Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Eno vprašanje - na cilinder.si sem gledal kite za Piaggio Zip 4T, ampak me zdaj nekaj zanima. Tam pod kategorijo 50 ccm maš na izbiro :

- Agregat GY6

- Agregat Hyper 4

Pod katero kategorijo sodi moj skuter?

In še to - katere mašine so bolj vzdržljive, močnejše, se ne kvarijo in jih uporablja več ljudi - Polini ali Malossi? Sam namreč pojma nimam o tem in bi si rad predelal skuter.

Objavljeno

eno vprašanje,

imam kymco super 9

in bi si rad nabavil kit 70 ali 80 in pa delorto 19 ali mogoče tudi kaj več,splet sem že veliko preiskal ampak za znamko kymco nisem najdel,mogoče kdo ve kje bi si lahko to nabavil in pa še vse potrebno kar potrebujem za to predelavo.

P.S. na servisu sem povprašal pa se jim niti ne sanja...

hvala za odgovore

LP

Objavljeno
- Agregat GY6

- Agregat Hyper 4

hyper 4, pa če bi kliknu pa prebral bi najdu v trenutku.

Aluminijasti cilinder za hyper 4 agregat 4t - pravi cilinder za močnejši tuning 4t skuterjev.

Kompatibilen z:

Piaggio: Liberty 4T, Vespa ET4, Zip 4T

Italjet: Jet Set 4T, Torpedo 4T

Objavljeno

Sej sem klikno pa vido, da piše ZIP 4 T. Kaj pa je sploh agregat GY6 & v čem se razlikuje od Hyper 4? Ker sta oba pod kategorijo 4 T.

Objavljeno

GY6 so kitajske&podobne mašine...jah seveda je razlika sej pa tud niso vse mašine enake ;)

Objavljeno

Danes sem dobil nazaj svojega kitajca iz predelave.Zamenjali so mi cel cilinder na 85cc in valčke.za to sem dal 350 € in moram reči,da sem zelo zadovoljen,ima odlične pospeške končna je pa okloi 75kmh. :worship::worship:

Objavljeno
Danes sem dobil nazaj svojega kitajca iz predelave.Zamenjali so mi cel cilinder na 85cc in valčke.za to sem dal 350 € in moram reči,da sem zelo zadovoljen,ima odlične pospeške končna je pa okloi 75kmh. :worship::worship:

Hja za take denarce dobiš že kakšnega lepo poštimanega Tomosa, ki leti 90-95 km/h. Sicer pa fajn.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Čao!

Zanima me kaj se bol splača na gilera 125vx dat. Original 200 cilinder al 210 malossi..?? Pa zanima me če je še kšna druga razlika med 200 in 125 4t runnerco (frgazr če je drugačn...)

lp;)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zgodilo se mi je eno sranje. Prikaz na spodnjih slikah.

Ker morem sedaj menjat komplet tako cilinder in bat, me zanima kateri kit se mi splača dati gor, da bo šel malo bolje kot original.

Original mislim, da je bat 39mm. Originalni vplinjač ima premer na sesalni strani 32mm, na drugi strani pa 17.1mm

Ker nisem nikoli še tega delal, me zanima nekaj osnov.

Zanima me, kaj je bolje. Ali dobiti 50ccm kit z npr. 42mm batom ali 70ccm kit z 47mm batom ?

Ni mi čisto jasno, kako je narejeno z 70ccm kiti na 50ccm mašine. Razdalje med vijaki pri montaži glave na cilinder in ohišje so točno 50mm.

Kaj to pomeni, da je treba nove luknje naredit, ali se to prišraufa na iste luknje ?

Ali je potrebno zamenjati novo gred pri 70ccm predelavi, zaradi mogoče drugačnega hoda ojnice ?

Tukajle sem gledal cylinder kite za ta motor.

http://www.racing-planet.de/index.php?page...;listing_sort=3

Kaj bi bilo potrebno še postoriti pri tem kitu ?

Zylinderkit Naraku [V.2 Sport 70ccm]

Bi obstoječa glava pasala na ta cilinder in vse ostalo?

Aja, motor je Kymco Grand dink 50 2T.

Hvala za info. Lp

post-23127-1246534592_thumb.jpgpost-23127-1246534598_thumb.jpg

Objavljeno

70ccm cilinder paše točno na iste vijake, saj je večja samo vrtina cilindra, medtem ko gib bata ostane isti, ojnice ni potrebno menjat če lih ne kupiš kita z več kot 10HP

Objavljeno

proporocam ti da zamenas se gred oz na novo zapresas ojnico ker usakic k zariba neves kok je poskodval glavni lezaj...pa teb vidm da je kr dobr ribnl...:S

Objavljeno (popravljeno)

kok je vlek original bat v apn6s?

Popravljeno . Popravil warum
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa Natančno zanima kako se zbrusi cilinder in bat tuki je moj msn ambroz93@hotmail.com

pa mi povejte kako se to brus s pilo al kako jst bi pr šterki pobrusu cilinder k je prevelek :wacko:

Objavljeno
kok je vlek original bat v apn6s?

38mm

Objavljeno
Mene pa Natančno zanima kako se zbrusi cilinder in bat tuki je moj msn ambroz93@hotmail.com

pa mi povejte kako se to brus s pilo al kako jst bi pr šterki pobrusu cilinder k je prevelek :wacko:

Če ga boš dau brusit bo še večji..Brisu se pa s takim "kamnom" obstaja tudi baje glava ta bormašino. sam nč s pilo sprobavat :nono:

Objavljeno

Jst sm mislu bt ne pa de bi odrezou ga pa pobrusu u obliki poumeseca

Objavljeno

dej se zjasn ka misliš brusit, pa pol to napiš, tole te js pou kurca ne zastopim

Objavljeno
Jst sm mislu bt ne pa de bi odrezou ga pa pobrusu u obliki poumeseca

aja ti bo meu bat u lunco?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene zanima ena stvarr. pred dobrim tednom sem si nabavil cilindr malossi sport 70 ccm in sem opazil že prvi dan da ima nekaj površinskih risekov in mi je prodajalec razložil da je to normalno da ni noben nov cilinder brez praske. praskice so sicer samo površinske in če greš čez prstom čez popolnoma gladke, vendar me vseeno zanima če je temu res tako. rekel je tudi da če bi sedaj montiral cilinder ga prižgal in ugasnil ter pa ponovno vzel narzn, bi bilo polno praskic in da to ni nič kaj takega.

Prosim za mnenja LP

Objavljeno

eh to je normalno to so sam rise niso to praske, vazn je da je notranjost cilindra gladka ce pa ma rise je pa normalno pa tud bat ce ma na glavi rise, praske ni nic narobe, vazno je da ni nobenih udrtin, globokih prask ker drugace ni dobra kompresija

Objavljeno

ok hvala :D

danes sem probal in res vidim da je vse gladko =)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam kupljen nov bat, obnovljen cilinder in vse je pripravljeno na inštalacijo. Zanima me samo ali je treba predn vse skup sešrafaš, bat al pa cilinder kej podmazat, al se to nardi takoj, ko nov olje not naliješ? Gre pa za cagivo, 125ccm, dvotakt.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!