Vale Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 ... če jermen zaniha potem je jermenica defektna 100% OK. :worship: Kako je lahko jermenica defektna 100% ok? Brumer zlaganje smiselnih povedi ti ni ravno boljša stran :grrr
simonsi Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 2. Simonsi a olje ki ga motor najmanj rabi in je hkrati še najcenejše se ti zdi dobro?? Celo tako dobro, da ga drugim svetuješ?? Ne vem no. :hmm: Poraba olja je odvisna od gostote oz. bolje povedano od redkosti olja. In eno najgostejših olj je Proton 15-40. Kar seveda pomeni, da ga posledično motor pokuri najmanj. In je seveda tudi najmanj mazalno. 20-50 olja pa v temle mrazu niti točit ne moreš. 3. Kar tako opletat z gradacijami 15-40, 10-40 ali 5-40, brez da se ve kaj kakšna stvar pomeni je tudi, blago rečeno, brca u temo. Pozabil sem napisat, da 20w50 ni preveč primeren za hladne zimske zagone, ker dlje časa traja, da olje doseže vse mazalne sklope. Zato pa so različne gradiacije olja, redkejše ko je, hitreje doseže svoj cilj. Ko je pa agregat segret na delovno temp. je pa bolje nekoliko gostejše olje. Proton je dobra izbira za starejše nenavite avte in sem mislil da je samoumevno, da ni za v kakšne novejše rakete. :rolleyes:
Bojč Objavljeno Februar 16, 2008 Opozori Objavljeno Februar 16, 2008 i potrebe, jermen ne cvili. Škripa pa neki,k noben ne zna ugotovit kaj je to :angry: Sem si včeraj mislil, počakaj kšno uro pa ti bo Brumer vse razjasnil. 100% Brumer a si mogoče, čisto slučajno, vsaj pod točko razno pomislil, da morda škripa... Ah ne kje pa, ti si si zamislil jermenico in ona je kriva! 100% @simonsi: Dandanašnji na žalost tej forumaški generaciji ni več prow popolnoma nič samoumevno!!
Guest Brumer Objavljeno Februar 17, 2008 Opozori Objavljeno Februar 17, 2008 Kako je lahko jermenica defektna 100% ok? Brumer zlaganje smiselnih povedi ti ni ravno boljša stran :grrr Vem,da moje povedi niso najboljše :OK: sicer bi bil pisatelj,samo tistemu,ki nekaj vpraša dobi tako poved,da jo sigurno razume in to je meni najpomembnejše :OK: .Seveda,če se ti moje povedi nedopadejo jih enostavno ignoriraj,saj ima vsak od nas na forumu to možnost. :OK: Ps: pa še nekaj,če si ti za povedi bolj izšolan,imam jaz v mazincu več mehaničnih znanj,kot ti in še marsi kdo na tem forumu v glavi. :lol1: :lol1: SCORPIONS, Furioso in Fritz 3
jetman Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 Kako je lahko jermenica defektna 100% ok? Brumer zlaganje smiselnih povedi ti ni ravno boljša stran :grrr @Vale... Brumer "ok" često uporablja ob koncu povedi kot sinonim za recimo "razumeš". Vsaj jaz sem do zdaj "ok" ob koncu njegovih razlag in odgovorov tako razumel. ;)
Guest Brumer Objavljeno Februar 18, 2008 Opozori Objavljeno Februar 18, 2008 (popravljeno) @Vale... Brumer "ok" često uporablja ob koncu povedi kot sinonim za recimo "razumeš". Vsaj jaz sem do zdaj "ok" ob koncu njegovih razlag in odgovorov tako razumel. ;) PRAVILNO razmišljaš! Popravljeno Februar 18, 2008. Popravil Brumer SCORPIONS, Majesty, Fritz in 1 other 1 3
RHonda Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Jaz sem menjal zadnji levi kolesni ležaj pri meganu pred 500km. Zdaj je spet ta isti ležaj zanič. Zanima me, če lahko mehaniku to predložim kot reklamacijo in zahtevam novega, saj ležaj bi moral vendar zdržati kaj več ??
