Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ko se ravno pogovarjamo o endurah bom pa še jaz malo vskočil.

Je kdo probal presedlati s cestnega potovalnika na manjšo enduro (pegaso, transalp, GS...)?

Zanima me če ti motorji postanejo "prešvoh", ko so bolj obteženi (dva gor+vsaj52l). Do sedaj sem bil vajen Diversiona 900 in ni imel nikdar nobenih problemov (sam nisem ne vem kako zahteven, samo ne maram pa res za vsako malenkost prestavljat).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se ravno pogovarjamo o endurah bom pa še jaz malo vskočil.

Je kdo probal presedlati s cestnega potovalnika na manjšo enduro (pegaso, transalp, GS...)?

Zanima me če ti motorji postanejo "prešvoh", ko so bolj obteženi (dva gor+vsaj52l). Do sedaj sem bil vajen Diversiona 900 in ni imel nikdar nobenih problemov (sam nisem ne vem kako zahteven, samo ne maram pa res za vsako malenkost prestavljat).

Pri enovaljnikih je mogoče moteče bolj ozko območje uporabnih obratov. Za kruzanje je dovolj moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno preveril in potrdil dejstvo, da me prejšni lastnik ni naplahtal sem čisto zares 2.lastnik :yea1:

CITAT(jose @ 12 Jan 2008 @ 14:26)

..ker je eden od nezanemarljivih podatkov pri nakupu rabljenega motocikla tudi ta, koliko lastnikov je moped že zamenjal in če trenutnemu lastniku nekak ne verjamemo, kaj nam govori.....lahko zadevo tudi sami preverimo tule.

a moraš bit registriran?? ker podatkov nisem mogel dobiti!!! :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi še enkrat, dela. Sem tudi sam poskusil in preveril, podatki držijo. Pokaže tudi to, kolikokrat je bil registriran, pa koliko lastnikov je menjal (isti lastnik večkrat registriral).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a moraš bit registriran?? ker podatkov nisem mogel dobiti!!! :angry:

Ne, ni potrebno kot je M.frik opisal :grim

Poskusi še enkrat, dela. Sem tudi sam poskusil in preveril, podatki držijo. Pokaže tudi to, kolikokrat je bil registriran, pa koliko lastnikov je menjal (isti lastnik večkrat registriral).

Točno tako :yes: :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

podzravljeni!

mene zanima ,če so za kej tiste kitajske cross kopje 250ccm od honde,suzuki,... k so poceni (1500 € nove). al se ful kvarijo in to..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podzravljeni!

mene zanima ,če so za kej tiste kitajske cross kopje 250ccm od honde,suzuki,... k so poceni (1500 € nove). al se ful kvarijo in to..

kolikor sem videl eno kopijo honde mi je ZA TA DENAR zgledala čisto solidno pa agregat je tudi OK delal, bi pa bilo dobro par manjših zadev okoli napenjanja ketne še porihtat. ampak za tak denar bi si ga jaz omislil če nebi rabil kaj resnega kros.

no so pa tudi med temi firmami velike razlike tako da ni nujno da so vse OK ali vse sranje. glede vzdržljivosti pa ne vem ker je bil motor skoraj nov, napake pa se pojavijo kasneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo se zmiri me ne gre u racun zkej so ti motorji tko full poceni

lhk se zmenm s prudajaucam pa ti še jurja zraun računa

aj tko ql?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo se zmiri me ne gre u racun zkej so ti motorji tko full poceni

postavi zraven enega primerljivega japonca pa primerjaj in ti bo jasno. agregati so ponavadi zračno hlajeni ker so to stari agregati kot so jih japonci uporabljali pred 10 ali več leti. moč je manjša in vgrajeni deli sigurno niso iste kakovosti kot pri japoncu. poglej kako je zavarjen okvir, ponavadi ni niti pobrušeno kar je viška varjenja. zavorne čeljusti in diski so bolj primerni za delovni stroj (sumim da ijao iste za motorje in ATV-je). elektrika je napreljana bolj po domače. lahko se zgodi da je veriga prenapeta ali preohlapna pa je ni več mogoče zategniti ali odtegniti ker ima veriga en člen preveč lai premalo,......

skratka razlika v ceni je upravičena kar pa ne pomeni da moped ni uporaben, samo ne smeš mislit da imaš full hard kros in začet z njim pretiravat pri gonjenju ali skokih.

če kupiš kontejner (ladijski) teh motorjev direktno od kitrajca boš za njih dal od 200 do 500 € po kosu, odvisno od firme. minimoto pa je recimo pod 100 € po kosu.

preden pa zavohaš biznis v tem premisli kaj pomeni nabava celega kontejnerja in kaj pomeni da si po zakonu dolžan dat kupcu garancijo. če imajo vsi isto serijsko napako si v riti ker kitajci ne upoštevajo reklamacij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej to d je slabo pobrušen kjer je varjen pa to me niti tolko ne moti. meni je bol važno d se mi ne pokvari ze po enem mescu.k 4-taktno bi moglo bit večno,še zdej so pršli novi modeli k majo vodno hlajenje.. najbulsi bi mi povedu tisti k ga je meu al se kvari al ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel kitajca 250 kros, vse šraufe pregledat, elektriko pred vodo zaščitit in pazit na kakšne kratke stike. Gištel in vzmetenje je bolj za umirjeno vožnjo. Če malo paziš mora delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup SV 1000 S K3 ali K4,K5 (modre barve). Prosil bi za kakšen link iz Italije Austrije. Nekaj sem že gledal po netu.

motoscout24.de, mobile.de (Nemčija).

Na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) ne najdem nič razen srebrnega. Prosim za pomoč.

Želim si samo ta motor in izključno le ta me zanima (sem ga že imel letnik 2003 in motor trga gate :rolleyes: ).

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala na pomoči.

Zanima me če so to cene z davkom? Sicer italjanščine ne zastopim. Ker so cene gibljejo za solidnega sv -ja že of 3500€ pa do 4500€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na moto.it je pri rabljenih motorjih davek ze vkljucen v ceno (verjetno je pa lahko tudi kaksna zeloo redka izjema...).

Lp!

Flight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je, to je isto kot da bi kupil iz SLO avto,neta, od fizične osebe, razen če piše da je trgovina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, na kaj morem bit pozorn od papirjev. Kaj vse mi mora dat prodajalec. Ter ko ga kupim s kupoprodajno pogodbo koliko stroškov še imam (homologacija)?

Ali se da homologacija narest samo v Kopru ali kje drugje tudi?

Prosim bi, če mi kdo lahko na kratko napiše postopek.

Hvala vsem že v naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pobrskaj malo po forumu, je že kar precej tem odprtih na to temo

rabiš kupoprodajno, odjavljeno prometno in ACI.

Stroškov je s homologacijo 96€ in kar te pride prevoz. Če seveda stroške prepisa uredi prodajalec.

Zaenkrat homologirajo samo v kopru, baje pa tudi pri rti v mariboru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovor, sem prebral na raznih forumih. Sedaj se moram samo zmenit z lastnikom, da mi uredi vse papirje pravilno.

Te pa gasa :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima,ce ima kdo kaksne iskusnje z moto Cerne in njegovimi rabljenimi motorji ?? Je decko fer in posten??

Vsakrsne informacije dobrodosle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!