Zok Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 7 hours ago, Borutt said: Poznam pa primer zasega skuterja zaradi 3 km/h. 48 je pokazala mašina. Torej, zakaj sploh peljati takšen skuter na tehnični in zakaj sploh poslušati nekoga z zlato obrobo. Ampak so. Ful brihtni vsi skupaj. Poznam primer, ko je Sym skuter v startu sel svoh 45 km/h, sedaj leti 70 brez, da bi bila masina odpirana. Distancnik v variomatu (t.i. blokada) je jeklen, in se s casom zaje v konus jermenice variomata, ki je aluminijasta. S tem izgubi svojo efektivno distanco, in blokada je vedno manj ucinkovita. V navodilih za uporabo nikjer ne pise nic glede tega, niti ni del, ki ga je potrebno na dolocen interval vzdrzevati, preverjati ali menjati. Kdo bi na koncu najebal je seveda jasno. Koliko je fer, da bi najebal, je pa ze druga stvar. 31 minutes ago, Snečer said: ja, dajmo blokirat na 80hp in 130kmh... Meni je zal, da ne zivim v Franciji. Posel s chip tuningom motociklov bi cvetel.
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred 40 minutami, Snečer pravi: ja, dajmo blokirat na 80hp in 130kmh... Midva ne rabiva! Sva v mejah varne tolerance ? MiNa 1
Kmet2 Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred 1 uro, Snečer pravi: ja, dajmo blokirat na 80hp in 130kmh... In kaj bi bilo s tem narobe? Povsem dovolj za normalno uporabo v prometu, še preveč.
Snečer Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 solzno bi postalo za vse, ki ne vozijo normalno Joker, Zok, MiNa in 1 other 4
Zok Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 1 hour ago, Snečer said: solzno bi postalo za vse, ki ne vozijo normalno Jaz sem solzen ze ko pomislim na to - pa sicer precej lezerno vozim...
Snečer Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred 11 minutami, Zok pravi: Jaz sem solzen ze ko pomislim na to - pa sicer precej lezerno vozim... saj lahko omililjo kar ni pod 1:30 na Grobniku je do 80PS
jvalant Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 1 hour ago, Snečer said: solzno bi postalo za vse, ki ne vozijo normalno Malo sutra... Moj najljubsi ima 55 konjev in ne gre prov veliko vec kot 130.. Pa se da uzivati. Zelo. Se celo po omejitvah. Tako da bi ne bilo nic solz. Tvoj "normalno" pa tko al tko nima veze z nicemer, razen z s tabo.... TakeALookAround in C eagle 1 1
Snečer Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 pred 2 minutami, jvalant pravi: Malo sutra... Moj najljubsi ima 55 konjev in ne gre prov veliko vec kot 130.. Pa se da uzivati. Zelo. Se celo po omejitvah. Tako da bi ne bilo nic solz. Tvoj "normalno" pa tko al tko nima veze z nicemer, razen z s tabo.... Če ti omejitve (normalna vožnja) niso poznane, pojdi nazaj v tečaj in na teorijo. Sicer je vse lepo zapisano v zakonodaji pa tudi kakšna tabla je kdaj ob cesti. Cesta ni predvidena za uživanje.
jvalant Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 (popravljeno) 16 minutes ago, Snečer said: Če ti omejitve (normalna vožnja) niso poznane, pojdi nazaj v tečaj in na teorijo. Sicer je vse lepo zapisano v zakonodaji pa tudi kakšna tabla je kdaj ob cesti. Cesta ni predvidena za uživanje. Mi ze ti nisi znal povedati, zakaj je voznja po omejitvah nenormalna, kot si trdil. Torej sedaj trdis, da je normalna voznja, tista po omejitvah,ker zadnjic, ko sem jaz to rekel, si bil pa proti? Lepo, z 80hp in 130 bi ne bilo veliko jokanja. Z mojimi 55 konji znam lepo uzivati tudi po omejitvah. SF+ zdrzi 3500, ce se vozim po dolocenih cestah, in to se se 20% pod omejitvijo, ki je 90km/h . Na tistih kjer "drvim" svojih maximalnih 120-130 porabim manj gume. Ne sodi drugih po sebi. BTW, zadnjic si trdil nekaj drugega o omejitvah in normalnosti. Ti po vseh ziljon objavah in kontranju vsem zmanjkuje manevrskega prostora? Popravljeno September 7, 2019. Popravil jvalant Kmet2, TakeALookAround in C eagle 2 1
Snečer Objavljeno September 7, 2019 Opozori Objavljeno September 7, 2019 Noge imej na stopalkah pa bo obraba gume tudi postala normalna oziroma pričakovana. Ne vem, kaj si ti čital, predstava o normalni vožnji je zapisana v zakonih, omejitve pa omejujejo nenormalno vožnjo. Vsak lahko ima svoje mnenje in lasten stil vožnje, za kar seveda odgovarja...tudi z življenjem. Če bi se pa rad prepiral pa nisi na pravem mestu.
