Fazer03 Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 Zaželte mi srečo :rolleyes: No, sedaj pa že malo pretiravate. Srečo potrebuješ na tomboli, Lotu ali na ladji (Titanik! ... saj veste, vsi so bili zdravi, le sreče niso imeli ... ) LP :yea1:
ghibli Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 Dosegli pa so svoje kljub šlampariji! Vsi veste za njih! Tudi jaz. No je majhna razlika, da mene ne bodo nikoli več napel! :nono:
SiR Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 Jz grem dans gor po obljubljeno robo - sporočim, če me bojo isto nategnal k tebe reesko!!! (lahk pogledam za škorne če češ sam poklič me pa jim bom reku!!!!) Zaželte mi srečo :rolleyes: u shit, tile nakupi v TC motoshopu dobivajo povsem novo družbeno-revolucionarno dimenzijo :blink:
ghibli Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 u shit, tile nakupi v TC motoshopu dobivajo povsem novo družbeno-revolucionarno dimenzijo :blink: Dober dan, prišel sem po tiste škornje od pred xxdni. :fight1: a ja pa par kolegov sem pripeljal, da si mal ogledajo trgovino :chase: :lol1:
reesko Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 haha :D ma ne resno je to blo pr men...fotr valda da je čist jezn...je reku da sam še enkrat gre kje...in če zdej ne bo tm OBLJUBLJENIH škornjev bomo pa strelal :devil: drgač pa skoz mi ponujajo MODRE škornje jst hočm pa črne...zmer k pravjo jah oprostite črnih pa nimamo ponudjo še rdeče pa modre :slap:
Jure Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 Pomoje sam prav jaz takrat uzel zadnji par črnih 46 :) :010 Se mi zdi da nisem bil tam veliko pred tabo :)
Stroj Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 Dex pazi da zdej ne bo do tebe pršu po tiste škorne :P
reesko Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 Pomoje sam prav jaz takrat uzel zadnji par črnih 46 :) :010 Se mi zdi da nisem bil tam veliko pred tabo :) lej ni fora v tem da jst morm čakat na škorne.problem je k mi govorijo da so in se brezveze sprehajam sem ter tja :BUA: če je treba počakat en mesc nej tko rečejo in mi sporočijo...ne pa da mi vsak tedn rečejo da jih že majo :headbang: :slap:
solo Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 lej ni fora v tem da jst morm čakat na škorne.problem je k mi govorijo da so in se brezveze sprehajam sem ter tja :BUA: če je treba počakat en mesc nej tko rečejo in mi sporočijo...ne pa da mi vsak tedn rečejo da jih že majo :headbang: :slap: S TCjem jaz še nisem imel težav. Pošteno povedano bi jim pa škornje v tvojem primeru lepo vrnil (so pač premajhni) in šel kupit drugam. J*** ga, tako je to.
SiR Objavljeno April 5, 2007 Opozori Objavljeno April 5, 2007 S TCjem jaz še nisem imel težav. Pošteno povedano bi jim pa škornje v tvojem primeru lepo vrnil (so pač premajhni) in šel kupit drugam. J*** ga, tako je to. Verjetno je zakonski rok za vračilo že potekel? :P
ghibli Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Verjetno je zakonski rok za vračilo že potekel? :P Zakonski rok žal ne obstaja. Obstaja pa njegova pravica do zamenjave blaga ki je imelo skrito napako oz dejansko napako ki jo mora dokazati. Je pa od trgovca odvisno ali bo delal v prid svojemu "dobremu imenu" ali pa tako kot to počnejo v TeCeju. So pač prešlampasti za moj ne prezahteven okus. Pri meni bi takšni prodajalci že zdavnaj z brco v riti iskali drugo zaposlitev.
suhi Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 No, sedaj pa že malo pretiravate. Srečo potrebuješ na tomboli, Lotu ali na ladji (Titanik! ... saj veste, vsi so bili zdravi, le sreče niso imeli ... ) LP :yea1: Tok da vete - nategnal so me spet!!! Pridem gor in oni se spet delaju butaste, da zadeve ni! Pa so rekl da je v računalniku, da je 100% pršla - in včeri sami izgovori kak očitno givi nima na zalogi, da ma neke probleme s proizvodnjo... :yawn: Bedarija - mal sm jim povedu, da naj se v roke vzamejo in so zdej zihr da bo v 10 dneh - ma sorry vsem ki so zadovoljni z njimi sam mene so že tretjič nategnal - je pa res, da kar majo je pa že v redu pa tud okol mene jih je blo kr naenkrat vsaj 4 pa vsi pomagal, številke zapisval, iskal na polno... ahjej - pač so močni pa se jim mal j.....
