Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno
11 minutes ago, sesir said:

Tako je...bilo na novi R1 z poliestri...2005...nisem bil jz kriv...oni krivi ker bil kabel le 20-30cm pod zemljo....:010

Oni zajebal ja :lol1: na blokadi si jo imel pa menda tud celo popoldne :cool: saj se je dolgo upirala :P

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, NX650 pravi:

Oni zajebal ja :lol1: na blokadi si jo imel pa menda tud celo popoldne :cool: saj se je dolgo upirala :P

Hehe...fajn je blo! Niti malenkost žal....joj ka užival...eni v nos,eni na kurbe jz pač vse za mopi!

Ta R1 pa je bla res fajn!Glih prav predelana,da blo men vse super...Poliester pa je moral biti gor,da ni videlo kako lep mopi je...originale sem šele 2007 prodal...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 minutami, maus pravi:

po 301 strani nisem ugotovil, kakšn motor bi si kupu :huh:

pol pa kr neki kupm in čakam, da bom na MS zvedu, ker motor in za koliko si bom kupu .. ja sj vem.. mau sm čudn, ampak kaj ćm :huh: 

302 :twak:  jaz sem ugotovil le, da monsterja ne smem kupit :dry:

Objavljeno
1 minute ago, sesir said:

Hehe...fajn je blo! Niti malenkost žal....joj ka užival...eni v nos,eni na kurbe jz pač vse za mopi!

JA res je... to so bla leta nora :)  ti si imel srečo pa R1 matral.. moj budžet je dovoljeval samo R6 :smoke:

Objavljeno
Pravkar, Arzen pravi:

302 :twak:  jaz sem ugotovil le, da monsterja ne smem kupit :dry:

301 ... spet neki svojga trdiš .. jaz sem prvi na 302 strani .. torej sem prebrau u nulo vseh 301 strani ... če boš tko površno vozu, kot brau poste, boš kmau kje u malinah borovnice jedu :mad: 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 minutami, NX650 pravi:

JA res je... to so bla leta nora :)  ti si imel srečo pa R1 matral.. moj budžet je dovoljeval samo R6 :smoke:

Pred to R1 nekaj let nisem imel mopeda in šparal...veliko delal...pomagal...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 14 urami, jvalant pravi:

Kaj tezka... Futura sicer ni Tuono, je pa agregat in tehnika skoraj enaka. kupljena pr 16k km, v enem letu nearedil 32k km, zdej jih ma mal manj kot 100k. Lihar prsu z dopusta, mal manj k 1000km. Nobenih resnih problemov, z izjemo starterja ki je crknil, ker je prejsni lastnik neki saril okoli automata in ni bil originalen (crknejo ker ljudje drkajo slab akumulator) in je zapikal... Osebno poznam 7 (SEDEM) lastnikov Hond, ki so ostali na cesti zaradi navitja in/ali reglerja, pa dva z Yamaho, eden strom, enemu padel ventil na R1.Opa, trije, se en odpadel nikasil. Pa se kakega japonca z problemi lahko nastejem, VSI novejsi letnik kot moja Aprilija (2001) Seveda se pa zna komu kaj zgoditi, tko da lahko poves kaj je bilo narobe z tvojo?

 Se da. (pika) Pa z Futuro tud, isti agregat in tehnika...

se da ja, dr.Jakob je menjal, zavorne diske, ležaje, zadnjega je itak vsakih 500m potiskal :D . Se da, če se moped porihta. Vem pa da je futka bila najboljši moped. 

Govorili smo pa o spodnji meji, cenej ko kupiš, več dodaš, da porihtaš. Ampak na koncu če hočeš imeti nekaj spodobnega, da bo doseglo cca 100jurjev, te pride okrog 3 jurje.

O tem je debata, ne pa da je tuna ali futka slab moped, al pa peggy.

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

se da ja, dr.Jakob je menjal, zavorne diske, ležaje, zadnjega je itak vsakih 500m potiskal :D . Se da, če se moped porihta. Vem pa da je futka bila najboljši moped. 

Govorili smo pa o spodnji meji, cenej ko kupiš, več dodaš, da porihtaš. Ampak na koncu če hočeš imeti nekaj spodobnega, da bo doseglo cca 100jurjev, te pride okrog 3 jurje.