Kmet2 Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 Kvaliteten prispevek vidim.... C eagle 1
Snečer Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 pred 3 minutami, Kmet2 pravi: Kvaliteten prispevek vidim.... to je debata, ne prispevek, saj menda ločiš, a ne... Tedybear 1
Kmet2 Objavljeno September 8, 2019 Opozori Objavljeno September 8, 2019 pred 2 minutami, Snečer pravi: to je debata, ne prispevek, saj menda ločiš, a ne... Še en kvaliteten prispevek...... Tedybear, C eagle in solorider 3
RobiRoberto Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 Vprašnja za Borutta: ali se lahko s skuterjem z omejitvijo hitrosti 25 km/h vozim po kolesarski stezi?
Borutt Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 pred 11 minutami, RobiRoberto pravi: Vprašnja za Borutta: ali se lahko s skuterjem z omejitvijo hitrosti 25 km/h vozim po kolesarski stezi? (1) Vozniki mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje. RobiRoberto 1
maus Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 pred 4 minutami, Borutt pravi: (1) Vozniki mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje. kok je težko napisati DA solorider, Joker in Bg 3
RobiRoberto Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 Borutt Hvala. "Preveril sem te" v Uradnem listu , v času ko še nisem prebral tvojega odgovora. Včeraj nisem naredil prometnega prekrška. 5. člen (kolesarska steza) (1) Kolesarska steza je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločena kako drugače. Namenjena je prometu koles in mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h. (2) Kolesarska steza je lahko dvostranska enosmerna, enostranska dvosmerna ali dvostransko dvosmerna. (3) Kolesarska steza mora biti od vozišča za motorna vozila in od pločnika, če poteka neposredno ob vozišču ali pločniku, višinsko ločena. V višini vozišča je lahko le ob ustreznem varnostnem odmiku, v višini pločnika pa ob ločitvi z zaznavnim ločilnim pasom. (4) Kolesarske steze ob večpasovnih cestah morajo biti v obliki dvostranskih enosmernih ali dvostransko dvosmernih stez, prehodi pa semaforizirani ali izvennivojski.
