Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

mene pa zanima kakšne znamke cilindrov imajo yamahe dt 50

ali so to mallosi ali malaguti

minarelli am6

Objavljeno

Pozdrav. Mene pa zanima kaj se vam zdi cena 100€ za popolnoma nov cilinder BT 50 s elko batom - original, stara zaloga. Hvala.

Objavljeno

Kje naj prodam športno elektroniko za aprilio sr 50?

http://www.bolha.com/spremeni.php?izdelek_id=383040166

Oglašujem jo že zelo dolgo in neverjetno je koliko zanimanja je glede tega, toda nihče se dokončno nikoli ne odloči da bi jo vzel.

Elektroniko sem imel na svojem motorju pa je imela napako in smo jo poslali v Italijo na garancijo, ker so ugotovili da napake ne bo mogoče popraviti so mi poslali popolnoma novo.

Hvala za odgovore

Lp

Objavljeno

Folk daje tud večje od 20 na 50CCM

Finta je v znižani kompresiji in velikih kanalih in ..... v grobem je to to.

70ccm ti ne pomaga nič, če ni "župce" dost. Ni pa velik ferg pogoj, da bo zadeva delovala kot bi morala!

Torej, če imam naročen fergazer 17.5mm + set diz 78-98 ni vredu za DR EVO 70?

da dam primer: on fico182 ima na aprilii malossi sport 70ccm + 17.5 ferg + dizo 98 pa deluje tako kot more. Sei ne da hočem šparat vendar se mi zdi da bo dosti velik, če pa nebo ga bom pač poslau nazaj na cilinder.si :glare:

Objavljeno

Kje naj prodam športno elektroniko za aprilio sr 50?

http://www.bolha.com/spremeni.php?izdelek_id=383040166

Oglašujem jo že zelo dolgo in neverjetno je koliko zanimanja je glede tega, toda nihče se dokončno nikoli ne odloči da bi jo vzel.

Elektroniko sem imel na svojem motorju pa je imela napako in smo jo poslali v Italijo na garancijo, ker so ugotovili da napake ne bo mogoče popraviti so mi poslali popolnoma novo.

Hvala za odgovore

Lp

eu*moto.net forum oziroma moto*spirit.eu forum

brez zvezdic, samo da ne cenzurira :)

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

A kdo ve, kr cilinder naj dam na Benelli Pepeta? A je to kopija Minarellija ali Keewaya? Pa kok ma sornik?

Objavljeno

takle je...boš mogu mau več povedat o samem agregatu... a je zračno al vodno hlajen al je ležeč al pokončn...pol pa bo drgač pa poglej tule Moja povezava

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

če dam kit 70, a je štarter še zmeri dost močan za vžigat al moraš kurblat nožno?

sprašujem namreč zato, ker na vseh posnetkih ki sem jih videl vžigajo na noge.

Objavljeno (popravljeno)

Tako je na stvari, če se da 70 kit sport, bo zadeva vžgala na večinoma vseh tipih mašin, predvsem na piaggio tudi ko bo motor hladen (zaradi močnejšega zaganjača). pri minarelli mašinah pa 70 kit vžge na štarter, samo takrat ko je topel. razen če ima mašina ducati navitje, govorim iz izkušenj, kolegu vžge mrzel midrace cilinder ( TP due +) tako je na stvari. vseeno pa se mi zdi bolje, da ko je cilinder hladen se NE vžiga na Ajnlaser, temveč na kurbl zaradi tega ker se akumolator mora porabiti več elektrike, pa še ponavadi težje vžge.

Lp

Popravljeno . Popravil fico182
Objavljeno

ja res je... tud men kamot užiga mrzu 70cc :DD

Objavljeno

imate kakšen namig kateri izpuh je najboljši zraven polini corsa 70 kit?

a bo 17,5 mm uplinjač dovolj?

katero gred mi priporočate?

in še, ali moram po tem kaj nastavit pumpo za olje?

peugeot zračno hlajen

hvala

Objavljeno (popravljeno)

še nekaj, berem da za sport predelavo (vodno hlajen) priporočajo dr evo in trophy 70, a so te cilindri tudi pri zračno hlajenem dobri? a se pregrevajo?