O tem je debata, ne pa da je tuna ali futka slab moped, al pa peggy.

Bučke, Dami, bučke.

Koliko je sedaj vreden Kmetov KTM ? In koliko je potrebno dodati, da ga porihtaš?

Po drugi strani se pa lahko z vsakim poceni, vendar vzdrževanim in redno servisiranim motorjem samo voziš in voziš. Edini strošek je servis. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

 

Po drugi strani se pa lahko z vsakim poceni, vendar vzdrževanim in redno servisiranim motorjem samo voziš in voziš. Edini strošek je servis. 

Po mojih izkušnjah so samo redni servisi premalo!

Men vse še v garanciji crkovalo...in ko sem imel poln k jebanja...sem polek rednih servisov še menjava olje in oljni filter in spihal zračni filter(vedno BMC) vsakih 3000km in glej huča od takrat res blo vedno vse 5 !!!!!

Objavljeno
pred 5 urami, NX650 pravi:

Oni zajebal ja :lol1: na blokadi si jo imel pa menda tud celo popoldne :cool: saj se je dolgo upirala :P

Razmišljam...res nisem bil jz kriv:panic:

Če niso bli oni je bil pa cviček

Objavljeno
pred 4 minutami, sesir pravi:

Po mojih izkušnjah so samo redni servisi premalo!

Men vse še v garanciji crkovalo...in ko sem imel poln k jebanja...sem polek rednih servisov še menjava olje in oljni filter in spihal zračni filter(vedno BMC) vsakih 3000km in glej huča od takrat res blo vedno vse 5 !!!!!

Glede na prejšnje zapise, lahko z gotovostjo trdim, da ti tudi neuničljivo uničiš. Pač nimaš občutka in smisla za tehniko. 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 13 minutami, Borutt pravi:

Bučke, Dami, bučke.

Koliko je sedaj vreden Kmetov KTM ? In koliko je potrebno dodati, da ga porihtaš?

Po drugi strani se pa lahko z vsakim poceni, vendar vzdrževanim in redno servisiranim motorjem samo voziš in voziš. Edini strošek je servis. 

Bučkam dodaš olivno olje, mal keper, ščepec origana in dobiš lep osvežujoč poletni obrok.

Kmetov ktm, bo imel normalno tržno vrednost za 2014 letnik+ stroški popravil.

S tem, da on ga bo lažje prodal, ker je znan lastnik in naloudan moped.

Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Borutt pravi:

Glede na prejšnje zapise, lahko z gotovostjo trdim, da ti tudi neuničljivo uničiš. Pač nimaš občutka in smisla za tehniko. 

Nisem jz kriv...je pač z aprilijo še pokat šlo....

Res pa sem od svojih motorjev lepo imel le to ninjo(vedno imel vsako sezono drug motor)to ninji pa sem kupil z namenom,da me bo služila......zato jo tudi še imam...( po nesreči stoji)

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Bučkam dodaš olivno olje, mal keper, ščepec origana in dobiš lep osvežujoč poletni obrok.

Kmetov ktm, bo imel normalno tržno vrednost za 2014 letnik+ stroški popravil.

S tem, da on ga bo lažje prodal, ker je znan lastnik in naloudan moped.

Ampak njegov motor je še vedno veliko vreden. In je pravi stroj. Res ga lahko samo hvalim. Bo pa kar nekaj stroškov zaradi poti. 

Objavljeno

Za pravo ceno ga kupim :D 

Znanec je kupil testnega 2015 ktm 1190 advja za 12k..ce se ne motim isto naloudan z opremo. 

Objavljeno
pred 22 minutami, Borutt pravi:

Bučke, Dami, bučke.

Koliko je sedaj vreden Kmetov KTM ? In koliko je potrebno dodati, da ga porihtaš?

Po drugi strani se pa lahko z vsakim poceni, vendar vzdrževanim in redno servisiranim motorjem samo voziš in voziš. Edini strošek je servis. 

Ni fer gledat Kmetovga KTM. On pač lomi. Poprečn (beri normalen) pilot bi s fure verjetno pripelal cist ok motor. Za oprat in menat potrosni materjal. Kmet to ne zna. In kar je edino pomembno!! njemu je fajn. In boli ga kurac. 

pred 6 urami, ukica pravi:

 

IMG_2085.PNGSe pa pri af1 ne splaca kupivat na drobno, saj je postnine 50e(tm nek). Pa potem se carina, davek.. Najmanj se pa splaca kupit na servisu - drago, pa se nimajo na zalogi NICESAR.

