Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

... 90kg... + 70 kg... plus 20 kil prtljage na 600 se kar pozna.... je kar utrujajoče na daljši poti (čeisirazvajenmalovečjekonjenicepress  :P )

no ja .. 56 kg + 120 kg + 20 kg prtlage se tut pozna na odzivnosti 1000 kubičnega motorja ... če ne druzga ti lahko zadaj kj zlom :huh: 

pred 18 minutami, lucif3rka pravi:

To se sicer čisto strinjam, ampak dejva reč da sm nekje v rangu povprečnega moškega glede kil :P Sem sicer že parkrat mela koga zadaj, ampak res samo krajše fure, do par km, pa z ene.. 75kg pomojem, in ja, je čist drugač, pa ne vem, če sm tega že zdej sposobna. Pa ne zaradi tega, da motor ne bi potegnu, ampak je mene strah te nenadzorovane dodatne sile pri ovinkih. :blush:

a pr tvojem te pa ne more odnest maline nabirat :? ... mene je elektronik 90 nekajkrat poslau u maline borovnice nabirat ... vse je v roki, glavi .. nekaj pa tudi v elektroniki :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 8. 2017 ob 13:56, Blisk1 pravi:

Kupit moraš motor ki ti je všeč. Vse ostalo se že reši. Itak ga boš pa kmalu prodal in kupil drugega. Dilema ne pripelje nikamor. Kupiš, voziš, prodaš in tako naprej

Popravljeno . Popravil tomash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 8. 2017 ob 10:29, jskrablin pravi:

Rečte kaj hočete. Sam jurja za začetnika ni. Tako kot vožnja s sopotnico/sopotnikom in prtljago za začetnika ni. ....

Evo!

Kot bi jskrablin napisal mojo zgodbo.

Podpišem pod to... 

Začel sem z Yamaho xj600 Diversion in jo 3 leta gulil in drajsal, dobil nazaj neke občutke( po 25 letih pavze :blush:), pridobil veliko novega znanja (Ja, tečaji varne vožnje in to večkrat :D ) in se po 30.000 km odloču, da menjam....

Zdaj sem osedlal 900 ccm Tracerko in sem več kot HAPPY :D :panic:

Vsakemu pa želim, da bi se srečno vozil. In res je: HITRO JE HITRO PREHITRO.....

 

Lp, C eagle

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, C eagle pravi:

Evo!

Kot bi jskrablin napisal mojo zgodbo.

Podpišem pod to... 

Začel sem z Yamaho xj600 Diversion in jo 3 leta gulil in drajsal, dobil nazaj neke občutke( po 25 letih pavze :blush:), pridobil veliko novega znanja (Ja, tečaji varne vožnje in to večkrat :D ) in se po 30.000 km odloču, da menjam....

Zdaj sem osedlal 900 ccm Tracerko in sem več kot HAPPY :D :panic:

Vsakemu pa želim, da bi se srečno vozil. In res je: HITRO JE HITRO PREHITRO.....

 

Lp, C eagle

Ene 20 let nazaj, ko sm kupil svoj drugi velik, u resnici pa prvi uporabn motor, se vedno ga mam u garazi, in ga smatram za svojga prvega, pac izbire ni blo. Kupil sem velik tezek neroden in mocn gpz750r. Trplenja da se ne da povedat. Zato usamkmu recem, ce kups presvoh, bos pa menjal cez dve sezoni. Pa redko kdo poslusa. 

 

Ko je bla lih debata al 600 al 1000, mel sm prilko vozit oba horneta. 900 je v vsem boljsi in supr simpl za pelat. Pa bi usakmu zacetetniku, al motoristu k se nima namena dost vozit, reku uzam 600. Motor gre. Pac das u tretjo, in prehitis use. 900, pismo, ona Zna it  sama. Brez navijanja in priganjanja. In zacetnik je lahk hitro v problemih.

 

tako de ja, jsrablin je povedal vse kar je treba vedet. 

 

Ne vem, jez sm debel, in mam pogosto  se lady s sabo, pa bo vedno pr bajt 1000ccm al vec,  solo, bi zelo verjetno mel 600/750. Pa -1zob spredi, de se dere, vrti, in steuc laze. Pol mas filing da ga koljes :)

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, zdaj se je pa še men to zgodilo, da ne vem kaj bi. Odločam se med približno štiri leta starim Gs-om, Tracer 900 in Tigrom 800 XR. Slednja dva bi prišla v poštev nova. In zdaj gledam oglase in ugotavljam, da so Gs pri nas neverjetno dragi. Nemci so cenejši, da o Italjanih sploh ne govorimo. Če mi rata prodat moje motorje, brez menjave, potem grem v Nemčijo po BMWja. Drugače pa, če bo kdo na volji, pa menjava staro za staro ali staro za novo. Bo še zanimivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 8. 2017 ob 12:02, blazzarss pravi:

Mislim, da so vsi trije modeli super za prvi motor. Če imaš možnost ti predlagam, da jih greš pogledat, da lahko sprobaš kateri ti bolj "paše". Jaz osebno bi izbiral med Ninjo in CBRko.

