Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 5 minutami, Borutt pravi:

Lahko kupiš za jurja in se voziš brez problemov. Zato sem pred časom postavil vprašanje glede vsote. Samo težko je razumeti.  

Problem jer ker tisti ki imajo/imamo lepe stare jajce doma ne prodamo oz itak sprašujejo...tisto krampa za jurja kupiš pa bolj kot ne nuja verigi,zobniki,servis,menjava vseh tekočin,pa še kak malenkost,ki je ne opazis pa si kr brez 500eu...pa pol ti na servisu povedo da sestavljen,varjen....

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Lahko kupiš za jurja in se voziš brez problemov. Zato sem pred časom postavil vprašanje glede vsote. Samo težko je razumeti.

Kmetov motor je primer dragega nakupa s še dražjim servisom. Lahko bi bil tudi sosedov motor za 20 tisočakov in zjeban od dolge in naporne poti.  

ok...lahko kupm tut bicikl :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, DAMI34 said:

ok...lahko kupm tut bicikl :P

Tudi tam pod jurja nimas kaj dosti pametnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, nevermore pravi:

Živijo

Ali je KTM EXC model (125 2t ali 250 4t) dovolj dober za motocross? Nisem sicer še nikoli vozil motocross-a, samo poizkusil sem pri kolegu in me je res navdušilo. Pravi kros motorji vem da so prilagojeni za tovrstne proge (vzmetenje, prestave, moč,...) ampak občasno me mika, da bi za 2 min šel na cesto, da se pripeljem do druge proge. Izpit za motor imam. Le bojim se, da če bom EXC-ja gnal po progah, da tega ne bo najbolje prenesel (Recimo skoki - vzmetenje?). Vozil bi se 80% po progah in ostalo po potkah. Kaj je bolje, vezti čisti kros motor ali bo vseeno EXC prestal to? Glede vzdrževanja sem seznanjen. 

Če misliš peglat predvsem MX proge, pol kupi MX motor. EXC je enduro motor - gre po MX progi, sam ni to to. Če misliš 80% vozit po MX progah, ostalo pa kak enduro poligon, pol definitivno MX motor. 2T je težji za pelat pravilno, se pa zelo dobro navadiš dela z motorjem, zavorami. 4T je pa lažji za pelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Cartman pravi:

50000km, menjat sklopko in kotni prenos?????

Preventivno. Tip pač kravo otovori ko osla pa še občasno kako brhko mladenko gor naloži. Pol pa tehnika en mau trpi. Da se gre nek Dakar na svojih avanturah pa precej dvomim. Ipak je kr v letih :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, vem da je smiselno kupit MX motor, saj je temu namenjen. Le malo me vabi, da bi se normalno iz hiše zapeljal na cesto in potem na progo, da mi ni treba vsakič prikolice štimat in podobno. Sicer še v življenju nisem vozil motocross-a, imam pa veliko željo, zato glede na moje ničelno predznanje me predvsem zanima, če bi EXC vseeno vzdržal MX proge. Kje je tista bistvena razlika med MX in hard enduro (vzmetenje vem, še kaj okoli agregata)?
Primarno gledam 2T motor, ker mi je zvok lep in gledal sem, da tehtajo okoli <95 kg, medtem kot 4T je takoj tja v >100 kg. Ampak izbira je trenutno revna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glavna razlika med EXC-jem in SX-om je, da je EXC homologiran za rabo v cestnem prometu. Tehnični detajli pa v grobem - EXC ima zadaj PDS vzmetenje (direktno vpetje amortizerja na nihajko), SX ima praviloma vago oz ročičevje. EXC pride tovarniško nastavljen z bolj mehkim podajanjem moči, SX je bolj agresiven. Sprednje vilice so ponavadi drugačne na SX-u, komplet vzmetenje je trše. 2T modelom se sicer da zelo drastično spreminjati način podajanja moči ker imajo vsi powervalve (vsaj 125+, za manjše prostornine ne vem). Geometrija SX-ov je bolj agresivna (pred časom sem na hitro testiral 350 SX-F pa sem bil kr presenečen kako bolj sprednje kolo 'grize' oz zavija v primerjavi s 125/200 EXC.)

