PiaggioNRGPower Objavljeno April 26, 2009 Opozori Objavljeno April 26, 2009 Eno vprašanje - na cilinder.si sem gledal kite za Piaggio Zip 4T, ampak me zdaj nekaj zanima. Tam pod kategorijo 50 ccm maš na izbiro : - Agregat GY6 - Agregat Hyper 4 Pod katero kategorijo sodi moj skuter? In še to - katere mašine so bolj vzdržljive, močnejše, se ne kvarijo in jih uporablja več ljudi - Polini ali Malossi? Sam namreč pojma nimam o tem in bi si rad predelal skuter.
calibrateam Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 eno vprašanje, imam kymco super 9 in bi si rad nabavil kit 70 ali 80 in pa delorto 19 ali mogoče tudi kaj več,splet sem že veliko preiskal ampak za znamko kymco nisem najdel,mogoče kdo ve kje bi si lahko to nabavil in pa še vse potrebno kar potrebujem za to predelavo. P.S. na servisu sem povprašal pa se jim niti ne sanja... hvala za odgovore LP
zziga Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 http://trgovina.cilinder.si/index.php?cPat...16289fbf94fecee
zziga Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 - Agregat GY6 - Agregat Hyper 4 hyper 4, pa če bi kliknu pa prebral bi najdu v trenutku. Aluminijasti cilinder za hyper 4 agregat 4t - pravi cilinder za močnejši tuning 4t skuterjev. Kompatibilen z: Piaggio: Liberty 4T, Vespa ET4, Zip 4T Italjet: Jet Set 4T, Torpedo 4T
calibrateam Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 http://trgovina.cilinder.si/index.php?cPat...16289fbf94fecee hvala ti, in kaj bi mogel še zamenjati če dam not 70ccm pa delorto 19? P.S. škarik že mam (leovince zx) Hvala LP
PiaggioNRGPower Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 Sej sem klikno pa vido, da piše ZIP 4 T. Kaj pa je sploh agregat GY6 & v čem se razlikuje od Hyper 4? Ker sta oba pod kategorijo 4 T.
fbevc93 Objavljeno Maj 1, 2009 Opozori Objavljeno Maj 1, 2009 GY6 so kitajske&podobne mašine...jah seveda je razlika sej pa tud niso vse mašine enake
kevca Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Danes sem dobil nazaj svojega kitajca iz predelave.Zamenjali so mi cel cilinder na 85cc in valčke.za to sem dal 350 € in moram reči,da sem zelo zadovoljen,ima odlične pospeške končna je pa okloi 75kmh.
Jernej125ccm Objavljeno Maj 9, 2009 Opozori Objavljeno Maj 9, 2009 Danes sem dobil nazaj svojega kitajca iz predelave.Zamenjali so mi cel cilinder na 85cc in valčke.za to sem dal 350 € in moram reči,da sem zelo zadovoljen,ima odlične pospeške končna je pa okloi 75kmh. Hja za take denarce dobiš že kakšnega lepo poštimanega Tomosa, ki leti 90-95 km/h. Sicer pa fajn.
