Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Živjo!

Zanima me kaj priporočate izkušeni motoristi za nekoga, ki išče motor, tako za izlet po cesti, kot za vožnjo po gozdu za hišo. Iščem motor do 35 kw (pač zaradi a2 izpita; sicer pa me niti ne mikajo močnejši) in pa enduro oz. ''dual sport'' oblike. 

Bil sem prejšni teden v KTM trgovini, in mi je prodajalec ponujal neke street legal krose, ampak sem se že opekel s cr 125 in je preveč dela s konstantnim servisiranjem, tako da bi raje kaj bolj ležernega in lažjega (ter prevsem cenejšega) za vzdrževanje. Prav tako pa nisem navdušen nad 200kg motorji in se pobiranja take teže raje izogibam.

Nekaj na tak način (ta je seveda premočan za a2). 690_Enduro_22.jpg

No če imate kakšne izkušnje oz. ideje glede takih motorjev se priporočam!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta, ki je na sliki je najboljša izbira. Le KW ima preveč za A2. Težko boš dobil motor, ki bo izpolnjeval vse tvoje pogoje, sploh zaradi A2. Še najbližje je Yamaha XT660R, ampak je kar težka 190kg, in je bolj cesto, kot terensko orientirana, čeprav se jo da lepo peljat po brezpotjih. Super izbira je tudi BMW G650X chalenge, ampak tudi presega KW, ima pa nizko težo, cca 160kg. Če  te ne moti moč in bi vozil več terena, je super izbira 250 ccm. Yamaha W250R (a žal rabljeno dobiš v IT, v SLO jih ni) Ali pa Honda CRF250L. Zanimiv je tudi KTM 350 Freride, a je malo drag.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, dize v novem motorju...na vseh vzporednih testih KLX250 "pade". S tem da ima težave z vžigom, startom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ga ima odkar je prišel ven, zaenkrat nisem slišal za nobene težave. Mal sem ga peljal in je super, za makedam čist dovolj močan, lepo se pelje tudi po cesti, pa še ugoden je. Pa v A2 gre BP. Men osebno je bil bolj všeč od WR250R, če pa ma res večina kakšne težave pa je verjetno Yamaha boljša izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat sem v tej temi že napisal: za začetnika je CRF250L idealna izbira. Poceni nakup, poceni vzdrževanje, nizka poraba, dobra servisna mreža in vsi rezervni deli hitro na voljo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam se odločam med XT660R ali CRF250L, kot drugi motor. Malo me skrbi le majhna kubikaža pri hondi. Ima pa prednost pri teži, kar na brezpotjih pride bolj do izraza kot sama moč motorja.  Če bi pa imel dosti €, bi brez razmišljanja kupil KTM 690 enduro!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam se odločam med XT660R ali CRF250L, kot drugi motor. Malo me skrbi le majhna kubikaža pri hondi. Ima pa prednost pri teži, kar na brezpotjih pride bolj do izraza kot sama moč motorja.  Če bi pa imel dosti €, bi brez razmišljanja kupil KTM 690 enduro!

XT še nisem peljal, razmerje moč : teža se mi ravno ne zdi za brezpotja, imel sem KLR 650, ki se mi zdi podoben glede razmerja.  CRF sem imel (še vedno bom vesel vsake informacije, ker so mi jo junija ukradli) in je malo prešibka, drugače luštkan moped za malo po makadamu. 690 enduro sem peljal, za teren pretežak in amortizerji bi lahko imeli daljše hode. Tudi tank pozadaj pod sedežem se mi ne zdi najbolj posrečen. Boljši je kak EXC350F, tega si bi zdaj izbral. Tista menjava olja na 15 do 20 ur ni nek bavbav, razen če misliš z njim na daljše vožnje. Na trialu zamenjam olje v pol urce, počasi in z užitkom, če bi se mi mudilo bi lahko v 15 minutah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XT sem že imel. Pobrati ga ni problem, problem so "težji"  tereni, ter blato. Ko se ukopleš je kar fitnes, da ga dobiš ven. Hard endure me ne zanimajo zaradi več razlogov...

Suzuki DRZ,  se meni osebno zdi super paket za malo ceste+malo offroada. Spet je to redek motor pri nas, malo izbire. Se prodajata 2 na AV, ampak sta za svoja leta totalno predraga...

Še nekaj časa se bom odločal, pa bo (mogoče) KTM 390 ADV na prodaj :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Zanima me kaj priporočate izkušeni motoristi za nekoga, ki išče motor, tako za izlet po cesti, kot za vožnjo po gozdu za hišo. Iščem motor do 35 kw (pač zaradi a2 izpita; sicer pa me niti ne mikajo močnejši) in pa enduro oz. ''dual sport'' oblike. 

