Skoči na vsebino

Policija svetuje in kaznuje


SF

Priporočene objave

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

birokratek, namesto da pametuješ podaj dejstva. Ne pozabi pa na svojo malo "pomembnost" kjer boš nekomu težil na cesti zaradi 2 cm, katera sta celo vpisana v dokumentaciji. Zahojeno, bolano, otročje...in žalostno.

Malo bolj inteligenten in čustven človek, bi rešitev problema celo znal pojasniti nekoliko drugače, ampak ne...mi smo še vedno 100 let za kačami, pa moramo najprej posrati nekoga drugega, da dvignemo svoj rejting. Zlatko moj plavi...s takimi neumnostimi se ti rejting samo niža. :P

Zdej pa kr nadaljuj, povej kok smo vsi po vrsti kreteni, k še znakov, pa prometnega dovoljenja (neglede na izvor) ne znamo tolmačiti. In da potrebujemo najmanj še en "tacen" šnell qurz da bomo razumeli, da smo polpismeni osli, ki niti motorja voziti ne znamo!!!

Tenku moj bivši prjatu :D

ps: očitno po tvojem aU prometno dovoljenje ni merodajen in uradno priznan dokument, vsaj tak sklepam iz zapisa

 

Bom lepo počasi napisal; pametuješ o vsem in vsakomer, pa čeprav te vsak dan ujamem, da nimaš pojma o naši zakonodaji in še manj o tuji. Zato bi ti zelo prav prišel tečaj predpisov. Kako boš vse to prenesel v prakso, pa itak vsi vemo. 

No pa začnimo. 

Dejstvo je, da je napisana širina tovora v zakonu. Ampak ti boš še naprej bolj brihten. 

O kakšnih 100 let za kačami bluziš? O čem sploh bluziš v drugem odstavku? 

V tretjem odstavku verjetno pišeš o sebi. Vsaj jaz tako razumem. Ker sem plav in bolj trd. 

Glede prometnega dovoljenja in homologacije oziroma homologacije sem napisal v enem drugem zapisu. Napisal sem zelo enostavno in razumljivo. Pardon, tebi treba dodatno napisati. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Sem debato preselil nekam drugam, ker mi je neki Borut dvignil pritisk. In ja, prometna je uraden dokument!!!

 Uraden.

ps. tudi GSi imajo kar vem v prometnem z oem kufri večjo dimenzijo.

tule je debata naprej, ampak ker gre spet za neko osebno obračunavanje sem preselil:

 

 

Bom razložil počasi in enostavno; menda je vsakomur jasno, da v homologaciji napisana hitrost, ki jo doseže vozilo, ni hitrost, s katero je dovoljeno voziti po cestah. Prav tako ni dovoljeno obremeniti vozilo s tovorom, kot je napisano v homologaciji, če predpisi pravijo drugače. In smo pri širini, kjer je spet verjetno vsem jasno, da podatek iz homologacije ni nad zakonom, ki pri nas omenja en meter.

Kako je v tujini, boš pa verjetno kar sam napisal, ker verjamem, da najbolje veš. Kot si vedel za merjenje hrupa. 

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

jaz pa niti ne smem mislit, ker organ doživi vrhunec...Stari ampak med nama "prometno" je uraden dokument. To zlo dobro vem, tako kot italijanski libretto. In se naš policaj lahko samo userje zraven. Če piše 102 ali 108 je toliko in pika.!!!

 

Res si otročji; usral se boš ti, ker ti ni poznana zakonodaja. In boš plačal, kot plačaš na Balkanu za izmišljene prekrške, ker so bolj poceni. Patetika na kubik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

a še nisi ugotovil, da je interpretacija zakonodaje pogojena s tistim ki maha z loparčkom? :P

 

Spomni se @The Laklovega primera.

Mi pa potem vsekakor ni jasno zakaj v prometni piše jakost zvoka v db pri določenih obratih, prav tako izpust Co2 in še kaj, kar naj bi bilo merodajno.

Mogoče bi bilo fajn videti tudi kako našo homologacijo lastnika KTM Advenčerja, pa tut kakih gsov, ker in sem bral da imajo zapisano več kot 100cm. Ne me pa prijet za besedo kje.

 

Kako je en meter lahko različno interpretiran? Ker je govora o širini. Spet. 

V kateri prometni piše o hrupu in izpustih? 

