zziga Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 mene pa zanima kakšne znamke cilindrov imajo yamahe dt 50 ali so to mallosi ali malaguti minarelli am6
albert Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Pozdrav. Mene pa zanima kaj se vam zdi cena 100€ za popolnoma nov cilinder BT 50 s elko batom - original, stara zaloga. Hvala.
Brejker Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Pozdrav. Mene pa zanima kaj se vam zdi cena 100€ za popolnoma nov cilinder BT 50 s elko batom - original, stara zaloga. Hvala. Za toliko si v zlatih časih kupil: http://www.bolha.com/oglas1272041688/prodam-tomos-bt-cilinder-nanovo-brusen- Če imaš denar. Kupi. Služil bo tebi in vrstam generacij kasneje!
albert Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Za toliko si v zlatih časih kupil: http://www.bolha.com/oglas1272041688/prodam-tomos-bt-cilinder-nanovo-brusen- Če imaš denar. Kupi. Služil bo tebi in vrstam generacij kasneje! Hvala lepa za info. Srečno.
gape1000 Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Kje naj prodam športno elektroniko za aprilio sr 50? http://www.bolha.com/spremeni.php?izdelek_id=383040166 Oglašujem jo že zelo dolgo in neverjetno je koliko zanimanja je glede tega, toda nihče se dokončno nikoli ne odloči da bi jo vzel. Elektroniko sem imel na svojem motorju pa je imela napako in smo jo poslali v Italijo na garancijo, ker so ugotovili da napake ne bo mogoče popraviti so mi poslali popolnoma novo. Hvala za odgovore Lp
konkreten Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Folk daje tud večje od 20 na 50CCM Finta je v znižani kompresiji in velikih kanalih in ..... v grobem je to to. 70ccm ti ne pomaga nič, če ni "župce" dost. Ni pa velik ferg pogoj, da bo zadeva delovala kot bi morala! Torej, če imam naročen fergazer 17.5mm + set diz 78-98 ni vredu za DR EVO 70? da dam primer: on fico182 ima na aprilii malossi sport 70ccm + 17.5 ferg + dizo 98 pa deluje tako kot more. Sei ne da hočem šparat vendar se mi zdi da bo dosti velik, če pa nebo ga bom pač poslau nazaj na cilinder.si :glare: celeia1 1
Xzibit Objavljeno Julij 8, 2010 Opozori Objavljeno Julij 8, 2010 Kje naj prodam športno elektroniko za aprilio sr 50? http://www.bolha.com/spremeni.php?izdelek_id=383040166 Oglašujem jo že zelo dolgo in neverjetno je koliko zanimanja je glede tega, toda nihče se dokončno nikoli ne odloči da bi jo vzel. Elektroniko sem imel na svojem motorju pa je imela napako in smo jo poslali v Italijo na garancijo, ker so ugotovili da napake ne bo mogoče popraviti so mi poslali popolnoma novo. Hvala za odgovore Lp eu*moto.net forum oziroma moto*spirit.eu forum brez zvezdic, samo da ne cenzurira
Dinotti Objavljeno Oktober 12, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2010 A kdo ve, kr cilinder naj dam na Benelli Pepeta? A je to kopija Minarellija ali Keewaya? Pa kok ma sornik?
konkreten Objavljeno Oktober 15, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2010 takle je...boš mogu mau več povedat o samem agregatu... a je zračno al vodno hlajen al je ležeč al pokončn...pol pa bo drgač pa poglej tule Moja povezava
drjanez Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 če dam kit 70, a je štarter še zmeri dost močan za vžigat al moraš kurblat nožno? sprašujem namreč zato, ker na vseh posnetkih ki sem jih videl vžigajo na noge.
fico182 Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 (popravljeno) Tako je na stvari, če se da 70 kit sport, bo zadeva vžgala na večinoma vseh tipih mašin, predvsem na piaggio tudi ko bo motor hladen (zaradi močnejšega zaganjača). pri minarelli mašinah pa 70 kit vžge na štarter, samo takrat ko je topel. razen če ima mašina ducati navitje, govorim iz izkušenj, kolegu vžge mrzel midrace cilinder ( TP due +) tako je na stvari. vseeno pa se mi zdi bolje, da ko je cilinder hladen se NE vžiga na Ajnlaser, temveč na kurbl zaradi tega ker se akumolator mora porabiti več elektrike, pa še ponavadi težje vžge. Lp Popravljeno Oktober 25, 2010. Popravil fico182 drjanez 1
konkreten Objavljeno Oktober 25, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2010 ja res je... tud men kamot užiga mrzu 70cc :DD ninjaxx in bajkr88 1 1
drjanez Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 imate kakšen namig kateri izpuh je najboljši zraven polini corsa 70 kit? a bo 17,5 mm uplinjač dovolj? katero gred mi priporočate? in še, ali moram po tem kaj nastavit pumpo za olje? peugeot zračno hlajen hvala fico182 1
drjanez Objavljeno Oktober 31, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2010 (popravljeno) še nekaj, berem da za sport predelavo (vodno hlajen) priporočajo dr evo in trophy 70, a so te cilindri tudi pri zračno hlajenem dobri? a se pregrevajo? Popravljeno Oktober 31, 2010. Popravil drjanez ninjaxx in fico182 2
