Guest Brumer Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Kje pa se nahaja ta motorček?kako pridem do njega?za*ebano? Ni nič zajebano snami zračni filter in daj malo gasa pa boš takoj videl ko spustiš gas je prvi moment loputa popolnoma zaprta predno pa bi crknil doda ta motorček gas to je zaradi tega da ko se pelješ npr.v dolino in se vrti motor (bremzaš z mašino) je loputa gasa čisto zapšrta tako da motor nedobi sploh benzina in takoj ko npr.stisneš sklopko in da nebi motor crknil doda ta motorček gas OK. Furioso in SCORPIONS 2
_Misko_ Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Ni nič zajebano snami zračni filter in daj malo gasa pa boš takoj videl ko spustiš gas je prvi moment loputa popolnoma zaprta predno pa bi crknil doda ta motorček gas to je zaradi tega da ko se pelješ npr.v dolino in se vrti motor (bremzaš z mašino) je loputa gasa čisto zapšrta tako da motor nedobi sploh benzina in takoj ko npr.stisneš sklopko in da nebi motor crknil doda ta motorček gas OK. Pol motorček odpre to loputo(ta loputa je za zrak?)?se motorček nahaja zraven?
Guest Brumer Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 Pol motorček odpre to loputo(ta loputa je za zrak?)?se motorček nahaja zraven? Ja tako to dela motorček prvi moment odpre loputo malo bolj potem pa zmanjša na prosti tek,Krmiljenje pa dobi od računalnika OK. Furioso in SCORPIONS 2
črnolaska Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Men se tudi nikoli ne nehajo popravila na tem cliotu!! Trenutno mi crkavajo vse lučke po armaturni. pa tudi če ga presenetiš z gretjem (na 4 stopnji) pozabi svetit (se mu ugasnejo luči, ki pa so avtomatske). :headbang: je pa res da so mi neki popravlali pred kakim tednom in so mi ene kable vezali v podvozju.. samo menda naj bi bilo to prej narobe zvezano (bili so pretrgani) in naj bi bilo to zdj ok.
ataIBA Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Men se tudi nikoli ne nehajo popravila na tem cliotu!! Trenutno mi crkavajo vse lučke po armaturni. pa tudi če ga presenetiš z gretjem (na 4 stopnji) pozabi svetit (se mu ugasnejo luči, ki pa so avtomatske). :headbang: je pa res da so mi neki popravlali pred kakim tednom in so mi ene kable vezali v podvozju.. samo menda naj bi bilo to prej narobe zvezano (bili so pretrgani) in naj bi bilo to zdj ok. Tu ti pa še Brumer nebo mogo dopisno pomagat. Mislim, da te bo poslal k dobremu avtoelektričarju. Pol pa bo OK.
KeC Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Otišla sklopkaaaaaaaaaaaa, piz** ji mat***naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :headbang:
Guest Brumer Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Men se tudi nikoli ne nehajo popravila na tem cliotu!! Trenutno mi crkavajo vse lučke po armaturni. pa tudi če ga presenetiš z gretjem (na 4 stopnji) pozabi svetit (se mu ugasnejo luči, ki pa so avtomatske). :headbang: je pa res da so mi neki popravlali pred kakim tednom in so mi ene kable vezali v podvozju.. samo menda naj bi bilo to prej narobe zvezano (bili so pretrgani) in naj bi bilo to zdj ok. Nebom te poslal k elektrikarju ti bom razkril skrivnost -SLABA masa pri motorčku za gretje in sicer pod prednjim desnim brisalcem tam kjer gre snop kablov v reostat (ca 6 kablov).Naredi se mostiček mad tem štekerjem(črni debel kabel)in vhodom v motorček tudi črn debel kabel.Verjetno bo potrebno vseno k avtoelektrikarju.Če bi slučajno na armaturi ševedno osvetljitev ugašala bi morala še na armaturo maso pregledat tudi črn kabel OK. SCORPIONS in Furioso 2
NejcZ Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Otišla sklopkaaaaaaaaaaaa, piz** ji mat***naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :headbang: Pr nas tud, na Sharanu, 4 leta starem :trance_33_sleep: 400€ pride popravilo :headbang:
_LuX_ Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Pr nas tud, na Sharanu, 4 leta starem :trance_33_sleep: 400€ pride popravilo :headbang: 4 leta str :blink: , matr kwa se pa delal al ma pač že tolk km :) ?