Kilogrami niso tako pomembni. Kot začetnik ne boš opazil kake razlike med 95 in 105, če ga lih ne boš po tleh metal vsakih par metrov. Piljenje z EXC-jem po cesti... če je asfalt in daljši transfer je kr muka. Se da, ni pa lih optimalno. Osebno bi lahko cca 20 kilometrov od bajte do Verda npr zvozil po makedamih preko Barja, pa rajši vržem motor na prikolico. Po drugi strani pa... na organiziranih enduro dogodkih (če se jih kdaj kasneje lotiš) so tudi transferji po javnih cestah. In tam je dobro meti registriran in zavarovan motor.

In pa glavno vprašanje. Seveda bo EXC komot prenesel začetniško piljenje po MX progi. Prenese tudi konkretno nezačetniškega. Je pa smiselno razmisliti kaj pravzaprav hočeš in temu primeren motor nabavit. Jaz sem bil na štartu nekaj pameten, pa sem si naredil nekaj nepotrebnega stroška. Izbira 125 EXC-jev je res bolj revna, pa kr lepo cene držijo.

Če res nimaš izkušnje z MX-om sploh, pa ti ni predaleč do Brnika, ti priporočam da tele pokličeš - https://www.myteammotocross.com/ Nič bati, imajo opremo, mopede in šolo za vse starostne skupine. Se zmeniš, vzameš moped in termin pa odpelješ par krogov. In se obenem še s kom precej bolj kompetentnim kot sem jaz pomeniš o izbiri motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za to lepo razlago. No v osnovi, bi rad vozil motocross. Po cesti pa ne, škoda gum in motorja, le zaradi transporta sem razmišljal o EXC-ju. Poleg tega hvala za da si omenil Verd, vidim, da je lepa Enduro proga (Iščem legalne lokacije), mogoče še kakšna v okolici Ljubljanje in Primorske? Za Brnik pa sem videl in že vse pregledal po spletu, imam veliko željo da bi šel, a še nabiram pogum... Bi bilo vsekakor pametno preden kupim motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 7. 2017 ob 14:21, Borutt pravi:

Glede na prejšnje zapise, lahko z gotovostjo trdim, da ti tudi neuničljivo uničiš. Pač nimaš občutka in smisla za tehniko. 

Mogoče...

Prijateljev Tmax l.00 gre z rednimi servisi (doma) vsakih 6000km...že lani imel 120.000 prevoženih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, nevermore pravi:

Hvala za to lepo razlago. No v osnovi, bi rad vozil motocross. Po cesti pa ne, škoda gum in motorja, le zaradi transporta sem razmišljal o EXC-ju. Poleg tega hvala za da si omenil Verd, vidim, da je lepa Enduro proga (Iščem legalne lokacije), mogoče še kakšna v okolici Ljubljanje in Primorske? Za Brnik pa sem videl in že vse pregledal po spletu, imam veliko željo da bi šel, a še nabiram pogum... Bi bilo vsekakor pametno preden kupim motor.

Prav veliko enduro prog pri nas ni... ker zakonodaja. Na Primorskem lahko kontaktiraš enduro klub Koper (Google al pa FB) - oni majo eno progo nekje v okolici Kopra, pa svoj čas so upravljali (ne vem če še) s kamonolomom Griža. Od MX prog je pa v Ljubljani proga Sela na Lavrici, v 'bližini' je še JernejLes športni park v Žireh. Seleš preko MZS organizira enduro vikend v Taru (blizu Poreča, 2x do sedaj), pa osebno še vem za šolo offroad vožnje na Rabu (tam sem reden udeleženec, zelo priporočam). Definitivno pa probaj prej ko odpreš denarnico... v primerjavi z začetnim vložkom v motor in opremo je strošek kake ure, dveh z inštruktorjem in najetim motorjem drobiž.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super hvala. Nekaj MX prog sem še našel (Domžale, Nova Gorica, Most na Soči,...), upam da so še aktivne. Pregledal sem tudi link in vse video posnetke, mi je všeč, vsekakor bom najprej poizkusil. 
Hvala za vse odgovore

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam eno resno vprašanje...upam, da sem sedaj v pravi temi.