Bil sem prejšni teden v KTM trgovini, in mi je prodajalec ponujal neke street legal krose, ampak sem se že opekel s cr 125 in je preveč dela s konstantnim servisiranjem, tako da bi raje kaj bolj ležernega in lažjega (ter prevsem cenejšega) za vzdrževanje. Prav tako pa nisem navdušen nad 200kg motorji in se pobiranja take teže raje izogibam.

Nekaj na tak način (ta je seveda premočan za a2). 690_Enduro_22.jpg

No če imate kakšne izkušnje oz. ideje glede takih motorjev se priporočam!

 

Ti bom napisal tisto, kar sem imel. Ampak so to neke soft endure oziroma za soft enduraše. Kawasaki KLR 600 (ni pomota) je en tak traktor s preveč kilogrami. Vozen po makadamu in po cesti. Za potepanja po svetu brez pretiravanja. Agregat prijazen in brez presenečenj. Yamaha XT660R je podobna zadeva s precej bolj moderno tehniko in posledično bolj neprijaznim agregatom na nizkih vrtljajih. Nekakšen križanec, kateri ne blesti nikjer. Suzuki DR-Z400S bi lahko bil bolj hard stroj, ampak ga povprečne komponente postavijo na realna tla. Dovolj močan in relativno lahek, nezahteven in vzdržljiv. Nekako mi ni najbolj ustrezala ergonomija v primerjavi s KTM EXC in Yamaho WR. Agregat prijazen in prožen z veseljem do vrtenja. Yamaha WR250R je podobna, kot Suzuki, vendar s pomanjkanjem prostornine, saj je konjev večinoma dovolj, kateri so na razpolago pri visokih vrtljajih. Ergonomija je boljša, kot pri Suzukiju. Pač sem pogrešal prostornino, saj so potrebni vrtljaji. Motor je seveda pod modelom F, ampak za soft enduraše je to dobro, saj deluje brez problemov. Kawasaki KLX250S je šibkejši, kot Yamaha in tudi bolj nežen. Manjkajo konji. Problemi so z vžiganjem, kateri niso bili nikoli odpravljeni. Včasih so se sami odpravili. To je motor za prevoz po cesti in po gozdu in za nič več. Podobno, kot Honda CRF250L. Oba sta namenjena prevozu in tukaj ne pričakovati enduro stroja, ker sta preveč nežna s premalo konji.

Vozil sem tudi različne modele KTM, kateri so pač precej višje od omenjenih pri enduro vožnji. Tukaj so komponente tista razlika med užitkom in prevozom oziroma nezadovoljstvom. Mora pa vsak pri sebi vedeti, kaj in kako bo uporabljaj motor. Tukaj ni nekega recepta za določitev idealnega motorja. Bo potrebno preizkusiti različne motorje, da bi lahko nekaj izbral. 

Sam bi in verjetno bom pogledal k oranžnim. Predvsem zaradi ergonomije in komponent. Je velika razlika, ko te zaradi povprečnega vzmetenja premetava po celi cesti ali pa, ko z veliko boljšim vzmetenjem "preletiš" vse ovire. To ni samo zaradi užitka, ampak tudi zaradi varnosti. Dokler ne pride do pretiravanja, seveda. 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bom napisal tisto, kar sem imel. Yamaha WR250R

 

Imel si Yamaho? Kam ter kdaj si jo prodal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel si Yamaho? Kam ter kdaj si jo prodal?

Ne vem, kdo jo je kupil. Imel sem jo lani. Fajn mašinca, kvalitetna in brez težav. Ampak ji manjkajo kubiki. Mislim, da bi se tudi to dalo rešiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kdo jo je kupil. Imel sem jo lani. Fajn mašinca, kvalitetna in brez težav. Ampak ji manjkajo kubiki. Mislim, da bi se tudi to dalo rešiti.

rešiti z nakupom KTMa EXC350F. :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rešiti z nakupom KTMa EXC350F. :)

 

 

Mi bereš misli ? Zaenkrat gledam in gledam. Ampak garaža je več kot dovolj velika. 

 Pri Yamahi sem bolj mislil na menjavo valja in bata. Pač enostavno povečanje prostornine za več navora pri nižjih vrtljajih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kdo jo je kupil. Imel sem jo lani. Fajn mašinca, kvalitetna in brez težav. Ampak ji manjkajo kubiki. Mislim, da bi se tudi to dalo rešiti.

Edina, ki se je prodajala na AN v roku dveh let, se je lani. Cena je bila 1500 eur. To se pravi, da si jo ti prodajal? Sam jo iščem že precej časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina, ki se je prodajala na AN v roku dveh let, se je lani. Cena je bila 1500 eur. To se pravi, da si jo ti prodajal? Sam jo iščem že precej časa.

Ne bo držalo. Moja je imela dvakratno ceno. Za kolikor je prišla, za toliko je tudi odšla. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!