ghibli Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Tok da vete - nategnal so me spet!!! Pridem gor in oni se spet delaju butaste, da zadeve ni! Pa so rekl da je v računalniku, da je 100% pršla - in včeri sami izgovori kak očitno givi nima na zalogi, da ma neke probleme s proizvodnjo... :yawn: Bedarija - mal sm jim povedu, da naj se v roke vzamejo in so zdej zihr da bo v 10 dneh - ma sorry vsem ki so zadovoljni z njimi sam mene so že tretjič nategnal - je pa res, da kar majo je pa že v redu pa tud okol mene jih je blo kr naenkrat vsaj 4 pa vsi pomagal, številke zapisval, iskal na polno... ahjej - pač so močni pa se jim mal j..... A kupil boš pa vseeno! :grrr Zahtevi svoj denar in veselo na pot k Louisu al pa k domači konkurenci, ki te pomoje ne bo nategnila. :naughty: Glej jaz ti priporočam, da pokliči na tržno inšpekcijo pa tam prosi naj ti povejo kakšne so tvoje pravice. Zelo hitr se ti bodo oči odprle.
SiR Objavljeno April 6, 2007 Opozori Objavljeno April 6, 2007 Zakonski rok žal ne obstaja. Obstaja pa njegova pravica do zamenjave blaga ki je imelo skrito napako oz dejansko napako ki jo mora dokazati. saj ni reku, da je bla napaka - kolker razumem, si je on premejhne škornje kupu?
albin Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Js pa mam eno malo težavco. Kupil sem kombinezon, ki pa mi ni v redu :cry: ( :( jebi ga, ko prideš domov so stvari čist drugačne ko v trgovini, zgodi se kljub temu da gledaš ti, pa prodajalc pa še kdo zraven... ) Imam kombinezon v vrednosti približno 370 €, ki ga lahko vrnem v trgovino in imam tako na razpolago teh 370€ da jih zapravim. Do 8.5.2007 velja račun. Če kdo misli kaj kupovat v tej trgovini mu prodam kombinezon (po dogovoru) in ima lahko potem ta denar v dobrem za nakupe v trgovini … :kva1: Lahko tuki, al pa PM, je tud oglas na avtonetu in na motosvetu.
Frips Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 A zamenjat ga ne moreš oz. ni številke? Imel sem podobno težavo. Kombinezon sem vrnil, dobil dobropis, ki sem ga potem uveljavil, ko sem vzel kaj drugega.
reesko Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 hehe...dobre fore mate s TC-jem...jst morm povedat da jst mam drgač dobre izkušnje z njimi...sam pač tale s škornji se mi je zdela neprimerna...ampak jst računa mda jih bom zdej dobu..sicer pa je itak njihova dobra volja da mi jih zamenjajo...in recmo da bo zdej kul..tko da moje mnenje je še zmer bl pozitivno kot negativno...da ne bo kere pomote
albin Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 A zamenjat ga ne moreš oz. ni številke? Imel sem podobno težavo. Kombinezon sem vrnil, dobil dobropis, ki sem ga potem uveljavil, ko sem vzel kaj drugega. Če bi vzel številko večjega bi mi pa zgornj del po vsej verjetnosti bil prevelik. tak da.... :? tak da če kdo misl kaj kupovat :yes: (pa men pomagat) bi blo kr lepo :grim
sayo Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Js pa mam eno malo težavco. Kupil sem kombinezon, ki pa mi ni v redu :cry: ( :( jebi ga, ko prideš domov so stvari čist drugačne ko v trgovini, zgodi se kljub temu da gledaš ti, pa prodajalc pa še kdo zraven... ) Imam kombinezon v vrednosti približno 370 €, ki ga lahko vrnem v trgovino in imam tako na razpolago teh 370€ da jih zapravim. Do 8.5.2007 velja račun. Če kdo misli kaj kupovat v tej trgovini mu prodam kombinezon (po dogovoru) in ima lahko potem ta denar v dobrem za nakupe v trgovini … :kva1: Lahko tuki, al pa PM, je tud oglas na avtonetu in na motosvetu. L.P. V 8.dneh po nakupu ti morajo vrniti denar, če imaš seveda račun in da kupljena stvar ni poškodovana, z dobropisom te hočejo samo nategnit da jim 370 ojrov ne bo odletelo v kakšno drugo štacuno .)
