Skoči na vsebino

Težava na poligonu


Bobbyx

Priporočene objave

..... če s krmilom zaviješ do konca takoj igubiš ravnotežje.

LP Mare

Ko obvladaš peljati več krogov zaporedoma z do konca zavitim krmilom, ves čas zategnjenim do konca, potem to vajo obvladaš, prej ne. Moraš pa upoštevati:

- Pogled pol kroga naprej.

- "Preveč" gasa in drseča sklopka

- Malo pritisnjena zadnja zavora, s katero dodatno uravnavaš hitrost

Kombinacija sklopke in zadnje zavore je obvezna, ker edino tako loviš ravnotežje, saj ga s krmilom ne moreš več, ker je zategnjeno do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se lansko jesen prvic vsedu na motor in star 41 let. Nikol prej nic, niti ponyja ne. In valjda kuj na poligon. Ko sem prvic probal osmico, sem se zgrozil. Zmanjkalo je na vsaki strani 1 meter in to s 125 kubicnim. Ko so mi po eni uri uturili eno hondo, sem bil preprican, da nkol ne bom osemke naredu. No ostalo je slo. Ampak imel sem res dobrega intrukturja, valjda me je preprical, ce prav gledam so reseni vsi problemi. Najbolj me je bilo strah, ker sem gledal dalec proc (naslednji stozec), ampak to pomaga. No po nekaj urah je bila osemka ze prevelika. In valjda je izpit padel v prvo. Je pa res, da sem jaz vozil osemsko s prvo prestavo skor brez gasa, pa je blo.

Pred izpitno voznjo pa me je bilo tko strah, da se mi je celada skor rosila pri odprtem vizirju....

Torej pravilni pogledi, pa bo slo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se lansko jesen prvic vsedu na motor in star 41 let. Nikol prej nic, niti ponyja ne. In valjda kuj na poligon. Ko sem prvic probal osmico, sem se zgrozil. Zmanjkalo je na vsaki strani 1 meter in to s 125 kubicnim. Ko so mi po eni uri uturili eno hondo, sem bil preprican, da nkol ne bom osemke naredu. No ostalo je slo. Ampak imel sem res dobrega intrukturja, valjda me je preprical, ce prav gledam so reseni vsi problemi. Najbolj me je bilo strah, ker sem gledal dalec proc (naslednji stozec), ampak to pomaga. No po nekaj urah je bila osemka ze prevelika. In valjda je izpit padel v prvo. Je pa res, da sem jaz vozil osemsko s prvo prestavo skor brez gasa, pa je blo.

Pred izpitno voznjo pa me je bilo tko strah, da se mi je celada skor rosila pri odprtem vizirju....

Torej pravilni pogledi, pa bo slo.

:grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z ER-5 se da osmica prevoziti v prvi, s štandgasom, brez sklopke ali zavore. Meni je tako bilo najlažje.

hvala enako, tudi sam sem na izpitu naredil tako.

ampak na poligonu na urah pa sem probaval svega i svašta, tudi po inštruktorjevih predlogih. koneckoncev sem še danes prepričan, da mi lahko ravno poligon in občutki z njega mogoče kdaj rešijo življenje. zato sem probaval čuda: od vožnje v drugi, ki mi je bila neizvedljiva tisti hip, do ozkega kroga (za mopede), ki mi je na koncu skorajda že uspel, čim hitreje, čim počasneje... karkoli, samo da sem spoznaval ta novi svet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem imel težave pri izvajanju osmice na poligonu s Boss Hoss-om. Zato sem jo kasneje raje naredil s Triumph Rocketom. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jo vozil z Er6N- v prvi, brez gasa, s sklopko in brez bremze, od roba do roba kvadrata in ne takoj na stozec, s pogledom usmerjenim naprej, ne pred gumo.

Instruktor je najprej odvozil par krogov (z lahkoto, kot bi mel "gorca" pod rito), mene je pa pustil, da sem se pol ure sam je..l :grim

No pol mi je pa povedal kam naj gledam in naj vozim proti zunanji crti kvadrata in ne na stozec - razlika je bila ocitna.

SE mi pa zdi, da je veliko odvisno od mopeda - mislim, da glede na radij obracanja, bi mel veliko vec tezav

tezav z monstrom, kot pa z Er6!?Tko da vrsta mopeda Je vazna, predvsem za zacetnika...

LP!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 prestava, sklopka, zadnji žlajf, pogled naprej...kot so že povedali. z cbr 900 brez težav...je pa res, da pomaga bit velik in težek za premetavat tisto igračko :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi lani opravil izpit, pred tem pa še nikoli nisem imel motorja, tu pa tam sem odpeljal kakšen krog z ATXom, štirko,...od kolegov.

Izpit sem opravljal na Yamahi diversion 600...Prvi občutki na poligonu so bili obupni, motor se mi je zdel izjemno neroden, težak.. :( Moje znanje oz. izkušnje so bile skoraj enake 0 :BUA:

Tudi mene je jeb... osmica, celo na izpitni vožji sem stopil na tla :slap: , nato mi je un iz komisije rekel, naj poskusim ponovno, in je bilo vse OK...