Za zavarovanje ti razlike ne znam povedati, je preveč odvisno od tvoje starosti, koliko maš bonusa, zavarovalnice...Najdražji bi verjetno prišlo za MT-07 (najmočnejši, največ ccm). Js sem za svojo 250ko (s pomočjo fotrovega bonusa) za zavarovanje z AO+ in asistenco lani plačal 125€. Če preračunam, bi me brez tega prišlo od 250-300€.

Kar se tiče gum lahko primerjam mogoče 250ko z 300ko, js vozim Mitaske MC50 (sport gume - cena na kos cca. 60€, podobnega tipa od npr. Pirellija stanejo okoli 90€), zadnja mi bo zdržala dobrih 8k km (porbrana po sredini zaradi vožnje v službo), tako da menjava enkrat na sezono. Strošek bencina je pri teh mlinčkhih tudi nekaj bolšega, na forumih zasledim, da Ninja 300 pije slabih 5l/100km.

Kolikor sem gledal na forumih posebnih težav z 300ko ni, pač potrebno delati redne servise. Predvidevam, da je z Hondo enako :)

Iz oglasov je zanimiva zelena ninja (2250€), če z motorjem ni nič narobe, za to ceno od tvoje izbire ne dobiš boljšega. Za primerjavo - js sem za svojo 250ko 2010 letnik plačal 2200€ :eek:

 

5l za 300ccm je enormno veliko..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, thumper pravi:

5l za 300ccm je enormno veliko..

 

Ob ‎7‎.‎8‎.‎2017 ob 11:12, blazzarss pravi:

maš prav, sem vzel za preračun napačno galono (US vs UK), pravilno izračunano pride poraba 4,2l, vožnja 50% mesto 50% relacija.

 

s tem, da nekateri preračunajo tudi pod 3,5l. Šparanje motorja za tako porabo ni potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a vi to resno, da gledate na porabo goriva :?

men je važna poraba edino, da pridem od pumpe do pumpe ...

ko mene vprašajo kok kuri zmeri samo debeu pogledam in vprašam ali je res to tok pomemben podatek, da ga bo kupu al kaj :?

če vas pa že zanima mi kur med 5,7 in 6,3 ... vem slučajno, ker na 200 km tankam med 11,5 in 12,5 litrou 100-tke pri kokr tok normalni vožnji :P 

na poti mi je žru okol 5,2 litra ... tok da boste vedl .. pa nism šparu .. sam za drugimi sem se vozu :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 15. 8. 2017 at 7:48 PM, tomash said:

Evo, zdaj se je pa še men to zgodilo, da ne vem kaj bi. Odločam se med približno štiri leta starim Gs-om, Tracer 900 in Tigrom 800 XR. Slednja dva bi prišla v poštev nova. In zdaj gledam oglase in ugotavljam, da so Gs pri nas neverjetno dragi. Nemci so cenejši, da o Italjanih sploh ne govorimo. Če mi rata prodat moje motorje, brez menjave, potem grem v Nemčijo po BMWja. Drugače pa, če bo kdo na volji, pa menjava staro za staro ali staro za novo. Bo še zanimivo.

Tu in tam se najde kakšen realen. Ostalo se prodaja neskončno dolgo, dokler se ne normalizira cena. Jaz tudi iščem 800tko :)

2 primera realnih cen:

GS800 - 2015, 15k km, dodatno kufri, šipca, šus plata - 8300€
GS800 - 2013,2k km, dodatno šipca, cevna zaščita, šus plata - 8500€

+verjetno kakih 200€ dol za kupca.

Oboje od prvih lastnikov in v stanju as-new. Ampak sem oba zamudil :D Ampak pazi. Novega Adventure lahko dobiš za malo čez 11500€, novega navadnega pa za slabih 10500€.Par let stari za ceno novih, ali pa 10 let stari jurja ceneje kot 2,3 leta stari.. hvala lepa :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...brez slike ne velja!

