Skoči na vsebino

KTM 690 LC4 Duke


Priporočene objave

Objavljeno
:D Lani sem imel priložnost peljat Duka.

Ker sem veliko slišal in prebral o tem motorju, predvsem pozitivnega kar se tiče moči, sem pričakoval več.

.....

:twisted: Ta mašina je za norije delat, pa gas do konca... :twisted:

To, kar si napisal zgoraj, je pa malo čudno, ne? Saj JE močen...

Objavljeno
:D Lani sem imel priložnost peljat Duka.

Ker sem veliko slišal in prebral o tem motorju, predvsem pozitivnega kar se tiče moči, sem pričakoval več.

.....

:twisted: Ta mašina je za norije delat, pa gas do konca... :twisted:

To, kar si napisal zgoraj, je pa malo čudno, ne? Saj JE močen...

:arrow: Saj je močen, ampak sem pričakoval več. Verjetno je odvisno od tega s katerim motorjem ga primerjaš. :wink:

Objavljeno
:D Lani sem imel prilozˇnost peljat Duka.

Ker sem veliko slisˇal in prebral o tem motorju, predvsem pozitivnega kar se ticˇe mocˇi, sem pricˇakoval vecˇ.

Mene je KTM Duke malo razocˇaral. :oops:

:twisted: Ta masˇina je za norije delat, pa gas do konca... :twisted:

Po moje za dalsˇe ture ni najbolj primeren, sploh pa ne za dva :?

Kot prvo si falil motor, raje probaj adventure!

kot drugo pa - premalo moci :shock: :shock:

men je kul :lol: :P

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Fantje, zadeva je nora,še posebej,če ga malo "našpičiš",tako,kot je moj!

Pravi sladkorček za sladkanje!!!! :P

post-4-1083227445.jpg

Objavljeno

Če ima še kdo kašno lepo slikico svojega DUKE-a,naj jo pokaže tudi drugim!!!

Evo tukaj še eno mojo,sedaj pa ste vi na vrsti!Če je kdo kupec naj se javi!

post-4-1083228677.jpg

Objavljeno

ZANIMA ME KATERI SO ŠCITNKI ZA ROKE PA RORI MAM ISTGA SAM DE SO RORI DOMA NARJENI

Objavljeno

dober je :devil: tablica pa se ti sploh ne vidi

Objavljeno

Me prav veseli ,da je na Motosvetu še kdo ki ima DUKE II,ali pa da ga ta zadeva zanima,no Lukec kateri letnik je tvoj,pa kaj imaš gor od dodatne opreme,če imaš kašno sliko jo pripopaj sem,da vidimo mašino!

Kar se tiče mojega pa,dimniki :rolleyes: ,komplet Remus grand prix,ščitniki so Polisport,precej podobni originalnim,katere dobiš v Motor Jetu v Mariboru,original ščitnik pod motorjem,predelan uplinjač,pa še kakšna malenkost bi se dobila!

Kar se pa tablice tiče pa ni res,da se je ne vidi,če gledaš motor od zadaj je vse O.K.

Objavljeno

JEST MAM SAM KOPIJO AKRAPOVICA,KOK KM TI ZDRŽI ZADNJA GUMA,MEN JE KAR NERODN NAPISAT

Objavljeno
JEST MAM SAM KOPIJO AKRAPOVICA,KOK KM TI ZDRŽI ZADNJA GUMA,MEN JE KAR NERODN NAPISAT

BI TI PROSIM NASLEDNJIC IZKLOPIL CAPS LOCK?!

hvala.

Objavljeno

Ja,če ti po pravici povem,je tudi meni malo nerodno povetat,ker noben ne verjame,da gume zdržijo samo cca 2000 km! :hmm:

Objavljeno

tam nek dej povej ki si dobil scitnke za roke

Objavljeno

Ti ne bi znal točno povedat,ker mi jih je zrihtal kolega nekje iz Avstrije!Ampak kot sem ti že napisal jih dobiš tudi v Mariboru,pa tudi cena je tam nekje!

Objavljeno

No pa bom jaz se svojga pokazu.L98 pravkar generalna.

Z gumam je pa tako,da je odvisno kaj mas gor in pa nacin voznje

Supercorsa zdrzi 1000 do 2000 k,Diablo pa 4000 do 5000 k.

post-4-1084046183.jpg

Objavljeno

pridn pridn kar po pamet sam pireli men ni tok zdržala :beer2: :beer2: :beer2:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ker vidim, da ima nekaj forumašev Duka bi bil zelo vesel, če bi povedali, koliko stane vzdrževanje-kaj je treba menjat na koliko km. Pa tudi koliko stane kasko zavarovnje zanj?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Najprej vsem lep pozdrav

Po daljšem premisleku sem se odločil, da je že skrajni čas da prodam svojo 125ccm ropotuljo in si omislim malce močnejši motor. Najprej sem ciljal na kawasaki er5, potem pa mi je na avto.netu padel v oči ktm duke letnik 96. Motor naj bi imel le 13.000 km, kar se mi zdi sumljivo malo za to starost motorja. Cena za gotovino je 680.000sit in se mi zdi zelo ugodna. Motor ima sicer nekaj prask in malce počene plastike, kar pa ni ne predstavlja kakšnega velikega problema, saj počitniško delam v avtoličarski delavnici, ker take stvari popravimo mimogrede.

