Skoči na vsebino

MHR 70ccm


x8r-x

Priporočene objave

No, tud meni bi s tem pomagal.

Jest imam Speedfight 2, gor pa imam avspuh Giannelli Sport 6. Valjčke imam 6'4 grama.

Problem je pa tak, da ne z originalnimi valjčki ne z temi zdaj ne potegne do nekega določenega števila vrtljajev - v praksi to pomeni do nekje 10 km/h.

Predvidevam da se to reši s tršo sklopko, da prime (in spelje) pri višjih obratih in z večjo močjo. A imam prav?

Zanima me še kaj bi dosegel z zelo trdo sklopko da bi motor potegnil res pri visokih obratih - ali bi motor metalo na zadnjega ali pa bi kvečjemu moral hrumeti z 10'000 preden bi speljal in bi pospeški ostali skoraj nespremenjeni?

Lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ponavadi je tko da se te zadeve rešujejo z močnejšimi fedri na sklopki s tem je potrebno več vrtljajev da centrifugalna sila raztegne pakne in s tem motor spelje pri višjih vrtljajih...

-pazit je treba da fedri niso premočni ker potem sklopka drsi in narediš več škode ker jo zažgeš

-lahko se zadeva regulira tudi z težo valjčkov

če daš lažje valjčke spet motor potrebuje večje vrtljaje da jih cent. sila porine proti obodu variomata vendar je problem v tem če imaš prelahke valjčke se motor vrti v prazno ker sila samih valjčkov ni dovolj velika, da bi variomat jermen potisnil na največji obod,ker vzmet pri zadnjih jermenicah teži k tem da je obod na zadnjih jermenicah čim večji

Najboljša je kombinacija fedrov in valjčkov(odvisno od želje voznika)

-je pa res tudi to da je na Gianelli-jeve auspuhe najteži nastavit motor zato pa imata težave

serijski motorji speljejo nekje pri 5300vrt/min ob zamenjavi izpuha bi sklopka morala prijemat nekje pri 6800 vrt/min

-na 6,4 gr bi mogl delat (original je mislm 9)to je kr dost lahko,treba bi se blo še mal poigrat iz sklopko

tolk mal na kratk.... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In točno kake fedre morem kupit zdaj? A je določena teža ali kako se to gleda?

-fedri se ločujejo po barvi(moči) najboljše je da kupiš en komplet pa probaš katera kombinacija je najbolj primerna

-za Peugeot uzameš Malossijev komplet 297454(to je za original sklopko od letnika 97' naprej)

v kompletu maš tri vrste fedrov :črne,bele in rumene,v tem vrstnem redu gredo tudi po moči,črn najmanj močen(še vedno močnejši od serijskih),rumen najmočnejši

močnejši feder k daš noter kasneje bo skuter speljal....

-barv(fedrov) ne mešaj med sabo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Romzi, kje pa bi se dalo kupit Elf HTX 976? Prvič slišim za njega. :roll:

Probi uprašat pr uvozniku,jest sm ga drugač uzuni kupu mislm da bi se ga dal tud pri nas dobit....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROMZI:

-vidm da si ful strokovnjak za predelavo skuterjev, pa me zanima nekaj stvari, če bi lahko odgovoril. Imam motor Italjet Dragster 50LC,vse standard,pa me zanima kateri kit bi ti priporočil ker bi rad da ta skuter mal bol gre(predvsem pospeški)zdej gre 80km/h,ker je odvzeta blokada z izpuha. Kako je z izpuhom,je originaln dober,pa zanima me kit ki ime tko zmerno ceno,se pravi verjetn železn kit ne aluminij,ker bi mogu potem menjat še kaj druzga.

-Ali je pri 70ccm železn kit potrebn menjat še kej druzga,da ne zariba,ob original izpuhu?

-ali je priporočljivo delat mešanco sam,da se bolj podmaže?

-kateri kit je bolj primeren za ta skuter,polini ali mallossi?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom poskusil kar jest odgovorit, čeprav ima Romzi precej več pojma kot jaz.