V besedah si meglen. Te ni za kaj prijeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, Borutt said:

In smo pri širini, kjer je spet verjetno vsem jasno, da podatek iz homologacije ni nad zakonom, ki pri nas omenja en meter.

 

Cak zdej, de se jest zastopm. Je 100cm slovenski predpis? Al tud EU? Z veliko mero gotovosti trdim, da je moja capona z original kufri sirsa od 100cm. In ce je vse iz fabrike, a je namenjeno de se vozm samo z enim bocnim? 

2 hours ago, Rey said:

Malo nerodna je ta zadeva z širino. Če je v ZVCP zapisano max. širina 100 cm potem je to merodajna dovoljena širina. Neglede na to kaj je proizvajalec napisal. Kakor razumem v prometni piše, da je širina motorja s kovčki 108cm. Pač gol podatek kakor sta teža, višina, dolžina, ccm,...  


Ne more iti tovarna "preko" zakona in kar sama določiti max. DOVOLJENO širino. 

Pa še ena o "zakonih in homologacijah"....sicer pri avtu. Imam vlečno kljuko, prikolico z NDM 750kg. Pa lahko samo sanjam o teh 750kg, ker v homologacijskem kartončku avta piše max.550kg. Torej sem v prekršku, če vlečem tako prikolico. Neumno, vem. Če hočem bit znotraj zakonske omejitve bi moral dati "prehomologirati" prikolico na 550kg. Pri nekaterih modelih prikolic obstaja že tovarniško ta opcija pri nakupu.

Vidis, men se zdi predpis o prkolcah en redkih smiselnih. Z B kategorijo lahko peljes kompozicijo NDM 3500kg. Ocitno imas avto, ki lahko vlece samo 550kil. Tega si ni zmislil politik, ampak proizvajalec avta. Zato, tezje prkole ne smes priklopit.  Ce mas volvo xc60, lahk vleces 1800kg. Ker sved zagotavlja, de avto to zmore. 

 

1 hour ago, Rey said:

ker avto ustreza vsem zahtevam v državi v kateri je registriran in opravljen tehnični pregled. 

 

To ne drzi,  Globa komot pade. Ne vem pa, ce mu lahko pobere tablice. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Cak zdej, de se jest zastopm. Je 100cm slovenski predpis? Al tud EU? Z veliko mero gotovosti trdim, da je moja capona z original kufri sirsa od 100cm. In ce je vse iz fabrike, a je namenjeno de se vozm samo z enim bocnim? 

Vidis, men se zdi predpis o prkolcah en redkih smiselnih. Z B kategorijo lahko peljes kompozicijo NDM 3500kg. Ocitno imas avto, ki lahko vlece samo 550kil. Tega si ni zmislil politik, ampak proizvajalec avta. Zato, tezje prkole ne smes priklopit.  Ce mas volvo xc60, lahk vleces 1800kg. Ker sved zagotavlja, de avto to zmore. 

 

 

To ne drzi,  Globa komot pade. Ne vem pa, ce mu lahko pobere tablice. 

Pri nas je meter za prevoz tovora. Za drugje se lahko pozanimam, kot se vedno. Tvoj motor ni preširok. Samo pri prevozu tovora bo treba meriti, da ne boš preko. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Rey pravi:

 Sklicujem se na ta primer: pri nas moraš na avtu imeti platišča in pnevmatike pod robom blatnika. V Nemčiji je dovolj, da je tekalna površina pod robom blatnika

Platišče štrli izpod karoserije tudi po 5cm, tekalna površina pnevmatike pa pod blatnikom). Če pride nemec s takim avtom v SLO ga naši organi ne morejo oglobiti, ker avto ustreza vsem zahtevam v državi v kateri je registriran in opravljen tehnični pregled. 

ni tako..

na nemški homologaciji je zahteva , da pri stiskanju vzmetenja guma ne pride od blatnika manj kot 1mm..

aja btw..eno je tovor , ki ne sme biti širši kot 100cm.. nekaj čisto drugega je homologirano vozilo , ki je kot model široko 108cm... le tovor/palica , ki jo daš na tak motor ne sme biti širša kot 100cm..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

 

 

Vidis, men se zdi predpis o prkolcah en redkih smiselnih. Z B kategorijo lahko peljes kompozicijo NDM 3500kg. Ocitno imas avto, ki lahko vlece samo 550kil. Tega si ni zmislil politik, ampak proizvajalec avta. Zato, tezje prkole ne smes priklopit.  Ce mas volvo xc60, lahk vleces 1800kg. Ker sved zagotavlja, de avto to zmore. 