Foggy Objavljeno Maj 3, 2007 Opozori Objavljeno Maj 3, 2007 Niso dolžni vrniti denarja, če z izdelkom ni nič narobe, to bi bila le njihova dobra volja. Lp
peter1 Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 Niso dolžni vrniti denarja, če z izdelkom ni nič narobe, to bi bila le njihova dobra volja. Lp DOBRA VOLJA_KAJ JE TO ?????????????
Fresh_ales Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 DOBRA VOLJA_KAJ JE TO ????????????? no ja... zakon o varstvu potrosnikov govori malo drugace...... "kirikiram" ce kupis novo svar v trgovini imas (mislim da) 15 dni od datuma nakupa cas, da stvar vrnes v original embalazi (logicno da je odprta:) ) in zajtevas denar nazaj... pac ti ni vsec..... in prodajalc ti MORA denar vrnit... razni dobro pisi ali menjava blaga ne pride v postev... oni ti MORJO dat denar nazaj!!!! ce pa kaj mutijo (ponavad to povsod) pa samo reces, da bos poklical varstvo potrosnikov pa bojo oni uredil zadevo.... ponavad potem trgovec s tezkim srcem da denar, ker se zaveda da ce pride nakonc inspekcija bojo mogl se kazen placat.... tako da glede tegale kombinezona.... cimprej nesi nazaj in reci naj ti dajo denar.... ti pac ni vsec... imas VSO pravico to naredit (ce ni ze 15 dni od nakupa minilo) in to velja za vse kupljene stvari..... pogoj pa je, da je izdelek v stanju kot je bil ob nakupu in embalazo moras imeti, ce nimas.... potem nebo slo.... uzivajte! :OK:
snakeyes Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 fresh alesh razturas zadevo carrrr :OK: :OK: :OK: tega jst u lajfu neb vedu nikol lol :slap:
solo Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 (popravljeno) fresh alesh razturas zadevo carrrr :OK: :OK: :OK: tega jst u lajfu neb vedu nikol lol :slap: Hm, a ja? No tole spodaj je direktno iz urada za varstvo potrošnikov: Vračilo ali zamenjava izdelka brez napake Izdelek brez napake je mogoče zamenjati ali vrniti le ob soglasju prodajalca. Enako kot je za sklenitev pogodbe potrebno soglasje obeh pogodbenih strank, je tudi za razvezo ali spremembo pogodbe (vračilo ali zamenjava izdelka brez napake), potrebno soglasje potrošnika in prodajalca. Prodajalci so največkrat pripravljeni zamenjati izdelek, če zaradi zamenjave nimajo škode, oziroma so pripravljeni priznati potrošniku dobropis, skoraj nikoli pa niso pripravljeni vrniti kupnine in tega niti niso dolžni storiti, razen v primeru, če je to prodajlec obljubljal. Potrošnikom svetujemo, da pred vsakim nakupom dobro premislijo, še posebno če niso prepričani, da jim bo kupljeni izdelek ustrezal po velikosti, barvi ..., ali če izdelek kupujejo za darilo. Napačno je razumevanje potrošnikov, da lahko zato, ker so si premislili, izdelek brez napake, vrnejo v 8 dneh in zahtevajo vračilo kupnine. Izdelek brez napake lahko potrošnik vrne v 15 dneh brez navedbe razloga v primeru, če sklene pogodbo na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov. /////// Torej bo fant kombinezon lepo imel. Popravljeno Maj 4, 2007. Popravil solo
Frips Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 :grim ali pa se bo zmenil za dobropis....v kar pa dvomim, posebaj ker je pretekloe nekaj časa. Osebno sem podobno situacijo reševal takoj drugi dan.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se