Bobbyx Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Ravno delam izpit, s svojim motorjem, športno Yamaho in seveda imam težave pri osmici in tudi počasni vožnji med stožci! Osmica mi je premajhna, saj motor ne omogoča zavijanja na tako majhnem prostoru. Ostale vaje delam brez težave, tako da ni problem v moji nerodnosti! Ali kdo ve, če se na izpitu, ki ga imam čez nekaj dni, da doseči, da glede na karakteristike motorja povečajo oz. prilagodijo vaje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MarduK Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 (popravljeno) Jaz sem vozil na izpitu XVS250-dragstar, ki je bil neprimerno večji in daljši kot pa viragoti s katerim so takrat v veliki večini delali izpit. Pa ni bilo nobenih problemov. Če pač ne zvoziš, še nisi zrel za izpit...(razen če bi ti uturili kakega WildStar-ja :D ) Če si kdaj gledal kako spretnostno vožnjo si verjetno videl kako odpeljejo tudi s cestaki... Popravljeno Marec 24, 2007. Popravil MarduK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 (popravljeno) 1. največja dovoljena površina za izvedbo osmice je 14 x 8 m - znotraj tega pravokotnika je možno z malo vaje in pravilno tehniko odpeljati osmico tudi s športnm motorjem ali choperjem 2. razmik med stožci za počasni slalom je 3,5 m v koridorju širine 2 m in ga je prav tako možno prevoziti brez večjih težav tudi s tvojim motorjem 2. naj ti inštruktor pokaže kako se pravilno vozi osmica in slalom, pa bo šlo... Popravljeno Marec 24, 2007. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 (popravljeno) Če je inštruktor ne zmore, potem je nekaj res narobe. Ker pa v to močno dvomim, je po vsej verjetnosti razlog v tebi. Ko sem lani jeseni videl kako se da v dvoje z GS delat moped osmico, sem skoraj prepričan da se da tudi z brenceljnom. Mogoče ti malo razlage in potem vaje (z upoštevanjem razlage) ne bi škodilo. Mogoče že to nedeljo v Šiški (če seveda :slap: ) Upss vidim da ne spadaš v brenceljkategorijo. Ampak kljub temu se da najbrž še malo natrenirat :rolleyes: Popravljeno Marec 24, 2007. Popravil Hanzi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mkosir Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 vaja dela mojstra!! :OK: Z VN 1500 brez težav naredim osmico na poligonu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bobbyx Objavljeno Marec 24, 2007 Avtor Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih, pri 10.000 km na leto s 50 cmm mopedom in z odlično opravljenimi ostalimi vajami, razen osmice, mi nekdo reče, da je težava pri meni!!! Fu....off! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Kaj pa to? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 BTW Obstaja pa tudi tema Križi in težave začetnikov, kot nalašč za taka vprašanja :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Ravno delam izpit, s svojim motorjem, športno Yamaho in seveda imam težave pri osmici in tudi počasni vožnji med stožci! Osmica mi je premajhna, saj motor ne omogoča zavijanja na tako majhnem prostoru. Ostale vaje delam brez težave, tako da ni problem v moji nerodnosti! Ali kdo ve, če se na izpitu, ki ga imam čez nekaj dni, da doseči, da glede na karakteristike motorja povečajo oz. prilagodijo vaje? Balanco obrneš skoraj do konca in "zavijaš" z zadnjo bremzo in gasom. Če motor sili ven, rahlo stisneš zadnjo bremzo, da ga noter potegne. Če motor sili noter, rahlo dodaš gas, da ven zavije. Tako nekako je meni inštruktor razložil in z malo vaje ni bil več problem. