Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Hvala vam za tako hiter odziv :) Sicer vozim motor 2 leti (lahko bi rekla da do sedaj bolj priložnostno (ne zares dolgih tur), kot pa pogosto). Najprej sem vozila ER 6N (brez ABS), na katerem sem se tudi učila, sedaj pa  "družinskega" R1200GS (z vso dodatno opremo-ABS, ESA.. In morem reči da sedaj ne bi šla nazaj na motor brez abs-a. Ker pa mi "specifičen" stil vožnje z GS ne pretirano odgovarja, si nameravam kupiti svojega naked-a. 

Teh 4000eur je okvirna cena katero sem pripravljena plačat, če dobim enega ki mi 100% odgovarja bi šlo tudi za 1000,1500eur več..

 

XTR ta Hondica zgleda tudi simpatična, ampak teh 35kw je pa res malo. Bi vzela vseeno nekaj močnejšega.  :) Ne divjam, ampak malo več dinamike pa more bit. 

No ja tudi Hornetka se mi zdi zanimiva.

 

A so bile mogoče kakšne serijske napake s katerim od letnikov teh modelov?  

Hvala :)

Popravljeno . Popravil bex94
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzam to kar ti je všeč in na čem se počutiš OK. Z vsakim greš lahko 130+ kar je dovolj za katastrofo, pravtako greš lahko z vsakim 50-. Na tebi je, da se odločiš kam bo šel cager. Pri moji kravi je prednost to, da sva ogromna in naju posledično noben ne spregleda, pa še 50 lahko v 6. peljem.

Popravljeno . Popravil spanic
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojoj,.. voziš sanjski motor mnogih  motoristov napišeš pa nova v moto svetu  :). Pozabi na NC700 in kupi kaj močnejšega. Glede na omenjen izbor motorjev bi res rekel da nimaš izkušenj, ker omenjaš zelo različne motorje. Najprej ugotovi kaj ti bolj odgovarja, dvovaljni ali štirivaljni motor, potem pa naprej izbiraj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da sedaj voziš družinskega, ti bo izbira delala težave. Vsaj većina teh, ki jih omenjaš

te ne bo razvajala z navorom in elektroniko, tko, da .............hm???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poudarjam da je družinski motor in ne moj. Tako da ni bil moja izbira. To kar je v garaži, to peljem :) Je super motor, o tem ni dvoma.. Vendar meni položaj ne odgovarja, težišče je premaknjeno proti sredini, menjavanje prestav je grobo. Je sanjski mnogih, vendar ne moj..

 

Punce smo (tudi)  pri motorjih dost vizualistične  :rolleyes: in če nam ni na prvo roko lep, ga ne bi kupile. Zato se mi zdi še najboljše da sprobam te modele ki so mi všeč (čeprav pravite da se po karakteristikah močno razlikujejo) in se nato na podlagi vožnje odločim.

 

Mislim da dokler nimaš narejenih 20.000+km si še vedno zelenec na motorju, tako da ja, sem začetnica. 

 

Je mogoče kdo kupil motor preko moto.it? Cene se mi zdijo kar nižje, ampak ne ve če se izplača, glede na to da po IT mestih imajo motorje večinoma ne glede na letni čas in vreme parkirane zunaj pred bloki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzami novejšo Hornetko 2011> z ABS in je to to. Z je za fante :ninja:
Drugače pa 20.000km ni nič, jaz mam parkrat tolko, pa še vedno kdaj nardim kako bedarijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzami novejšo Hornetko 2011> z ABS in je to to. Z je za fante :ninja:

Drugače pa 20.000km ni nič, jaz mam parkrat tolko, pa še vedno kdaj nardim kako bedarijo.

jst bi res strokovno razlago, zakaj je z samo za fante  :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzami novejšo Hornetko 2011> z ABS in je to to. Z je za fante :ninja:

Drugače pa 20.000km ni nič, jaz mam parkrat tolko, pa še vedno kdaj nardim kako bedarijo.