 

 

 

Tale XC 60 2.4D 1800kg in nekaj čez, 160hp lahko vleče skoraj 1700kg  moj avto pa 2.0, 1450kg 140hp pa ne sme niti 600kg.:hmm:

smetimo...moderatorji prestavite nas nekam drugam :D

Popravljeno . Popravil Rey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, thumper pravi:

ni tako..

na nemški homologaciji je zahteva , da pri stiskanju vzmetenja guma ne pride od blatnika manj kot 1mm..

Aha ok nisem vedel.

aja btw..eno je tovor , ki ne sme biti širši kot 100cm.. nekaj čisto drugega je homologirano vozilo , ki je kot model široko 108cm... le tovor/palica , ki jo daš na tak motor ne sme biti širša kot 100cm..

Kovčki so oprema ali so tovor?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Rey said:

Tale XC 60 2.4D 1800kg in nekaj čez, 160hp lahko vleče skoraj 1700kg  moj avto pa 2.0, 1450kg 140hp pa ne sme niti 600kg.:hmm:

smetimo...moderatorji prestavite nas nekam drugam :D

Jebiga. Proizvajlc ga je tako homologiral. Nek razlog mora bit. Opazam, da hibridi vlecejo zelo malo.  A je kak prius?  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Kugelschreiber pravi:

Jebiga. Proizvajlc ga je tako homologiral. Nek razlog mora bit. Opazam, da hibridi vlecejo zelo malo.  A je kak prius?  

Kia proceed 2.0 diesel. sicer če je prikolica z naletno zavoro je potem cifra bistveno višja ampak vseeno se mi zdi malo smešno nizka teža tistih 550kg. če je lepo (pravilno) razporejena teža na prikolici (večinoma vozim gumenjak z nekje 350kg) pa dejansko prikolice zadaj sploh ne čutim. OK pa še načipan je, tako, da je na kolesih 170hp. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Borutt dej še meni razloži , sem tudi bolj trd. 

Se pravi proizvajalec v EU naredi motor , ki je širok 108cm (v EU ponavljam) in ta isti motor lahko pri nas oglobi policist , ker imamo zakonsko predvideno samo 100cm in to isto v EU. 

Se ti ne zdi to ena velika banana? 

Nič predelano , vse originalno in homologirano in ja sem prebral kaj je homologacija , sam vseno , se ti to ne zdi skregano z zdravo pametjo? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 42 minutami, Kmet2 pravi:

@Borutt dej še meni razloži , sem tudi bolj trd. 

Se pravi proizvajalec v EU naredi motor , ki je širok 108cm (v EU ponavljam) in ta isti motor lahko pri nas oglobi policist , ker imamo zakonsko predvideno samo 100cm in to isto v EU. 

Se ti ne zdi to ena velika banana? 

Nič predelano , vse originalno in homologirano in ja sem prebral kaj je homologacija , sam vseno , se ti to ne zdi skregano z zdravo pametjo? 

KTM ni naredil motor širok 108 cm. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Nič predelano , vse originalno in homologirano in ja sem prebral kaj je homologacija , sam vseno , se ti to ne zdi skregano z zdravo pametjo? 

Če je EU predpis 1000mm potem je z zdravo pametjo skregan KTM.

Če je pa v Avstriji drugače pa pač smola...

Mimogrede, ko se je omenjal tudi GS:

Originalni alu GSA kovčki so znotraj enega metra. Za vario pa sicer ne vem, sem pa precej prepričan, da raztegnjeni presegajo to omejitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

@Borutt dej še meni razloži , sem tudi bolj trd. 

Se pravi proizvajalec v EU naredi motor , ki je širok 108cm (v EU ponavljam) in ta isti motor lahko pri nas oglobi policist , ker imamo zakonsko predvideno samo 100cm in to isto v EU. 

Se ti ne zdi to ena velika banana? 

Nič predelano , vse originalno in homologirano in ja sem prebral kaj je homologacija , sam vseno , se ti to ne zdi skregano z zdravo pametjo? 

