Jure Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kje si pa ti Belgijo najdu :) Folk po navadi uvaža iz Italije, Nemčije, Avstrije.. Pomoje se ti ne splača komplicirat z Belgijo
bna Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Kje si pa ti Belgijo najdu :) Folk po navadi uvaža iz Italije, Nemčije, Avstrije.. Pomoje se ti ne splača komplicirat z Belgijo saj ni nobene komplikacije belgija je v eu in so postopki uvoza enaki :winkiss:
Tratnjak Damijan Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Mene pa zanima kako je s kilometrino pri nakupih?! Recimo, če naredimo povezavo z avti; tm do 50.000km in 6 let starosti vsi rečejo da je glih ulaufan, okol 75.000km in približno iste starosti vela, da je to mel kak abrahamovec k se vozi švoh 5km na šiht - še zmer odličen nakup. Tisti do 100.000km veljajo za: ja, k ga kupiš, zamenjaj vsa tesnila, jermene in se pol v miru vozi do 200.000, vse kar pa je nad 150.000 pa je že zgonjeno :naughty: Kako gre pa ta stvar pri motorjih? Kakšni kilometri so realni za kakšno starost in kdaj je motor "lih ulaufan" al pa "zgonjen"? K recimo men se je oko obesilo na klasiko - 660 Tenere; stvari so sicer 10 let stare, so pa poceni, "masivne", lepo zgledajo, mal pijejo (če temu lahko tko rečemo) in vse majo nekje od 30.000 pa do 60.000km. :rolleyes: :rolleyes: No, jst pa nimam ene predstave kam to paše :cry: Any help? Pleaseee? :grim O:-) Ja, glede na to, da je motor že kar star je brezveze gledat kok km ima, ker jih ima lahko tudi več(npr.zamenjan km števec), ali pa mogoče eno sezono počena zajla za km števec. Naj boljše se je zapeljat do kazga mehanika kompresijo pomert, pa tud že na oko je videt ohranjen motor po originalnih ohranjenih plastikah. Kaj več ti bo povedu mehanik. :closedeyes:
Žarko G. Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 saj ni nobene komplikacije belgija je v eu in so postopki uvoza enaki :winkiss: to že sam mene zanima če je kej cnej tm (ful) gor pa tko me zanima , ker bom glih tm pa bi si kupu kak motor :lol1: :lol1: :slap: :naughty:
Balistični Objavljeno Junij 11, 2007 Opozori Objavljeno Junij 11, 2007 sam mene zanima če je kej cnej tm (ful) gor pa tko me zanima , ker bom glih tm pa bi si kupu kak motor :lol1: :lol1: :slap: :naughty:
gregreg Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Pozdravljeni Sem nov na forumu in še ne vem kako in kaj potekajo stvari... No sem voznik Suzukija gs500 že 3.leto in odločitev je padla da moram počasi na nekaj resnejšega... sicer sem malo pobrskal po forumu in nisem videl da bi se kje govorilo o buell-u (mogoče spregledal) . Ker sem pristaš naked-a me zanima njihov model x1 letnik 2001. Nimam pojma kaj je to zaen motor mi je pa bajno všeč, če mi kdo zna kaj več povedat... Hvala
simonsi Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Buell poglej, če je kaj uporabnega.
FazerMan Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Mene zanima če kdo ve za kiro verzijo gsr 600 gre na tejle sliki, nikjer ne najdem tega modela za prodajo?LP
Robertos664 Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 Mene zanima če kdo ve za kiro verzijo gsr 600 gre na tejle sliki, nikjer ne najdem tega modela za prodajo?LP sicer je slika majhna, vendar mislim da gre za B-kinga.
FazerMan Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 (popravljeno) Evo me sem že našel, to je: Suzuki GSR 1300 B King ( hvala lepa za pomoč ) Popravljeno Avgust 14, 2007. Popravil dtofant5
Mitl Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Ja, glede na to, da je motor že kar star je brezveze gledat kok km ima, ker jih ima lahko tudi več(npr.zamenjan km števec), ali pa mogoče eno sezono počena zajla za km števec. Naj boljše se je zapeljat do kazga mehanika kompresijo pomert, pa tud že na oko je videt ohranjen motor po originalnih ohranjenih plastikah. Kaj več ti bo povedu mehanik. :closedeyes: Sm prodajal letos tko lepo ninjo l 00. da me je kr zvijal k je sla.brez praske brez pikce,15K km 3 komplet gum tip pa tko kompliciral da mi je kar žal da jo ma ON.je pač dal kar sm hotu zanjo.pa težil za skrite napake pa dodatno opremo.ne moreš verjet kaj vse sta "pregledala" s kolegom.same brez veze stvari.nobene vitalne.pa brez zamere.cau :headbang:
Cilindr Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 zivjo=) am kupu bi zdej neki 4t ker imam 2t motorjev dovolj Za motor bi odstel tam do 2500€(obvezno 4t) ne zanimajo me kasne endure in krose v postev preidejo cestni in supremoto motocikli kaj priporocate=) Lp hvala za odg.
