tombgo Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 Žio! Imam problem! Imam viragota, ki je postal mal pre-švoh (premal' močan)! Prodat ga ne morem (beri: nočem), ker trg zahteva prenizke cene, zato bi ga rad malo navil, da bi zdržal še kaki dve leti! Zanima me, če ima kdo izkušnje s predelavo viragota 125ccm v 250ccm (ali s čim podobnim)? Imam dve možnosti: a) vrtanje in menjava bata - dobil bi 179ccm B) manjava bata in gredi - dobil bi 250ccm Kaj bi bilo bolje in kaj ne??
strom Objavljeno Julij 13, 2002 Opozori Objavljeno Julij 13, 2002 glede na to, da bo cena samo še padala, za predelano mašino pa sploh ne boš nič dobil (razen če boš mel full full srečo), ti priporočam da menjaš. Če misliš menjat za 500ccm ali več, se ti splača, sicer pa vstrajaj pri takem kot je še nekaj časa. LP
Ice Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 pocakaj,trpi,sparaj in kupi kasneje vecje.drugo je izguba denarja; but it´s your money. :wink:
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 (popravljeno) No pred 3 dnevi sem kupil omenjeni motor Yamaho Virago 125 vse uredu in prav.muči me samo en stvar in to je ko recimo iz prve (nakon brzinine prve ) prešaltam v drugo oz nakonci prve zatrokera,pa pol iz druge v treto isto nakonc mal zatrokera ! :? a je možno da je to blokada al kaj bi bilo lahko narobe z motorjem !? hvala LP Popravljeno Oktober 18, 2003. Popravil V-I-R-A-G-O
Zok Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 za zacetek menjaj svecki, pa ne saltat sele v rdecem polju. .) :)
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 kaj so tu notr ene male svečke,kje bi se jih dal dobit?Aja če kdo ve za kakšen dober servis za tole yamaho naj pove,servis pa naj bi bil okolica ljubljane oz dolenjske. A pol ta virago nima nikjer nobene blokade
PuBeC Objavljeno Oktober 18, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2003 ma ma!!! ker je 125 in zaradi zakona (11/15)(kw/konji) drgač pa jaz nevem ki jih ma!!! :hmm: :hmm: pmoje bi ti na servisu najbolje povedl!! :naughty: :naughty: in če praviš da je star komaj 3 dni če je nov potem komaj drugo leto menjaj blokade!!!treba to mal ulaufat!!! :OK: :OK: če pa je star pa mal povej kolk ma kaj km????? :hmm: :hmm: :hmm:
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 19, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2003 Motor je letnik 97 in ima 20 000 km prevoženih!Ampak motor zgleda kot nov :D :notworthy: :OK: A mogoče veš kje je tuki na dolenskem alpa okolica lj kkšen dober servis da bi mal povprašal to in ono! :naughty:
Zok Objavljeno Oktober 19, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2003 mashina je 4T, pa se chopper, tak da ne verjamem ce ma kej blokad. no ja, blokado na obrate ze - to pa tak vsaka masina mora met (razn moje bivse APNke... :yea2: :yea2: :yea2: ). glede sveck priporocam NGKjeve pozlacene, drugac pa so baje Iridiumove (ne vem kira firma) fuuul dobre, pa tud fuuuul drage. :) priporocam NGK, jih tud sam uporabljam, pa sm full zadovoln z njimi. velik informacij lahk dobis na netu, k virago je zlo pogost motor. glede servisov - vsak ti bo znal svecki menjat. :) pozanimaj se sam ce ma tisto firmo in tip (toplotno vrednost), ki jo zelis oz. ki jo zahteva masina. .)
ICE_MAN Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 V Ljubljani mas servis za yamaho primec. e-mail:info@yamaha-primec.com TEL:01/2563-971
Dave Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 V Ljubljani mas servis za yamaho primec. Ej model je full prjazn pa tud pomoje pocen bi ti zrihtu. Jst bom pr nemu dele narocvov pa full informacij mi je posredvov flede motorja k ma vse mikrofilme pa se uradni serviser je. Pjt k njemu ne pa k enim salabajzarjem k ti bojo en drek nardil. evo naslov :OK: Dejta drugic to preko PMjev uredit, prosim. (zato ker ima motosvet moznost reklamiranja in ker se delno prezivlja od tega in se potem tistim, ki dejansko placujejo, da lahko oglasujejo na MS verjetno zdi butasto, ce imajo drugi zastonj reklamo, kar potem v koncni fazi pomeni, da nihce ne bo vec hotel placevat, kar pomeni, da ne bomo mogli vzdrzevat motosveta, cesar pa nocemo. zato.)
Hanzi Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 Virago ima blokado na obrate in očitno ga ti precej tišiš in predvidevam da si nisi kupil pravega motorja. Bolj ebi bilo da bi si kupil kakega TZR NSR ali RS itd. Sicer pa kupi svečke pri trgovcu(cca 2000 od NGK in jih ssam zamenjaj saj ni nobena umetnost.
