mfink Objavljeno December 15, 2007 Opozori Objavljeno December 15, 2007 še posebi meni a nehaha joke :whistle: ja še posebi pa tebi pa cilindru :worship:
AeRoxx Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 hvala bom upoštevu tvoje nasvete pa sm tak yamaha tzr nima vijake za avzspuh :closedeyes: pa še enkrat hvala vsm :worship: :worship: :worship: Ups.. Sem pozabo da maš TZR-ko.. :whistle: Lp Nejc
mfink Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 Ups.. Sem pozabo da maš TZR-ko.. :whistle: Lp Nejc ma ni panike :yea1:
mfink Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 pa kolk bo šla pa kakšne pospeške bo pa mela moja tzr-ka z naslednimi predelavami:-top preformance 80cc -leovince v6 izpuh -delortro 18 (dobro nastavljeno razmerje benzin/zrak) -polini športni filter -polini sesalno koleno -večja glavna diza
mfink Objavljeno December 16, 2007 Opozori Objavljeno December 16, 2007 pa kolk bo šla pa kakšne pospeške bo pa mela moja tzr-ka z naslednimi predelavami:-top preformance 80cc -leovince v6 izpuh -delortro 18 (dobro nastavljeno razmerje benzin/zrak) -polini športni filter -polini sesalno koleno -večja glavna diza aja pa še 14zob 1 zobnik standerdni je 12
RsR Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Top performance 80ccm je alu(to maš due +), samo tisti črni cilinder 75ccm je gus od Tp. Jah kok bi šlo je pa odvisno od same nastavitve fergazerja, če bi hotel pa maximum stisnit iz cilindra; imaš prvo kot prvo izpuh premalo močen da bi vse ven iztisno iz cyl(jz bi dal gor yasuni r2), pa ferg bi dal lahk večji(vsaj 21), pa lamelni ventil bi menjal(malossi vl6) ampak potem bi že pa trebalo gred menjat, ker bi se začelo sukat vse skupaj(se mi zdi da ta cyl razvije max. 15hp)...
mfink Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Top performance 80ccm je alu(to maš due +), samo tisti črni cilinder 75ccm je gus od Tp. Jah kok bi šlo je pa odvisno od same nastavitve fergazerja, če bi hotel pa maximum stisnit iz cilindra; imaš prvo kot prvo izpuh premalo močen da bi vse ven iztisno iz cyl(jz bi dal gor yasuni r2), pa ferg bi dal lahk večji(vsaj 21), pa lamelni ventil bi menjal(malossi vl6) ampak potem bi že pa trebalo gred menjat, ker bi se začelo sukat vse skupaj(se mi zdi da ta cyl razvije max. 15hp)... thx :OK: sm že kupu fergi dellorto21
mfink Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 aja mam en problem pumpa za olje - neznam jo naštelat
cheff Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Top performance 80ccm je alu(to maš due +), samo tisti črni cilinder 75ccm je gus od Tp. Ni alu ampak je gus, zaj je prišel novi high-end od top-performancesa, ki pa je alu.
mfink Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Ni alu ampak je gus, zaj je prišel novi high-end od top-performancesa, ki pa je alu. ma prov cilinder je gus bat je pa aluminjast
cheff Objavljeno Januar 16, 2008 Opozori Objavljeno Januar 16, 2008 ma prov cilinder je gus bat je pa aluminjast Jas še nisem čul za bat iz gusa... Sicer pa če ne verjamete da je gus (due+ vijolčn) dajte magnet zravn in bo gor ostal to pomeni da je gus, na aluminiju pa ne ostane.
pinktomos Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 alu cilindri imajo notr crom al pa nikl prevleko železni cilindri pa imajo gusasto prevleko to je razlika tp trophy je črn in je železn če maš roza je due
cheff Objavljeno Januar 19, 2008 Opozori Objavljeno Januar 19, 2008 alu cilindri imajo notr crom al pa nikl prevlekoželezni cilindri pa imajo gusasto prevleko to je razlika tp trophy je črn in je železn če maš roza je due Aluminijasti celindri so od znotraj prevlečeni z nikasilom, železni celindri pa nimajo nobene gus prevleke, gus je gus samo zbrušeno vun na mero bata :whistle:
AeRoxx Objavljeno Januar 20, 2008 Opozori Objavljeno Januar 20, 2008 alu cilindri imajo notr crom al pa nikl prevlekoželezni cilindri pa imajo gusasto prevleko to je razlika tp trophy je črn in je železn če maš roza je due Imaš dve verziji due +! Eden je gus ki razvije okoli 12 hp in ALU ki razvije približno 15 hp in ima deljeno glavo in bla bla bla... ! Seveda je razlika tudi v ceni. Aia po obe verziji sta vijolčni navzven. Lp Nejc P.S. Pa ne delaj se preveč pametnega ker je to napisal cheff pred tabo in ti samo ponavljaš da nabijaš prispevke. :topic:
k0ci Objavljeno Januar 20, 2008 Opozori Objavljeno Januar 20, 2008 oba dueka sta gusa, le da ima eden deljeno glavo
Cilindr Objavljeno Januar 22, 2008 Opozori Objavljeno Januar 22, 2008 deljena glava boljse hlajenje:)
AeRoxx Objavljeno Januar 22, 2008 Opozori Objavljeno Januar 22, 2008 Ja zmotil sem se! Nevem kaj imam skoz v mislih da je duek ALU cilinder. Skratka ima deljeno glavo, kar ti da več moči & veliko boljše hlajenje kot pa pri navadni glavi. Lp nejc
cheff Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Skratka ima deljeno glavo, kar ti da več moči & veliko boljše hlajenje kot pa pri navadni glavi. Lp nejc Duek z deljeno glavo da isto moči kot navaden duek, pozna se samo pri tem, da ko je motor topel oz ko se voziš mu moč ne pade, kot pri onem z navadno glavo, ker bolše hladi.