_Misko_ Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Ja tako to dela motorček prvi moment odpre loputo malo bolj potem pa zmanjša na prosti tek,Krmiljenje pa dobi od računalnika OK. Je to to kar sem označil?Tu je nekakšen štift ali nekaj podobnega speljano ven do tistega dela na katerem je zajla za gas.
ataIBA Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Nebom te poslal k elektrikarju ti bom razkril skrivnost -SLABA masa pri motorčku za gretje in sicer pod prednjim desnim brisalcem tam kjer gre snop kablov v reostat (ca 6 kablov).Naredi se mostiček mad tem štekerjem(črni debel kabel)in vhodom v motorček tudi črn debel kabel.Verjetno bo potrebno vseno k avtoelektrikarju.Če bi slučajno na armaturi ševedno osvetljitev ugašala bi morala še na armaturo maso pregledat tudi črn kabel OK. :worship: :worship: :worship: .....kapo dol ded!!!!! Malo sem listal in videl, da mnogo obvladaš v nulo pa še šuft na svoje ogromno znanje nisi :OK: Malo takih!!!! Moje področje so termoizolacije, hidroizolacije in strešne kritine. Bom z veseljem pomagal, če boš kaj nucal. Kak se sezona odpre pa tak in tak prletim mimo, da častim eno rundo :beer2: . Z veseljem!!! SCORPIONS 1
Guzzuki Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Sigurno je zamašen pretok v radijatorju (notranjem hladilniku) snami obe cevi na tem radijatorju-hladilniku in probaj skozi njega pihniti (ne s prevelikim pritiskom),da ga nepoškoduješ in če ugotoviš slab pretok zraka potem moraš vso hladilno tekočino spustiti ven (po možnosti)demontirati termostat,naliti vodo in med vodo daš ca 3 škatlice sode bikarbone pusti mašino dlje časa laufat na mestu vsaj 20 min. ventil gretja daj na vroče po dvajsetih minutah začni nekje bolj odspodaj npr.na spodnji cevi hladilnika vodo spuščati in ob enem dolivaj z vrha frišno vodo,ko vse dobro izpereš pusti vodo da izcuri in nato natoči hladilno tekočino nazaj.Tako si boš verjetno prišparal veliko dela,da nebo potrebno demontirati gretja OK. :worship: Zadevo rešil po tvojih napotkih oz. jo še malo dopolnil :) ! Sem čez noč pustil v hladilnem sistemu raztopino vode in sode bikarbone. Pa potem še dobro spral. Sedaj greje! Hvala še enkrat, Brumer! Imaš eno pivo v dobrem pri meni. Pozdrav!
Guest Brumer Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Zadevo rešil po tvojih napotkih oz. jo še malo dopolnil :) ! Sem čez noč pustil v hladilnem sistemu raztopino vode in sode bikarbone. Pa potem še dobro spral. Sedaj greje! Hvala še enkrat, Brumer! Imaš eno pivo v dobrem pri meni. Pozdrav! Eno me bo premalo segrelo -bom še jaz za rundo dal!!! :drunk: SCORPIONS in Furioso 2
_Misko_ Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 (popravljeno) Je to to kar sem označil?Tu je nekakšen štift ali nekaj podobnega speljano ven do tistega dela na katerem je zajla za gas. Brumer lahko še meni poveš če je to to?Eno stran nazaj :D Popravljeno Januar 5, 2008. Popravil _Misko_
Guest Brumer Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 :worship: :worship: :worship: .....kapo dol ded!!!!! Malo sem listal in videl, da mnogo obvladaš v nulo pa še šuft na svoje ogromno znanje nisi :OK: Malo takih!!!! Moje področje so termoizolacije, hidroizolacije in strešne kritine. Bom z veseljem pomagal, če boš kaj nucal. Kak se sezona odpre pa tak in tak prletim mimo, da častim eno rundo :beer2: . Z veseljem!!! Hvala za ponudbo,oglasi se vseno greva na drink,hišo imam montažno nanovo prekrita z Creatonom(glaziranim) Furioso in SCORPIONS 2
Guest Brumer Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Brumer lahko še meni poveš če je to to?Eno stran nazaj :D Je to je ta motorček za prosti tek,zdaj bi pa praviloma moral z volt metrom takrat,ko crkne izmerit ali ima tok ali nima namreč,če ima tok potem je motorček defekten,če pa nepride tok potem nedobi iz računalnika autputa in v takem primiru mora avto na delavniški računalnik,da se prečekajo vsi inputi,ki jih potrebuje računalnik za nastavitev prostega teka.Kot so npr:lambda sonda,razna tipala,senzorji,podtlačni regulator itd. SCORPIONS in Furioso 2
_Misko_ Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 Je to je ta motorček za prosti tek,zdaj bi pa praviloma moral z volt metrom takrat,ko crkne izmerit ali ima tok ali nima namreč,če ima tok potem je motorček defekten,če pa nepride tok potem nedobi iz računalnika autputa in v takem primiru mora avto na delavniški računalnik,da se prečekajo vsi inputi,ki jih potrebuje računalnik za nastavitev prostega teka.Kot so npr:lambda sonda,razna tipala,senzorji,podtlačni regulator itd. Hvala ti :worship:
ataIBA Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 Hvala za ponudbo,oglasi se vseno greva na drink,hišo imam montažno nanovo prekrita z Creatonom(glaziranim) Kaj ti naj rečem :worship: . Izbral si najboljše od najboljšega!!!!!! :OK: Boljše kritine ni!!!!LP
