Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Motor ni znižan. Podvozje elektronsko nižaš/višaš (razlika 10cm), tako da si ga vsakič spustim na minimum pa je ok. sicer imam 4/5 stopala na tleh, ampak zaradi tega nimam težav. :)

Aja, potem pa ja. Te novitete mi niso ravno poznane, na prejšnjih se je lahko edino amortizerje zamenjalo za do 8 cm nižje.

 

Kaj pa kaj takega?

http://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-fz8-2012-catania-93001421.htm

Objavljeno

Po občutku sem to napisala, sedaj pa vidim da za 8cm. (ni velike razlike)

glej zadnji odstavek članka: http://www.motosvet.com/ne-bodo-veseli-samo-vozniki-bmw-jev.html

Eno je predelava in nizanje..drugo pa koliko je razlike ko das vzmetenje na solo ali dva s prtljago..ali enduro mode..

Ne mesaj hrusk in jabolk.

Vsekakor je za peljat in obvladovat gs-a bolj potrebna ena osnovna koordinacija kot pa dolge noge.

Torej..a si kej zozala krog favoritev? Motorckov mislim..k zacetek je bil kar sirok..sam da je "naked" in da ma abs..

Objavljeno

Uau nad to yamaho sem pa kar navdušena. Ima srednjo kubaturo, lepa je in cenovno sprejemljiva.. Bo zagotovo v ožjem izboru, če se bo izkazala tudi pri vožnji. Hvala 

Objavljeno

Biker77, my bad :) No razlika v višini pa je enaka (namreč ko je na enduro mode lahko stegujem noge kolikor hočem in ne pridem bližje kot 5cm do tal, na nastavitvi za voznika, brez kovčkov ali sopotnika pa kot pravim imam 4/5 stopala na tleh, je v zraku le košček pete).

 

Malo pa že: MT07/fz8/z750/er6n/(Hornet- sprednja luč me nekako ne prepriča  :) ) 

To je zdej nekako tako.. Bo treba it malo sprobat, da vidim razliko v vožnji in potem se dokončno odločit in kupit.

Objavljeno

FZ8 je bomba motor, bistven napredek pri Yamahi po mojem mnenju. Drugače pa ja, si ne predstavljam neke drobne ženske z 50-60 kilami kako bi manervirala z motorjem ko ni na njem, ko ga je treba v kak ozek plac porint itd.. Js mam sicer tut samo dobrih 90 kil, pa še že morm včasih potrudit ko ga spravljam mimo avta v garažo, ker se mi avta neda premikat in morm pol neke hude manevra izvajat :blush:

 

V glavnem od teh napisanih bi js vsekakor vzel FZ8, poglej pa tut MT09 če ti je všeč.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi te novejše Hornetke niso švoh (vsak svojega konja hvali :) ) od 2007 naprej, ko so jih začel talijani delat so tud nekako bolj všečne ratale. Imajo pa vsake oče svojega malarja, jaz sem zelo zadovoljen z hornetko edino ko treba prehitet se pa moram sprehodit tja dol do 4 prestave. Ampak to je pa itak pri vseh 600 ccm problem. Od nakedov sem vozil tudi GSRja, ki se mi zdi še malo bolj mrtev pri nizkih obratih, medtem ko se da horneto v 6. furat 50 km/h in potem tudi lepo pospeši brez prestavljanja.

Popravljeno . Popravil deyo
Objavljeno

FZ8 je bomba motor, bistven napredek pri Yamahi po mojem mnenju. Drugače pa ja, si ne predstavljam neke drobne ženske z 50-60 kilami kako bi manervirala z motorjem ko ni na njem, ko ga je treba v kak ozek plac porint itd.. Js mam sicer tut samo dobrih 90 kil, pa še že morm včasih potrudit ko ga spravljam mimo avta v garažo, ker se mi avta neda premikat in morm pol neke hude manevra izvajat :blush:

 

V glavnem od teh napisanih bi js vsekakor vzel FZ8, poglej pa tut MT09 če ti je všeč.

Moja žena ima 167cm in vozi KTM 1050 ADV  .......tako da si boš lažje predstavljal  ;)

Objavljeno

Sicer vsak svojega konja hvali, ampak Suzuki GSF 1250 si zasluzi biti omenjen. Zelo lahko vodljiv, obilo navora, vlece zvezno, brez presenecenj. V vsakem primeru je pa treba probat. En ti pase na rit, drugi pa sploh ne...

Objavljeno

Ma nc ni vazna moc voznika... vazna je tehnika :D pedrosa pa markez sta ' palcka' pa grem stavit da prefukata marsikaterga 'ornh' deca... v voznji pa itak ni potrebno komenterat...

