Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Se da dobit ja, nevem pa če so za tanove modele. Po moje ja. Polinijev kit od 154ccm z 37 konji. Samo ga bo treba verjetno naročit.

Objavljeno

Tale z 37konji je zanič tega nebi montiral, pomoje ne more bit kakšne posebne razlike,ali....?

Objavljeno

Hm...a se da slucajno na scooterju kej nastavt ne da bi karkoli menju, pa bi motor bol shu!? ;>

Objavljeno

Gume napumpaš. Hitro se pozna kakšen km/h.

Objavljeno

Hehe...ta je dobra ja, sm mel ze probleme s tem, glih ko sm scooterja dobu...sm se cudu zakwa do qrca gre motor sam 50 in se cudno obnasa na ovinkih...pol pa gledam sm se pa po rajfni pelu ;>

Objavljeno

Ampak ne morš rečt, da ni to res. :wink:

Objavljeno

Čist ste divji!!!

Jest imam 1'4 bara spredaj in 1'7 bara zadaj. Tko mi piše v knjižici...

Sej bi povedal, da se je na Petrolu pokvarila pumpa in ni nehala nabijat in sem napumpal zadnjo gumo na 7'5 bara, ampak mi ne boste verjeli... Tudi sam nisem verjel, ko mi jo je kolega začel spuščat in je napisalo 7'5 bara...

Objavljeno

Zakaj nebi verjeli? kolega se je vozu s sprednjo gumo na 0,6 s typhoonom. Še dobro da ni letel ven!

Objavljeno

Men se je zato zdel neverjetno, ker sem mislu, da pač navadna skuterska guma ne zdrži 7 barov in več...

Jest sem se pa tud vozu z 0'0 bara - ampak do prve pumpe...

Objavljeno

No, ampak on ni vedu oziroma čutu. Ok, ampak to ne spada pod to temo. :D

Objavljeno

Samo kot zanimivost naj povem da je imela moja bivša 50ccm krosača (Motori Minarelli)15KM pri 15000rpm, 24mm Dellorto, brez membran sesanje v cilinder, alu cilinder, 40.5L bat, pa stara okol 20let. Pa vzdržljiva tut.

Objavljeno

Verjamemo.

O porabi pa ne bi, ane? :lol:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Zdej tko, mam typhoona z polini alu 70kitom. Fergazer je pa 17. Zakaj naj to ne bi blo dobro? Kaje je narobe ce je ta fergazer gor ker sem neki bral tuki nekje da to skrajsa zivljensko dobo motorju??

Mam zelezn(mrezica) sportni filter-zadnjic mi je cez na dezju vodo zacel vlect in je pol trokiru,..

A TO LAHKO SKODUJE MOTORJU? Poveca obrabo? Ga poskoduje?

A je alu cilinder(vedno motor lepo pocas ogrejem) bolj al manj trpezen od serijskega? Kolko zdrzi cilinder? Koliko bat?

Kaksen jermen je treba dat noter ko ga bom menju in koliko stane? Koliko stane serijski filter? A je res da ce je gor serijski ne gre nic manj opa masina dlje zdrzi?

A 100% sinteticen olje Motul je vredu? V LJ v BTC v kleti v avto stacunije 1600 SIT liter-pocen.

Baje se da 17 fergazer povrtat na 19 al pa vec? je to res?

Men trenutno porab cca 4L/100km. Vlece ful dobr, zvok je super, gladko laufa ko je ogret,..spica!

Kako ke z mesanco? a je res dobr ce se mal olja se kar v tank dolije ker da kit rab malo vec olja? Kje se da povecat dozo pr mazalnem sistemu da sam bolj maze?

Ga ne tiscim skos do konca. Na kolko mislte da bo treba bat menjat?

Kako je pa z menjavo sklopke, jermena, gredi,..s kilometri? Na kok km naj bi te stvari menjal?

Kaj pa redni servis? Kaj zajema? KAksno olje not dat, kje ga sploh ma, svecke,..?

Hvala!

Objavljeno
Pravijo, da je dobro imeti forgazer 19, ne le 17'5. Na originalnega sicer tudi laufa (vsaj nekaj časa), vendar je to nepriporočljivo.

Fantje, za na cesto je 19 frgazar čisti prestiž in nepotrebno kompliciranje, zaradi čoka in filtra.

Objavljeno

Jaz mam 17,5 pa sem si mogo naret manualni cok. Ker vsi polini fergazerji majo takega... Pa sploh ni take sile s tem cokom, skuter skoraj veno vzge brez, ker ga itak mam v garazi vedno. Edino ce je ponoci zunaj, rabim cok.

pa z 19 alu cilindri boljse grejo, pa za te cilindre skodi, ce mas premali fergazer. 17,5 je glih na meji...