konkreten Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 (popravljeno) glej tak je... corsa je midrace; pa polini je tak da če nimaš dobr naštelanga zlo rado crkne Moj predlog: DR EVO 70ccm al pa Malossi sport ali TP Trophy( nebo se ti pregrel, sigurn ne) Gred daš po mili volji bgm evo ali rms super competition ali pa kej podobnga vse ležaje obvezn skf c4 ferg ti priporočam vsaj 17.5(vendar bolš če kupiš kar 19 phbg,) pa avspuh da kak drug gor..stage 6, techniga, yasuni(''pre''drag) aja pa ne kupuj corse, kupi rajše TP DUE+ pa še pol kr zram avspuh TP nardo al pa Yasuni C16, samo pri tej predelavo morš met fergazer najmanj 19 (priporočeno 21) Pa pumpe ti ni potrebno nastaulat, sej ma večji ferg večjo dizo za olje noter, je pa priporočeno še vlit v sam benz kakn deci olja Lp Popravljeno November 1, 2010. Popravil konkreten ninjaxx 1
drjanez Objavljeno November 1, 2010 Opozori Objavljeno November 1, 2010 hvala za nasvet, tudi sam sem se nagibal k DR EVO 70 ker je pocen in predvsem se mi nebi dalo vsak teden šravfat corso. kolko pa potem zdrži tak cilinder naprimer DR 70? (če predvideamo da ga bom verjetno tiščal do konca večinoma) aja še to, glede pumpe za olje (nisem čisto siguren kako dela) napisal si da ima nov uplinjač večjo dizo tudi za olje. kaj ni pumpa za olje čisto posebaj, namreč pri peugeot-u je pumpa na bloku in se mi zdi da olje dovaja v karter. ima tudi svojo zajlo. vidim da imaš ti vivacity ki ima enak motor. če se ti da malo razložit, ker glede tega nimam pojma in nočem da mi zariba. motor je L.99 peugeot 50 cc vertikal AC. ninjaxx in fico182 2
konkreten Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 (popravljeno) To je težko rečti kolko bo zdržal, dalj časa ko ga boš ajnfaro, dalj časa ti bo lepo šou(v mislih imam segrevanje zjutri, ne tišat do konca ko je hladn itd.) drgač pa mislim da okol 15000 bi že mogu če ne še več. P.S. poznam tipa k že ma od samga začetka ta kit v motorju, motor pa ima prevoženih že okol 25000 in še vedno gre. Je pa tut res, da več kot boš tišu do konca, prej boš mogu kakšn bat menjat(42€) pa cilinder pa honat(polirat). Glede oljne pumpe, moj peđo ima olje direkt v ferg samo prek filtrčka, za speedfighta pa nevem. Samo ker vidim da ima isti agregat potem je vrjetn enako. Prepiči se in poglej kam maš cevko speljano od rezervoarja za olje. Lp Popravljeno November 2, 2010. Popravil konkreten ninjaxx 1
drjanez Objavljeno November 2, 2010 Opozori Objavljeno November 2, 2010 cevka za olje je speljana na pumpo, ki je pritrjena na karter motorja (nisem še raztavil, ampak mislim da dovaja olje direkt v karter kjer se meše z bencinom). ima tudi svojo zajlo ki se premika skupaj z gas zajlo. verjetno maš ti drugač, hvala vseeno, bom še na prvi strani vprašal če kdo ve. fico182, ninjaxx in konkreten 3
konkreten Objavljeno November 10, 2010 Opozori Objavljeno November 10, 2010 Torej doma mi leži en gus cilinder(men se zdi da je DR, nism sigurn) in ima en ris pri sesalnem kanalu. Ima tudi rob na kanalih. Ta ris je globok, hmm mogoč 2mm nekaj takega. Bi se dalo tu zbrusit in če se splača? Lp ninjaxx 1
Mopedist Objavljeno Januar 13, 2011 Opozori Objavljeno Januar 13, 2011 Ta cilinder bi še moral delat. Ostre robe na kanalih pobrusi. Tist ris pa samo malo pošmerglaj, da nima ostrega roba (zato da ne bo poškodoval obročka). ninjaxx in bajkr88 2
konkreten Objavljeno Februar 8, 2011 Opozori Objavljeno Februar 8, 2011 Ta cilinder bi še moral delat. Ostre robe na kanalih pobrusi. Tist ris pa samo malo pošmerglaj, da nima ostrega roba (zato da ne bo poškodoval obročka). ja, zdaj sem ga poslal enemu na honanje,v bistvu gre kar na nadmero in pa kanali pridejo zbrušeni, namenjen bo predvsem drag race-u Lp ninjaxx 1
fico182 Objavljeno Februar 12, 2011 Opozori Objavljeno Februar 12, 2011 Jas bi te nekaj vprašal konkreten kolko boš dal za honanje, ker mam jas tudi en cilinder ki bi bil potrebn honanja. Lp ninjaxx in drjanez 2
timmelink Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 zdravo. mam en problem-mam lamo cilinder in ga bom dau v bt bloke in pod prisilca,(porezana rebra so že) dubu sm čist nouga zdj pa tok rad bi obrate tok da naj en k je to že delau pove kolk naj podložim med blokom in cilindrom in kulk naj ga zgorej pr kapi postružm. a lahk gor dam od stihl motorke walbro 21 ferg? ninjaxx 1
lostid Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 za obrate raje spili pretočne kanale in en dober resonančni izpuh. podlaganje cilindra v smislu zmanjšanja kompresije je bedarija, res se bo mogoče malo bolj zvrtel bo pa imel na splošno manj moči ninjaxx 1
timmelink Objavljeno Marec 29, 2011 Opozori Objavljeno Marec 29, 2011 ti res nimaš pojma lej js ga spod podložim zgor pa zarad še večje kompresije kot original šemal bl postružm kolkr sm podložu. pa če ker ve naj pove če bo pol 21 ferg dobr al premočn? drjanez 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se