Torej iščem en adventure motor....da bo lažje razumeti....za večnevna potepanja po Balkanskih vukojebinah (torej podlage vseh vrst v prvi vrsti razni, tudi zelo slabi  makadami, občasno tudi druge oblike...kamenje, blato ipd.) in s katerim se da v zmernih razmerah peljat tudi po asfaltu, z naslednjimi okvirnimi željami:

-po možnosti brez ABS-a...ali pa da je vsaj izklopljiv

-da ima prostornino med 400 in 600ccm...raje na spodnji meji kot zgornji

-da je 4 takten

-da je čim lažji..cca.150kg...manj je boljše...

--da ima servisni interval na vsaj 6000km...raje več. Pod servisni interval smatram menjavo olja in filtra...pač enostaven zadeve, ki jih lahko narediš sam v kakšni garaži. Brez menjave batov in podobno.

-da ima od elektronike EFI (klasičen fergazer ne pride v poštev)...več elektronskih gadgetov ni potrebnih...če pa že, pa čim manj.

-da je razmeroma enostaven in neobčutljiv na razne padce in podobno

-da je homologiran in se ga torej da registrirati

-da je nov, ima prodajalca v Sloveniji s kolikor toliko spodobno servisno podporo.

Hvala za morebitne predloge.

 

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale dva sta prek zgornje meje:

Husquarna 701 enduro, ktm 690 enduro

sicer pa je od tega tedna moja Yamaha TT600R 2000 na prodaj.

Iz tvojega konteksta, na žalost, izpade v 2 parametrih:

- rabljena (17 let)

- uplinjač

 

 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ola, zbiram nekak kaj bi šlo za mojega prvega.. Pr men se ni nikol šraufal pa vozl motorje, tko da nekak nevem kok me bo kaj stalo.

Zanimaj me koliko pričakujem lahko

Zavarovanje, razlika za od 0-10let star, razlika v ceni osnovno ali pa kasko +- proti kraji?,
Gume, kok pogosto pa cena.

in sicer za,
Ninja300 Link1 L2 L3
cbr500 Link
mt-07 Link L2

Seprav zanimama me kok več bi dajal, za neko zgornjo mejo do 750cc v primerjavi z spodnjo 300cc. 

Pa lahko tud kakšen komentar na autonet Linke :)

Popravljeno . Popravil ezpz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BIF , če vidi tvoje vprašanje Jakob bo kričal Pegasoooo, paše v vse kriterije, en cilinder, vzdržljiv, poceni (za jurja ga kupiš in naprej zlorabljaš), lahko še kakšen kawasaki KLE podobno samo da ima sva cilindra in 500cc..  Upam da nisem narobe razumel da iščeš nezahteven poceni trpežn motor. Ampak izpadeta izpadeta zaradi uplinjača. Imaš panpotem novejšo varjanto pegasota in yamahe xtx kjer imata oba 660 mašino z elektronskim vbrizgom. 

ezpz neki me zezajo linko na tem androidu, odloči se za izgled, ne se sekirat za ceno zavarovanja, jaz sem na začetku plačal za zzr250 brez AO+ več kot sedaj z AO+ in moj kolega je za 100konjev več plačal le 50€ več, vse je finta v zavarovalnem agentu. Če boš šel na okence na tehničnih te bojo olupili. 

(Osebno bi v tej izbiri vzel cbf500 ker mi mt ni takl všeč, ninja 300 je po eni stranj tudi super, ker ima nizko porabo in po mojem mnenju najcenejše vzdrževanje ampak se posna razlika v moči, tistih 30 konjev je nekaterim hitro premalo, meni se zdi fajn za solo vožnjo na ne zelo dolgih relacijah) 

Zdej se pa znajdiz če imaš pravega agenta boš za katerega koli od treh dal manj kot 200€ za zavarovanje, na okencu tenpa lahko oberejo do 400€. (Osnovno + AO+) 

Če izbiraš motor za nekaj let naj te tistih 100€ razlike pri zavarovanju ne omejuje, izberi tisto kar ti najbolj paše.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kako so kaj motorji Kawasaki Versys 650 in 1000, KTM SMT 990 in Suzuki Vstrom 650 in 1000 (zadnja modela)?