Ice Objavljeno Avgust 22, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2007 naslov teme: Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko, osebni kriteriji in nasveti to NI tema za sprasevanje kateri motor ti nekdo priporoca; ker ti bo tako vsak nekaj drugega. priporocam ti uporabo iskalnika, prebiranje doticnih tem in Navodil za uporabo foruma (najdes jih zgoraj........ visje......... se malo......... :) )
hilton Objavljeno September 11, 2007 Opozori Objavljeno September 11, 2007 spomladi bo prisel čas za nabavo novega motocikla. v mislih imam 2 varijanti KTM(supermoto 690) in druga varijanta je kaksen nakedbike Yamaha FZ1, Suzuki GSR ali Kawasaki Z750. Nekako denar pač ne igra vloge. Rad bi kaksno dobro mnenje. pač motorist začetnik in da je FZ1 malce prevec hiter ........ no ampak meni je vizualno nekje na prve mestu. Tako da sem pred neresljivo uganko. Upam za izčrpne odgovore. Kje so prednosti enega in drugega ........ lp maxx
Demon Objavljeno September 12, 2007 Opozori Objavljeno September 12, 2007 spomladi bo prisel čas za nabavo novega motocikla. v mislih imam 2 varijanti KTM(supermoto 690) in druga varijanta je kaksen nakedbikeYamaha FZ1, Suzuki GSR ali Kawasaki Z750. Nekako denar pač ne igra vloge. Rad bi kaksno dobro mnenje. pač motorist začetnik in da je FZ1 malce prevec hiter ........ no ampak meni je vizualno nekje na prve mestu. Tako da sem pred neresljivo uganko. Upam za izčrpne odgovore. Kje so prednosti enega in drugega ........ lp maxx Preberi en post nad tvojim...
norc 16 Objavljeno December 6, 2007 Opozori Objavljeno December 6, 2007 če kdo pozna koga ko prodaja. kawasaki zx-636r honda cbr600rr suzuki gsx-r600 yamaha r6 vsi letnik 03-04 15-20k km
aselak Objavljeno December 11, 2007 Opozori Objavljeno December 11, 2007 če kdo pozna koga ko prodaja. kawasaki zx-636r honda cbr600rr suzuki gsx-r600 yamaha r6 vsi letnik 03-04 15-20k km jaz prodajam zx-636 več na pm.
Guest Brumer Objavljeno December 22, 2007 Opozori Objavljeno December 22, 2007 če kdo pozna koga ko prodaja. kawasaki zx-636r honda cbr600rr suzuki gsx-r600 yamaha r6 vsi letnik 03-04 15-20k km Premalo kilometrov si napisal saj vsak ,ki si kupi nov tak motor naredi že prvo leto VSAJ 15-20K Kil.Vedi,da vsak motor star 4-5 let ima vedno vsaj 40-60K Km.Kilometri sploh niso toliko važni,ko kupuješ motor če je npr.star 1 leto mora biti cenejši od nabavne(nove cene) 15-20% in za vsako naslednje leto 5% tako,da npr.6 let star motor stane 50% nove cene.Seveda nesme biti paden in gume,zobniki,ketna,zavorne ploščice vsaj 50% sicer sledijo še odbitki imeti mora OBVEZNO servisno knjigo štempljano na uradnem servisu in mora ti garantirat porabo olja pismeno OK.Če tako kupiš kot sem napsal se boš sigurno dobro vozil. maco47 1
aselak Objavljeno December 23, 2007 Opozori Objavljeno December 23, 2007 Premalo kilometrov si napisal saj vsak ,ki si kupi nov tak motor naredi že prvo leto VSAJ 15-20K Kil.Vedi,da vsak motor star 4-5 let ima vedno vsaj 40-60K Km.Kilometri sploh niso toliko važni,ko kupuješ motor če je npr.star 1 leto mora biti cenejši od nabavne(nove cene) 15-20% in za vsako naslednje leto 5% tako,da npr.6 let star motor stane 50% nove cene.Seveda nesme biti paden in gume,zobniki,ketna,zavorne ploščice vsaj 50% sicer sledijo še odbitki imeti mora OBVEZNO servisno knjigo štempljano na uradnem servisu in mora ti garantirat porabo olja pismeno OK.Če tako kupiš kot sem napsal se boš sigurno dobro vozil. S tem zgoraj se ne morem strinjat! Sam sem kupil svojo ninjo staro 3 mesece z 2500km. Vozil sem jo 2 sezone in imam sedaj 11500km. imam vse racune ki to potrjujejo. Motorje vozim ze vrsto let pa naredim od 4 do 7000 km na leto. Je pa res da nekateri jih pa naredijo tudi po 20000.Glede servisnih knjig bi se pa lahko govorilo knjiga in stempiljka ni vredno prakticno nic. Sam sem kupil pred leti r6 z potrjeno servisno knjigo (servis stern) Se lepo vozil sicer brez problemov. In 1x na motozboru srecam cloveka k je bil 1 lastnik jaz sem bil namreč tretji me vprasa koliko km ima motor recem 28000 motor star 4 sezone. Pa mi je gospod lepo pojasnil da ga je on prodal pri 35000 starega 2 sezone pa en lastnik je bil se vmes..........Zame velja samo racun knjigo pa tudi ce je niams dobis za kateri koli motor za 30eur.
