Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

hqdefault.jpg

Kaj pa ta opcija? :) 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Strom je out. Samo se tiger in gs sta v igri. Vzel bi osnovnega rabljenega,ker vec si ne morem privosciti. Torej brez abs,esa in ostalih pritiklin.

Nisem se nikoli peljal motorja s tako velikimi kolesi, sploh 21col pri gsu, in res ne vem kako se to obnasa pri hitrem prelaganju skozi ovinke. Gre hitro in enostavno,je len in ga tezko spravis v zavoj...pojma nimam. In to me zanima, kaksna je relacija na tem podrocju med gs800 in tiger 1050.

 

GS800 v supermoto verziji bi bil pa popoln:smoke:

Objavljeno
3 minutes ago, Tomyboy said:

Strom je out. Samo se tiger in gs sta v igri. Vzel bi osnovnega rabljenega,ker vec si ne morem privosciti. Torej brez abs,esa in ostalih pritiklin.

Nisem se nikoli peljal motorja s tako velikimi kolesi, sploh 21col pri gsu, in res ne vem kako se to obnasa pri hitrem prelaganju skozi ovinke. Gre hitro in enostavno,je len in ga tezko spravis v zavoj...pojma nimam. In to me zanima, kaksna je relacija na tem podrocju med gs800 in tiger 1050.

 

GS800 v supermoto verziji bi bil pa popoln:smoke:

cole niso tak problem ker so gume ozke, predvsem zadnja, in se fino zvrne. je pa filing meni osebno precej slabši kot na cestnem motorju s 17 colskimi gumami. ampak ne zarad gum, zarad dolgih vilc. Tud male G/Ske se lahko faj nagne in hitro pelje, verjetno pa bo potrebna določena doba prilagajanja. Ipak greš iz enga najbol sweet nakedov na udobno in prijetno zibajočo kozo. 

Objavljeno

Tudi jaz sem v glavi modroval, da naredim kakšnih 5% po makadamu. Ampak potem sem bolje pomislil in ugotovil, da jih morda naredim 0,5%. To pa je zmožen marsikateri motor. Če je tudi pri tebi tako in razmišljaš o prelaganju skozi ovinke, vzemi 17" kolesa. Odvisno od tvoje teže, tvoje zahtevnosti in stanja motorja ti zna biti pri Tigru1050 premehko vzmetenje. Tudi o tem si lahko precej podrobno prebereš na forumu.

Objavljeno
pred eno uro, Tomyboy pravi:

Strom je out. Samo se tiger in gs sta v igri. Vzel bi osnovnega rabljenega,ker vec si ne morem privosciti. Torej brez abs,esa in ostalih pritiklin.

Nisem se nikoli peljal motorja s tako velikimi kolesi, sploh 21col pri gsu, in res ne vem kako se to obnasa pri hitrem prelaganju skozi ovinke. Gre hitro in enostavno,je len in ga tezko spravis v zavoj...pojma nimam. In to me zanima, kaksna je relacija na tem podrocju med gs800 in tiger 1050.

 

GS800 v supermoto verziji bi bil pa popoln:smoke:

Ne obremenjuj se z colami in podobnimi stvarmi, je res, da je vožnja nekoliko drugačna, se pa človek na vse zelo hitro privadi, pri našem motoriranju se ne gre za stotinke sekunde ampak za užitek ... kupi tisto stvar, ki ti sede tako optično kot finančno ... z motorji, ki jih gledaš nimaš kaj zgrešit ... ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Tomyboy pravi:

Strom je out. Samo se tiger in gs sta v igri. Vzel bi osnovnega rabljenega,ker vec si ne morem privosciti. Torej brez abs,esa in ostalih pritiklin.

Nisem se nikoli peljal motorja s tako velikimi kolesi, sploh 21col pri gsu, in res ne vem kako se to obnasa pri hitrem prelaganju skozi ovinke. Gre hitro in enostavno,je len in ga tezko spravis v zavoj...pojma nimam. In to me zanima, kaksna je relacija na tem podrocju med gs800 in tiger 1050.