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mkosir Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih, pri 10.000 km na leto s 50 cmm mopedom in z odlično opravljenimi ostalimi vajami, razen osmice, mi nekdo reče, da je težava pri meni!!! Fu....off! Ja jokica težava je pri tebi. 100 000 km na let s 50ccm-ji ti ne pomaga. Vaja dela mojstra+ maxi delavnica ,da vidiš kako s velikimi kravami delajo osmice. :eek: :eek: ps. ne obupat yan 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danixxx Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Ko sm js delu ispit vem da nisi mogu delat praktičnega dela s cestnim motorjem ravno zaradi osmice,zato sem vozu sport turing,ki je popolnoma drugačen od cestnih zaradi večjega ajnšlaga,ki ga je pri cestnem motorju zelo malo. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ICE_MAN Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 S cestnim motorjem se verjetno da narest osmico ampak nobenmu začetniku verjetno to nebi uspelo. Problem je da ma motor izredno velik obračalni krog. Rajš pejt delat izpit z normalnim motorjem, ker kljub veliko uram na poligonu ti ne bo uspelo. Zdele si neki pršparu ker si se vozu s svojim motorjem ampak nadaljuj z normalnim motorjem in si prišparaj nekaj živcev in ur. Pa potem po opravljenem izpitu pojdi na Maksi tečaj in se potem tam igraj s svojo kravo osmice vozit! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Ni fora samo v "anšlagu" motorja. Važna je tako vztopna hitrost kot tudi pozicija vstopa in iztopa iz kroženja. Na enem parkirišču nekje postavi stožca malo bolj narazen pa se igraj. Počasi boš dobil boljši občutek in takrat malo zmanjšaj razdaljo med stožcema. Počasi poskušaj z nekoliko povečano hitrostjo pa bo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 Ravno delam izpit, s svojim motorjem, športno Yamaho in seveda imam težave pri osmici in tudi počasni vožnji med stožci! Osmica mi je premajhna, saj motor ne omogoča zavijanja na tako majhnem prostoru. Ostale vaje delam brez težave, tako da ni problem v moji nerodnosti! Ali kdo ve, če se na izpitu, ki ga imam čez nekaj dni, da doseči, da glede na karakteristike motorja povečajo oz. prilagodijo vaje? S katerim motorjem delaš izpit? (po slikici sodeč bi to lahko bila YZF Tundercat 600...) V kateri avtošoli se učiš? (ima ta avtošola obvezno predpisano neprometno površino za vadbo???) Glede na to, da si se odločil začeti s cestnim motorjem, se mi zdi ideja, da boš z njim opravil tudi izpit, nadvse odlična. Le tako se boš lahko že od vsega začetka navadil na vse tegobe pri počasnem manevriranju pri cestakih. Odpeljati se da prav vse avtošolske vaje tudi s cestnimi motorji, le nekaj več vaje in znanja rabiš. Upam, da imaš dobrega učitelja, ki ti bo znal pravilno razložiti, "v katerem grmu tiči zajec".... lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nekdo Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 zakaj ne bi delal izpita z motorjem, ki ti ga da avtošola? ponavadi imajo avtošole bolj primerne motorje za na poligon kot je pa tvoj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bobbyx Objavljeno Marec 24, 2007 Avtor Deli Objavljeno Marec 24, 2007 S katerim motorjem delaš izpit? (po slikici sodeč bi to lahko bila YZF Tundercat 600...) V kateri avtošoli se učiš? (ima ta avtošola obvezno predpisano neprometno površino za vadbo???) Glede na to, da si se odločil začeti s cestnim motorjem, se mi zdi ideja, da boš z njim opravil tudi izpit, nadvse odlična. Le tako se boš lahko že od vsega začetka navadil na vse tegobe pri počasnem manevriranju pri cestakih. Odpeljati se da prav vse avtošolske vaje tudi s cestnimi motorji, le nekaj več vaje in znanja rabiš. Upam, da imaš dobrega učitelja, ki ti bo znal pravilno razložiti, "v katerem grmu tiči zajec".... lp Učitelj je odličen,zna dobro svetovati! Poligon vozim na kakšnem parkirišču, kjer mi inštruktor postavi