V Italiji, kot se spomnim, so kaznovali ene geeskarje, ker so bili preširoki 1 cm !!! ... ja 1 cm in to z orginalnimi kufri ... mislim, da je bila takrat velika polemika .. se pa v većini primerov spravljajo na tujce :dry: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

KTM ni naredil motor širok 108 cm. 

Evo in spet te tvoje fore , dobro ti veš kaj sem mislil . So naredili pa originalne kovčke z nosilci vred široke 108cm ....zdaj razumeš ali treba risat . Eh pusti ne da se mi to trolat ajd ! 

pred 2 minutami, maus pravi:

V Italiji, kot se spomnim, so kaznovali ene geeskarje, ker so bili preširoki 1 cm !!! ... ja 1 cm in to z orginalnimi kufri ... mislim, da je bila takrat velika polemika .. se pa v većini primerov spravljajo na tujce :dry: 

Zame čisti debilizem in nečloveški zakoni . Odkartaš 25 jurjev za motor ,da ti potem plave debilčine pišejo kazni ker ni motor kupljen v originalu po državnih normativih a vsi smo v EU --------------------------kdo je tu nor :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kmet2 pravi:

Zame čisti debilizem in nečloveški zakoni . Odkartaš 25 jurjev za motor ,da ti potem plave debilčine pišejo kazni ker ni motor kupljen v originalu po državnih normativih a vsi smo v EU --------------------------kdo je tu nor :headbang:

se popolnoma strinjam ... se pa držijo enga načela, da naj kufri ne bi bili širši od dela motora, ki je najširši .. to je običajno širina med špegli  ... 

v Sloveniji nisem slišal primera, da bi bil kdo kaznovan, ker je 1 cm preširok ... za Italijo sem pa slišal ... znajo pa tud Avstrijci zakomplicirat kakšnemu Slovanu ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Borutt pravi:

Bom lepo počasi napisal; pametuješ o vsem in vsakomer, pa čeprav te vsak dan ujamem, da nimaš pojma o naši zakonodaji in še manj o tuji. Zato bi ti zelo prav prišel tečaj predpisov. Kako boš vse to prenesel v prakso, pa itak vsi vemo. 

No pa začnimo. 

Dejstvo je, da je napisana širina tovora v zakonu. Ampak ti boš še naprej bolj brihten. 

O kakšnih 100 let za kačami bluziš? O čem sploh bluziš v drugem odstavku? 

V tretjem odstavku verjetno pišeš o sebi. Vsaj jaz tako razumem. Ker sem plav in bolj trd. 

Glede prometnega dovoljenja in homologacije oziroma homologacije sem napisal v enem drugem zapisu. Napisal sem zelo enostavno in razumljivo. Pardon, tebi treba dodatno napisati. 

bom tudi jaz lepo zapisal:

verjetno se da tudi vljudno pojasniti, kje se nekdo moti. Sploh če le ta izjavi, da v kolikor piše v prometnem bo že veljalo.

Tudi AU prometno dovoljenje (že sama beseda pove dovoljenje vozilu za udeležbo v prometu) je bilo izdano s strani državnih organov, seveda na podlagi homologacij, ki jih je opravil proizvajalec

Tudi zakonodaja ni taka raketna znanost, da bi rabil biti najmanj jedrski fizik in bi jo razumel. Razen če misliš, da je razlaga le te namenjena samo posvečenim.

 

pred 12 urami, Borutt pravi:

Bom razložil počasi in enostavno; menda je vsakomur jasno, da v homologaciji napisana hitrost, ki jo doseže vozilo, ni hitrost, s katero je dovoljeno voziti po cestah. Prav tako ni dovoljeno obremeniti vozilo s tovorom, kot je napisano v homologaciji, če predpisi pravijo drugače. In smo pri širini, kjer je spet verjetno vsem jasno, da podatek iz homologacije ni nad zakonom, ki pri nas omenja en meter.

Kako je v tujini, boš pa verjetno kar sam napisal, ker verjamem, da najbolje veš. Kot si vedel za merjenje hrupa. 

Res si otročji; usral se boš ti, ker ti ni poznana zakonodaja. In boš plačal, kot plačaš na Balkanu za izmišljene prekrške, ker so bolj poceni. Patetika na kubik. 