Lukkkss Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Čao! Zanima me kaj se bol splača na gilera 125vx dat. Original 200 cilinder al 210 malossi..?? Pa zanima me če je še kšna druga razlika med 200 in 125 4t runnerco (frgazr če je drugačn...) lp;)
MahamidShaft Objavljeno Julij 2, 2009 Opozori Objavljeno Julij 2, 2009 Zgodilo se mi je eno sranje. Prikaz na spodnjih slikah. Ker morem sedaj menjat komplet tako cilinder in bat, me zanima kateri kit se mi splača dati gor, da bo šel malo bolje kot original. Original mislim, da je bat 39mm. Originalni vplinjač ima premer na sesalni strani 32mm, na drugi strani pa 17.1mm Ker nisem nikoli še tega delal, me zanima nekaj osnov. Zanima me, kaj je bolje. Ali dobiti 50ccm kit z npr. 42mm batom ali 70ccm kit z 47mm batom ? Ni mi čisto jasno, kako je narejeno z 70ccm kiti na 50ccm mašine. Razdalje med vijaki pri montaži glave na cilinder in ohišje so točno 50mm. Kaj to pomeni, da je treba nove luknje naredit, ali se to prišraufa na iste luknje ? Ali je potrebno zamenjati novo gred pri 70ccm predelavi, zaradi mogoče drugačnega hoda ojnice ? Tukajle sem gledal cylinder kite za ta motor. http://www.racing-planet.de/index.php?page...;listing_sort=3 Kaj bi bilo potrebno še postoriti pri tem kitu ? Zylinderkit Naraku [V.2 Sport 70ccm] Bi obstoječa glava pasala na ta cilinder in vse ostalo? Aja, motor je Kymco Grand dink 50 2T. Hvala za info. Lp
k0ci Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 70ccm cilinder paše točno na iste vijake, saj je večja samo vrtina cilindra, medtem ko gib bata ostane isti, ojnice ni potrebno menjat če lih ne kupiš kita z več kot 10HP
Cilindr Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 proporocam ti da zamenas se gred oz na novo zapresas ojnico ker usakic k zariba neves kok je poskodval glavni lezaj...pa teb vidm da je kr dobr ribnl...:S
zziga Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 (popravljeno) kok je vlek original bat v apn6s? Popravljeno Julij 11, 2009. Popravil warum
Ambro9 Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Mene pa Natančno zanima kako se zbrusi cilinder in bat tuki je moj msn ambroz93@hotmail.com pa mi povejte kako se to brus s pilo al kako jst bi pr šterki pobrusu cilinder k je prevelek :wacko: bajkr88 1
halls Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 kok je vlek original bat v apn6s? 38mm
sky125 Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Mene pa Natančno zanima kako se zbrusi cilinder in bat tuki je moj msn ambroz93@hotmail.com pa mi povejte kako se to brus s pilo al kako jst bi pr šterki pobrusu cilinder k je prevelek :wacko: Če ga boš dau brusit bo še večji..Brisu se pa s takim "kamnom" obstaja tudi baje glava ta bormašino. sam nč s pilo sprobavat
Ambro9 Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Jst sm mislu bt ne pa de bi odrezou ga pa pobrusu u obliki poumeseca andro007 in bajkr88 1 1
fbevc93 Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 dej se zjasn ka misliš brusit, pa pol to napiš, tole te js pou kurca ne zastopim
sharka Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 Jst sm mislu bt ne pa de bi odrezou ga pa pobrusu u obliki poumeseca aja ti bo meu bat u lunco?
Ambro9 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 ja mopedist5, andro007, xceno in 1 other 2 2
fico182 Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Mene zanima ena stvarr. pred dobrim tednom sem si nabavil cilindr malossi sport 70 ccm in sem opazil že prvi dan da ima nekaj površinskih risekov in mi je prodajalec razložil da je to normalno da ni noben nov cilinder brez praske. praskice so sicer samo površinske in če greš čez prstom čez popolnoma gladke, vendar me vseeno zanima če je temu res tako. rekel je tudi da če bi sedaj montiral cilinder ga prižgal in ugasnil ter pa ponovno vzel narzn, bi bilo polno praskic in da to ni nič kaj takega. Prosim za mnenja LP drjanez 1
jgsays Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 eh to je normalno to so sam rise niso to praske, vazn je da je notranjost cilindra gladka ce pa ma rise je pa normalno pa tud bat ce ma na glavi rise, praske ni nic narobe, vazno je da ni nobenih udrtin, globokih prask ker drugace ni dobra kompresija
fico182 Objavljeno November 12, 2009 Opozori Objavljeno November 12, 2009 ok hvala danes sem probal in res vidim da je vse gladko =) drjanez 1
Pamz Objavljeno November 22, 2009 Opozori Objavljeno November 22, 2009 Imam kupljen nov bat, obnovljen cilinder in vse je pripravljeno na inštalacijo. Zanima me samo ali je treba predn vse skup sešrafaš, bat al pa cilinder kej podmazat, al se to nardi takoj, ko nov olje not naliješ? Gre pa za cagivo, 125ccm, dvotakt. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se