Nič nisi napisal da si vzel blokado z variomata. Če ti samo z odblokiranim avspuhom leti 80km/h (hmmm...) potem lahko računaš da bi ti ob odstranitvi te blokade šlo nekaj nad 90 km/h, recimo.

Če kupiš železen kit (gus) ti kot nujno ni treba menjat nič drugega, vendar - hitrost se bo povečala za max. 10km/h, pospeški bodo pa precej boljši. Lahko pa ob kitu dokupiš še forgazer (npr. 17'5) in bo hitrost še nekaj višja, pospeški še nekaj boljši... Potem lahko menjaš še prenose, tako da bo hitrost še višja, ampak pospeški nekaj slabši... Potem je dobro dat kakšne močnejše fedrce v sklopko, da bodo pospeški boljši... v glavnem, skuterist ima vedno dosti dela. :lol:

Torej - če menjaš železni kit, ni nujno potrebno menjat ničesar. Če se ne motim, bi tudi aluminij mhr replica lepo deloval brez menjave česarkoli.

Mešanico bi jest zaupal kar tovarniškim strokovnjakom... motor si bo že vzel toliko, kot potrebuje.

Ali je boljši Polini ali Malossi... hmmm... Če mene vprašaš, je tu pravi odgovor Malossi. Mogoče je po samih zmogljivostih Polini za odtenek boljši, vendar je razmerje cena/kakovost pri Malossiju neprimerno boljše.

Upam da nisem bil predolg, lep pozdrav, Anže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Faze predelav za standard (gus) 70 ccm kit:

1 faza:

-cilinder 70 ccm

-podaljšani prenosi

-večja sesalna krivina(pri motorjih kjer je blokada na sesalni krivini)

2 faza:

-večja sesalna krivina

-17,5 mm uplinjač

-sesalne lamele(karbon)

-izpuh(opcija)

3 faza:

-variomat(vse kar paše zraven)

-jermen(karbon)

-velika vzmet na zadnjih jermenicah(močnejša)

4 faza:

-izpuh(leovince,polini.....)

-vzmeti na sklopki(močnejše)

5 faza:

-uplinjač 19-22

6 faza:

-sistem za vžig(magnet,elektronika,vžigalna tuljava..)

7 faza:

-glavna gred

Tolk mal u pomoč..... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Romzi, ti si res dober za te stvari. Veš kaj bi te še prosu. Če mi bolj natančno opišeš elektroniko na motorju (6.faza). K čemu pripomorejo centraline? So pri aluminiju faze enako razporejene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Romzi, ti si res dober za te stvari. Veš kaj bi te še prosu. Če mi bolj natančno opišeš elektroniko na motorju (6.faza). K čemu pripomorejo centraline? So pri aluminiju faze enako razporejene?

Bom poizkusil bolj na kratk(če se bo dal :D )

Vsi skuterji so opremljeni z elektronskim sistemom za vžig(ni platin signal za iskro se dobi s pomočjo tipala na magnetu in tuljav pri elektriki)Ko se magnet vrti na določeni točki da signal za iskro,v vžigalni tuljavi se tok ojača na cca 10000 V(toliko je potrebno da iskra preskoči 1 mm daleč po zraku)posledica tega je seveda iskra na svečki.

-Vžig(preskok iskre) se vrši ob točno določeni poziciji bata(primer cca 1,5 mm pred GMT)

-GMT-zgornja mrtva točka-to je takrat ko je bat na najvišji legi

-Standardna elektrika(serijski magnet in navitje) služi svojemu namenu do cca 10000 vrtljajev glavne gredi naprej pa zadeva postane zelo nesigurna zaradi premajhnega toka ki ga proizvaja ter nepravilnega "timinga"za iskro

ker se dirkalni kiti vrtijo tudi do 16000 vrtljajev mora čas iskre variirat

(primer:pri 6000vrt.1,5mm pred GMT,pri 10000vrt 2mm pred GMT,pri 13000 2,2mm pred GMT.....)

