Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me, če ima kdo ta kit zračno (al pa vodno) hlajen. Izkušnje z njim, kako se obnese (crkava al ne), vdržljivost,... Kolko konjev ima to? Hvala! :wink:

Objavljeno

Bom še jest malo skledico pristavil...

A je treba menjat še kaj drugega (kakšno gred motorja, bognedaj) in ali je aluminij kit zmožen ob neki normalni uporabi zdržat kakšnih 15k km???

Ker vseeno se mi zdi čudno da ne bi bil ravno tako vzdržljiv kot železen, saj se vendar vrti na pribl. istih obratih (okoli 10'000rpm).

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno

Men je Alumini kit zdržu en kilometer. Rajši kupi gustnatega

Objavljeno

Če je zdržal 1 km, pol je bla nekje očitna napaka (v vgradnji, pregret bat ipd.). Zaradi tega ni nujno da so aluminij kiti manj vzrdžljivi...

Objavljeno

Ja res je, vendar so vseeno aluminijevi kiti za ku*ac. Boš videl, ko boš na leto moral 3 bate zamenjat

Objavljeno

To sploh ni res!! Moj dober kolega ga ima že 8000km in brez problemov!! in menjav batov!!

Objavljeno

Konji so čist relativna stvar.

Ti mas lohk na gredi 100KM na kolesu pa samo se 50.

Objavljeno

Glede aluminija sem jest uspel zvedet tole.

Vse je odvisno od načina uporabe, hlajenja in olja.

1. Prva stvar je da ne šponaš nonstop na full in ga ne vrtiš vedno na 10'000 in čez...

2. Druga stvar je to, da je bolše če imaš vodno hlajenje - še zdaleč pa to ni pogoj, ob upoštevanju prvega pogoja se zelo lepo da delat tudi z zračnim...

3. Uporabljat morš čimboljše olje, ki zelo zmanjša obrabo materialov.

S tem je z nekaj sreče absolutno bat zmožen zdržat 15000 km - valj je pa itak ob pravilni uporabi takorekoč večen.

Če menjaš na vsake toliko batne obročke, stvar izpade še toliko bolje. In na vsaki dve sezoni menjat bat za 9000 SIT (se mi zdi Polini alu 70cc) tudi ni tak denar, kajne?

x8r, upam da sem ti s tem pisanjem vsaj malo olajšal odločitev aluminij da ali ne. Če boš imel pamet, se mi zdi, da ni prav nobene ovire...

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno
Glede aluminija sem jest uspel zvedet tole.

Vse je odvisno od načina uporabe, hlajenja in olja.

1. Prva stvar je da ne šponaš nonstop na full in ga ne vrtiš vedno na 10'000 in čez...

2. Druga stvar je to, da je bolše če imaš vodno hlajenje - še zdaleč pa to ni pogoj, ob upoštevanju prvega pogoja se zelo lepo da delat tudi z zračnim...

3. Uporabljat morš čimboljše olje, ki zelo zmanjša obrabo materialov.

S tem je z nekaj sreče absolutno bat zmožen zdržat 15000 km - valj je pa itak ob pravilni uporabi takorekoč večen.

Če menjaš na vsake toliko batne obročke, stvar izpade še toliko bolje. In na vsaki dve sezoni menjat bat za 9000 SIT (se mi zdi Polini alu 70cc) tudi ni tak denar, kajne?

x8r, upam da sem ti s tem pisanjem vsaj malo olajšal odločitev aluminij da ali ne. Če boš imel pamet, se mi zdi, da ni prav nobene ovire...

Lep pozdrav, Anže

Kar se tiče trpežnosti ste zgrešili bistvo. Bistven je čist in pravilno navlažen zračni filter. Z rezanjem gobe ali vgradnjo raznih drugih pripomočkov za "mukanje" (ki imajo v glavnem negativne učinke na moč), kopljete grob svojim skuterjem in nekoga denarnicam.

Objavljeno

Roman, al je pol po tvojem ravno tako mogoče imeti aluminij kot gus? Seveda tisti aluminij, ki se vrti okrog 10'000, ne tistega z 13'500 in več.

Koliko km se da narediti ob normalni uporabi, potovalna hitrost kakšnih 60-70km/h, brez da bi menjal bat?

Objavljeno

Roman, kaj s tem si mislil da je najboljše pustit gor originalen zračni filter?

Objavljeno
Roman, al je pol po tvojem ravno tako mogoče imeti aluminij kot gus? Seveda tisti aluminij, ki se vrti okrog 10'000, ne tistega z 13'500 in več.

Koliko km se da narediti ob normalni uporabi, potovalna hitrost kakšnih 60-70km/h, brez da bi menjal bat?

Alu cilindri so boljši od gusastih (boljše odvajanje toplote, trša notranja stena cilindra, bolj gladki kanali) in tistega o menjavi glavne gredi ali ojnice zaradi alu cilindra nihakor ne "kapiram". Mislim, da bi pri cestno "našpičenem" skuterju bat moral zdržati 10.000 km, brez menjave izpuha pa še bistveno več - ponovno pa povdarjam, ob pravilno vzdrževanem originalnem filtru.