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 20, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2003 Virago ima blokado na obrate in očitno ga ti precej tišiš in predvidevam da si nisi kupil pravega motorja. Bolj ebi bilo da bi si kupil kakega TZR NSR ali RS itd. Sicer pa kupi svečke pri trgovcu(cca 2000 od NGK in jih ssam zamenjaj saj ni nobena umetnost. k bi ti vidu kolk motorjev sm že jest popravu skuterjev.... servis pa rabim zaraadi tega ker bi rad malo povprašal glede tega omenjenega motorja
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 27, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2003 pogruntov pogruntov tist k sem napisal da mi nakonc zatrokera je to da vleče folž zrak ko pride iz celindov v upljinjač una guma in je čist razpokana poklical sem na servis in mi je prec uprašu če mam tisto gumo kej razpokano :hmm: :D cena je pa 15 000 sit (po mojih pojmih full draga) plus bom najberž kupil še ketno sam je reku če bom dal novo ketno naj dam še zobčenik drug zobčenik + ketna pride 30 000 sit (tudi to po mojih pojmih kr fajn drago) :wacko: :cry:
schani_ Objavljeno Oktober 27, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2003 Jep tista guma je draga zadeva..tud js sm za mojga bivsga daelima dav okol 13 jurjev( nic ne mors), :cry: po vsej vrjetnosti pa sploh ni poskodovana do te mere da bi jo bilo potrebno menjat, vsaj pri meni je od zunaj zgledlo da je pokjena, ko pa smo jo odstranli je bila od znotraj neposkodovana...za ketno pa definitivno ne smes odstet tolk denarja...se jo da dobit precej bol poceni, malo povprasaj pri kaksnemo X prodajalcu..konec koncev mas le 125ccm in tudi pomoje najtabolse ketne(orginala) ne rabis..vem pa da je pri viragotih problem veriga ker se hitro nategne..zato mam sam tud 750ccm (ma le kardan) :yea2: VEDI PA VIRAGO JE ZAKON! :yea2: :OK: :D
Netman Objavljeno Oktober 29, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2003 Oj, mel isti problem z gumo na Virago 250. Lani sem kupo novo, pa je letos spet spokana! Dal 14.000 + delo. Ve kdo za kaj druga - namesto gume? Drugače pa Virago rules. Naredo 30.000 km brez problemov. :rolleyes:
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 29, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2003 to najbrž razpoka zato ker je med 2ma celindroma in neprnese takšne temperatura
Netman Objavljeno Oktober 29, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2003 Ojla, sem slišal, da lahko razpoke namažeš z onim lepilom, ko se segreje s pištolo. Baje pol drži še eno leto al pa še več. Bom spomladi tak naredo. :ph34r:
G-L-I-H-Y Objavljeno Oktober 29, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2003 kajpa če bi iz unmu namazu k rata k kškna dihtunga gumjasta v taki tubici je!
Pervy Objavljeno Oktober 30, 2003 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2003 Žio! Imam problem! Imam viragota, ki je postal mal pre-švoh (premal' močan)! Prodat ga ne morem (beri: nočem), ker trg zahteva prenizke cene, zato bi ga rad malo navil, da bi zdržal še kaki dve leti! Zanima me, če ima kdo izkušnje s predelavo viragota 125ccm v 250ccm (ali s čim podobnim)? Imam dve možnosti: a) vrtanje in menjava bata - dobil bi 179ccm B) manjava bata in gredi - dobil bi 250ccm Kaj bi bilo bolje in kaj ne?? pubec ne ga srat, vsak "tuning" te bo stal več kot je vreden motor (če ne verjameš idi na servis pa vprašaj za tak okviren izračun, vrtanje, prilagoditev, novi deli, avspuh). počakaj, prišparaj, kupi večji motor. pa virago itak ni glih neka mašina, ki bi bila namenjena tuningu :devil:
ICE_MAN Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 Mam viragota 250 a se je kdo ze kdaj igral z filtri dizami dyno kiti rad bi mal navil stvar.... A se splaca navrtat avspuh kaksen sound bo mel skrbi me bl na obratih kako bo izpadl.
bLuZoNdEr Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 če boš navrtal avspuf boš definitivno pridobil na zvoku (sam sem to naredil na 125-ki), se mi pa zdi da boš pol mal bl švohcan na cesti :huh: . enostavno vzemi bormašino in okoli glavne luknje na avspufu zvrtaj lepo v krogu še 8 manjših in to na obeh ceveh (vsaj tako sem jaz naredil) - to ti bo vzelo mogoče dobre pol ure dela. Ampak prej premisli da ti ne bo potem žal (men 125-ka ni šla več kot 90km/h.....no ja je pa res da je imela vso možno dodatno opremo :D )
Robtech Objavljeno Julij 13, 2004 Opozori Objavljeno Julij 13, 2004 dajte no zresnite se! tega polizdelka imenovanega Virago 125 se ne splača predelovat. dam ti nasvet, vrži ga proč.
Zok Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 (popravljeno) dajte no zresnite se! tega polizdelka imenovanega Virago 125 se ne splača predelovat. dam ti nasvet, vrži ga proč. cestitam za zelo uporaben in argumentiran post! sama sreca, da je aprilia RS 125 nadmotocikel, sploh kar se vzdrzljivosti in drzanja cene tice - tuki virago res nima kaj praskat! :doze: Popravljeno Julij 14, 2004. Popravil Zok
Priporočene objave