Borutt Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Potem si imel WR 250F Verjetno mi je nekdo pomešal črke na tipkovnici. Misliš, da sem se res zmotil in napisal R namesto F ? In cena je bila takšna, kot sem napisal. Pa veselo iskanje še naprej.
skalar36 Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Glej nočem bit pameten. Ampak moja "biblija" je Avtonet. Vsak dan ga pogledam vsaj 10X-zadnjih 100, že cca 4 leta. Edina WR250R se je prodajala lani za 1500 eur, ampak je bila v obupnem stanju. Zato je nisem kupil. Sta se pa lani prodajale 2 WR 250F. Obe sta se oglaševali kot R. Ena je bila 3000 eur, ena 3400 eur. WR 250 R v Slovenji jih ni bilo prodanih veliko zaradi cene, ki je bila le 500 eur manj kot XT660R. Zato so se ljudje raje odločali za sledno. Nova trenutno stane 7200 eur. Razlika med R in F je agregat. Ta agregat je bil narejen za dva modela WR250R-ki je "navaden" enduro. Ter WR 250 X, ki je supermoto-teh je bilo kar nekaj prodanih v Slo. WR 250 F je "hard enduro",(servisira se isto kot ostale hard endure), ki je vizualno skoraj ista kot WR 250R (servisira se na 10K prevoženih oz. 1 leto). R ima kvadratno luč, F bolj "srčasto". Cene WR 250 R se v IT gibljejo od 3500-4000k za rabljeno. Tako , da bi v SLO dobil\ dal za tako precej več kot 3K
motolover Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Zanimivo, da oznaka F pomeni hujši motor, kot R. Ali se F sploh da registrirati?
Borutt Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 F je hard enduro z vsemi kvalitetnimi komponentami, medtem, ko je R hobi program. Ni razlika samo v agregatu. Imam avto z oznako ST in so na tehničnem pregledu takoj ugotovili, da je vse drugačno od tistega brez teh dveh črk. Isto je pri teh črkah F in R.
motolover Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Normalno R pomeni Racing, Honda ima tako nekako poimenovane modele, F so pa manj našpičeni. Tako označevanje se mi zdi bolj logično, no pri Yamahi so se očitno odločili drugače. R kot Recreational, F kot F..cking Fast.
skalar36 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Zanimivo, da oznaka F pomeni hujši motor, kot R. Ali se F sploh da registrirati? Ja, Yamaha je označila modela ravno obratno. In F se da registriati. Obstaja tudi WR450F, ki se tudi da registrirati. https://www.youtube.com/watch?v=Q-cLfU8kMrU Ej spet te moram popravit Borutt R ni hobi program. Takole se oglašuje: WR250R je motocikel kot nalašč za vas. Veliko več kot samo enduro motorno kolo, to je mešanica Yamahinih svetovno znanih off-road motociklov in tehnologija R-serije.Zasnovan je tako, da zagotavljajo najčistejši občutek in povratne informacije in tako imate zaupanje vanj čeprav nimate izkušenj.Opremljen je z lahkimi sesalnimi ventili iz titana, tekočinsko hlajenim, 4-taktnim, DOHC, 4-ventilskim, enovaljni agregatom, ki zmore neverjetnih 10.000 vrtljajev na minuto, zaradi česar je to eden najmočnejših 250 ccm motociklov ki so na voljo.Vsestransko motorno koloIzjemna vodljivostZanesljiv enovaljni, 4-taktni agregat YZ-F motocross-tip tehnologijaSesalni ventili iz titanaVbrizgavanje gorivaAluminij glavni okvir
Basko Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Borutt ima kar prav, da je to hobi program. Oglašuje se lahko kot karkoli, ni pa to tekmovalni motor. Ne me razumeti narobe, da motor ni dober, saj je odličen. Dovolj lahek, moči mu tudi ne manjka (razen za po cesti ali za tekmovalno uporabo), vzmetenje je solidno. Borutt se moti, da ga je prodal lani, saj ga je prodal pred dvema letoma. Preverjeno, saj sem kupec
Borutt Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Borutt ima kar prav, da je to hobi program. Oglašuje se lahko kot karkoli, ni pa to tekmovalni motor. Ne me razumeti narobe, da motor ni dober, saj je odličen. Dovolj lahek, moči mu tudi ne manjka (razen za po cesti ali za tekmovalno uporabo), vzmetenje je solidno. Borutt se moti, da ga je prodal lani, saj ga je prodal pred dvema letoma. Preverjeno, saj sem kupec Se mi je zdelo, da sem nekaj zaj... pri letnici. Kot izgovor bom napisal, da leta prehitro tečejo in me prehitevajo.