Guest Brumer Objavljeno December 23, 2007 Opozori Objavljeno December 23, 2007 S tem zgoraj se ne morem strinjat! Sam sem kupil svojo ninjo staro 3 mesece z 2500km. Vozil sem jo 2 sezone in imam sedaj 11500km. imam vse racune ki to potrjujejo. Motorje vozim ze vrsto let pa naredim od 4 do 7000 km na leto. Je pa res da nekateri jih pa naredijo tudi po 20000.Glede servisnih knjig bi se pa lahko govorilo knjiga in stempiljka ni vredno prakticno nic. Sam sem kupil pred leti r6 z potrjeno servisno knjigo (servis stern) Se lepo vozil sicer brez problemov. In 1x na motozboru srecam cloveka k je bil 1 lastnik jaz sem bil namreč tretji me vprasa koliko km ima motor recem 28000 motor star 4 sezone. Pa mi je gospod lepo pojasnil da ga je on prodal pri 35000 starega 2 sezone pa en lastnik je bil se vmes..........Zame velja samo racun knjigo pa tudi ce je niams dobis za kateri koli motor za 30eur. Vidiš po eni strani trdiš kako malo voziš po drugi pa kako so te s kilometri NATEGNILI.Zato sigurno drži moja trditev,da moraš povprečno letno računat med 15-20K kil vse ostalo pa je logično stvar dogovorja,če naprimer se ti toliko malo voziš je to tvoja stvar in boš kupcu nekje dokazal pač,da si se zaradi nevem kakšne zadržanosti manj vozil njegov problem,pa jel ali ti bo verjel ali ne.Sicer pa,če bi ga meni prodajal sploh me kilometri nezanimajo,ker ti v nobenem primiru nebi verjel,zame je merodajna samo cena novega minus %-ti OK,sicer pa star motor nisem še nikoli kupil in ga tudi nemislim. :worship: Ps. servisno knjižico tudi jaz lahko zrihtam(poštempljano na uradnem servisu)in kilometre ti v 24-tih urah naštimam na kolikor hočeš -brez demontaže ali razdiranja števca. :whistle: maco47 1
aselak Objavljeno December 23, 2007 Opozori Objavljeno December 23, 2007 Vidiš po eni strani trdiš kako malo voziš po drugi pa kako so te s kilometri NATEGNILI.Zato sigurno drži moja trditev,da moraš povprečno letno računat med 15-20K kil vse ostalo pa je logično stvar dogovorja,če naprimer se ti toliko malo voziš je to tvoja stvar in boš kupcu nekje dokazal pač,da si se zaradi nevem kakšne zadržanosti manj vozil njegov problem,pa jel ali ti bo verjel ali ne.Sicer pa,če bi ga meni prodajal sploh me kilometri nezanimajo,ker ti v nobenem primiru nebi verjel,zame je merodajna samo cena novega minus %-ti OK,sicer pa star motor nisem še nikoli kupil in ga tudi nemislim. :worship: Ps. servisno knjižico tudi jaz lahko zrihtam(poštempljano na uradnem servisu)in kilometre ti v 24-tih urah naštimam na kolikor hočeš -brez demontaže ali razdiranja števca. :whistle: Glede servisne kngije in kilometrov ti tudi jaz zrihtam,,,,...Hotel sem samo povedat do da ni vse v servisni knjigi tako kot si napisal zgoraj. Sicer pa teorija po 15 do 20k km pri ss motorji ne drzi najbolje. Seveda so extremi vecinoma se vozim s kolegi cca 5 kolegov vsi ss pa naredijo od 5 do 10 k km na leto kar se mi niti ne zdi malo. Glede na to da imamo naprimer sluzbe punce avto itd. Da naredis 20 k km se moras ze kar konkretno vozit. Vglavnem da povzamem sem hotel povedati samo to da meni veliko več pomenijo racuni servisov kot pa servisna knjiga....ceprav tudi racuni lahko vcasih lazejo....
