Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
isto vse razn uplinjač bi blo dobro da bi bil 19 ali 17,5

gred pa ležaji če hočeš se na gvišno vozit

čene prvih 3000km se lahko voziš komot samo z kitom in uplinjačom

jst mam forgazar delortro 18 zakaj bi mogu pa gred pa ležaje menat sej se vrti nikje na istih obratih, al ne

Objavljeno

višjih in dosti več moči

Objavljeno

najbrš bom kupu Cilinderkit 80 cc Top performances AM6 k lahko kdo pove kakšn je ta cilindr (kolk konjski, kater razred spada...)

Objavljeno (popravljeno)
najbrš bom kupu Cilinderkit 80 cc Top performances AM6 k lahko kdo pove kakšn je ta cilindr (kolk konjski, kater razred spada...)

top performances trophy, v idealnih pogojih 8-9 konju, material - gus. cena okrog 180-190 eur

EDIT: aja, spada pa pod sport predelavo seveda.

Popravljeno . Popravil replica
Objavljeno

pa ker cilinder naj pol kupm DR 75cc al 80 cc Top performances

Objavljeno

jaz ti priporočam top-a zaradi znamke :worship:

Objavljeno

na kolkih obratih se pa vrtita ta cilindra (dr75,top preformance 80)pa ker je bolj vzdržliv

Objavljeno

vrtita se tm okol 9000 sam to je ze dobr ce se tok...

drgac pa DR PA TOP je isto ..ista ferma sam da je TOP mau bl specializiran na minarelli masine!:)

Objavljeno
vrtita se tm okol 9000 sam to je ze dobr ce se tok...

drgac pa DR PA TOP je isto ..ista ferma sam da je TOP mau bl specializiran na minarelli masine!:)

pa bo cilinder zdržav k 50ccm se je zavrtel do 13000rpm

Objavljeno

sport cilindri dosežejo do 10000obratu

obrati pa nimajo veze z močjo

npr polini evo razvije nevem kake brate pa majn moči kot mhr ki ima več moči pri nižjih obratih

Objavljeno

eee too...hvala to sm hotu zvedet pa, keer ma večjo moč dr 75cc al top preformance 80cc

pa vi ste cari :worship:

Objavljeno

50ccm celinder k ase vrti do 13000 obratov...ker je pa to poleg EVOta?

jah ponavad je moc z obrati povezana...ponavad..:)

Objavljeno

Je tud nekak obratno sorazmerno. Če ma na visokih obratih veliko moč, potem jo ima pri nizkih velik manjšo, kot pa če bi imel pri visokih obratih nekoliko manjšo moč.

Najlažje si je predstavljati to glede na izpušni kanal. Večji kot je, višjo moč&obrate lahko doseže, samo to tudi pomeni da bo pr nizkih bolj mrtu.

Objavljeno

kaj pa izpuh.... a bo leovince V6 dobr, pa k lahko mal pustim d izpuh laja

(ma malenkost pristora med cevjo in lukno za izpuh cca 1milimeter) :unsure:

Objavljeno

ja ta stvar drzi neki casa pol mors pa spet mau nanest pa je gut....dej pis o temi o kateri je naslou...izpuhi so drgje

Objavljeno

ja hvala za odgovore....... pa še neki jst sm naroču top preformance 80cc am6......pa me zanima koliko časa bom mogu "šparat" z gasom pa pod kakšnimi obrati bom mogu pelat

Objavljeno
ja hvala za odgovore....... pa še neki jst sm naroču top preformance 80cc am6......pa me zanima koliko časa bom mogu "šparat" z gasom pa pod kakšnimi obrati bom mogu pelat

500 km s polovico gasa

a si narocu gus al aluminij ? pa cena ?

Objavljeno (popravljeno)

veš kaj je najbolje da ko ga zmontiraš daš dizo večjo pa ga pustiš na minimum 20 min da teče potem na kakih 3000obratu držat malo časa potem pa se peljat tam okoli 5-6000obratu kakih 40km pa bo cool

aja ko daješ notr bat ga namaži s sintetičnim oljem(za dvotaktne motorje) to je za gus cilindre

alu pa še več časa udelovat več časa kot udeluješ bolje bo bol srečn bš u prihodnosti 500km pa je useeno preveč

Popravljeno . Popravil pinktomos
Objavljeno

če moreš orig. cilinder 1000km al kolk že udelovat se mi zdi jasno da kit vsaj 500. pa sploh 500km se da nardit v enem tednu :whistle:

Objavljeno

hvala za odgovore..........aja naroču sm ga na cilinder.si (dal sm 185eur) pa če je alumini al gus pa nevem.......pa če kdo ve pa naj napiše

Objavljeno
500 km s polovico gasa

a si narocu gus al aluminij ? pa cena ?

Mislim da je hoto napisat 50 km.. :trance_33_sleep: Skoraj 100% sem da je gus. Pa najbolje je da na en dan narediš nekje. 30 pa druga dan 30km. Pa na začetku seveda pusti motor tečt v prostem teku. Pa ko boš zategoval cyl gor glej da boš najprej dal noter 2 šraufa ki sta si nasproti ( po diagonali ) in potem vsakega po malem zateguj. Seveda še daj ostala2 noter. Pa bat lahko kr fajn namažeš z oljem. Pa ko boš avspuh fiksiral glej da boš VSE vijake zategnil. Veliko užitkov in varnih km z novi cilindrom.. :)

Lp Nejc

Objavljeno
Mislim da je hoto napisat 50 km.. :trance_33_sleep: Skoraj 100% sem da je gus. Pa najbolje je da na en dan narediš nekje. 30 pa druga dan 30km. Pa na začetku seveda pusti motor tečt v prostem teku. Pa ko boš zategoval cyl gor glej da boš najprej dal noter 2 šraufa ki sta si nasproti ( po diagonali ) in potem vsakega po malem zateguj. Seveda še daj ostala2 noter. Pa bat lahko kr fajn namažeš z oljem. Pa ko boš avspuh fiksiral glej da boš VSE vijake zategnil. Veliko užitkov in varnih km z novi cilindrom.. :)

Lp Nejc

hvala bom upoštevu tvoje nasvete pa sm tak yamaha tzr nima vijake za avzspuh :closedeyes:

pa še enkrat hvala vsm :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

še posebi meni a ne

haha

joke :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!