Guest Brumer Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Jaz sem menjal zadnji levi kolesni ležaj pri meganu pred 500km. Zdaj je spet ta isti ležaj zanič. Zanima me, če lahko mehaniku to predložim kot reklamacijo in zahtevam novega, saj ležaj bi moral vendar zdržati kaj več ?? Ležaj ti mora priznati kot reklamacijo,saj ga je nestrokovno montiral- preveč zategnil ali menjal po Bosansko s kladivom namesto s hidravliko OK. Majesty, Furioso, Fritz in 1 other 1 3
bmw Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Ležaj ti mora priznati kot reklamacijo,saj ga je nestrokovno montiral- preveč zategnil ali menjal po Bosansko s kladivom namesto s hidravliko OK. Bosanci znajo zamenjati ležaj.....tudi brez kladiva SCORPIONS 1
Guest Brumer Objavljeno Marec 12, 2008 Opozori Objavljeno Marec 12, 2008 (popravljeno) Bosanci znajo zamenjati ležaj.....tudi brez kladiva A misliš -he.... he z MACOLO :headbang: :headbang: !!!!! Popravljeno Marec 12, 2008. Popravil Brumer SCORPIONS, Majesty, Fritz in 1 other 1 3
Frips Objavljeno Marec 13, 2008 Opozori Objavljeno Marec 13, 2008 Če ima jermanica pokrovček potem je skloka v jermenici defektna.Potrebna zamenjsava jermenice,če je to dizel in imaš pokrovček na jermenici daj nahitro gas in spusti in boš takoj videl,če jermen zaniha potem je jermenica defektna 100% OK. :worship: Z jermeni inp je ve ok...hvala bogu :rolleyes: Škripa nekaj v prvem desnem koncu. Ni pa sigrno ne amortizer, ne feder, ner spodnje dve roke, ne zgornje (baje,tak rekl majstri), ne "lunce". Včasih škripa, včasih ne. Če avto dvignem z dvigalom in spustim..mogoče neha škripat...potem pa spet. Škripa samo pri speljevanju do nekje 3 prestave (ko je mašina "vpeta"). Mogoče desni nosilec mašine? So že razstavli,pregledali in je bilo ok, škripa pa še zmeraj :angry: Razmišljam še v smeri....ali je mogoče da škripa tam kjer so kolektorji "nataknjeni" na mašino? Ko se avto segreje, ponavadi manj škripa. Kaj pa vem....Švabski jajc. SCORPIONS 1
hilton Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 Vem,da moje povedi niso najboljše :OK: sicer bi bil pisatelj,samo tistemu,ki nekaj vpraša dobi tako poved,da jo sigurno razume in to je meni najpomembnejše :OK: .Seveda,če se ti moje povedi nedopadejo jih enostavno ignoriraj,saj ima vsak od nas na forumu to možnost. :OK: Ps: pa še nekaj,če si ti za povedi bolj izšolan,imam jaz v mazincu več mehaničnih znanj,kot ti in še marsi kdo na tem forumu v glavi. :lol1: :lol1: ja ata brumer. vedno znova dokazujes da si car in da se ti moramo klanjat. aja BTW tehnika gre naprej ti pa ostajaš tam nekje v 90 letih.... ker novega gradiva tako ne prebiras sem ti ze jaz z parimi tezami dokazal :naughty: :naughty: se ti kaksno formulo napišem, da bos lazje razumel , ampak ti bos dejal da niso pomembne :whistle: sprijazni se čas te je ze povozil, ti strokovnjak mojsterskih izpitov SCORPIONS 1
Frips Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 Jojoj....Sej ata Brumer hoče sam dobro. Včasih ga vstreli mimo (ker so prsti hitrejši od pameti)...kot mi vsi...včasih pa reče kaj koristnega...kot mi vsi :rolleyes:
flight69 Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 Jeba je s skripanjem in ruzenjem, cigar vzroka nihce ne more ugotovit... Pri tastovem meganu je vsakic pri zavijanju v levo, pri manjsi hitrosti nekaj zaruzilo... Optika ok, vse roke in podobno, trije, stirje mehaniki...pa noben nic ni nasel... Slucajno ugotovil, da ce v ovinku se malo vec gasa dodas, se dvakrat bolj zaruzi... Odpeljal nazaj k mojemu mehaniku, ki se je najprej mal popraskal, pol pa da bo nekaj probal... Tam kjer je masina vpeta je podlozil z malo debelejso podlozko in - konec ruzenja. :P Lp! Flight
flight69 Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 A to na nosilcih mašine? Ja, na eni strani - ocitno je masino s tem ravno toliko dvignil, da se je "zravnala". Bil je pa avto pred tem zbit - in ocitno niso dobr zrihtal... Lp! Flight
Frips Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 E viš vraga...zanimivo. Sam me mal muči to, ker ne škripa zmer, posebaj ko je avto vroč :hmm: Zdej lahko je kakšen vitalni del, ki se s časom vožnje mal razmiga in neha škripat. Ma duhovi :krneki: Bom pa poizkusil isto rešitev, kot so pri tvojem tastu. Če je samo to, dobiš za gajbo pira.
