kateri avto imaš,namreč pri avtih,ki imajo jermenico na alternatorju z prostim tekom ta zelo rada crkne še posebno pri novejših dizlih. Furioso in SCORPIONS 2
Port Folio Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Pa sem še tu pripopal, ker je tista tema o oljih toliko OUT :evilgrin: . Pa upam, da ne bo kazenskih. :unsure: Avto mi malo papca olje. Stanje je tako: servisi redno narejeni, nikjer ne pušča vse dela ok, vendar papca olje, pa me to ne moti pač samo dolijem in se peljem..... Zdaj me pa zanima v avto, ki je bencin 1.6, 100KM, točim Castrol TXT Softec 5W-40, če bi zamenjal viskoznost na 10W-40 (se mi zdi, da je polsintetika), ker je malo gostejše ali bi se kaj spremenilo oz. če bi začel dodajati k olju kakšen dodatek za izboljšavo viskoznosti olja. :closedeyes: Potrebujem mnenja, ki bi mi pomagala k manjši porabi olja med navadno vožnjo, ker avta ne tiščim (ne, ko je hladen in tudi ne, ko je ogret)!!! :unsure: Lahko mi tudi priporočate povsem drugo viskoznost ali znamko/model olja! THX .) P.S. pa upam, da se kdo s tehtnimi argumenti javi O:-)
Guest Brumer Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Pa sem še tu pripopal, ker je tista tema o oljih toliko OUT :evilgrin: . Pa upam, da ne bo kazenskih. :unsure: P.S. pa upam, da se kdo s tehtnimi argumenti javi O:-) Lahko probaš z eno menjavo,da daš bolj vizkozno olje,verjetno pa bo poraba olja ostala enaka.Najbolje bi bilo probat zamenjat vsaj teflone na vsisnih ventilih(brez demontaže glave) in če bo poraba manjša,bi potem moral(ko bo spet začel)rabit olje, demontirat glavo zamenjati ventile(vsaj vsisne) vsa vodila ventilov(izpušna in vsisna) in vse teflone.Če pa po zamenjavi samo vsisnih teflonov NEBO razlike v porabi olja potem ti ne preostane drugo,kot brušenje cilindrov, nove bate in nove obročke. Verjetno ti bo to predrago in najceneje bo dobiti kakšen še dober motor npr.od kakega karamboliranga avta z malo kilometri. :OK: SCORPIONS in Furioso 2
Port Folio Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 @brumen thx na odgovoru. A posledično, če motor še naprej papca olje in mu ga še naprej dolivam in delam normalne periodične servise, se mu lahko kaj zgodi, samo mašini mislim, če se ne bi spustil v demontiranje in menjave vsega naštetega?
T1cK0 Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 če mam luči prižgane in tiščim bremzo :grrr Zdj ugotovu sm, da če na zadnji levi luči odstranm bremz žarnico pol vse normalno deluje, samo jz to žarnico rabm ane :grim Poglej najprej ali je to sploh prava žarnica (enopolna ali dvopolna).To vidiš v fasungi ali sta notri dva ali en jeziček montiraj pravo žarnico(dvopolno) in napaka bo odpravljena. Ps.drugič menjaj žarnico pri avtoelektrikarju,če stvar ne obvladaš OK!!!!! :blush: Hvala za pojasnilo. Sam tega nisem opazil. Fora je v tem, da sem imel zadnjo levo luč razbito pa sem jo pred kratkim menjal. Nisem bil pa pozoren na to kakšne žarnice so notri. PS: zgleda da je več učinka, če vprašam motoriste kaj je narobe z avtomobilom kot pa kakšne ljudi na avtoforumih :lol: Še enkrat hvala :worship:
T1cK0 Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Evo ker ste mi že prvo težavo pomagal uspešno rešt vas vprašam še za tole ki mi že kar pol leta dela težave :? No problem se je kle začel. Mel sm 1.2 motor k je šu u maloro. U avto smo vgradil 1.4 motor sam se štrom iz 1.4 mašine ni sklapu z 1.2 ki je bil še na avtu (upam da me razumete :? ) zato sm se odloču menat celotn štrom pa še pocen sm ga najdu tko da .. why not ane :) Zamenu sm vse tiste kable, ki grejo na obe sprednji luči pa iz motornega prostorja u kabino in se povežejo s tistimi kabli, ki so na armaturi vključno z armaturo in kablovjem v njej. Tudi napeljava v vratih je zamenjana. No zdj so se začele pa prve komplikacije. Ostal so mi konektroji ki jih nimam kam uklopit :? Zadevo sem poslikal pa upam, da kdo ve kam so te konektorji namenjeni. Kot opombo dodam, da je avto letnik 94 torej clio 1, štrom pa je iz cliota letnik 97. Še vedno isti clio le, da je bil ta facelitan. Drugače avto vžge pa po novem mi zdej kaže temp. motorja, količino motornega olja, obratomer dela vse dela samo el. špegli, ki so zdej naknadno nočejo delat :? Mo+no je tudi da te konektorji nimajo nič veze z špegli vendar vseeno ;) Leva stran (pri vozniku) desno (pri sopotniku zgoraj) Za slike se opravičujem, nimam digitalca pa sem z mobitelom poslikal. Če kdo kaj ve mi prosim pomagajte =)
