Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Potem si imel WR 250F

Verjetno mi je nekdo pomešal črke na tipkovnici.

Misliš, da sem se res zmotil in napisal R namesto F ? In cena je bila takšna, kot sem napisal. Pa veselo iskanje še naprej. 

Objavljeno

Glej nočem bit pameten. Ampak moja "biblija" je Avtonet. Vsak dan ga pogledam vsaj 10X-zadnjih 100, že cca 4 leta. Edina WR250R se je prodajala lani za 1500 eur, ampak je bila v obupnem stanju. Zato je nisem kupil. Sta se pa lani prodajale 2 WR 250F. Obe sta se oglaševali kot R.  Ena je bila 3000 eur, ena 3400 eur. WR 250 R v Slovenji jih ni bilo prodanih veliko zaradi cene, ki je bila le 500 eur manj kot XT660R. Zato so se ljudje raje odločali za sledno. Nova trenutno stane 7200 eur. Razlika med R  in F je agregat. Ta agregat je bil narejen za dva modela WR250R-ki je "navaden" enduro. Ter WR 250 X, ki je supermoto-teh je bilo kar nekaj prodanih v Slo. WR 250 F je "hard enduro",(servisira se isto kot ostale hard endure), ki je vizualno skoraj ista kot WR 250R (servisira se na 10K prevoženih oz. 1 leto). R ima kvadratno luč, F bolj "srčasto".

Cene WR 250 R se v IT gibljejo od 3500-4000k za rabljeno. Tako , da bi v SLO dobil\ dal za tako precej več kot 3K

Objavljeno

F je hard enduro z vsemi kvalitetnimi komponentami, medtem, ko je R hobi program. Ni razlika samo v agregatu. Imam avto z oznako ST in so na tehničnem pregledu takoj ugotovili, da je vse drugačno od tistega brez teh dveh črk. Isto je pri teh črkah F in R. 

Objavljeno

Normalno R pomeni Racing, Honda ima tako nekako poimenovane modele, F so pa manj našpičeni. Tako označevanje se mi zdi bolj logično, no pri Yamahi so se očitno odločili drugače. R kot Recreational, F kot F..cking Fast.

Objavljeno

Zanimivo, da oznaka F pomeni hujši motor, kot R. Ali se F sploh da registrirati?

Ja, Yamaha je označila modela ravno obratno. In F se da registriati. Obstaja tudi WR450F, ki se tudi da registrirati.

https://www.youtube.com/watch?v=Q-cLfU8kMrU

Ej spet te moram popravit Borutt R ni hobi program. Takole se oglašuje:

WR250R je motocikel kot nalašč za vas. Veliko več kot samo enduro motorno kolo, to je mešanica Yamahinih svetovno znanih off-road motociklov in tehnologija R-serije.
Zasnovan je tako, da zagotavljajo najčistejši občutek in povratne informacije in tako imate zaupanje vanj čeprav nimate izkušenj.

Opremljen je z lahkimi sesalnimi ventili iz titana, tekočinsko hlajenim, 4-taktnim, DOHC, 4-ventilskim, enovaljni agregatom, ki zmore neverjetnih 10.000 vrtljajev na minuto, zaradi česar je to eden najmočnejših 250 ccm motociklov ki so na voljo.

Vsestransko motorno kolo
Izjemna vodljivost
Zanesljiv enovaljni, 4-taktni agregat 
YZ-F motocross-tip tehnologija
Sesalni ventili iz titana
Vbrizgavanje goriva
Aluminij glavni okvir

Objavljeno

Borutt ima kar prav, da je to hobi program. Oglašuje se lahko kot karkoli, ni pa to tekmovalni motor. Ne me razumeti narobe, da motor ni dober, saj je odličen. Dovolj lahek, moči mu tudi ne manjka (razen za po cesti ali za tekmovalno uporabo), vzmetenje je solidno.