stožce. Vozil sem že vse vaje, tudi počasni slalom in vožnjo s polžjo hitrostjo in seveda vse ostale. Pri nobeni nimam čisto nobenih težav, razen pri počasnem slalomu sem dvakrat od desetih poskusov dol stopil, pri hitrem slalomu ali izogibanju oviri in zaviranju v sili pa prav uživam, saj se mi zdi zelo enostavno! Tudi vožnja po mestu, kjer je potrebno veliko spretnosti, mi gre prav odlično! Ampak pri osmici se vse ustavi!!! Hočem povedati, da je s to osmico nekaj narobe! Ali mi inštruktor naredi premajhno ali pa je motor veliko preneroden! Skoraj 100% sem, da ni problem v meni! Navodilo imam, da notranji del vozim počasi, zunanji pa malo pospešim, vseskozi z drsenjem sklopke, pa je rezultat daleč od uspeha! Glede Maxijeve delavnice pa bi res rad šel, ampak brez izpita si ne upam preveč izzivati policajev, pa še slabo vreme bo izgleda! Ali imajo tam mogoče motor, s katerim bi lahko malo potreniral ali moraš biti s svojim? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snoopy Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 osmico vozi čimbolj konstantno...brez zaganjanja....konstantna hitrost in pa pomaga presedanje...!na zunanjo stran motorja oz osmice!!na zunanjo...vsaj na GPZju je delovalo in na viragotu...poizkusi..drugače pa čimbolj konstantna hitrost Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C4V4L13R Objavljeno Marec 24, 2007 Deli Objavljeno Marec 24, 2007 nasvet: ne glej tistga stožca pri katerem si, ampak vedno na naslednjega oz. tistga stran, ker če boš gledav stožec ti bo zmanjkalo ravnotežja, to je nasvet izkušenega motorista, ki ga je povedau meni in moram priznat, da je blo res lažje, ker drugač vedno, ko sem gledav stožec pred mano, mi je zmanjkalo ravnotežja in sem dau nogo na tla samo jas sm delov na poligonu prav za avtošole in je biu pravokotnik narisan na tla notr pa dve piki, na katere so postavli stožce...če ti inštruktor postavlja poligon, tako 'od oka', potem ti ga vedno drugač postav in se je težko navadit pa če ne gre, je res boljše, da delaš z avtošolinim motorjem, samo da do ispita prideš, vozit se itak potem naučiš, pa greš rajši na kakšno brezplačno delavnico, ker če ti bo to težave delalo, zna dolgo trajat, da prideš do ispita in boš samo ob voljo, živce in denar Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Marec 25, 2007 Deli Objavljeno Marec 25, 2007 Ko sem sam delal izpit me je inštrukror pustil, da sem se mučil z osmico! Imel sem v prvi in sem se zaganjal, mučil skratka ni šlo! (prva ura) - po desetih minutah je pristopil in rekel naj dam v drugo razložil da ne smeš gledati pred sebe ampak tja kamor bi rad pripeljal in zadeva je stekla..... Predvsem je pomembno, da imaš v drugi prestavi, hitrost pa reguliraš s sklopko - po potrebi jo malo stiskaš, da se motor ne zaletava! Drseča sklopka, pa še to - tehnika vožnje je pomembna - fino je če obvladaš zlomljeno tehniko - to pomeni, da motor potisneš v zavoj sam pa pokončno sediš na motorju..... če s krmilom zaviješ do konca takoj igubiš ravnotežje. Tako nekako ....... upoštevaj zgornje nasvete, pa boš opravil tudi s to vajo! Lani sem na Maxsijevi delavnici telovadil med stožci - FJR je širok motor in sem jih toliko časa podiral, da se je na koncu izšlo - igraje! Vse je v tehniki in dobri razlagi - ostane samo še praktičen, del, ki ga moraš vadit! Napravi si poligon doma in treniraj - samo ne obupaj! Na cesti je mnogo drugih večjih problemov s katerimi se boš sodeč po tvojem pisanju v kratkem soočil! Želim ti uspešen nastop pred izpitno komisijo.....potem pa razumno na cesti! Delavnica je danes, če se ne motim - imajo tudi motorje! Maxsi poskrbi za vse....priporočam, ne bo ti žal! LP Mare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno Marec 25, 2007 Deli Objavljeno Marec 25, 2007 Delavnica bo naslenjo nedeljo - danes odpovedano! LP Mare Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