Care, govoril sem izrecno o zadnjem lezaju za futuro. Tole ima s tistim tolk zveze, kot bi mi postal Ledove zmrznjene fižolete. 

 

Aprilia je moja omiljena EU znamka. U bistvu edina, da jo smatram kot opcijo. Slucajno poznam ta futurin trik. 

Objavljeno
pred 2 urami, Cartman pravi:

Ni fer gledat Kmetovga KTM. On pač lomi. Poprečn (beri normalen) pilot bi s fure verjetno pripelal cist ok motor. Za oprat in menat potrosni materjal. Kmet to ne zna. In kar je edino pomembno!! njemu je fajn. In boli ga kurac. 

...

Nekdo je napisal, da poceni motor potrebuje velik finančni vložek, da bo laufal brez problemov. In zato je sedaj primerjava. 

V resnici je pa tako, da je vsak nevzdrževan in neservisiran motor rizik za denarnico. In to ne glede na letnik in ceno. 

Objavljeno
pred 3 urami, Cartman pravi:

Ni fer gledat Kmetovga KTM. On pač lomi. Poprečn (beri normalen) pilot bi s fure verjetno pripelal cist ok motor. Za oprat in menat potrosni materjal. Kmet to ne zna. In kar je edino pomembno!! njemu je fajn. In boli ga kurac. 

Absolutno se NE strinjam. Kmet je edini, ki bo svojega KTM-a ponucal za to, čemur je tak motor namenjen. Grajen naj bi bil "kot tank". Pa se vidi, kaj se mu dogaja. Se strinjam, da bi ena Yamaha Tenere 660 razpadla pod njem, sam Yamahca ni namenjena temu, da se jo zlorablja, in stane 3x manj!!! KTM pa naj bi bil...

Di Vikija pa nazaj je pa vsak motor OK.

Objavljeno

Nic hudega.ce se ne strinjas. Pac drugace gledava. Berem, kako je  letos Kmet na dveh potovanjih strl dva motorja. IMO to ni normalno. In ker sta bla to dva razlicna stroja, ni problem v motorjih. Nikomur nic ne stejem, nikomur  ne pametujem kako naj ravna s svojim imetjem.  Zgolj izrazam svoje mnenje. Zdi se mi da dec simulira Dakar. Dakar je dirka. Civilna cestna avantura (spet po moje) ne bi smela bit križanec med 24ur le mansa in Dakarjem. 

 

Sicer pa, morda sem celo zaveden, da je s ktm kaj narobe. Ce so samo tezave z zadnjim diskom verigo in gumo, to je  potrosni material. 

Objavljeno

Živijo

Ali je KTM EXC model (125 2t ali 250 4t) dovolj dober za motocross? Nisem sicer še nikoli vozil motocross-a, samo poizkusil sem pri kolegu in me je res navdušilo. Pravi kros motorji vem da so prilagojeni za tovrstne proge (vzmetenje, prestave, moč,...) ampak občasno me mika, da bi za 2 min šel na cesto, da se pripeljem do druge proge. Izpit za motor imam. Le bojim se, da če bom EXC-ja gnal po progah, da tega ne bo najbolje prenesel (Recimo skoki - vzmetenje?). Vozil bi se 80% po progah in ostalo po potkah. Kaj je bolje, vezti čisti kros motor ali bo vseeno EXC prestal to? Glede vzdrževanja sem seznanjen. 

Objavljeno
pred 42 minutami, Cartman pravi:

Sicer pa, morda sem celo zaveden, da je s ktm kaj narobe. Ce so samo tezave z zadnjim diskom verigo in gumo, to je  potrosni material. 

Kolikor sem jaz uspel prebrat njegovo pisanje, mu jebe računalnik- mu samodejno menja programe, ter mu vklaplja smernike- to se ne bi smelo dogajat tud če ga piči na dakarju. On bo podal tapravo uporabniško izkušnjo z KTM-om, in ne en ki se pelje sam do Novi Vinodolski pa nazaj. Zdej , če mu motor razpada, potem ni nč bolj redy to race , kot BMW GS 1200, ki je namenjen za asfalt, ter malo makedama...tisti, ki pa skačejo z njim, pa normalno, da ga zlomjo. Faking motor stane 18k...