Pa filter lahko mas tudi navadni za 19 fergazer.

Objavljeno
Jaz mam 17,5 pa sem si mogo naret manualni cok. Ker vsi polini fergazerji majo takega... Pa sploh ni take sile s tem cokom, skuter skoraj veno vzge brez, ker ga itak mam v garazi vedno. Edino ce je ponoci zunaj, rabim cok.

pa z 19 alu cilindri boljse grejo, pa za te cilindre skodi, ce mas premali fergazer. 17,5 je glih na meji...

Pa filter lahko mas tudi navadni za 19 fergazer.

Uplinjači 17,5 za Piaggio Gilero so prilagojeni avtomatskemu čoku, za ostale ne rečem.

Če motor vedno vžiga brez čoka pomeni da je nastavljen na bogato zmes in potem ko se segreje sigurno ne dela optimalno, običajno pa tudi veliko kuri.

Če vgradiš 19 uplinjač in nabiješ gor original filter, nisi naredil nič, saj noben originalen filter, ki je v bazi namenjen 12 uplinjaču, ni dober tudi za 19 uplinjač, so pa nekateri 19 uplinjači prilagojeni za vgradnjo z original filtrom in imajo tudi temu primerno majhne dize, samo rezultat take vgradnje je minimalen efekt.

19 uplinjač je prava izbira za dirkalni skuter z 20 in več konji, ki se suče na 14000 obratov, ti pa s cestnimi nimajo veliko skupnega.

Objavljeno

Ne vem kak je tocno za gilero, ampak mislim da so polini (delorto) fergazerji 17,5 cisto vsi z rocnim cokom.

arreche al amal pa majo tudi avtomatskega se...

hm, meni res kar veliko pozre skuter.mislis, da ni dobro nastavljen? kje to nastavis? oni srauf za stand gas al kaj?

jaz sem moral na skuteru dat dol airbox in zdaj zrak vlece direkt v filter. ko pa je kolega na navadnem fergazerju to naredo, mu je kar crkno skuter ko je gas dal.

samo pomoje da majo na dirkalnih se kaj vecje kot 19.

tisti ki majo alu cilindre na cesti pa ma kar dosti 19 fergazere.

Objavljeno
Ne vem kak je tocno za gilero, ampak mislim da so polini (delorto) fergazerji 17,5 cisto vsi z rocnim cokom.

arreche al amal pa majo tudi avtomatskega se...

hm, meni res kar veliko pozre skuter.mislis, da ni dobro nastavljen? kje to nastavis? oni srauf za stand gas al kaj?

jaz sem moral na skuteru dat dol airbox in zdaj zrak vlece direkt v filter. ko pa je kolega na navadnem fergazerju to naredo, mu je kar crkno skuter ko je gas dal.

samo pomoje da majo na dirkalnih se kaj vecje kot 19.

tisti ki majo alu cilindre na cesti pa ma kar dosti 19 fergazere.

Dobro si pogruntal, oni šravf za štand gas, samo škoda ker ima ta šravf vpliv samo pri štand gasu in malo čez, za ostalo je pa treba najti ta pravo iglo in dizo.

Seveda tebi dela kolegu pa ne, ti imaš kdo ve kako na bogato nastavljen uplinjač, še sreča da si mu spustil malo več zraka, drugače je verjetno samo zavgal, kolegu je pa s filtrom delal dobro, jasno da sedaj ne dela ko je spustil zraven dodatno količino zraka. Razmerje med gorivom in zrakom mora biti pravilno, samo v tem primeru motor dobro dela, če je bencina preveč zavga in ne vleče dobro, če je bencina premalo ga mori in ne vleče dobro ali pa se zgodi še kaj hujšega.

Kar se pa tiče uplinjačev na dirkah, za 70 ccm razred je predpisan 19 mm uplinjač in dvomim da kdo pri tem goljufa saj tvega diskvalifikacijo, pa še relativno enostavno je preveriti in kdor ve kako ti skuterji gredo za cesto ne bi sanjal o 19 uplinjaču.

Objavljeno
Ne vem kak je tocno za gilero, ampak mislim da so polini (delorto) fergazerji 17,5 cisto vsi z rocnim cokom.

ne govori če ne veš. za nekatere skuterje se dajo dobit 17,5 fergazerji z avtomatskim čokom.

Objavljeno

Aja. Pol pa res 19 brezveze:)

No, jaz mam en problemcic odkar mam 17,5 fergazer. Z malim gasom skuter nonstop trokira, na zacetku, ko je mrzl itak ful, ampak tudi ko se zagreje, to se vedno dela, ampak samo z malim gasom.

pa ne vem kaj je to tocno narobe..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!