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Evo ker ste mi že prvo težavo pomagal uspešno rešt vas vprašam še za tole ki mi že kar pol leta dela težave :? Pozab,da ti bo po forumu kdo to zrihtal,lepo se zapelji v LJ.v Šiško poišči Avtoelektrikarja Kogovška in ti to zrihta. Po opisu kot praviš bi ti konektorji lahko bili od avta,ki je imel tudi električne šipe polek centralnega zaklepanja in električnih ogledal OK. Furioso, SCORPIONS in Fritz 3
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 @brumen thx na odgovoru. A posledično, če motor še naprej papca olje in mu ga še naprej dolivam in delam normalne periodične servise, se mu lahko kaj zgodi, samo mašini mislim, če se ne bi spustil v demontiranje in menjave vsega naštetega? Ti samo glej,da imaš vedno olje nekje na polovici,problem z dobrim oljem pa je samo v ceni OK.Ko bo sonce samo GASSSSA :yea1: :yea1: SCORPIONS, Furioso in Fritz 3
T1cK0 Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Pozab,da ti bo po forumu kdo to zrihtal,lepo se zapelji v LJ.v Šiško poišči Avtoelektrikarja Kogovška in ti to zrihta.Po opisu kot praviš bi ti konektorji lahko bili od avta,ki je imel tudi električne šipe polek centralnega zaklepanja in električnih ogledal OK. a-a konektorji niso povezani z el. pomikom stekl ker imam el. pomik šip tud ni nek el. zaug tako kot mi je že nekdo drug rekel. Sem tudi lastnika avta od katerega sem odkupil vse to vprašal če ve kam bi to šlo ker ima on v lasti še enega takega clijota iz katerega sem štrom pobral pa je tudi on rekel da se mu ne sanja za kaj bi bili ti konektorji. Sj bom res do enga električarja zapelu pa nj pogleda kje se skriva problem da mi špegli ne delajo :unsure: problem pa ni v špeglih kot samih ker sem jih na prijateljev avto priklopil in so tam delali. Tko da mora bit štos v napeljavi al mi pa kak rele manjka ali kaj podobnega.
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 a-a konektorji niso povezani z el. pomikom stekl ker imam el. pomik šip tud ni nek el. zaug tako kot mi je že nekdo drug rekel. Sem tudi lastnika avta od katerega sem odkupil vse to vprašal če ve kam bi to šlo ker ima on v lasti še enega takega clijota iz katerega sem štrom pobral pa je tudi on rekel da se mu ne sanja za kaj bi bili ti konektorji.Sj bom res do enga električarja zapelu pa nj pogleda kje se skriva problem da mi špegli ne delajo :unsure: problem pa ni v špeglih kot samih ker sem jih na prijateljev avto priklopil in so tam delali. Tko da mora bit štos v napeljavi al mi pa kak rele manjka ali kaj podobnega. Če ma šteker 4 ali 5 priključkov potem ti sigurno relej manjka nebi bilo narobe v elektro šemo pogledat OK. Najhitreje pa bo sigurno skočit do enga dobrega elektrikarja. :OK: Fritz, Furioso in SCORPIONS 3
Grilzz Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 @brumen thx na odgovoru. A posledično, če motor še naprej papca olje in mu ga še naprej dolivam in delam normalne periodične servise, se mu lahko kaj zgodi, samo mašini mislim, če se ne bi spustil v demontiranje in menjave vsega naštetega? Redno! Ampak res REDNO!!!! glej olje! Če si boš en dan rekel: "Eh saj sem prejšnji teden pogledal pa ga je bilo dovolj,...", ti povem da boš tisti dan po naključju malo bolj pognal in bo samo zaropotalo. Že več kot tri leta vlivam 1l /1000km pa ni nič grozno narobe. Za sabo pač pustiš moder oblaček in to je to. Probal sem pa že Castrol, Valvoline, Agip, Selenio pa pri porabi ni razlike.