 

GS800 v supermoto verziji bi bil pa popoln:smoke:

Do tačke gre dandanašji vsak motor, če so vsaj za silo ok gume gor. Na intenzivnem tečaju na Vranskem je en v moji skupini pobrusil škornje in cevno zaščito cilindrov na "tavelkem" GS-u, pa si težko predstavljaš tako kravo v konkretnem nagibu. Vsaj dokler je na mestu. 

Vprašanje je samo, kaj ti bolj ustreza. Za to se bo pa treba vsesti na moped in odpeljat par kilometrov. Pa ABS kr dodaj na spisek. Itak ne vem, če sploh dobiš GS800 brez...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljen Jodlar;)

Triumph motorji so dobri motorji,je pa res,da so to bolj eksotični motorji in jih kasneje mal težje prodaš kot ostale,no,odvisno tudi od tega kakšno ceno postaviš.Servisi so baje mal dražji kot za ostale znamke,tako pravijo nekateri,oz.deli za to znamko so dražji.

Kar se pa tiče tega trgovca,sem že od par forumašev tu dobil nasvet,naj se ga izogibam v širokem loku,ker ni glih med poštenimi prodajalci,ne morem pa tega trdit z gotovostjo,saj nisem ničesar kupil pri njemu,sam če ti forumaši,ki imajo že precej kilometrine za seboj tako svetujejo,potem bo že nekaj na tem držalo:P

Skratka,ne zaletavaj se z nakupom,dobro premisli in preučuj razlike med znamkami.Js sem nekak zvest BMW-ju,res,da so dragi,sem moral kredit dvignit za nakup,vendar mi ni žal,ker sem našel motor,ki je primeren za moje potrebe in mojo konstitucijo;)

 

Popravljeno . Popravil kitekatus
Objavljeno

Hvala za iskreno oceno. Tudi jaz sem BMW FAN, vendar je cena tista, katera odloča. Bi pa z največjim veseljem vozil GS ali RT-ja, če le ne bili tako dragi.

Sedaj sem vozil VStroma in sedaj bi rad prestavil stopničko višje. Zato iščem podoben motor, vendar malce močnejši, ker se 90% časa voziva dva na motorju.

Objavljeno (popravljeno)

Uf Jodlar,če se 90% časa vozita dva na motorju,potem ti iskreno svetujem,da nekak stisneš za GS-a ali RT-ja in ti povem,da bosta uživala v vožnji.Js sem GS-a glih zato vzel,sicer je star skor 14 let,ima 77.000km,3.lastnik,za njega sem odštel 5.500€ s cestno takso in zavarovanjem vred in ti povem,da me je glava bolela samo,ko sem delal prepis in na koncu dal gospodu keš.
Pol ure kasneje,ko sem z motorjem štartal,glej ga zlomka,glava nehala bolet in čist pozabu,da sem dal 5 čukov in pol za motor star 14 let in 72.000km:P

Skratka,ne vem kakšen je tvoj budget,ampak,poglej tudi za kakšnim starejšim GS-om ali RT-jem in ni vrag,da si ga ne boš mogu privoščit;)Naj te kilometri in letnik ne ovirata pri nakupu,samo mal pozoren pri ogledu motorja moraš bit,mal lastnika ocenit in če se vse klapa,plačaš in odpelješ;)Vsekakor bi človk najraje novo,a kaj ko mi navadni delavci si tega ne moremo privoščit:PZna pa tud dobro ohranjen starejši letnik bit čist soliden in tudi divji,če je treba,pa vzdržljiv,nezahteven,skratka čisti užitek;)

 

 

 

Popravljeno . Popravil kitekatus
mistake
Objavljeno
On 22. 11. 2015, Jodlar said:

Pozdravljeni

Ker še vedno omahujem pri nakupu motorja, vas ponovno prosim za pomoč. Kaj pravite na tega Triuph Tigra http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10331319&show=1.

Triumphov v bistvu ne poznam dovolj. Lahko kdo poda kakšno mnenje nasplošno o teh motorjih.