motofrik Objavljeno December 23, 2007 Opozori Objavljeno December 23, 2007 Čisto odvisno od motorja, če imaš turerja boš delal več na leto, kot s sportakom. So pa tudi izjeme. Pet let star motor lahko ima 20 Tkm ali 120Tkm...
Guest Brumer Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 Čisto odvisno od motorja, če imaš turerja boš delal več na leto, kot s sportakom. So pa tudi izjeme. Pet let star motor lahko ima 20 Tkm ali 120Tkm... Ravno včeraj sem bral na nemškem forumu je dal BMW- K-1200-Gt-eja testirat za 6 mesecev policiji in so z njim prevozili 80K kil.Motor so zelo pohvalili saj je zdržal brez kakšnih popravil narejeni so bili samo vsi redni servisi na 10K kil. maco47 1
e_boy Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 se strinjam z aselak-om....cist odvisno od tipa motorja in motorista...ni isto ce motor nekdo kup zarad izgleda in obcasne voznje (npr. med vikendi), al pa ksn k bo usak dan naredu usaj 100km...enako je odvisn al se vozi samo po mestu al relacije, itd...enako velja al se motor kupuje za daljse obdobje al se menja usako sezono..nekateri imajo tud vec k samo enga doma (+avto,ipd)...poznam par takih k vozjo SS in so letos nardil v povprecju cca 5000km... servisna knjiga ne pove cist nc (dobi jo lah usak (se s kakim stemplom za naprej)), racuni ze mogoce, ampak ti so ponavad dokler je motor v garanciji, dost jih pol dela servise brez racunov, itd...tko da je tud kle bl tko-tko.. najbols je motor ornk pogledat, narest en krog in se na podlagi tega odlocit...nikol se pa ne ve, kaj se lah zgodi in pokvar (tud pr novih), pac to popravis in se peles naprej...v koncni fazi ga lah tud naprej prodas, itd... pomembno je tud za koliko cajta se motor kupuje, za daljse obdobje ali mogoce le eno sezono, ipd...
e_boy Objavljeno December 24, 2007 Opozori Objavljeno December 24, 2007 se strinjam z aselak-om....cist odvisno od tipa motorja in motorista...ni isto ce motor nekdo kup zarad izgleda in obcasne voznje (npr. med vikendi), al pa ksn k bo usak dan naredu usaj 100km...enako je odvisn al se vozi samo po mestu al relacije, itd...enako velja al se motor kupuje za daljse obdobje al se menja usako sezono..nekateri imajo tud vec k samo enga doma (+avto,ipd)...poznam par takih k vozjo SS in so letos nardil v povprecju cca 5000km... servisna knjiga ne pove cist nc (dobi jo lah usak (se s kakim stemplom za naprej)), racuni ze mogoce, ampak ti so ponavad dokler je motor v garanciji, dost jih pol dela servise brez racunov, itd...tko da je tud kle bl tko-tko.. najbols je motor ornk pogledat, narest en krog in se na podlagi tega odlocit...nikol se pa ne ve, kaj se lah zgodi in pokvar (tud pr novih), pac to popravis in se peles naprej...v koncni fazi ga lah tud naprej prodas, itd...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se