frfljot Objavljeno Marec 25, 2007 Deli Objavljeno Marec 25, 2007 jaz sem delala osmico s cestnim in z nagcem....in je OGROOOMNA razlika...to je res...ampak SE DA tudi s cestnim ... če si velik, lahko motor nagneš v obratno stran kot telo....to in VAJA,VAJA, VAJA... ČE je ratalo meni...rata vsem... srečnio :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Provokator Objavljeno Marec 25, 2007 Deli Objavljeno Marec 25, 2007 Trening trening trening trening ko sem jaz pred tremi leti spet sedel na motor sem na maksijevi šoli varne vožnje z mojo staro in nerodno kripo komaj prišel skozi poligon. Osmica pa je itaq najtežja. Ampak mi je (mislim da je bil on) Klimber malo pomagal, pa je tudi šlo. Po dveh urah treninga pa je itaq letelo, da so mi napisali kazen zaradi previsoke hitrosti...... Pa naj omenim še to, da sem na poti v LJ padel...... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gallus Objavljeno Marec 26, 2007 Deli Objavljeno Marec 26, 2007 ... inštruktor, ki sam ne zna pokazati in pravilno izvesti elementov je SLAB inštruktor ... ... žal je takih, ki sploh ne vozijo motorjev preveč ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kölm Objavljeno Marec 26, 2007 Deli Objavljeno Marec 26, 2007 (popravljeno) Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih... bla ... bla bla... Očitno si prestar ali pa eden tistih, ki mislijo da so s svojo starostjo požrli že vse znanje na tem svetu :P Popravljeno Marec 26, 2007. Popravil Kölm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Matic7 Objavljeno Marec 26, 2007 Deli Objavljeno Marec 26, 2007 (popravljeno) Meni je inštruktor zadeve pokazal in razložil, pri osmici pa mi je naravnost vzel sapo. S kako lahkoto in hitrostjo je peljal ER-5 lepo od okoli stožcev... najprej taširok krog za motorje, da mi je pokazal kako lepo po robovih vozit in ne silit v sredino, predvsem pa me je opozoril na to, da je treba na sredini osmice peljat veeeeeen, skoraj do roba in ne takoj silit po diagonali proti naslednjemu stožcu. No, ko je to lepo odpeljal v prvi in vse razložil meni začetniku, pa je dal v drugo in odpeljal z ER5 osmico po pravokotniku za mopede s takšno hitrostjo, da se mi je skoraj zvrtelo, ko sem gledal za njim. Ko ti inštruktor naredi to z motorjem, na katerem potem sam sediš, pa res nimaš izgovora, da je kriv motor. Pač smo vadili in vadili in vadili. Ker sem z avtom nabral pred izpitom za motor cca. 200000 km in mi cesta ter spremljanje prometa, predvidevanje in spremljanje prometnih znakov niso delali težav, sem z veseljem približno 2/3 ur v soglasju z inštruktorjem odpeljal na poligonu. Pa še na nekaj me je ves čas opozarjal pri osmici. Pusti motorju hitrost, bolj počasi gre, težje je vodljiv. Evo, pa maš še par nasvetov zelenca, ki je delal izpit pri 27... LP in veliko sreče na izpitu! Matic P.S.: Zdaj, ko sem nabral par km s svojim skuterjem, ki me bo prevažal par let, pa se bom počasi spravil nazaj na poligon, postavil svoje (žal lesene) stožce in s5 začel vozit in vozit. Vse dokler vseh vaj ne odpeljem s takšno hitrostjo in nagibi (hitri slalom, izogibanje oviri), da bom sam zadovoljen. P.P.S.: Komaj pa čakam, da najdem čas za Maksi delavnico, pa čeprav me bo strah kot psa. Tam pa hočem zraven "poligona po njihovo" tudi osvojit pobiranje svojega motorja, če se bo le komu ljublo ga polagat na tla in bit zraven, da se revše ne zvrne po nepotrebnem nazaj dol med pobiranjem. Popravljeno Marec 26, 2007. Popravil Matic7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se