Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


SEOI-NAGE

Priporočene objave

Komponente podvozja (roka, stabilizatorji, ... ) so vpeti preko t.i. 'selenov' (gumijaste / plastične zadeve, ki blažijo ropot in udarce na karoserijo). Ko se ti obrabijo / postarajo, dobijo zračnost, zaradi česar postane podvozje glasnejše - ropota, poka, škripa...

Verjetno bi to najenostavneje ugotovili tam, kjer delajo tehnične preglede in kolo s hidravliko 'vlečejo' levo/desno - tam bi se takšna zadeva morala takoj pokazat...

lp, D.

evo zdaj si me spomnil. bi znalo bit to ja. sem mi je zgodilo tako škripanje na BMW-ju zadaj in ko sem bil že psihično pripravljen da bo treba amortizer menjat se je izkazalo da gre samo za to (krepko cenejšo) stvar. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bem ti švabota...sami problemi z njim :angry:

ja za audije vem da so šrot :evilgrin: glede bemfe pa je to bila edina "okvara" pa še to je minimalno glede na zlorabe ki jih je deležna :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bem ti švabota...sami problemi z njim :angry:

Bemti,če gre pri BMW-eju zadnja obešunga (selen bloki) potem ga najprej za letnik in kilometre vprašaj avto je bil sigurno skoraj ali že POLNOLETEN. :whistle:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja za audije vem da so šrot :evilgrin: glede bemfe pa je to bila edina "okvara" pa še to je minimalno glede na zlorabe ki jih je deležna :whistle:

Hja, za BMW-je ne vem, ampak Audiji so resnično precenjeni. Sem že od dveh slišal, da so jim šli neki zglobi pri vpetju koles na A6-kah, enemu je celo crknila elektronika pri 200.000km. Imam 11 let starega Mondea, ki ga sicer že malo rja najeda, vreden ni več nič, pustil me ni pa nikoli na cesti. Niti ni bilo nobenih večjih okvar, samo manjše zadeve, ko se mi je recimo snela cevka za polivanje šip. Imam pa preko 211.000km naklepanih. S tem, da avto nikoli ni bil cenjen kot recimo neki A4 (iz istega obdobja), čeprav sta iz istega razreda. Mogoče je vzrok v slabši notranji obdelavi. Tudi pri novih je tako. A4 in Mondeo (novi seveda) staneta nekako enako, s tem, da te pri Fordu zasujejo z opremo, pri Audiju pa se z isto ceno začne komaj osnovni model. Škoda denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, za BMW-je ne vem, ampak Audiji so resnično precenjeni. Sem že od dveh slišal, da so jim šli neki zglobi pri vpetju koles na A6-kah, enemu je celo crknila elektronika pri 200.000km. Imam 11 let starega Mondea, ki ga sicer že malo rja najeda, vreden ni več nič, pustil me ni pa nikoli na cesti. Niti ni bilo nobenih večjih okvar, samo manjše zadeve, ko se mi je recimo snela cevka za polivanje šip. Imam pa preko 211.000km naklepanih. S tem, da avto nikoli ni bil cenjen kot recimo neki A4 (iz istega obdobja), čeprav sta iz istega razreda. Mogoče je vzrok v slabši notranji obdelavi. Tudi pri novih je tako. A4 in Mondeo (novi seveda) staneta nekako enako, s tem, da te pri Fordu zasujejo z opremo, pri Audiju pa se z isto ceno začne komaj osnovni model. Škoda denarja.

Pa sej to je zmerej blo pr teh najboljših švabih (VW pa Audi) vsi se hvaljo z njimi in jih oh in sploh hvaljo, ko se pa kej pokvari pa so lepo tiho... Mam kolega, ki je lih tak, sam da vem kdaj pelje na servise ;) Pa je tud že mel na VWju take bedne okvare...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej to je zmerej blo pr teh najboljših švabih (VW pa Audi) vsi se hvaljo z njimi in jih oh in sploh hvaljo, ko se pa kej pokvari pa so lepo tiho... Mam kolega, ki je lih tak, sam da vem kdaj pelje na servise ;) Pa je tud že mel na VWju take bedne okvare...

Si pa ene pameti požrl spet ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej to je zmerej blo pr teh najboljših švabih (VW pa Audi) vsi se hvaljo z njimi in jih oh in sploh hvaljo, ko se pa kej pokvari pa so lepo tiho...

Se kar strinjam. Pri moji BMW 528 po nekaj mesecih napaka na klimi - zamenjana objemka, zamenjana oba ležaja na zadnjih kolesih, displej na armaturki - diode začele crkavat, vgrajen telefon še sedaj na momente crkne - hladni lot :whistle: , po zamenjavi originalih sprednjih diskov 3 x menjava po cca 6000 prevoženih km. Vsa popravila izvedla Integra Maribor brez plačila, čeprav je garancija potekla!!! Na osnovi kulance. No, ve se, da servisiram redno pri njih in sem izredno zadovoljen :worship: .