Obstajajo tri vrste vžigalnih elektronik:

-serijska:fiksen predvžig(iskra je vedno na isti poziciji bata)

-CDI-centralina:(še vedno fiksen predvžig) druga vžigalna tuljava-35000 V(cinkšpula),elektronika za krmiljenje časa iskre(A,B,C,D pozicije nastaviš sam da ti odgovarja, odvisno ali rabiš več navora ali več moči pri višjih vrtljajih)z zamenjavo se avtomatsko odstrani elektronska blokada(Honda,Sym,Sanyang...)

-dirkalna elektonika:(variabilen predvžig)35-50000 V konstantno do 20000 vrtljajev/min ;rotor,stator,vžigalna tuljava,elektronika za vžig

ker magnet proizvaja elektriko samo za iskro ni elektrike za luči in ostale zadeve

Dirkalna:

5511181.jpg

CDI:

55%208295.jpg

Mislm da sm si zaslužu eno pivo :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Romzi, ti si res dober za te stvari. Veš kaj bi te še prosu. Če mi bolj natančno opišeš elektroniko na motorju (6.faza). K čemu pripomorejo centraline? So pri aluminiju faze enako razporejene?

Pri aluminiju gre mal drugač

Faze predelav za sport cilinder-"R"(gus) ali aluminij(ne velja za dirkalne kite!)

faza 1:

-cilinder 70ccm gus® ali alu

-podaljšan prenos

-karbonske membrane

-večja sesalna krivina(pri motorjih kjer je blokada na sesalni krivini)

-17,5 uplinjač

faza 2:

-variomat(vse kar spada zraven)

-velika vzmet na zadnjih jermenicah(močnejša)

-jermen(karbon)

-izpuh(opcija)

faza 3:

-uplinjač 19-22

-večja sesalna krivina

-večji ventil(komplet)

-vzmeti na sklopki(močnejše)

ali

-športna sklopka

faza 4:

izpuh(polini funky,for race,leovince titan...)

faza 5:

speed drive(tourqe driver-Malossi)-večje zadnje jermenice

faza 6:

-sistem za vžig(magnet,elektronika,vžigalna tuljava..)

faza 7:

-glavna gred

zdej pa hit šraufat..... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse kar sem našu so Elf-ova motorna olja za avte. :cry:

Evo:

olje: Shell Advance Racing X

cena:3.840,00/L

info:

Actinia d.o.o

01 5375552

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala romzi!

-no zdej me sam še zanima kateri kit bi ti priporoču,tak ki bo dolgo zdržal pa dost dal od sebe,mallossi al polini?

-pol če sm prav zastopu bi blo pametno poleg kita menjat tud prenose? Bo to dovolj al se bo skuter kljub temu da je H2O pregrevu al pa zaribu?

-kaj pa olje Castrol TTS je za take razmere dobr?

Prosim pomagaj ker ne bi rad da mi skuter prehitr zariba

hvala :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej romzi tri vprašanja(če se ti da odgovorit):

1. kakšne spremembe povzroči menjava variomata.a se kaj pozna na pospeških al pa končni?

2. kaj pa se spremeni z menjavo zadnje vzmeti? jas sem slišal da jo je potrebno menjat le v primeru ko se več ne da regulirat z valjčki ker ima isti učinek :?

3. kaj mi priporočaš da menjam? trenutno imam 70 železni polini kit, 17,5 fergazes, daljše prenose in karbon jermen. niham med športno sklopko in variomatom.a moram tudi jas kupit razširjeni sesalni sistem(yamaha spy). kaj bi blo najboljše menjat za višjo končno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala romzi!

-no zdej me sam še zanima kateri kit bi ti priporoču,tak ki bo dolgo zdržal pa dost dal od sebe,mallossi al polini?

-pol če sm prav zastopu bi blo pametno poleg kita menjat tud prenose? Bo to dovolj al se bo skuter kljub temu da je H2O pregrevu al pa zaribu?

-kaj pa olje Castrol TTS je za take razmere dobr?

Prosim pomagaj ker ne bi rad da mi skuter prehitr zariba

hvala :roll:

Pri kitih je tko:več moči hočeš,manj časa dela.