Ko se enkat navadis svojga mopeda in njegove teze in velikosti ni nobenga problema... prej je problem ce ga prerases in ti rata premajnen in preotrocji :D

Objavljeno

Kaki GP rejserji, to nima nobene veze z tem ko moram recimo cel motor spustit in ga za zadek tišat v garažo s tem da nimam niti kakih ročk zadi al pa kaj.. če to zmore tvoja žena pol svaka čast :D Drugače pa ja itak, če mal pamet uporabljaš lahk vsak k doseže do tal pelje bilokeri motor.

Objavljeno

Kaki GP rejserji, to nima nobene veze z tem ko moram recimo cel motor spustit in ga za zadek tišat v garažo s tem da nimam niti kakih ročk zadi al pa kaj.. če to zmore tvoja žena pol svaka čast :D Drugače pa ja itak, če mal pamet uporabljaš lahk vsak k doseže do tal pelje bilokeri motor.

Moja žena zmore,če pa ne ga pa na tla spusti in mene okrega kaj sem ji takšen velikmotor kupil hahaha
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Da se vse, ampak zakaj bi se kdo mučil, če ni potrebe za to. Obstajajo manjši motorčki, ki so bolj primerni za tiste manjše rasti. Če ti pade 250 kilska visoka krava na nogo med manevriranjem na neravnem terenu zna bit zelo neugodno.

Objavljeno (popravljeno)

Kaki GP rejserji, to nima nobene veze z tem ko moram recimo cel motor spustit in ga za zadek tišat v garažo s tem da nimam niti kakih ročk zadi al pa kaj.. če to zmore tvoja žena pol svaka čast :D Drugače pa ja itak, če mal pamet uporabljaš lahk vsak k doseže do tal pelje bilokeri motor.

nejc ni tako kriticno. jst svojga k je sicer lahek ampak neroden, tudi v grazo spravim pa na stojala, pa sm švoh pa še štorasta povrhu :P

drgac pa japonski nakedi srednje kategorije so dokaj tezki, ker se spara, pa je mal vec zelezja. ampak sej te kile se poznajo samo dokler ni motor v gibanju.

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jst mam motor za vozit, ne za rint in po tleh metat in pol dvigovat, eni komplicirate u tri PM :kva2:

Objavljeno

Ti nimaš pravo glasa, ker si hrust, tu govorimo o tistih šibkejših :)

Se pravi o moji sorti ljudi,drobčkani,majhni......:-P če pade pade,pobereš in greš naprej. Sam imam zaščite tako narejene da če pade motor je lahko noga pod motorjem a ne bo nobene škode tako na nogi kot na motorju. Žena pravi da je motor do zdaj kar je vozila najboljši,pa je imela F650CS,F650GS IN F700GS . KTM ji je mal visok,po moje bom to rešil pri Čarmanu z Ohlinsi ......
Objavljeno (popravljeno)

Res čudno da ne prodaš te zadeve. Kljub temu da je Yamahin motor se folk italijana izogiba:)

Popravljeno . Popravil otim
Objavljeno

Res čudno da ne prodaš te zadeve. Kljub temu da je Yamahin motor se folk italijana izogiba:)

od kdaj je pa rotax od yamahe :?

Objavljeno

Res čudno da ne prodaš te zadeve. Kljub temu da je Yamahin motor se folk italijana izogiba:)

Čudno ne hahaha
Objavljeno

od kdaj je pa rotax od yamahe :?

Rotax motorjev nima več na Aprilija ne BMW pa še takrat, ko so jih imeli, so italijani nekaj po svoje čarali...en ventil več, da je bil slabši kot original na BMW-ju. Ta pa ima Yamahin motor ampak je motor kot celota...

Objavljeno (popravljeno)

Rotax motorjev nima več na Aprilija ne BMW pa še takrat, ko so jih imeli, so italijani nekaj po svoje čarali...en ventil več, da je bil slabši kot original na BMW-ju. Ta pa ima Yamahin motor ampak je motor kot celota...

 

 

a ni hecno use skup? Yamaha ima Minarellijev 1 valjni 6x0ccm motor. Made in Italy. 

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

a ni hecno use skup? Yamaha ima Minarellijev 1 valjni 6x0ccm motor. Made in Italy. 

Zakaj, če je Minarelli pod okriljem Yamahe? Ali delajo v italiji vse 660 motorje ali le za določene trge, ker ta motor je imela Yamaha v proizvodnji še preden je prevzela Minarelli?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!