Borutt se moti, da ga je prodal lani, saj ga je prodal pred dvema letoma. Preverjeno, saj sem kupec :)

Objavljeno

Borutt ima kar prav, da je to hobi program. Oglašuje se lahko kot karkoli, ni pa to tekmovalni motor. Ne me razumeti narobe, da motor ni dober, saj je odličen. Dovolj lahek, moči mu tudi ne manjka (razen za po cesti ali za tekmovalno uporabo), vzmetenje je solidno.

Borutt se moti, da ga je prodal lani, saj ga je prodal pred dvema letoma. Preverjeno, saj sem kupec :)

Se mi je zdelo, da sem nekaj zaj... pri letnici. Kot izgovor bom napisal, da leta prehitro tečejo in me prehitevajo. 

Objavljeno

Tisti F so uvedli pri predstavitvi YZ400F, ki je bil Yamahin prvi 4-taktni motokros dirkalnik nove dobe, F pa je pomenil Fourstroke.

Verjetno so isto logiko nadaljevali tudi pri WR hard enduro seriji...

Objavljeno (popravljeno)

Borutt ima kar prav, da je to hobi program. Oglašuje se lahko kot karkoli, ni pa to tekmovalni motor. Ne me razumeti narobe, da motor ni dober, saj je odličen. Dovolj lahek, moči mu tudi ne manjka (razen za po cesti ali za tekmovalno uporabo), vzmetenje je solidno.

Borutt se moti, da ga je prodal lani, saj ga je prodal pred dvema letoma. Preverjeno, saj sem kupec :)

Normalno da ni tekmovalni motor. Katera "krosla" je pa tekmovalna. Če hočeš tekmovalni motor kupiš KTM-a, pa še tam ponavadi profesionalci kaj dodelajo. Se razume, da je to bol "povprečen" motorček. A ima nekaj tehnologije iz yzf serije, malo boljše zavore, ter solidno vzmetenje, konec koncev stane 7390 eur. Dražji je od večine šetsto+ "endur". Če pogledaš najbližjo konkurenco Hondo CRF250L, ki stane 4700 eur, mora imeti Yamaha "nekaj več", da upraviči tako ceno.

Je to hobi program v smislu kubature, ter za nekoga, ki obvlada offroad, skače, gre na progo... Zame, ki ne hodim na progo in bi se malo zapeljal v gozd, včasih malo po snegu, "soft enduro", ki se niti po zadnji gumi ne znam pelat, je pa to že uber stroj.

In moram se ti opravičiti Borutt, ker ti nisem verjel, da si imel R verzijo. :blush:

Popravljeno . Popravil skalar36
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Torej, 160cm visok voznik ter endura. Torej kakšni predlogi glede modelov bi bili dobrodošli. Moč 35Kw lahko tudi model z več ampak da je možnost, da se ga zapre ker imam samo A2 kategorijo. Budget pa tam recimo med 2000 in 3000€. Za orientacijo lahko edino rečem, da na kawasakiju er5 ali pa bmw 1150r dosežem tla, da imam oba podplata v celoti na tleh, ter, da bi imel še centimeter ali dva fore. Sicer sem že malo gledal kle500 (bi to narjaje kupil ampak nevem če bi mi glede na mojo višino znesel 85cm visok sedež), aprilia pegaso 650 in bmw f650gs.

Popravljeno . Popravil interista
Objavljeno

Fantje & dekleta ... če je ž tema o iskanju motocikla potem upam da s tolo objavo nebom tako brcnil v temo :P ...a pozna koga ali pa če kdo ve kje bi lahko dobil kakšno Ninjo zx6r ki je zaribana ? 

Objavljeno

odvisno kolko ponudis da jo zaribam :lol1:Kaj pa rabis ?

Objavljeno

odvisno kolko ponudis da jo zaribam :lol1:Kaj pa rabis ?

hehehe =) vse rabim hehe =) imam enega razbitega vendar je mašina ok. Tako, da bi rabil enega ki je zaribal, ki bi bil pol nekakšen projekt za pisto =)

Objavljeno

uf to bos pomojem kr tezko nasel...veliko srece zelim...masine se prodajajo za 400 do 600 eur...