črnolaska Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 Največkrat ne vžge, ko je še topel. Včeraj sem šel v trgovino, pridem ven, avto ne vžge. Ga pustim tam, zvečer grem še enkrat probat, še vedno ne vžge. Zjutraj sem ga hotel odšlepat, probam še enkrat in je vžgal. Hej! mal pozno sem vidla tole.. ej to dela tudi moj clio.. ker letnik pa je tvoj? moj je 2001... zaradi tega sem ga zadnič peljala priklopit na računalnik pa ni nič ugotovil.. tako da smo pol skupi z parimi mehaniki ugotovili da je to gotovo serijska napaka.. jz mam še ta problem če pohodim gas predno avto vžem mi noče vžgat dokler se ne resetira računalnik... to da pa ne vžge mi pa naredi kar velikrat... pa to ogret, neogret, takoj po vožnji... po parih dneh v garaži.. ni važno.. in to traja od pol ure pa do 8 ur sem že čakala da mi je vžgal.. si kaj ugotovil? ker men se zdi da je res serijska napaka.. lp črnolaska
JaRaNe Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 (popravljeno) no, zadeva je taka, ko sm hotu vzratno zapustiti parkirišče pred hišo, sem podrgnil ob železno ograjo, po skoraj celi sovoznikovi strani je bila rajsa (samo barva spraskana), s poliranjem se ni dalo odstraniti, zato sem kupu barvo in s pištolo pabarvu. Še vedno se pozna, tam kjer sem pobarval, da je barva malo svetlejša...sedaj pa me zanima, kako naj odpravim še to, mogoče barva polirna pasta, ali naj še enkrat prelakiram celo stran ali kaj? lahko tudi jutri poslikam kako zgleda, danes je že mal pretemno zuni aja pa še to, zadni brisalec mi ne dela, matico sem privil do konca, pa je še skoz isto... nameravam podret prtljažne vrata, če pa ima kdo kak drug nasvet naj mi pove, preden se lotim :) Popravljeno Marec 14, 2008. Popravil JaRaNe
flight69 Objavljeno Marec 14, 2008 Opozori Objavljeno Marec 14, 2008 (popravljeno) E viš vraga...zanimivo.Ma duhovi :krneki: Bom pa poizkusil isto rešitev, kot so pri tvojem tastu. Če je samo to, dobiš za gajbo pira. Upam, da ti bo pomagal- sam, se enkrat - tu je ruzilo(drajsalo) ne skripalo... :D Hej!mal pozno sem vidla tole.. ej to dela tudi moj clio.. ker letnik pa je tvoj? moj je 2001... zaradi tega sem ga zadnič peljala priklopit na računalnik pa ni nič ugotovil.. tako da smo pol skupi z parimi mehaniki ugotovili da je to gotovo serijska napaka.. jz mam še ta problem če pohodim gas predno avto vžem mi noče vžgat dokler se ne resetira računalnik... to da pa ne vžge mi pa naredi kar velikrat... pa to ogret, neogret, takoj po vožnji... po parih dneh v garaži.. ni važno.. in to traja od pol ure pa do 8 ur sem že čakala da mi je vžgal.. si kaj ugotovil? ker men se zdi da je res serijska napaka.. lp črnolaska Tole s Cliotom - od moje l.2003 je v prvem letu pocel nekaj podobnega -so na servisu zamenjali pod garancijo nek senzor za izgorevanje( pa oranzna lucka za pline je nonstop gorela) Jeseni pa je imela isti problem kot vidva - vsakic, ko je hotela peljat k mehaniku, je mali crnuh vzgal :whistle: Pa sva imela vseen enkrat dost - v Kranju na Remontu je tip samo ocistil bate in kleme na akumulatorju. In to je bilo to. Nobenih problemov vec. Preverita spoje na akumulatorju... :D Lp! Flight Popravljeno Marec 14, 2008. Popravil flight69
JaRaNe Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 no, zadeva je taka, ko sm hotu vzratno zapustiti parkirišče pred hišo, sem podrgnil ob železno ograjo, po skoraj celi sovoznikovi strani je bila rajsa (samo barva spraskana), s poliranjem se ni dalo odstraniti, zato sem kupu barvo in s pištolo pabarvu. Še vedno se pozna, tam kjer sem pobarval, da je barva malo svetlejša...sedaj pa me zanima, kako naj odpravim še to, mogoče barva polirna pasta, ali naj še enkrat prelakiram celo stran ali kaj? lahko tudi jutri poslikam kako zgleda, danes je že mal pretemno zuni aja pa še to, zadni brisalec mi ne dela, matico sem privil do konca, pa je še skoz isto... nameravam podret prtljažne vrata, če pa ima kdo kak drug nasvet naj mi pove, preden se lotim :) evo še slike: rad bi predvsem to, da bi bila povsod ista barva (tam kjer je poškodovano je barva malce svetlejša), tiste rajse me ne motijo, ker se vidijo bolj kot ne samo od blizu, razlika v barvi pa se ob svetlobi vidi že na približno 5m