Za primer: moj MHR Team(20 konjev) drži cca 20 ur pol pa bat menat pa take zadeve....zato se morš zmeri mal zamislt pa poštuderat kaj bi rad.

-Sigurno je najbolj hvaležna zadeva kit 70ccm siva litina(gus).Te kiti delajo tako dolgo kot serijski saj niso preveč naviti,se ne vrtijo tako visoko kot ALU,nasploh so zelo sigurne zadeve,če nisi idiot pa delaš štale iz svojim skuterjem...

-Pri ALU cilindrih(MHR Replica,Polini alu....)je tko da načeloma delajo zelo dobr,majo več moči kot gus,sam je treba bit z njem mal bol pazljiv pa motor more bit dobr naštelan da zadeva dela,zračno hlajene alu Malossi,ali Polini kite nikoli ne smeš vozt na serijski uplinjač(edin če maš preveč dnarja).

-prenosi so fajn zadeva ker z njimi najprej pridobiš na končni hitrosti(sam morš spet pazt kakšn prenos uzameš da ne bo preveč doug, k pol motor nima nobenih pospeškov več)

-pregrevu se na gus kitu ne bo,zaribou pa tud ne če boš dal dobr skupi...

-TTS čist dobr olje,če boš dal gor ALU,lahko mal pojačaš doziranje na črpalki

Malossi al Polini?

Polini gus je za malenkost boljši,vendar cenovno neugoden.Anže(dunker) je zadevo zelo lepo opisal zato mislm da mi ni treba več razlagat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej romzi tri vprašanja(če se ti da odgovorit):

1. kakšne spremembe povzroči menjava variomata.a se kaj pozna na pospeških al pa končni?

2. kaj pa se spremeni z menjavo zadnje vzmeti? jas sem slišal da jo je potrebno menjat le v primeru ko se več ne da regulirat z valjčki ker ima isti učinek :?

3. kaj mi priporočaš da menjam? trenutno imam 70 železni polini kit, 17,5 fergazes, daljše prenose in karbon jermen. niham med športno sklopko in variomatom.a moram tudi jas kupit razširjeni sesalni sistem(yamaha spy). kaj bi blo najboljše menjat za višjo končno?

1.

Variomat prenaša moč motorja na jermen zato je zlo pomembna zadeva kadar hočeš iz skuterja dobit kar največ.

-Cel sklop(vario,zadnje jerm.sklopka,zadnja vzmet..)je u bistvu menjalnik skuterja zato lahko z modificiranjem(zamenjavo,dodelavo)teh sklopov zelo uplivaš na obnašanje skuterja,seveda je pogoj da imaš dovolj moči,saj samo z zamenjavo variomata ne bo šel motor 20 več :D ....

2.

Kar si slišal okoli zadnje vzmeti ne drži lih najbolj.Z zadnjo vzmetjo kontroliraš drsenje jermena na zadnjih jermenicah(tišči jermenice skupi da jermen manj drsi)in tuki valjčki nimajo nobene veze....zato se vzmeti ločijo po trdoti(sili s katero tiščijo jermenice skupaj)in se menjajo v primerih ko je motor tako močan da začne jermen z original fedrom drset ...

Primer za Piaggio: zelena +60%,viola+82%,modra+106%

3.

lahko začneš z variomatom in sesalno krivino(kolektorjem),potem po potrebi sklopka ali pa morda bolje uplinjač 19 mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Romzi, kaj se zgodi / dogaja v motorju kadar zamenjaš CDI centralino? :roll:

centralina -polinijev izraz za elektroniko za krmiljenje predvžiga

centralina(polini) ima stikalo ki ob vklopu zopet povrne predvžig na serijsko pozicijo in je neke vrste omejevalec za hitrost saj s pritiskom tipke motor dobesedno zamoriš.Drugače pa je predvžig s to elektroniko variabilen tako da se zmogljivosti lahko znatno povečajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, za moj motor obstaja samo malossijev TC UNIT R.M.P. CONTROL. Je to ta stvar? Kakšen bi bil učinek ob zamenjavi le te? Meni je serviser reku, da bi se motor potem vrtel na zelo visokih obratih. Je to res? Tnx :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!