...EKOLA... DOBRO SI NAS VSE ZA***AL..   :P

...nisi kupil ne 600 ne 1000...   :D    ....ampak nekaj vmes...

 

Srečno in varno vožnjo!

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je žal padla v vodo, tako da še vedno iščem Yamaha MT-07 nekje letnik 2014, če kdo prodaja naj se javi, ali če kdo ve za koga, naj prosim sporoči. Našel sem ga sicer v nemčiji, samo ne vem kako je z uvozom in dajatvami. Ker dobim za isti denar v nemčiji letnik 2015 kot pri nas letnik 2014. :grupni:

 

Popravljeno . Popravil Blisk1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Blisk1 pravi:

Zadeva je žal padla v vodo, tako da še vedno iščem Yamaha MT-07 nekje letnik 2014, če kdo prodaja naj se javi, ali če kdo ve za koga, naj prosim sporoči. :grupni:

 

čisto tako na uč:

razlika med 2014 in novim mopedom je cca 1-2 jurja...nafehtaj, vzem kredit, sposodi...ga ni lepšega, kot novo mašinco vpeljati in ko jo lahko naviješ do konca je....kot bi ji vzel nedolžnost...neprecenljivo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja letnik 2014 je neka realna cena pri nas tam nekje 4300€ nov je 6400€. Vsekakor bi tudi jaz raje imel novega, ampak sem se odločil, za rabljenega pa če bom potem menjaval se mogoče odločim za novga. 2 jurja je kr neki denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Blisk1 pravi:

Ja letnik 2014 je neka realna cena pri nas tam nekje 4300€ nov je 6400€. Vsekakor bi tudi jaz raje imel novega, ampak sem se odločil, za rabljenega pa če bom potem menjaval se mogoče odločim za novga. 2 jurja je kr neki denarja.

počaki mesec - dva, pa boš našparau unih 2 jurja ...

se pridružujem @DAMI34 jevemu predlogu .. nou je ipak nou .. pa garancija ... neprecenljivo :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se pa z Bliskom strinjam. Razlika med 3 leta starim in novim je 50% več glede na rabljenega. Pri uporabni vrednosti pa ne bi smelo biti neke razlike, tako pri izgledu, kot sami vožnji. Če bo menjal, bo z rabljenim imel manj zgube, do takrat se bo pa enako vozil.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevoz , stroški uvoza , ure letanja semtertja , kilometri ... vprašanje reševanja kakšnega popravila če se kaj pokaže kmalu po nakupu ..

od prvega slovenskega lastnika pri nas z znano zgodovino in realnimi - dejanskimi kilometri.. 3 leta star motor ponavadi vidi pooblaščen servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, thumper pravi:

prevoz , stroški uvoza , ure letanja semtertja , kilometri ... vprašanje reševanja kakšnega popravila če se kaj pokaže kmalu po nakupu ..

Na Avtonet-u so trenutno trije, dva z do 10k km in še nižjo ceno, kot jo je omenil. Tudi, če kupiš novega, ti ga ne pripeljejo na dom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja eden od teh, ki je na avtonetu me zanima sicer je cena previsoka za letnik 2014, pa prodajalec je malo neresen.

Dva sta rdeča, mi barva ni najbolj všeč. Imel bi črnega oz. temnega. Pa nimajo ABSa, hočem takega z ABS.

Popravljeno . Popravil Blisk1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je cena v nemčiji z abs enaka kot pri nas brez abs bi se mogoče računica izšla..s tem da svoje letanje okoli papirologije odšteješ ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Blisk1 pravi:

Ja eden od teh, ki je na avtonetu me zanima sicer je cena previsoka za letnik 2014, pa prodajalec je malo neresen.

 

...poznam kar nekaj primerov, ko jim je ženska rekla, da morajo prodat motor... pa so navili tako ceno, pa čudno se obnašali, samo, da motorja niso prodali...  :P

@Blisk1 ... vse pogoje, ki si postavil..   :hmm:  ... bo težko izpolniti.

.... razen, če si tudi sam v dvomih, kaj bi sploh rad naredil, in se (pod)zavestno vrtiš v krogu (poznam ta občutek).

... pa kaj, če je motor rdeč.... boš pa vzel rokavice z rdečo črto, da bo lepše..   :P

ABS?...    do zdaj so se vsi vozili brez. ...kar naenkrat pa ga hočejo vsi. Verjamem, da ti lahko pride prav... in prav je, da ga hočeš imeti...  pa kupi tazga, ki ga ima...pa ne glej na barvo...

... kmalu bo konec sezone..  :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!