Ciko86 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 A cez polno crto prehitevajo?sankcije SLVR 1
Joker Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 Tisti F so uvedli pri predstavitvi YZ400F, ki je bil Yamahin prvi 4-taktni motokros dirkalnik nove dobe, F pa je pomenil Fourstroke. Verjetno so isto logiko nadaljevali tudi pri WR hard enduro seriji...
skalar36 Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 (popravljeno) Borutt ima kar prav, da je to hobi program. Oglašuje se lahko kot karkoli, ni pa to tekmovalni motor. Ne me razumeti narobe, da motor ni dober, saj je odličen. Dovolj lahek, moči mu tudi ne manjka (razen za po cesti ali za tekmovalno uporabo), vzmetenje je solidno. Borutt se moti, da ga je prodal lani, saj ga je prodal pred dvema letoma. Preverjeno, saj sem kupec Normalno da ni tekmovalni motor. Katera "krosla" je pa tekmovalna. Če hočeš tekmovalni motor kupiš KTM-a, pa še tam ponavadi profesionalci kaj dodelajo. Se razume, da je to bol "povprečen" motorček. A ima nekaj tehnologije iz yzf serije, malo boljše zavore, ter solidno vzmetenje, konec koncev stane 7390 eur. Dražji je od večine šetsto+ "endur". Če pogledaš najbližjo konkurenco Hondo CRF250L, ki stane 4700 eur, mora imeti Yamaha "nekaj več", da upraviči tako ceno. Je to hobi program v smislu kubature, ter za nekoga, ki obvlada offroad, skače, gre na progo... Zame, ki ne hodim na progo in bi se malo zapeljal v gozd, včasih malo po snegu, "soft enduro", ki se niti po zadnji gumi ne znam pelat, je pa to že uber stroj. In moram se ti opravičiti Borutt, ker ti nisem verjel, da si imel R verzijo. Popravljeno September 30, 2015. Popravil skalar36 Kmet2 1
interista Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 (popravljeno) Torej, 160cm visok voznik ter endura. Torej kakšni predlogi glede modelov bi bili dobrodošli. Moč 35Kw lahko tudi model z več ampak da je možnost, da se ga zapre ker imam samo A2 kategorijo. Budget pa tam recimo med 2000 in 3000€. Za orientacijo lahko edino rečem, da na kawasakiju er5 ali pa bmw 1150r dosežem tla, da imam oba podplata v celoti na tleh, ter, da bi imel še centimeter ali dva fore. Sicer sem že malo gledal kle500 (bi to narjaje kupil ampak nevem če bi mi glede na mojo višino znesel 85cm visok sedež), aprilia pegaso 650 in bmw f650gs. Popravljeno Oktober 11, 2015. Popravil interista
interista Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 *EDIT: malo višji pa sem tam okoli 167 cm.
0b5353n Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Fantje & dekleta ... če je ž tema o iskanju motocikla potem upam da s tolo objavo nebom tako brcnil v temo ...a pozna koga ali pa če kdo ve kje bi lahko dobil kakšno Ninjo zx6r ki je zaribana ?
Ciko86 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 odvisno kolko ponudis da jo zaribam Kaj pa rabis ? Kmet2 1
0b5353n Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 odvisno kolko ponudis da jo zaribam Kaj pa rabis ? hehehe =) vse rabim hehe =) imam enega razbitega vendar je mašina ok. Tako, da bi rabil enega ki je zaribal, ki bi bil pol nekakšen projekt za pisto =)
Ciko86 Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 uf to bos pomojem kr tezko nasel...veliko srece zelim...masine se prodajajo za 400 do 600 eur...