 

jst bi res strokovno razlago, zakaj je z samo za fante  :huh:

 

ženske z moškimi hormoni ne štejemo v to sekcijo ane :grrr  :grrr :grrr  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ženske z moškimi hormoni ne štejemo v to sekcijo ane :grrr  :grrr :grrr  

aha se pravi, je to motor za fante in možače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bex94, dne 28 Jun 2015 - 21:22, pravi:

Najprej sem vozila ER 6N (brez ABS), na katerem sem se tudi učila, sedaj pa  "družinskega" R1200GS (z vso dodatno opremo-ABS, ESA..

Če imate v družini motor, potem je verjetno doma tudi motorist, ki ti bo znal svetovati?

Pa če voziš GS-a te je verjetno kar en kos ženske, ker ravno vsaka ga ne bi peljala?

Z je za fante :ninja:

 

Pa veliko žensk ga vozi, ravno prejšnji teden sem prehitel eno, je morala ravno izpit naredit...

Po novem ženske v vsem posnemajo moške...emancipacija pa to, včasih so ženske vozile samo majhne avtomobile, danes vidiš v velikih enoprostorcih pa terencih večinoma ženske...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst bi res strokovno razlago, zakaj je z samo za fante  :huh:

Ker je za ta prave dece Z1000, ne 750. :)

Popravljeno . Popravil XTR
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imate v družini motor, potem je verjetno doma tudi motorist, ki ti bo znal svetovati?

Pa če voziš GS-a te je verjetno kar en kos ženske, ker ravno vsaka ga ne bi peljala?

Pa veliko žensk ga vozi, ravno prejšnji teden sem prehitel eno, je morala ravno izpit naredit...

Po novem ženske v vsem posnemajo moške...emancipacija pa to, včasih so ženske vozile samo majhne avtomobile, danes vidiš v velikih enoprostorcih pa terencih večinoma ženske...

Ti pa (pre)hitro skačeš k zaključkom. Iščem nasvete glede naked modelov in motoristov ki vozijo te motorje. Doma so od nekdaj navdušeni nad GS-kami in zato je že ob omembi naked-a odziv -> a ti to resno? in  :hmm:.. 

 

En kos ženske? Odvisno kakšnih kosov si ti navajen   .)  Sem en tak športen in iznajdljiv meter sedemdeset visok koš-ček. hahahah

Če slučajno voziš GS-ko bi moral sam vedeti da je to izjemno dobro vodljiv motor, kljub njeni velikosti. Je en redkih motorjev ki jih lahko daš na centralno kavaleto z eno nogo in dvema prstoma, če imaš vsaj kanček spretnosti. Torej zakaj moreš bit Krpan da si jo sposoben vozit? (če se ti zvrne ga tako ne dvigneš, pa če imaš 50 ali pa 150kg) Ni vse v velikost. 

Ravno vsaka tudi nima izpita za motor, kajne da? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imate v družini motor, potem je verjetno doma tudi motorist, ki ti bo znal svetovati?

Pa če voziš GS-a te je verjetno kar en kos ženske, ker ravno vsaka ga ne bi peljala?

Pa veliko žensk ga vozi, ravno prejšnji teden sem prehitel eno, je morala ravno izpit naredit...

Po novem ženske v vsem posnemajo moške...emancipacija pa to, včasih so ženske vozile samo majhne avtomobile, danes vidiš v velikih enoprostorcih pa terencih večinoma ženske...

od kar ni treba mopedov vec na "kurbl" vzigat, lahko tudi "lahkokategornice" kako vecjo masino kot avtomatik vozmo :P

pr avtih pa od kar smo dobile servo volan tudi ni vec takih ovir :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kar ni treba mopedov vec na "kurbl" vzigat, lahko tudi "lahkokategornice" kako vecjo masino kot avtomatik vozmo :P

A nisi enkrat napisala, da GS-ko ne moreš s stranskega stojala postavit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nisi enkrat napisala, da GS-ko ne moreš s stranskega stojala postavit?

gs lahko, gsa pa ne vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če slučajno voziš GS-ko bi moral sam vedeti da je to izjemno dobro vodljiv motor, kljub njeni velikosti. Je en redkih motorjev ki jih lahko daš na centralno kavaleto z eno nogo in dvema prstoma, če imaš vsaj kanček spretnosti. Torej zakaj moreš bit Krpan da si jo sposoben vozit? (če se ti zvrne ga tako ne dvigneš, pa če imaš 50 ali pa 150kg) Ni vse v velikost. 