Do sedaj sem vozil F800GS...sedaj bi pa rad nekaj drugega. Zame mora bit motor udoben in lahko vodljiv...na leto naredim zelo malo km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ktmja kar crtaj, bolj fun bike kot pa udoben. Ni za nekoga ki je vajen udobja..vsaj ne ta model. 

Mislim da proti GSju, bodo te motorji 'polizdelki'. Razen ce je trenutni motor starejsi pa bos kupil novejsega japonca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, ukica pravi:

Ktmja kar crtaj, bolj fun bike kot pa udoben. Ni za nekoga ki je vajen udobja..vsaj ne ta model. 

Mislim da proti GSju, bodo te motorji 'polizdelki'. Razen ce je trenutni motor starejsi pa bos kupil novejsega japonca.

Recimo da Vstroma ne poznam (sem pa prepričan da ni neke blazne razlike s kawo), ti pa lahko povem da Versače 650 ali 1000 ni noben polizdelek, je ogromno motorja za ceno kot se ga dobi, oba sta izredno zanesljiva s katerimi se ob ugodnem vzdrževanju (beri poceni vzdrževanje) vozniki samo vozijo in zelo malo pišejo o problemih ali odpravljanju le teh. V glavnem, če preletiš temo, se pogovarjajo o šminkanju mopedov. Pravzaprav, je versače en udoben moped, z dobro ciklistiko in zanesljivim agregatom.

Sploh pa če gledamo bolj nove modele imajo vse 1000ke tudi že kup pomagal. Če hočeš zanesljiv, udoben in relativno poceni moped z zanesljivo tehnologijo, je nakup pravzaprav bilokaterega od naštetih dobra poteza.

Vsekakor pa za vožnjo v dvoje predlagam 1000ccm. Boljše in bolje nastavljivo vzmetenje, boljše zavore, več gadgetov...

sicer nimam nič proti GSu vsekakor je najboljši od vseh, ampak če izbiram med 5 let star GS ali nov Versače (Štrom) potem grem veliko raje na nov moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, ezpz pravi:

Ola, zbiram nekak kaj bi šlo za mojega prvega.. Pr men se ni nikol šraufal pa vozl motorje, tko da nekak nevem kok me bo kaj stalo.

Zanimaj me koliko pričakujem lahko

Zavarovanje, razlika za od 0-10let star, razlika v ceni osnovno ali pa kasko +- proti kraji?,
Gume, kok pogosto pa cena.

in sicer za,
Ninja300 Link1 L2 L3
cbr500 Link
mt-07 Link L2

Seprav zanimama me kok več bi dajal, za neko zgornjo mejo do 750cc v primerjavi z spodnjo 300cc. 

Pa lahko tud kakšen komentar na autonet Linke :)

Mislim, da so vsi trije modeli super za prvi motor. Če imaš možnost ti predlagam, da jih greš pogledat, da lahko sprobaš kateri ti bolj "paše". Jaz osebno bi izbiral med Ninjo in CBRko.

Za zavarovanje ti razlike ne znam povedati, je preveč odvisno od tvoje starosti, koliko maš bonusa, zavarovalnice...Najdražji bi verjetno prišlo za MT-07 (najmočnejši, največ ccm). Js sem za svojo 250ko (s pomočjo fotrovega bonusa) za zavarovanje z AO+ in asistenco lani plačal 125€. Če preračunam, bi me brez tega prišlo od 250-300€.

Kar se tiče gum lahko primerjam mogoče 250ko z 300ko, js vozim Mitaske MC50 (sport gume - cena na kos cca. 60€, podobnega tipa od npr. Pirellija stanejo okoli 90€), zadnja mi bo zdržala dobrih 8k km (porbrana po sredini zaradi vožnje v službo), tako da menjava enkrat na sezono. Strošek bencina je pri teh mlinčkhih tudi nekaj bolšega, na forumih zasledim, da Ninja 300 pije slabih 5l/100km.