0b5353n Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 uf to bos pomojem kr tezko nasel...veliko srece zelim...masine se prodajajo za 400 do 600 eur... Ja saj vem :/ sem upal da ima kdo kako zaribano ali pa ve za koga ki jo ima =)
NX650 Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 Vem ti za eno 2008 letnik.... ni zaribana je pa kapitulirala mašina.. Je bila menjana mašina ampak imajo zgleda ti letniki vsi te probleme...
hajoktejn Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 (popravljeno) Torej, 160cm visok voznik ter endura. Torej kakšni predlogi glede modelov bi bili dobrodošli. Moč 35Kw lahko tudi model z več ampak da je možnost, da se ga zapre ker imam samo A2 kategorijo. Budget pa tam recimo med 2000 in 3000€. Za orientacijo lahko edino rečem, da na kawasakiju er5 ali pa bmw 1150r dosežem tla, da imam oba podplata v celoti na tleh, ter, da bi imel še centimeter ali dva fore. Sicer sem že malo gledal kle500 (bi to narjaje kupil ampak nevem če bi mi glede na mojo višino znesel 85cm visok sedež), aprilia pegaso 650 in bmw f650gs. Pred časom sva prodala vstroma 1000; kupila ga je oseba tvoje višine približno in po enem do dveh mesecih se je oglasil na kavo, vesel k radio Pred tem je imel pa KLEja Probaj vstrom 650, pegaso 650, v končni fazi versys 650 zlo hvalijo, lahko pa tud KLE. Slednjega se znaš sicer hitro naveličat. Aja, še prej pa preveri če lahko voziš s tvojo kategorijo kateregakoli od njih Popravljeno Oktober 13, 2015. Popravil hajoktejn interista 1
ukica Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 če bo dal notri blokado lahko vse vozi..vsaj od teh omenjenih
hajoktejn Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 če bo dal notri blokado lahko vse vozi..vsaj od teh omenjenih A zdej si se naučil kaj se lahko vozi in blokira al kako?
ukica Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 A zdej si se naučil kaj se lahko vozi in blokira al kako? Ne, sem se naučil pisati pritožbe
interista Objavljeno Oktober 14, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2015 (popravljeno) Samo še nekaj glede blokade me zanima, torej glede teh omejitev. Za motor ki ima tovarniško 35kW ali manj, se gleda, samo kW ali se mora zadevo preračunati, z težo motorja, torej koliko kW pride na kg. Ter za motorje z blokado, zadeva ne sme imeti več kot 70kw, je zadeva potem še kaj omejena z kubiki ali ponovno z samo težo motorja, torej da mora spet biti določeno število kW na kg. Ter kako je z blokado, jo imajo vsi proizvajalci ali kakšen ne in pa, če obstaja kakšna stran kjer ti te zadeve preračuna oziroma je kakšen seznam motorjev, ki so vozni z a2. Še ena zadeva recimo, da ima motor 72 kW, bi ti kje koplicirali (tehnični, zavarovanje, policija), glede na to, da je moč motorja več kot 1x višja, kot je pa dovoljena, da motor zapreš. Popravljeno Oktober 14, 2015. Popravil interista
mladench Objavljeno Oktober 14, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2015 (popravljeno) Pri registraciji se gleda razmerje moč/masa. Imel sem Aprilo Pegaso 650 Strada, katera ima nekaj več kot 35kW vendar je zaradi teže razmerje moč/masa pod 0.2 kar je "meja" za registracijo motorja s kategorijo A2. Blokado ne moreš homologirat, če moč motorja presega x2. Se pravi je 72kW preveč in tega ne boš homologiral in boš posledično v prekršu pri policistu in zavarovalnici... razen, razen, če je bil motor tovarniško blokiran na 35kW in blokada ni bila naknadno vstavljena (in tudi ne odstranjena) Strani, kjer bi bil spisek motorjev, voznih s kategorijo A2 ni. Vsaj nekega uradnega ne. Popravljeno Oktober 14, 2015. Popravil mladench interista in hajoktejn 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se