Ne mešaj AU prometnega s homologacijo. Jaz in @gasperX sva se pogovarjala o prometnem, vsaj tako je on zapisal, evo še 1x slike

56400420_361660954559459_7715821937385013248_n.jpg.41ff759334c3aad6b394d1bcfa6fc5b3.jpg.da4a10435051c7849062751367e7f564.jpg

In sem že zapisal, prometno kdo izda?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Borutt pravi:

Kako je en meter lahko različno interpretiran? Ker je govora o širini. Spet. 

V kateri prometni piše o hrupu in izpustih? 

V besedah si meglen. Te ni za kaj prijeti. 

tako kot ti s prometne skačeš na homologacijo, lahko tudi jaz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Evo in spet te tvoje fore , dobro ti veš kaj sem mislil . So naredili pa originalne kovčke z nosilci vred široke 108cm ....zdaj razumeš ali treba risat . Eh pusti ne da se mi to trolat ajd ! 

Zame čisti debilizem in nečloveški zakoni . Odkartaš 25 jurjev za motor ,da ti potem plave debilčine pišejo kazni ker ni motor kupljen v originalu po državnih normativih a vsi smo v EU --------------------------kdo je tu nor :headbang:

se pravi, nam prodajajo NE ustrezne motorje? kupiš nov motor komplet s kovčki (org.) in si v prekršku? kaaaj? @Borutt pa od kje si ti? a si policaja? si mi zdi ja...

mislim, da bi pri nas malo kdo kar mirne duše plačal tisto globo ali kar koli bi pač sledilo za PREŠIROK motor, kateri je ORIGINAL. Jaz bi stestiro ta kovček na tej "modri" osebi!!!! mogoče bi se pa potem toliko zvil, da bi prišel v tisto OK mejo... kaj pa veš. Je za sprobat ;) Pa brez zamere, ampak neke meje pa še vseeno morajo biti. Ali pač?

 

nič ne rečem na tiste kitajske izdelke in nosilce + kovčke, ki so eni red ful široki, ampak original pa...??

Popravljeno . Popravil dkee46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v italiji za aftermarket jufre velja, velja, da motor ne sme bit širši od 50cm levo ali desno od sredine.

1 minute ago, DAMI34 said:

Tudi zakonodaja ni taka raketna znanost, da bi rabil biti najmanj jedrski fizik in bi jo razumel.

rakete pa jedrska energija se redko srečajo. predvsem pa so to dokaj ekzaktne znanosti, in se ne da zmišljevat in po svoje tolmačit. za to je treba bit odvetnik. Ali politik. Ali policaj. argument moči pač, 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Rey pravi:

kovčki so oprema ali so tovor?

ravno tu je finta, oćitno kot policaju paše. :P

 

pred 15 minutami, maus pravi:

V Italiji, kot se spomnim, so kaznovali ene geeskarje, ker so bili preširoki 1 cm !!! ... ja 1 cm in to z orginalnimi kufri ... mislim, da je bila takrat velika polemika .. se pa v većini primerov spravljajo na tujce :dry: 

kot sem jim dvigne, njihovi naši itd...

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kmet2 pravi:

Evo in spet te tvoje fore , dobro ti veš kaj sem mislil . So naredili pa originalne kovčke z nosilci vred široke 108cm ....zdaj razumeš ali treba risat . Eh pusti ne da se mi to trolat ajd ! 

 

Jaz smatram, v kolikor je motor kupljen z original kufri, je kot tak tudi homologiran, širina zapisana in ni to tovor, kot bi radi nekateri tolmačili.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

Jaz smatram, v kolikor je motor kupljen z original kufri, je kot tak tudi homologiran, širina zapisana in ni to tovor, kot bi radi nekateri tolmačili.

četudi je kupljen z originalnimi kufri, lažejo s skupno težo ... ker v homologaciji piše enaka teža kot za model z originalnimi kufri :P

mogoče se pa motim :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, maus pravi:

četudi je kupljen z originalnimi kufri, lažejo s skupno težo ... ker v homologaciji piše enaka teža kot za model z originalnimi kufri :P

mogoče se pa motim :huh: 

očitno v homologaciji in prometnem marsikaj piše, kar pa itak ne velja :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

očitno v homologaciji in prometnem marsikaj piše, kar pa itak ne velja :P

 

se pravi, lahko dam na avto tudi 275/35 R19 gume? čeprav so vpisane le 225/35 R19? tako nam po sklepanju svetuje @Borutt? :P:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!