Borutt Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 pred 20 minutami, maus pravi: kok je težko napisati DA Kot nekomu, kje je tisto čudo od ceste
jskrablin Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 Ob 7. 9. 2019 ob 16:21, Zok pravi: Poznam primer, ko je Sym skuter v startu sel svoh 45 km/h, sedaj leti 70 brez, da bi bila masina odpirana. Distancnik v variomatu (t.i. blokada) je jeklen, in se s casom zaje v konus jermenice variomata, ki je aluminijasta. S tem izgubi svojo efektivno distanco, in blokada je vedno manj ucinkovita. V navodilih za uporabo nikjer ne pise nic glede tega, niti ni del, ki ga je potrebno na dolocen interval vzdrzevati, preverjati ali menjati. Kdo bi na koncu najebal je seveda jasno. Koliko je fer, da bi najebal, je pa ze druga stvar. No ja. Hipotetičen primer - nekdo zbrusi bremz diske in bremz ploščice do amena. Se vozi naprej, ker sej še vedno kr vredu bremza. Ko ga po manjšem karambolu dajo na izrednega tehničnega obilno jebe ježa. Koliko je to fer? Popolnoma. Kar opisuješ je obraba mehanskega dela, ki lahko spravi vozilo izven predpisanih/homologiranih parametrov. Nazadnje ko sem gledal, je bila skrb za tehnično brezhibnost in ustreznost vozila stvar lastnika oz uporabnika. Sej drugače ne more biti. Če bi bilo drugače, bi vsem 'pregorevali dbkilerji', se same od sebe 'zbrusile blokade' in tako dalje. Če nisi lih uradno opravilno nesposoben (in kot tak itak v promet uradno sploh ne moreš), pol moraš sam vedeti, kaj je dovoljeno, kakim predpisom mora vozilo ustrezati, itd. Prosto po onem Ignorantia juris non excusat. Kolega skuterista tvega izrednega tehničnega in s tem povezane zaplete, finančne in druge. Ker verjamem da se ni samoomejil na max 70, ane. Bg 1
Zok Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 (popravljeno) Zavore so potrosna roba, distancnik variomata ni. Stevec na 25 km/h zadevah ni obvezen. Koliko ima mulo brez izpita obcutka za hitrost, je pa tako jasno. Popravljeno September 13, 2019. Popravil Zok ligenjček 1
jskrablin Objavljeno September 13, 2019 Opozori Objavljeno September 13, 2019 pred 2 urami, Zok pravi: Zavore so potrosna roba, distancnik variomata ni. Stevec na 25 km/h zadevah ni obvezen. Koliko ima mulo brez izpita obcutka za hitrost, je pa tako jasno. Je res. Sam to v primeru prekrška nikogar ne zanima. Oziroma boš več časa in denarja spravil v dokazovanje da res nisi vedel kot je vse skup vredno. Pa kot pravi ono načelo gor, ni nujno da bo to karkoli pomagalo. Definitivno pa tudi mulo brez izpita precej dobro loči med 25 km/h in 70 km/h. Sem bi ta mulo brez izpita nekoč tudi sam Zok 1
Zok Objavljeno September 14, 2019 Opozori Objavljeno September 14, 2019 Se vec kot strinjam. Obcutek za hitrost pa... ...nja, seveda ne mores faliti med 25 in 70. Je pa obcutek precej relativna zadeva. V nasih cajtih je vsaka stirka letela 100. jskrablin in schwantz 2
Darko3g Objavljeno September 26, 2019 Opozori Objavljeno September 26, 2019 Pravkar sem gledal en video o Slovakih v Avstriji (Rakusko), kjer policaj pravi, da mora imeti guma 1,6 mm profila. Mislim, da je pri nas 1 mm (ali se motim) Gasper, ti živiš v Beljaku, kako je v Avstriji s tem?
Snečer Objavljeno September 26, 2019 Opozori Objavljeno September 26, 2019 pred 30 minutami, Darko3g pravi: Pravkar sem gledal en video o Slovakih v Avstriji (Rakusko), kjer policaj pravi, da mora imeti guma 1,6 mm profila. Mislim, da je pri nas 1 mm (ali se motim) Gasper, ti živiš v Beljaku, kako je v Avstriji s tem? ja, avstrijci imajo večjo globino, smo pred časom pisali o tem še enkrat Citiraj Sommerreifen Sommerreifen von Kfz mit einer Bauartgeschwindigkeit von mehr als 25 km/h und einem höchstzulässigen Gesamtgewicht bis 3,5 t (z.B. Pkw, Lkw bis 3,5 t, Motorräder) müssen eine Profiltiefe von mindestens 1,6 mm aufweisen. Dies gilt auch für Anhänger bis 3,5 t, mit denen schneller als 25 km/h gefahren werden darf. torej tudi za motor, najmanj 1,6mm
Snečer Objavljeno September 26, 2019 Opozori Objavljeno September 26, 2019 V Sloveniji pa, če prav vidim, motorna kolesa spadajo v kategorijo L3e in zanje velja tole Citiraj 18. člen (globina kanalov v dezenu pnevmatik) (1) Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil na vozilih kategorije L najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M1 in N1 ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm. znači pri nas 1mm, jodlar 1,6mm @Borutt popravi ali dopolni, če sem narobe navedel
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se