črnolaska Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 Nebom te poslal k elektrikarju ti bom razkril skrivnost -SLABA masa pri motorčku za gretje in sicer pod prednjim desnim brisalcem tam kjer gre snop kablov v reostat (ca 6 kablov).Naredi se mostiček mad tem štekerjem(črni debel kabel)in vhodom v motorček tudi črn debel kabel.Verjetno bo potrebno vseno k avtoelektrikarju.Če bi slučajno na armaturi ševedno osvetljitev ugašala bi morala še na armaturo maso pregledat tudi črn kabel OK. Ej hvala ti! posredovala naprej.. sm pa vidla da je mehanik te kable že nekaj šprical z neko tekočino. Zdj so mi lučke na armaturni popravili mi pa ugaša luč na avtu (za osvetlitev ceste). Pri cliotu je avtomatska pa se naredi da kar ugasne.. tudi lučka na aramturni (tista zelena ali modra) takrat ugasneta. Mehanik sumi da mi je šlo tist k so notri vsi kabli priklučeni (sej je povedal kako se imenuje pa sem pozabila). Bomo vidl kako pogost bo še nagajal. Mehanik mi je reku da ima ta avto izredno slab akumulator in da ko se začne praznit (ni nujno da je na robu) začne cel avto nagajati. lp
AREA Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 (popravljeno) Jaz sem na Almeri 1.4 menjal set sklopke, sprednje zavorne ploščice in zavorno tekočino...z delom vred me je to prislo 380 eurov. Delat sem pa dal k Tovorniku pri Senovem če je komu kaj znano. Popravljeno Januar 8, 2008. Popravil AREA
Schmid87 Objavljeno Januar 12, 2008 Opozori Objavljeno Januar 12, 2008 http://24ur.com/naslovnica/ekskluziv/zanim...teid=1200165967 :)
Frips Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Hja novo leto in nove težave z to mojo švabsko škatlo imenovano Audi A4 (b5 tip). Torej....podivjal je indikator temperature mašine. Včasih se mu odpili in se ne premakne iz 60 stopinj, čeprav se je mašina že segrela (po klimatronic kodi, kaže da je 90). Pol se kar naenkrat dvigne na 90, nekaj časa drži in spet pade. Da je pa zgodba popolna, enako zna divjat števec za hitrost. Zadnjič se mu je kar spipal. Pri ene 140 je začel skakat gor pa dol, dokler ni padel na 0. Tako sem se vozil enih 50 km in potem je čudežno začel delat. Trenutno vse dela, števec in indikator temp. Kaj bi bilo tukaj narobe?? Kak upor v števcu?
danci1973 Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Torej....podivjal je indikator temperature mašine. Včasih se mu odpili in se ne premakne iz 60 stopinj, čeprav se je mašina že segrela (po klimatronic kodi, kaže da je 90). Pol se kar naenkrat dvigne na 90, nekaj časa drži in spet pade. Da je pa zgodba popolna, enako zna divjat števec za hitrost. Zadnjič se mu je kar spipal. Pri ene 140 je začel skakat gor pa dol, dokler ni padel na 0. Tako sem se vozil enih 50 km in potem je čudežno začel delat. Kaj bi bilo tukaj narobe?? Kak upor v števcu? Kak slab kontakt na konektorju, morda kakšna slaba masa. Morda kak hladen lot, ki naključno izgublja kontakt glede na ogrevanje/ohlajevanje. Iskanje takšne napake traja na servisu predolgo, zato ti bi tam verjetno zamenjali cel instrumentni panel - to pa ni poceni. Če bi sam imel to težavo, bi najprej preveril konektorje in kontakte na teh in če tu ne bi našel nobenih očitnih napak, bi celo tiskano vezje (ali več njih) ponovno prelotal (toliko, da se cin raztopi in ponovno razlije po kontaktih). D.
Port Folio Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Hja novo leto in nove težave z to mojo švabsko škatlo imenovano Audi A4 (b5 tip). Torej....podivjal je indikator temperature mašine. Včasih se mu odpili in se ne premakne iz 60 stopinj, čeprav se je mašina že segrela (po klimatronic kodi, kaže da je 90). Pol se kar naenkrat dvigne na 90, nekaj časa drži in spet pade. Pri mojem švabu VW, ki je imel podobne simptome kot si jih zgoraj opisal je šel multifunkcijski senzor, samo pri meni je poleg teh dejanikov tudi na moči začel zgubljati, ob menjavi se je vse OK doky normaliziral, drugače pa mi je to na testnem računalniku to pokazalo kot napako. Ga boš moral priklopiti na računalnik (oz. tester). Za števec hitrosti pa upsss :closedeyes:
Frips Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Priklopil na tester pa je vse OK. Nekje sem prebral, da glede temp., bi lahko bil fuč senzor na katerega je vezan cager temp (ali nekaj takega), saj po elektorniki in testerju temperaturo kaže 90 stopinj. Danci, to z servisi se strinjam, najlažje je vse zamenjat. Bo treba števc ven vzet in premrdat konektorje za začetek, druge ne bo. Bolj me pa skrbi to z števcem za hitrost. Tako se je že 3x obnašal v zadnjem letu. Najbolj me pa skrbi to, da ko je crknil (stal na 0) tudi na klimi, s pomočjo klima kod,nisem mogel očitati trenutne hitrosti, kar drugače deluje. Tester pa tudi ne pokaže nobenih napak :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se