Objavljeno

uf to bos pomojem kr tezko nasel...veliko srece zelim...masine se prodajajo za 400 do 600 eur...

Ja saj vem :/ sem upal da ima kdo kako zaribano ali pa ve za koga ki jo ima =)

Objavljeno

Vem ti za eno 2008 letnik.... ni zaribana je pa kapitulirala mašina.. Je bila menjana mašina ampak imajo zgleda ti letniki vsi te probleme...

Objavljeno (popravljeno)

Torej, 160cm visok voznik ter endura. Torej kakšni predlogi glede modelov bi bili dobrodošli. Moč 35Kw lahko tudi model z več ampak da je možnost, da se ga zapre ker imam samo A2 kategorijo. Budget pa tam recimo med 2000 in 3000€. Za orientacijo lahko edino rečem, da na kawasakiju er5 ali pa bmw 1150r dosežem tla, da imam oba podplata v celoti na tleh, ter, da bi imel še centimeter ali dva fore. Sicer sem že malo gledal kle500 (bi to narjaje kupil ampak nevem če bi mi glede na mojo višino znesel 85cm visok sedež), aprilia pegaso 650 in bmw f650gs.

Pred časom sva prodala vstroma 1000; kupila ga je oseba tvoje višine približno in po enem do dveh mesecih se je oglasil na kavo, vesel k radio :)

Pred tem je imel pa KLEja ;)

Probaj vstrom 650, pegaso 650, v končni fazi versys 650 zlo hvalijo, lahko pa tud KLE. Slednjega se znaš sicer hitro naveličat.

Aja, še prej pa preveri če lahko voziš s tvojo kategorijo kateregakoli od njih ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

če bo dal notri blokado lahko vse vozi..vsaj od teh omenjenih ;)

Objavljeno

če bo dal notri blokado lahko vse vozi..vsaj od teh omenjenih ;)

A zdej si se naučil kaj se lahko vozi in blokira al kako? :smoke:

Objavljeno

A zdej si se naučil kaj se lahko vozi in blokira al kako? :smoke:

Ne, sem se naučil pisati pritožbe ;)

Objavljeno (popravljeno)

Samo še nekaj glede blokade me zanima, torej glede teh omejitev. Za motor ki ima tovarniško 35kW ali manj, se gleda, samo kW ali se mora zadevo preračunati, z težo motorja, torej koliko kW pride na kg.

Ter za motorje z blokado, zadeva ne sme imeti več kot 70kw, je zadeva potem še kaj omejena z kubiki ali ponovno z samo težo motorja, torej da mora spet biti določeno število kW na kg. Ter kako je z blokado, jo imajo vsi proizvajalci ali kakšen ne in pa, če obstaja kakšna stran kjer ti te zadeve preračuna oziroma je kakšen seznam motorjev, ki so vozni z a2. 

Še ena zadeva recimo, da ima motor 72 kW, bi ti kje koplicirali (tehnični, zavarovanje, policija), glede na to, da je moč motorja več kot 1x višja, kot je pa dovoljena, da motor zapreš.

Popravljeno . Popravil interista
Objavljeno (popravljeno)

Pri registraciji se gleda razmerje moč/masa. Imel sem Aprilo Pegaso 650 Strada, katera ima nekaj več kot 35kW vendar je zaradi teže razmerje moč/masa pod 0.2 kar je "meja" za registracijo motorja s kategorijo A2. Blokado ne moreš homologirat, če moč motorja presega x2. Se pravi je 72kW preveč in tega ne boš homologiral in boš posledično v prekršu pri policistu in zavarovalnici... razen, razen, če je bil motor tovarniško blokiran na 35kW in blokada ni bila naknadno vstavljena (in tudi ne odstranjena)

Strani, kjer bi bil spisek motorjev, voznih s kategorijo A2 ni. Vsaj nekega uradnega ne.

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!