Rset maj kejs...

  

Objavljeno
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Kolikor sem jaz uspel prebrat njegovo pisanje, mu jebe računalnik- mu samodejno menja programe, ter mu vklaplja smernike- to se ne bi smelo dogajat tud če ga piči na dakarju. On bo podal tapravo uporabniško izkušnjo z KTM-om, in ne en ki se pelje sam do Novi Vinodolski pa nazaj. Zdej , če mu motor razpada, potem ni nč bolj redy to race , kot BMW GS 1200, ki je namenjen za asfalt, ter malo makedama...tisti, ki pa skačejo z njim, pa normalno, da ga zlomjo. Faking motor stane 18k...

Rset maj kejs...

  

Vse te "endure" z 200+ kil so narejene za cesto. Verjami, da se jih 95% vozi na relaciji kot je Novi Vinodolski in morda 5% mal bolj na off road. Motor pač narediš za povprečnega uporabnika, ne za tistih par ektremistov kot je @Kmet2

Objavljeno
pred 22 minutami, skalar36 pravi:

Kolikor sem jaz uspel prebrat njegovo pisanje, mu jebe računalnik- mu samodejno menja programe, ter mu vklaplja smernike- to se ne bi smelo dogajat tud če ga piči na dakarju. On bo podal tapravo uporabniško izkušnjo z KTM-om, in ne en ki se pelje sam do Novi Vinodolski pa nazaj. Zdej , če mu motor razpada, potem ni nč bolj redy to race , kot BMW GS 1200, ki je namenjen za asfalt, ter malo makedama...tisti, ki pa skačejo z njim, pa normalno, da ga zlomjo. Faking motor stane 18k...

Rset maj kejs...

  

 

Razumem skepso. Vseeno Kaj pa vem. Kako vozi Šeruga, ne vem. Morda je tudi on norec na kvadrat. Objavil je tole:

 2500 evrov! Da, o računu govorim ... ah ja, kako je bila mladost lepa: kupim najcenejše pa bo že nekako! Je to res bogatija pri bajti ali le zdrava pamet in z leti pridobljena previdnost? Pri 50.000 km preventivno zamenjal komplet sklopko in zobnike diferenciala, dodobra preluftal vzmetenje (dodatnih 240 evrov in hvala, Čarmanovi!), dodal dva kompleta novih pnevmatik in še za dve polni strani vraga pa pol na računu --- ko da bi cerkveni turn prodal! Ha, kar mislite si, da mi BMW kaj časti! Odkar sem jim pred desetimi leti v Afriki uničil tri amortizerje in sklopko (prav zabavno je bilo, ampak šele kasneje, na televiziji in v knjigi!) se zelo izdatno brzdajo s kakršnokoli ljubeznijo do mene.

50000km, menjat sklopko in kotni prenos?????

Me zanima koliko kotnih prenosov je na fjr menjal Kmetov so-norec na trenutni avanturi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, Borutt pravi:

Nekdo je napisal, da poceni motor potrebuje velik finančni vložek, da bo laufal brez problemov. In zato je sedaj primerjava. 

V resnici je pa tako, da je vsak nevzdrževan in neservisiran motor rizik za denarnico. In to ne glede na letnik in ceno. 

mislim, da je odebeljen tekst jasen vsem mar ne.

Kar pa se tiče prvega stavka, napačno citiraš, govora je bilo o še nekje spodnji meji nakupa, brez da bi rabil neke posebna vzdrževanja in popravila za spodoben moped, ne preveč star s katerim bi lahko letno cepal po 20kkm. In ta cifra je bila postavljena na 3 jurje, nekdo je potem oporekal in dokazoval da se z Aprilijo doseže tudi nižjo cifro.

Če si opazil, v tej zgodbi nima Kmetov moped kaj iskati...

Objavljeno

Lahko kupiš za jurja in se voziš brez problemov. Zato sem pred časom postavil vprašanje glede vsote. Samo težko je razumeti.

Kmetov motor je primer dragega nakupa s še dražjim servisom. Lahko bi bil tudi sosedov motor za 20 tisočakov in zjeban od dolge in naporne poti.  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!