simonsi Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 probaj proton diesel 20w50. :naughty:
Port Folio Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Redno! Ampak res REDNO!!!! Bom bom .) , samo da smo se premaknili na pozitivo :OK: . Nisi pravi "Alfist", če ti Alfa vsaj enkrat v življenskem ciklu menjav avtomobilov "ne zariba" so mi govorili, pa en dan se mi je to dejansko zgodilo, pa je šla Alfa po gobe, jaz pa v stroške :BUA: . Tako, da glede servisov res ne rabim skrbeti, samo sem ter tja kaj vprašam :yes: . Thx :OK: probaj proton diesel 20w50. :naughty: Simonsi, samo to olje, ki ga ti priporočaš je za "diesel" mašine, ker jaz imam bencinarja, vem pa, da lahko uporabljam to viskoznost. Najprej probam 10W-40 polsintetiko, ostalo bomo pa videli. .)
simonsi Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Da je mišljen za dizel sploh nima veze, baje se še bolje obnese v bencinarju kot navadno olje. Proton za bencinarje je pa žalost od olja. :trance_33_sleep:
Grilzz Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 :topic: Do mojega čina pravega alfista so bili potrebni le trije meseci in ena malo bolj živahna vožnja čez Medvedjek na dolenjski AC proti Ljubljani. Na cestnini pri Ivančni Gorici se je 4. cilider namreč odločil, da bo malo pihnil in tako je šlo do Ljubljane samo še po treh :blush: Ja, na napakah se učimo :glare: , od takrat naprej vsakič ko se tanka še olje pogledat!
jetman Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 (popravljeno) Ali pa kupiš tak avto, pri katerem ti to ni potrebno tako nenormalno pogosto skrbeti :naughty: Kaj praviš :hmm: Popravljeno Februar 13, 2008. Popravil jetman
Port Folio Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 :topic: Ja, na napakah se učimo :glare: , od takrat naprej vsakič ko se tanka še olje pogledat! Vedno :yes: . Ali pa kupiš tak avto, pri katerem ti to ni potrebno tako nenormalno pogosto skrbeti :naughty: Kaj praviš :hmm: Ma od takrat dalje ne glede na znamko katero sem vozil ali model sem se preprosto že navadil vse perimetre tekočin pregledat in izmerit, ko te 1x po žepu je za vedno .) .
Grilzz Objavljeno Februar 13, 2008 Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 Ali pa kupiš tak avto, pri katerem ti to ni potrebno tako nenormalno pogosto skrbeti :naughty: Kaj praviš :hmm: Problem je samo v tem, da če kupiš drug avto imas pač samo avto. :rolleyes: Poleg tega tudi ni nikjer zagarantirano, da ti pri čem drugem ne bo šlo pa nič narobe.
Bojč Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 @brumer: :worship: pejdi si prebrat tvoja prispevka št. 237 in 239!! Pa ju malo primerjaj med sabo. :headbang: Drugače pa.... Eni ste takšni kapslni de boh pomagej. 1. Če jermen cvili, ga: 1.-našponaj ker ti je ohlapen 2.-oz. ga zamenjaj ker je slab 3.-pejd na pivo -ne pa ga mazat z nevemvsekakšnimi žavbami, ker je vse skup ena sama izguba časa. :headbang: 2. Simonsi a olje ki ga motor najmanj rabi in je hkrati še najcenejše se ti zdi dobro?? Celo tako dobro, da ga drugim svetuješ?? Ne vem no. :hmm: Poraba olja je odvisna od gostote oz. bolje povedano od redkosti olja. In eno najgostejših olj je Proton 15-40. Kar seveda pomeni, da ga posledično motor pokuri najmanj. In je seveda tudi najmanj mazalno. 20-50 olja pa v temle mrazu niti točit ne moreš. 3. Kar tako opletat z gradacijami 15-40, 10-40 ali 5-40, brez da se ve kaj kakšna stvar pomeni je tudi, blago rečeno, brca u temo.
Frips Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 1. Če jermen cvili, ga: 1.-našponaj ker ti je ohlapen 2.-oz. ga zamenjaj ker je slab 3.-pejd na pivo -ne pa ga mazat z nevemvsekakšnimi žavbami, ker je vse skup ena sama izguba časa. :headbang: Kurc, na starem Hrošču je bil jermen ok, sam mal ga je blo treba z milom namazat.
Pervy Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Kurc, na starem Hrošču je bil jermen ok, sam mal ga je blo treba z milom namazat. torej moraš zdaj na audiju delaš isto? :whistle:
Frips Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 i potrebe, jermen ne cvili. Škripa pa neki,k noben ne zna ugotovit kaj je to :angry:
Guest Brumer Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 (popravljeno) i potrebe, jermen ne cvili. Škripa pa neki,k noben ne zna ugotovit kaj je to :angry: Če ima jermanica pokrovček potem je skloka v jermenici defektna.Potrebna zamenjsava jermenice,če je to dizel in imaš pokrovček na jermenici daj nahitro gas in spusti in boš takoj videl,če jermen zaniha potem je jermenica defektna 100% OK. :worship: Popravljeno Februar 15, 2008. Popravil Brumer SCORPIONS, Furioso in Fritz 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se