Pri osmici sem jaz imel vedno probleme samo pri desnem zavoju, me je vedno vleklo na tla...v levega sem šel zelo samozavestno in veliko bolj stabilno, pa mi ni čisto jasno zakaj :? , mogoče zato, ker imaš pri desnem zavoju pokrčeno roko in je težje "dozirati" gas...

V glavnem, uspelo mi je in komaj čakam na jutri, ko grem registrirat motor, pol pa krstni kilometri :OK: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam izpit v varžet že ene 22 let pa nisem še nikoli vozil osmice, se pa nameravam letos udeležiti nekaj delavnic VV :grim

To bo smeha :slap: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam izpit v varžet že ene 22 let pa nisem še nikoli vozil osmice, se pa nameravam letos udeležiti nekaj delavnic VV :grim

To bo smeha :slap: :lol1:

Ti kar raj ničle delaj da nav smeha :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar raj ničle delaj da nav smeha :OK:

Kva pa zdravje?

Pravijo da je režanje zdravje/2. :grim

Sam, da nou kdo z motorja padu. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam, da nou kdo z motorja padu. :slap:

Vrag ti še po tistem norcu, ki zvrne motor, naj si le zapomni, da ga je zvrnil. Bogi motor; da ne bo kak motor pado!!!

SAJ NE, SAMO HEC!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem lansko leto naredil izpit in tiste osmice sem mislil, kaj znam.

Potem sem sel takoj mal hribovske variante vozit... To me je pa 100* bolj jebalo, kot osemka. Ne vem, ampak verjetno bom imel vecni strah pred serpentinami...

Kaj mi svetujete, da bom manj oviral promet na serpentinah?

Tomaz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mi svetujete, da bom manj oviral promet na serpentinah?

Tomaz

Vaja dela mojstra!

Pa res ni slabo prebrat Magisterija vožnje motocikla. Sam sicer vozim skuterja, ampak odkar sem tam prebral vse o vožnji v ovinek in par stvari, ki se mi zdijo na skuterju smiselne tudi probal (glava pokonci; če imaš premali lok oz. vleče motor ven, pritisni na notranji strani bilanco bolj močno navzdol; če sunkovito spustiš gas sredi ovinka podreš motorju težišče in začne ritnit v napačno smer ipd.), so moje linije ovinkov veliko lepše, hitrost primernejša, moja sopotnica pa pravi, da veliko manjkrat popravljam linijo ali hitrost sredi ovinka. Ampak še dolgo bom bral ta del knjige in še dolgo vadil, preden bo šlo tako, kot mora it.

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene je 8-ica mučila,dokler mi ni Brane legan na šoli varne vožnje povedal ene osnovne stvari motociklizma. Če boš v ovinku gledal naravnost oz.pred sebe,boš avtomatsko peljal naravnost.

Gledati moraš v zavoj. Se pravi v namišljeni center kroga in motor bo "sam od sebe" vozil "za pogledom".Pozabi na prvo zavoro in uporabljaj samo zadnjo. Eni prisegajo na drugo prestavo, kar pomaga, da pa se tudi v prvi, s tem, da imaš "nežno roko" in vsekakor kazalec in sredinec stegnjen za "maso".

LP Damjan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva pa zdravje?

Pravijo da je režanje zdravje/2. :grim

Sam, da nou kdo z motorja padu. :slap:

So res padali z motorja, me too. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 prestava ...

:OK: Hvala za tole informacijo, sedaj gre malo manj kot po kolenu okoli stožcev :D Prej pa je skakalo od stožca do stožca kot kaka podivjana krava ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih, pri 10.000 km na leto s 50 cmm mopedom in z odlično opravljenimi ostalimi vajami, razen osmice, mi nekdo reče, da je težava pri meni!!!

Fu....off!

...lej stari! na tejle strani najdeš nekaj največjih idiotov kar jih je moč najti na naši kugli sploh! tuki so sami velemojstri, ala biaggi, schwantz, doohan...... brezveze sploh karkoli prašat, to je stran namenjena smehu .) (da je res, preberi odgovore na tvoje vprašanje...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nope, nimaš prav. Tu smo sami Rossiji, kdo pa še hoče bit Biaggi :fredy: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Največ motoristov oz. motoristk ma težave ( na poligonu ) z osmico....Z vsakim motorjem je mogoče naredit osmico....res pa je, da je malo motoristov, ki znajo oz. so zmožni zvozit osmico z ss ali večjimi motorji...Najprej morš dobr naštuderat motor ...pol je zraven tehnika ( pogledi,... ),ja z "velik" vaje se verjetno da....Jest sm nekajkrat probal ( z ss ) , pa nisem zvozil do konca, kakor pravijo : vaja dela mojstra

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem imel probleme z osmico na zacetku, ma z vajo sem se hitr navadu. čuperji niso lih super za osmice delat :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa z SS še nisem probal osmice vozit.. Moram ob prvi priliki, da vidim kako bo šlo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ja vidi se ,da so MOTORISTIČNI AKTIVISTI letos bolj malo moto delavnic organizirali...!!(za vse je Jankovič kriv) :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!