Danes sem se odpravil na pot in pogledal motor na svoje lastne oči. Prva stvar, na katero sem pomislil, ko sem motor zagledal je bila ta, da sigurno nima le 13.000 km, ker se mi zdi za tako kilometrino nekako preveč zdelan. Diski so sicer še kar v dobrem stanju, prav tako veriga in zobnik, vendar ne vem kako je z samo mašino. Prodajalec mi je sicer sam ponudil testno furo, na katero sem tudi šel in ugotovil, da motor sicer teče lepo in gladko, tudi sklopka se mi je zdela ok, prav tako ni bilo nič neenakomernega vlečenja in trokiranja ter kakšnih čudnih zvokov iz samega motorja. Tudi ko sem spustil krmilo motor ni nikamor vleklo, isto velja tudi pri zaviranju na prvo zavoro. Edina stvar ki me bega, je bil masten madež na bloku motorja pri tesnilu. Lastnik je sicer zatrdil, da to ni nič vendar imam precej resne pomisleke, saj ne morem vedeti koliko km ta motor res ima in kakšena je dejansko sama mašina. Sklepam lahko pa tudi, da je bil motor karamboliran kar je razvidno iz podrsanih in počenih plastik, ter polomljenih nosilcev za luč. Vlik minus je pa tudi ta, da to ni prvi lastnik motorja, ampak 2. ali celo 3.

Skratka zanima me kaj mi vi priporočate, da naredim v tem primeru. Je razmišljanje o nakupu takšnega motorja sploh smiselno in ali bi bilo mogoče pametno, da bi lastniku predlagal, da motor zapeljeva do najbližjega servisa, da ga tam malce pregledajo in povedo kaj je na stvari.

Ali je možnost, da serviser že na prvi pogled lahko toliko oceni motor, da svetuje ali je vreden nakupa ali ne? Ob tem pa me zanima tudi kje je Kamniku najbližji KTM-ov servis, saj bi bilo konec koncev najbolje peljati prav tja, kjer najbolj poznajo te motorje.

Že vnaprej vsem lepa hvala za vašo pomoč in nasvete

LP, Jure

Objavljeno
1. Je razmišljanje o nakupu takšnega motorja sploh smiselno

2. in ali bi bilo mogoče pametno, da bi lastniku predlagal, da motor zapeljeva do najbližjega servisa, da ga tam malce pregledajo in povedo kaj je na stvari.

3. Ali je možnost, da serviser že na prvi pogled lahko toliko oceni motor, da svetuje ali je vreden nakupa ali ne?

3a. Ob tem pa me zanima tudi kje je Kamniku najbližji KTM-ov servis, saj bi bilo konec koncev najbolje peljati prav tja, kjer najbolj poznajo te motorje.

Že vnaprej vsem lepa hvala za vašo pomoč in nasvete

LP, Jure

ad 1. koliko je smiselno razmisljati o nakupu moras presoditi sam; ce ti je ta motor pod pogojem, da je z masino vse v redu, toliko veden.....

ad 2. ne samo mogoce, vsekakor se zapelji do serviserja/tehnika tvojega zaupanja ali pa pripelji serviserja k motorju (najbrz tezja varianta). mogoce imas moznost pri AMZS dati pregledati motor (?).

ad 3. odvisno od serviserja oz. tvojega zaupanja vanj.

ad 3a. ne vem, sorry. motorjet bi bil pravi naslov, ce bi jaz kupoval, samo razdalja.

Objavljeno

Hvala za pomoč in nasvete, vendar se najverjetneje ne bom odločil za nakup omenjenega motocikla, ker mi vse skupaj enostavno ne diši prav in nimam preveč dobrega občutka. Bom poskusil zbrat še nekaj denarja in kupit kakšno er-5ko oz nekaj podobnega malce novejše izdelave. Tnx

LP, Jure

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

zanima me nakup duka, a mi lahk kdo pove koliko je najmanj kubov kateri letniki so recimo 440 ali obstaja še manj kubov in kako se gibljejo cene :?

Objavljeno
zanima me nakup duka, a mi lahk kdo pove koliko je najmanj kubov kateri letniki so recimo 440 ali obstaja še manj kubov in kako se gibljejo cene :?

Duki so 609ccm do letnika 98 in 620ccm od takrat naprej, tako kot vsi KTM z LC4 mašinami.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

zanima me katere gume vozite ali priporočate za duke II in približna cena spredne in zadne gume

hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!