Objavljeno
Roman, kaj s tem si mislil da je najboljše pustit gor originalen zračni filter?

Absolutno - vsaj kar se tiče trpežnosti, pa tudi ne poznam jih prav dosti, ki bi z menjavo filtra dobili kaj drugega, kot glasnejši skuter, jih je pa kar nekaj, ki jim je zaradi tega padel navor.

Objavljeno

Ok, sej filtra niti nisem mislu zamenjat. :roll: :wink: Roman, kaj pa poleg tega mi priporočaš da poleg tega kita zamenjam še kaj??

Objavljeno
Ok, sej filtra niti nisem mislu zamenjat. Roman, kaj pa poleg tega mi priporočaš da poleg tega kita zamenjam še kaj??

- prenose (posaljšanje), razen če se voziš samo po hribih.

- uplinjač (17,5 mm), da lahko ohraniš originalen avtomatski čok.

Objavljeno

Ka bi se dalo zamenjati samo kit, tako da bi obdržal takšno sklopko kot jo imam sedaj(original) in uplinjač, tudi originalen? Aja, pa ve kdo koliko približno stane Malossi 70 ?

Imam pa Gilero Runner.

P.S.

Poznam enega, ki ima Polini kit in je že z njim naredil 22000 km brez kakršnih koli težav!

Objavljeno

Roman, prenose imam podaljšane. Primarni zobnik malossi in sekundarni polini. Uplinjač imam 19mm, nimam pa avtomatskega čoka. Tko btw ga nisem še nikoli uporabu. To je vse? Mega! :D

Gkosto, odvisno je kakšen malossijev kit misliš. Za moj motor je ghisa (železno) 20.000sit in aluminij (MHR) 39.000sit.

Glede kilometrov pa mislim da bi se jih dalo brez problemov naredit tudi z aluminijem. Samo če ga dobro uporabljaš. Vsi vemo na kaj mislim, ne? :wink: :D

Objavljeno

In koliko stanejo ti prenosi? Ka brez 17,5 mm uplinjača pa ne bi šlo? Ka ne morm obdržat originalnega?

Ka sklopke so pa originalne?

Ka si mislu s tem, kakšen kit mislim? Obstaja še kakšna druga razlika, razen v prostornini pa v tem, ali je aluminijast ali ghustast?

LP

Objavljeno

Primarni od malossija 10.000sit, sekundarni pollini 17.000sit. Glede uplinjača ti nebi znal povedat. Sklopko pa imam zamenjano (malossi).

Objavljeno

zakaj pa so dobri sekundarni prenosi? a kaj izboljšajo končno ali pospeške? jas sem za primarne polinijeve dal 17k. glede frgazera: če maš navaden kit(ghusa al železni al kaj)pol ni nujno zamenjat ampak bo šlo kakšnih 5-10 manj. če pa misliš alu kupit pa itak brezveze če ne zamenjaš tudi frgazerja ker bo šlo skoro isto kot z navadnim kitom. frgazer stane od 15-20k odvisno kje kupiš. za navaden kit je čisto dovolj 17,5 za alu kit pa 19,5 20,5 21,5. originalni frgazer ma nekje 12 tako za primerjavo.

Objavljeno

Ka bi lahko zamenjal samo kit, da bi kupil železnega, brez menjave sklopke in frgazerja?

Kakšno funkcijo imajo sekundarni in primarni prenosi? Jih je potrebno menjati ali ne?

Objavljeno

Seveda lahko zamenjaš. Samo učinek ne bo tak kot bi lahko bil če ne zamenjaš frgazerja (odvisno tudi kakšen kit daš noter).

Prenosti ti povečajo končno hitrosti. Mare, sekundarni prenosti imajo enako funkcijo kot primarni. Menjati jih ni potrebno. Ampak vedi, da s kitom boš pridobil maksimalno 10km/h.

Objavljeno

X8r-x, hvala ti za pomoč!

sj men se ne gre tak za končno, mene bolj zanimajo pospeški. Pa me zanima, če menjam samo kit, bojo pošpeški kej boljši al ne? Kakšno bojo v primerjavi z tistim motorjem ki ima zamenjan frgazer pa prenose?

LP

Tnx

Objavljeno

Pri meni je bla razlika v pospeških velika, saj sem pridobil 5 konjev več. Če bi rad pogledal razliko med tvojim motorjem in kitom pojdi na www.polini.com Tam imaš najdi kit za tvoj motor in z grafom boš imel prikazano razliko (za polinijeve kite seveda)

Prenose sem zamenjal zaradi tega ker samo s kitom ne dobiš nevem koliko večje hitrosti. Ker pa pri zamenjavi prenosov zgubiš nekaj na pospeških sem zamenjal še frgazer. S tem sem spet dobil na pospeških in nekaj tudi na hitrosti.

Objavljeno

In kakšno porabo imaš sedaj?

Kje je to na Polinijevi strani? Mislim kam moraš iti, da najdeš te grafe?

LP

TNX

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!