 

Za peljat ni problem, samo manevriranje na mestu in prekladanje...si ne predstavljam, da bi bil 15 cm nižji, razen, če ne gre za znižan moped? Dobro, sam pridem z obema stopaloma v celoti na tla in sedežu v najvišjem položaju pa še tko mi je enkrat na makedamu spodrsnilo in sva šla lepo po tleh :grim  Ga pa lahko sam dvignem in z tremi kovčki, ni problem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pa če malo bolj postrani stoji, če podlaga ni ravna?

ja s tujimi mopedi jst tega nism testirala. verjamem, pa da to eni bolj športni punci, z malo več moči in spretnosti ni tak problem. pa ce malo pomislis kako bos parkiral, da se bos tudi vn spravu pol verjetno ni take panike.

na roke motat in motor obracat pa tudi kakemu predstavniku mocnejsega spola dela tezave. tko da ce so noge dovolj dolge, pa punca ni ravno najvecji štor... jst sm jih ze kar nekaj vidla se normalno z gs-i peljat, pa so ble vitke gospodične, ne neke možače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če lahko GSa pelješ ne glej 600 kubičnih mlinčkov, Honda CB 1300, Yamaha XJR 1300...so lepi nakedi ali nekaj podobnega.

O ja. +1

Honda%20CB1300%2005.jpg

2003-Yamaha-XJR1300b.jpg

 

Škoda za drajsat vsak dan za ostalo pa... (bi mel takoj, še norton commando mi sede pol pa smo končal s favoriti, sicer pa jih je še nekaj...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če slučajno voziš GS-ko bi moral sam vedeti da je to izjemno dobro vodljiv motor, kljub njeni velikosti. Je en redkih motorjev ki jih lahko daš na centralno kavaleto z eno nogo in dvema prstoma, če imaš vsaj kanček spretnosti.

 

Temu se reče narediti vtis! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Je mogoče kdo kupil motor preko moto.it? Cene se mi zdijo kar nižje, ampak ne ve če se izplača, glede na to da po IT mestih imajo motorje večinoma ne glede na letni čas in vreme parkirane zunaj pred bloki. 

 

Moto.it je pač en italijanski oglasnik. Motor še vedno kupiš od prodajalca. Pač izbereš takega, ki nima fotkanega pred blokom, če te to skrbi. :)

Določeni modeli so precej cenejši v Italiji, ja. Pri nas je pač majhen trg.

Jaz sem kupil v Italiji in prišel konkretno ceneje skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si ne predstavljam, da bi bil 15 cm nižji, razen, če ne gre za znižan moped? Ga pa lahko sam dvignem in z tremi kovčki, ni problem...

Motor ni znižan. Podvozje elektronsko nižaš/višaš (razlika 10cm), tako da si ga vsakič spustim na minimum pa je ok. sicer imam 4/5 stopala na tleh, ampak zaradi tega nimam težav. :)

No jaz ga še nisem dvigovala s tal in upam da mi ga nikoli ne bo treba, ampak lahko brez dvomov rečem da ga sama ne bi uspela dvignit. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ni znižan. Podvozje elektronsko nižaš/višaš (razlika 10cm), tako da si ga vsakič spustim na minimum pa je ok. sicer imam 4/5 stopala na tleh, ampak zaradi tega nimam težav. :)

No jaz ga še nisem dvigovala s tal in upam da mi ga nikoli ne bo treba, ampak lahko brez dvomov rečem da ga sama ne bi uspela dvignit.

10 cm????

To mate pa nek specialen traktor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!