Jodlar, hibe in kvalitete tigra 1050 so bile ze opisane, tudi v tej temi. Ravno tako domnevna eksoticnost in cena vzdrzevanja triumpha. Malo poisci in bos nasel vse.

Objavljeno
4 minutes ago, quattroooo said:

je kje tema kje kupiti novo motorno kolo ali je to to?

Je kar to to, če se ne motim. :) 

Kolikor vem sem spada vse glede nakupa motorja, vključno s tem kje. :P

Lp, Gr33n

Objavljeno (popravljeno)

ok, torej ima kdo kakšene izkušnje, kje nejceneje in najbolje kupiti novo motorno kolo Kawasaki?
Mogoče še kakšen drug nasvet pri nakupu?
Ali se pa splača kje drugje v tujini pozanimati...?

Lahko na zs

Hvala

 

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno
24 minutes ago, quattroooo said:

ok, torej ima kdo kakšene izkušnje, kje nejceneje in najbolje kupiti novo motorno kolo Kawasaki?
Mogoče še kakšen drug nasvet pri nakupu?
Ali se pa splača kje drugje v tujini pozanimati...?

Lahko na zs

Hvala

 

Najbrz v tej sirni sloveniji ni toliko kawasaki dealerjev, da ne bi mogel poklicati naokoli. Bistvenih razlik pa najbrz ni.

Objavljeno
pred 1 uro, quattroooo pravi:

ok, torej ima kdo kakšene izkušnje, kje nejceneje in najbolje kupiti novo motorno kolo Kawasaki?
Mogoče še kakšen drug nasvet pri nakupu?
Ali se pa splača kje drugje v tujini pozanimati...?

Lahko na zs

Hvala

 

Cene določa DKS, generalni uvoznik, od dilerjev je pa odvisno a ti dajo kaj gratis zraven, popustov pa žal ni.

Objavljeno (popravljeno)
Pravkar, quattroooo pravi:

Ceno pri dks-u vidim ampak verjetno ni to zadnja??? 

zadnja, maš pa možnosti kupiti nove starejše letnike poglej na avto net

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Težka bo fant.

Hočeš imet BMWja ki je hkrati še dober? Ta dva pojma se med seboj izključujeta.

Objavljeno
6 hours ago, Aynach said:

Težka bo fant.

Hočeš imet BMWja ki je hkrati še dober? Ta dva pojma se med seboj izključujeta.

Ti pa si klukc,kup si bmw.

8 hours ago, Jodlar said:

Pozdravljeni

Ve kdo za kakšnega DOBREGA 1200GS za solidno ceno (do 9000€) ?

Hvala

Napacn forum si najdu za sprasevat.:BUA:

Objavljeno

IŠČEM: do 165kg, 500-700ccm, 21" in 18" kolesa+visok blatnik, vsaj malo nastavljive vilice/podvozje, do 4000eur in ne pod 2008'l

malo za predstavo - ktm 690, husq 630, xchallenge...JAAAA transalp,versys,storm...FUCK NE! :)

sem navajen bolj na monolog tukaj, če pa mi vseeno kdo lahko pomaga in bi prodal svojega ali me napoti kam z dobrim namigom, prosim na privat (ali pa kar v temo)

hvala

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Iščem supermoto motor do cca 3k€ Pogoj da je homologiran za 2 večinoma se bom pa itak vozil sam. Če pozna kdo kakega dobrega se priporočam. 

Objavljeno
On 23. 11. 2015 at 7:05 PM, DAMI34 said:

zadnja, maš pa možnosti kupiti nove starejše letnike poglej na avto net

Kira bedarija. Ponavadi so trgovci spustili ceno za kak evro, ko si gotovino na plano dal. Vsaj pri avtih je tak...

Objavljeno
12 minutes ago, Bosti1904 said:

Kira bedarija. Ponavadi so trgovci spustili ceno za kak evro, ko si gotovino na plano dal. Vsaj pri avtih je tak...

No pri motorjih se spusti max 100,200e. Kr navad se..usi so/smo se ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!