Greg Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 no da ne bom v vsako temo nekaj pisal sem se odloču da bom vseskup v en konc napisu, zdej bi pa rabu mnenje strokovnjakov kako bi se obnesli naslednji deli na mojem Speedfightu 1ki vodno hlajenem... skuter bi rabu za na siht pa nazaj, uglavnem bolj kratke relacije, samo pa še vseeno hočem da nekam poskoči... Malo sem prebrskal scooter-attack in sem najdu naslednje dele: -cilinder Stage6 Sport Pro 70cc -fergazar 17.5, in potem zraven rabim še tole ali ni nujno? - naj mi še en razloži čemu služi tale reedblock ?? - če bi že tolk stvari menju bi blo pol gotovo še dobro zamenjat blajerco ?? Stage6 HPC Crankshaft, in katere dele rabim še zravn?? no do sem mi je blo še vse jasno, ko pa pridem do variomata in sklopke je pa počasi megla :rolleyes: - torej gledu sem multivar , je še kaj boljšega za primerno ceno ?? potem moram tu zraven kupit še jermen, ali je še kej drugega?? - čemu služi tale zadeva in kam pride montirana??Torque Driver - in že smo pri sklopki, gledal sem tole Stage6 Torque Control Clutch (107mm), kaj še rabim zraven, poleg tega clutch bella - glede izpuha pa ne vem, najraje bi pustil originalnega, ker hočem da bi sesalec zgledal čimbolj serijski, ampak se mi zdi da bom kar precej izgubil na pefrormansih - torej bo treba leovincija nabavt al se da originalnega tak predelat da nebo preveč dušil mašine in da ne bo glasen ko nevemkaj?? no to bo iz moje strani to, zdej bi pa vas majstre prosu da malo pokomentirate in svetujete kaj je treba postimat, kaj bi vi zamenjali itd.. ? ker tale masina k je zdej gor (50ccm) je ze kar zmatrana in bi rad da bi skutercek spet malo zadihal...pa še ena pomembna lastnost zame - ne rabim visoke hitrosti, ampak dobre pospeške!! torej kar z besedo na dan!! lp, g.
pinktomos Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 namesto cilindra s6 sport pro uzami tp trophy je malo slabši a bol uzdržliu kolena za ferg ne rabiš psebnega lamelni ventil pusti original namesto s6 gredi uzami bgm evo ali hpc kako varjator bo zadosti original in jermenice enako skopko menjaj samo če je original uničena zvon isto aja in avspuh uzami gianelli shot oz tp narodo pa bo letelo za manjšo ceno kot si si sam zaželu
Cilindr Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 hehe fnt ... Jst pravm da uzames gred RMS je cenejsa in solidna zraven tega si pozabil lezaje in semeringe=) kar se tice celindra vzami nek Gus ....ker ti je najljubse...najcenejsega ker med soprt gusi n i neke bistvene razlike(dr oz Top Performance) frgazar 17.5 sklopko je delta clutch prevec zate...izpuh lahko vzames polini for race bo dovolj mocan mogoce se prevec zamenjas jermen (ne dajat kelvar jermenov got...ne bos rabil) sklopko lahko vzames kai bolj primernega recmo speed clutch al pa RMS racing al pa hebotovo ..variomat imas pa multivar je soliden..nwm kai je na peguotu najbolje...to ti naj pomagajo peugotovi vozniki...timcatl al kai je en uporabnik ma peguota=) izpuh ne puscaj v org stanju....izgubil bos prevec moci=) LP PS: Koleno lahko pustis....kar se tice pa lamel ...lahko zamenjas za malenkost boljso odzivnost..ali pa samo kupis karbonske=) Zvon se ti skoraj da ne splaca menjat edino ce je res ze bogi in zazgan ...poltem kupi novega =)
yamahadriver Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 Mene pazanima kaj je lahko narobe oz. slabo, če so praske na cilindru. Pa kot sem v kategoriji PREDELAVE napisal, iščem original mašino za Piaggio Zip. Pa če bi lahko bila proizvajalca Piaggio. LP
pinktomos Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 motor je ribnjen po domače poceni ti znam use to zrihtat u roki 1-2 tednou če rabiš pošlji sporočilo lahko 70 ali 50 ccm u ceni ni velike razlike
Lukkkss Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 Hey! Sem lastnik aprilie sr50 r factory ( :alien1: ) pa me zlo mika kšn kit. Sej vem da pride zarad elektronike use dražje pa to sam me zanima ker je kakšn solidn kit (čimmočnejši (sm mau težji pa mau višji fant- 2m pa 110kg :whistle: )) tko da par konjev več nebo škodl. Glede dnarja ni problema tko da kr na plan z idejami. Pa če bi kdo vedu kok se da maksimalno iztisnt iz motorja z direktnim vbrizgom. Sej ne mislm do konca navit sam tko... za info. pozdrav!! :worship:
k0ci Objavljeno Marec 17, 2008 Opozori Objavljeno Marec 17, 2008 evo tukaj imaš dva kita na izbiro, eden je POLINI, kateri je samo cilinder kit brez elektronike, imaš pa še MALOSSI kit, pri katerem dobiš zraven tudi športni ECU, odločitev je tvoja, je pa malossi malo močnejši od polinija, in z njim naj bi se dalo dobit do 9HP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se