črnolaska Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Upam, da ti bo pomagal- sam, se enkrat - tu je ruzilo(drajsalo) ne skripalo... :D Tole s Cliotom - od moje l.2003 je v prvem letu pocel nekaj podobnega -so na servisu zamenjali pod garancijo nek senzor za izgorevanje( pa oranzna lucka za pline je nonstop gorela) Jeseni pa je imela isti problem kot vidva - vsakic, ko je hotela peljat k mehaniku, je mali crnuh vzgal :whistle: Pa sva imela vseen enkrat dost - v Kranju na Remontu je tip samo ocistil bate in kleme na akumulatorju. In to je bilo to. Nobenih problemov vec. Preverita spoje na akumulatorju... :D Lp! Flight Ja kleme so hitr vse zarustane samo jih večkrat spucamo.. remont kranj pa je poden od podna.. in glede na to da bi samo računali fest ga od lani ne vozim več tja (sicer pa avto tako ali tako ni več v garanciji).. no men nobena lučka ne sveti.. avto samo počaka.. in ne spelje.. edino ko se to naredi pri vžigu ne ugasne srednja lučka (rdeča). ko pa je bil avto priklopljen na računalnik pa raje ne govorim kaj vse je pokazal in kaj vse so zajebali na remontu (dva kabla za elektronko ki sta bla strgana so zvezali narobe in zaradi tega mi bo v kratekm šlo še nekaj stvari..).. Tako da če so ti na remontu ok boš kmalu spoznal kake piz*** počnejo... in mi je škoda vsega denarja ki sem ga pustila že tm in ga res ne nameravam več.. sicer so vsi mehaniki barabe ampak eni vsaj naredijo tako kot je treba.. ej pa še neki.. če volan do konca zamotam v eno smer (ni važno katera) ko recimo obračam mi ropota tako kt da bo kej dol padl... zvok je podoben kt da se neki močno preklada notri oz.. kt da bo padl dol pol avta.. ta zvok se močno sliši tudi zunej ne samo notri v avtu..tudi za to sem ga že peljala na remont in tip ni nič ugotovil (se ne čudim).. je bil pa počen meh pa so ga menjali.. ampak ropota še vedno.. in to tudi že dela kar nekaj let in ne morejo ugotoviti kaj bi bilo.. ima kdo kako idejo?
flight69 Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Ja kleme so hitr vse zarustane samo jih večkrat spucamo.. ... Tako da če so ti na remontu ok boš kmalu spoznal kake piz*** počnejo... in mi je škoda vsega denarja ki sem ga pustila že tm in ga res ne nameravam več.. sicer so vsi mehaniki barabe ampak eni vsaj naredijo tako kot je treba.. ... Blizu Remonta zivim, zato sva tja odpeljala na hiter ček...ne vem kako dobri so drugace, najinega cliota ze od novega sraufa mehanik, ki skrbi ze dolgo casa za vse moje avte, samo takrat ni bil "pri roki" ... :) Lp! Flight
črnolaska Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 Blizu Remonta zivim, zato sva tja odpeljala na hiter ček...ne vem kako dobri so drugace, najinega cliota ze od novega sraufa mehanik, ki skrbi ze dolgo casa za vse moje avte, samo takrat ni bil "pri roki" ... :) Lp! Flight Pol pa ok če maš drugega mehanika...ker na remont res ne vozit avta.. ga je škoda! in nisem edina ki tako misli...so me lani tako podražili: z odnosam, staro robo, predolgim čakanjem in še ogromenmu računu na koncu pa še vedno dela kar je delal prej in takoj po servisu mi je še avto crknil pa lučka za airbage se je začela prižigat.. tako da naredijo več škode kot koristi.. lp črnolaska
bmw Objavljeno Marec 18, 2008 Opozori Objavljeno Marec 18, 2008 ej pa še neki.. če volan do konca zamotam v eno smer (ni važno katera) ko recimo obračam mi ropota tako kt da bo kej dol padl... zvok je podoben kt da se neki močno preklada notri oz.. kt da bo padl dol pol avta.. ta zvok se močno sliši tudi zunej ne samo notri v avtu..tudi za to sem ga že peljala na remont in tip ni nič ugotovil (se ne čudim).. je bil pa počen meh pa so ga menjali.. ampak ropota še vedno.. in to tudi že dela kar nekaj let in ne morejo ugotoviti kaj bi bilo.. ima kdo kako idejo? ponavadi je to homokinetični zglob.......velik šuškov pripravi.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se