Sedaj pa poslastica.

Žena vozi Toyoto Rav 4, tri vrata, motor 1800 cm3, 130 km. Po 5 (petih!!!!) letih in prevoženih 115 000 km je Toyota začela pit olje. Na servisu Arden Maribor so razložili, da problem poznajo, cilindri postanejo ovalni in ni več pravega tesnenja. Sedaj je vozilo na menjavi motorja na stroške Toyote!!!! Garancija na 5 let in prevoženih 115 000 km??? To je firma!!! :OK: :OK: :OK:

Sinov Passat 1,9 TDI, prevoženih 125 000 pozna samo redni servis in ni bilo ene napakice. Čakamo pa turbino na cca 160 000 ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm zdej zamenjal tisto vžigalno tuljavo, pa avto dela brez problema, kot urca.Tud cagrji ne padajo več na nulo :OK:

Tebi niso cagri padal na nulo ampak obratomer,kajti ni dobil impulsa od modula vžiga in to bi takoj bilo jasno,da je v okvari modul vžiga ali halodajalec kajti od tu dobi tudi obratomer inpulze OK.Če pa ti je res cela armatura crkovale(vsi cagri padali) se ti bo to spet v kratkem času ponavljalo-bodi siguren!!!!!

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sr**je, sem pa že mislil da je težava povsem odpravljena. Bom videl, če bo še nagajalo, bom pa še po armaturki malo pogledal. So pa vsi cagrji padli na nulo, pa tudi ura se je resetirala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sr**je, sem pa že mislil da je težava povsem odpravljena. Bom videl, če bo še nagajalo, bom pa še po armaturki malo pogledal. So pa vsi cagrji padli na nulo, pa tudi ura se je resetirala.

Če res vsi cagri padejo in tudi ura prekine potem ni mase-( minusa rujava-e žice),kajti na armaturo gresta(jo napajata)dva toka in sicer 15 tok to je kontakt in B+ za uro(sicer bi se vedno ustavila ko bi odvzel kontakt) tretje napajanje pa je ponavadi (ne vedno)še + tok od luči št.58r ali 58l(preko upora) za reguliranje nastavitve svetlosti armature.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js mam tut en problem en mal hecn pa vseen: dobu sm vectro A 93 letnik , avto je skos pr hiši tak da poznam zgodovino avta sam vseen en problem : v kabini mi pada tapeta iz stropa , tuki pri strešnem oknu pa pr zadni šipi komplet čez celo širino :alien1: zej neki je blo liman nazaj gor je držal en cajt pol je pa vse skup dol padl nazaj pa tak zmečkan je postalo :alien1: ka nej zej js nardim . s čem naj to spravim nazaj gor al ka bi se dal to nardil mogoče ma kako idejo kdo :unsure:

očitn je pa to na A seriji vecter serijski problem : ker mam še eno doma sam tist ni več v voznem stanju, pa je isto cel strop je odstopu dol tak da ga niti ne morm zamejat ker je isto v ku**u :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ni Vectra ampak vseeno. Ko se pedenal VW hrošča, mi je strop naredil tapetnik in to boljše kot je bil original.

Stropna tapeta je ponavadi vpeta in ne limana. Na soncu se zaradi vročine lepilo topi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to vem da je vpeta , sam men sej je odlepil blago dol ne komplet cel strop sam blago dol visi ;)

Edina varianta je snet strop(prešan filc) in povrh nalepit drugo tapeto,edino tako bo nekak zgledalo,razen če nimaš strop narejem na "star" način z štangami.

Ravno en mesec nazaj smo enmu limal na stari kanti in je izpadlo kot novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diesel, jaz bi kupil ta rdeč silikon, ki je odporen na vse možne piz.darije. Med drugim tudi na vročino(se mi zdi da je do 300°C). Pol pa sam nalepiš, prej probaj da ti ne bo razžrl materiala... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej, jaz nimam sploh težav in problemov, ker vozim VW in ne avto! :kva1:

Kupi FIATa , in življenje bo bolj pestro :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Življenje mi je že sedaj pri teh letih preprepestro. Verjemi. :doze: Kar pa ni nujno dobro. :grrr :cry:

Hah, niti za novega fijate ne grem v menjavo z mojim, pravkar polnoletnim golfičem dvojkico, dizlom, biserno bele barve :wub: Ko iz trgovine ti povem!! Prva mašina, nikoli problemov cca. 500.000km :worship: :worship: :worship: :grim :OK:

Trpežen material. Takih zagotove ne delajo več! :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!