Kolikor sem gledal na forumih posebnih težav z 300ko ni, pač potrebno delati redne servise. Predvidevam, da je z Hondo enako :)

Iz oglasov je zanimiva zelena ninja (2250€), če z motorjem ni nič narobe, za to ceno od tvoje izbire ne dobiš boljšega. Za primerjavo - js sem za svojo 250ko 2010 letnik plačal 2200€ :eek:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Recimo da Vstroma ne poznam (sem pa prepričan da ni neke blazne razlike s kawo), ti pa lahko povem da Versače 650 ali 1000 ni noben polizdelek, je ogromno motorja za ceno kot se ga dobi, oba sta izredno zanesljiva s katerimi se ob ugodnem vzdrževanju (beri poceni vzdrževanje) vozniki samo vozijo in zelo malo pišejo o problemih ali odpravljanju le teh. V glavnem, če preletiš temo, se pogovarjajo o šminkanju mopedov. Pravzaprav, je versače en udoben moped, z dobro ciklistiko in zanesljivim agregatom.

Sploh pa če gledamo bolj nove modele imajo vse 1000ke tudi že kup pomagal. Če hočeš zanesljiv, udoben in relativno poceni moped z zanesljivo tehnologijo, je nakup pravzaprav bilokaterega od naštetih dobra poteza.

Vsekakor pa za vožnjo v dvoje predlagam 1000ccm. Boljše in bolje nastavljivo vzmetenje, boljše zavore, več gadgetov...

sicer nimam nič proti GSu vsekakor je najboljši od vseh, ampak če izbiram med 5 let star GS ali nov Versače (Štrom) potem grem veliko raje na nov moped.

Zato sm pa napisu polizdelek v navednicah. Zdej si napisu na dolgo sam to kar sm js napisu v zadnem stavku.. 

Nov GS vs Versace vs Versys..sta japonca polizdelka. Proti 10 let starem gsju pa pac ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 8. 2017 ob 12:02, blazzarss pravi:

 Strošek bencina je pri teh mlinčkhih tudi nekaj bolšega, na forumih zasledim, da Ninja 300 pije slabih 5l/100km...

Ja meni pa ob upoštevanju zmogljivosti teh "mlinčkov" to sploh ni tako majna poraba sploh pa če upoštevam, da

mi FZ 8 na turistični vožnji pokuri prav toliko.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, ukica pravi:

 

Nov GS vs Versace vs Versys..sta japonca polizdelka. Proti 10 let starem gsju pa pac ne.

Ja kolikor jaz berem razne primerjalne teste je vedno kar velika postavka tudi nakupna cena in pa stroški servisov, rezervnih delov itd. . Potem se mi pa zdi, da japonski kao polizdelki niso več tako zgrešen nakup. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@BIF - v tole ~ spadajo takole na pamet:

Novi stroji (z več ali manj elektronike):

  • SWM 650
  • KTM 690/Huska 701

Starejši stroji (problem je predvsem teža, pa niso novi):

  • Yamaha XT600R

Eksotika (ni prodajalcev pri nas, so pa namensko razviti motorji):

  • AJP PR7
  • CCM GP450

Odpisano (ker fergazer, ni novo):

  • Starejši LC4 - 640, 640 Adventure
  • TTR, XR (to je pa še kickstart only)

 

Adventure motor kot tak ne obstaja. Kupiš osnovo, pol pa se šele začne. Pred izbiranjem se splača prebrati tole - http://www.sibirskyextreme.com/2013/08/bike-selection-101/ Pa če/ko boš kaj okoli Lj se lahko oglasiš pa si pogledaš mojega 690. Si ga počasi spravljam v red za malo daljše izlete, pa nastaja kosovnica delov in del... skupaj s stroški dodelav.

Popravljeno . Popravil jskrablin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Fazer03 pravi:

Ja meni pa ob upoštevanju zmogljivosti teh "mlinčkov" to sploh ni tako majna poraba sploh pa če upoštevam, da

mi FZ 8 na turistični vožnji pokuri prav toliko.

maš prav, sem vzel za preračun napačno galono (US vs UK), pravilno izračunano pride poraba 4,2l, vožnja 50% mesto 50% relacija.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!