Popravljeno . Popravil drjanez
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

glej tak je... corsa je midrace; pa polini je tak da če nimaš dobr naštelanga zlo rado crkne

Moj predlog:

DR EVO 70ccm al pa Malossi sport ali TP Trophy( nebo se ti pregrel, sigurn ne)

Gred daš po mili volji bgm evo ali rms super competition ali pa kej podobnga

vse ležaje obvezn skf c4

ferg ti priporočam vsaj 17.5(vendar bolš če kupiš kar 19 phbg,)

pa avspuh da kak drug gor..stage 6, techniga, yasuni(''pre''drag)

aja pa ne kupuj corse, kupi rajše TP DUE+ pa še pol kr zram avspuh TP nardo al pa Yasuni C16, samo pri tej predelavo morš met fergazer najmanj 19 (priporočeno 21)

Pa pumpe ti ni potrebno nastaulat, sej ma večji ferg večjo dizo za olje noter, je pa priporočeno še vlit v sam benz kakn deci olja ;)

Lp

Popravljeno . Popravil konkreten
Objavljeno

hvala za nasvet, tudi sam sem se nagibal k DR EVO 70 ker je pocen in predvsem se mi nebi dalo vsak teden šravfat corso.

kolko pa potem zdrži tak cilinder naprimer DR 70? (če predvideamo da ga bom verjetno tiščal do konca večinoma)

aja še to, glede pumpe za olje (nisem čisto siguren kako dela) napisal si da ima nov uplinjač večjo dizo tudi za olje.

kaj ni pumpa za olje čisto posebaj, namreč pri peugeot-u je pumpa na bloku in se mi zdi da olje dovaja v karter.

ima tudi svojo zajlo. vidim da imaš ti vivacity ki ima enak motor.

če se ti da malo razložit, ker glede tega nimam pojma in nočem da mi zariba.

motor je L.99 peugeot 50 cc vertikal AC.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

To je težko rečti kolko bo zdržal, dalj časa ko ga boš ajnfaro, dalj časa ti bo lepo šou(v mislih imam segrevanje zjutri, ne tišat do konca ko je hladn itd.) drgač pa mislim da okol 15000 bi že mogu če ne še več.

P.S. poznam tipa k že ma od samga začetka ta kit v motorju, motor pa ima prevoženih že okol 25000 in še vedno gre. Je pa tut res, da več kot boš tišu do konca, prej boš mogu kakšn bat menjat(42€) pa cilinder pa honat(polirat).

Glede oljne pumpe, moj peđo ima olje direkt v ferg samo prek filtrčka, za speedfighta pa nevem. Samo ker vidim da ima isti agregat potem je vrjetn enako. Prepiči se in poglej kam maš cevko speljano od rezervoarja za olje.

Lp

Popravljeno . Popravil konkreten
Objavljeno

cevka za olje je speljana na pumpo, ki je pritrjena na karter motorja (nisem še raztavil, ampak mislim da dovaja olje direkt v karter kjer se meše z bencinom). ima tudi svojo zajlo ki se premika skupaj z gas zajlo.

verjetno maš ti drugač, hvala vseeno, bom še na prvi strani vprašal če kdo ve.

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Torej doma mi leži en gus cilinder(men se zdi da je DR, nism sigurn) in ima en ris pri sesalnem kanalu. Ima tudi rob na kanalih. Ta ris je globok, hmm mogoč 2mm nekaj takega. Bi se dalo tu zbrusit in če se splača?

post-27743-0-47109700-1289400879_thumb.jpgpost-27743-0-18872100-1289400900_thumb.jpgpost-27743-0-40745400-1289400918_thumb.jpg

Lp

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ta cilinder bi še moral delat. Ostre robe na kanalih pobrusi.

Tist ris pa samo malo pošmerglaj, da nima ostrega roba (zato da ne bo poškodoval obročka).

  • Ni mi všeč 2
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ta cilinder bi še moral delat. Ostre robe na kanalih pobrusi.

Tist ris pa samo malo pošmerglaj, da nima ostrega roba (zato da ne bo poškodoval obročka).

ja, zdaj sem ga poslal enemu na honanje,v bistvu gre kar na nadmero in pa kanali pridejo zbrušeni, namenjen bo predvsem drag race-u ;)

Lp

Objavljeno

Jas bi te nekaj vprašal konkreten kolko boš dal za honanje, ker mam jas tudi en cilinder ki bi bil potrebn honanja.

Lp

  • Ni mi všeč 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo. mam en problem-mam lamo cilinder in ga bom dau v bt bloke in pod prisilca,(porezana rebra so že) dubu sm čist nouga zdj pa tok rad bi obrate tok da naj en k je to že delau pove kolk naj podložim med blokom in cilindrom in kulk naj ga zgorej pr kapi postružm. a lahk gor dam od stihl motorke walbro 21 ferg?

Objavljeno

za obrate raje spili pretočne kanale in en dober resonančni izpuh. podlaganje cilindra v smislu zmanjšanja kompresije je bedarija, res se bo mogoče malo bolj zvrtel bo pa imel na splošno manj moči

Objavljeno

ti res nimaš pojma lej js ga spod podložim zgor pa zarad še večje kompresije kot original šemal bl postružm kolkr sm podložu. pa če ker ve naj pove če bo pol 21 ferg dobr al premočn?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!