Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 12 urami, Snecer pravi:

V rangu versys 650 Evropejca preprosto ni...

Ja no, včasih je bla multistrada 620 ;) Škoda, da je ni več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, sebar pravi:

Ja no, včasih je bla multistrada 620 ;) Škoda, da je ni več

zračno hlajena :) pa ne tako zmogljiva, no zakaj je pa ni več pa... :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

20 hours ago, Blisk1 said:

Kakšen izpit imaš/boš imel. Neomejeno ali A2?
MT-03 bi sama takoj črtala s seznama. Višja cena, manj moči. V vsakem primeru bi bil dober le za sezono, potem bi se pa kmalu naveličal in presedlal na kaj močnejšega. Saj pri drugih treh se lahko zgodi isto, ampak imajo le malo več moči.


fz6 - l. '06 ima izredno grd display (osebno mnenje, ki nima absolutno nič veze z nobeno stvarjo o kateri ti sprašuješ, tako da se že vnaprej opravičujem, ampak sem morala napisati, ker je res grd.:rolleyes::blush:), na fotki izgleda čisto soliden, nove gume + narejen servis. Zmoti me samo malo št. km, ampak kdo bi vedel. morda je pa res drugi lastnik na leto naredil le 1k. To se vidi v živo, ko se ga pogleda kakšen je motor. Edino cena me zmoti, moj ima abs, ogrevane ročke, l.'08 pa sem tudi dala malo čez 3k. Tako, da ceno bi lahko brez problema še malo zglihal..

hornetka - izgleda vredu, moč je ista kot pri fz6, jaz sem sicer vozila novejšo hornetko, ampak se mi je zdela res takšna mala in izredno lahka in vodljiva.

cbf600 - Če je motor lepo ohranjen, ni noben problem, tudi če ima več km od vseh naštetih. Za odstranitev blokade 35kw daš max 50€ in ker je cena toliko nižja od drugih dveh si za ta denar kupiš boljšo/dodatno opremo za na motor. Vidim da ima edini ABS (nisem vedela da je imel l. '06 serijsko abs), kar je po mojem mnenju ogromen plus. Do zdaj sem vozila vse motorje brez, ampak (sploh če si začetnik) ti zna tale ABS prišparati kakšen padec, prasko in morda tudi rešiti življenje. Če boš imel abs in ga nikoli uporabil, super. Če bi ga pa kdaj hudičevo rabil pa ga ne boš imel... pač nek določen procent tveganja je vedno ko se usedeš na motor. Ne želim te zdaj strašiti, ampak če se le da da nekaj storiš za svojo varnost, potem je po mojem neumno če tega ne izkoristiš. Se pa seveda da tudi brez abs popolnoma lepo in varno peljati. Samo si pač bolj ziher če veš da lahko na polno stisneš bremze in se v tistem trenutku ko je že itak pizdarija, ne ukvarjaš še s tem ali ti bo zablokirala guma.

Tako, da moj glas gre cbf600, skoraj izključno zaradi abs-a.  Vsi trije izgledajo približno isto in imajo tudi podobne vozne lastnosti, je pa res da sem jaz vozila novejše letnike vseh treh motociklov in možno da se je kakšna stvar spremenila, to ti lahko kdo drug pove. Moj predlog je da pojdi jih pogledati, usedi se gor, zapelji se kakšen krog in boš videl kateri ti najbolj ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, sesir pravi:

S tem,da ti častiš kako kao tvoj mopi uspešen na dirkah?Nihče na MS svojega mopeda ne primerja s moto gp specialkami...ti pa tvoj pozlačen moped enakovrediš z dirkalnim pač 650 kubičnim kawasakijem...

To delam primerjave samo za tebe, ampak mimogrede tisti 650 kubični kawasaki ima agregat od er6/versys, njegovo zadnjo nihajko itd. Tako da ni kr nek 650 kubični motor, ampak točno tak (er6 oz ninja650r gre 220kmh iz trgovine).

Ti pač praviš, da je to zanič zadeva, jaz pa ti pokažem, da temu ni tako, da je dejansko izvrstna zadeva, versač se pa že 11 let prodaja praktično nespremenjen.

maxresdefault.jpg

pa še zlato ketno ima, LOL

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Yoghurt pravi:

@Blisk1
Aja, pa če se ne motim je @Hrgota nekaj časa nazaj omenil, da prodaja fz6 l.'06.... ?

Hvala, ker si si vzela čas in komentirala.

Tema je ratala namreč precej zasmetena z "out of topic", zato cenim, da se kdo potrudi in napiše mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se cena sploh ne zdi nizka. Gre vendar za entry level motor, ki ima za sabo 6 let in 51 kkm (pa nič narobe s tem!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Yoghurt said:

@Blisk1
Aja, pa če se ne motim je @Hrgota nekaj časa nazaj omenil, da prodaja fz6 l.'06.... ?

Motor sem ze prodal je pa izgledal takole

 

20170801_163544.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Blisk1

...naredi tako, kot je rekla @yoghurt  .

...sej veš...ženske imajo vedno prav....  :panic:

...ker edino tako se boš prav odločil šele ko se boš usedel na motor...in tisti, ki se ti bo zalepil za prste....tisti bo  pravi.

...težko je izbrati tisti prvi motor, ker ne veš kaj ti odgovarja in kaj ne...in vsak motor, ki se boš usedel nanj...bo UAAUUU. Vsak ti bo kot vesoljska ladja z barvnim televizorjem...in zdelo se ti bo da gre vsak z worp 6 brzino...

Če imaš izpit za neomejeno ...pa da nočeš nekih presežkov moči, lahko pogledaš za kako litrco s 100 konji in večjim navorom...ki se pelje na nižjih obratih kot 600...

...pa odvisno koliko velik si...da ne boš kot Martin Krpan na er6 zgledal...ker je bolj mali motor.

Of teh treh motorjev je največ motorja fz6....ima pa mašino tako, da se mora visoko vrteti. ...in zato sem predlagal litrco, ki ima enako konjenico...več navora in ni treba ganjati v visoke obrate.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Blisk1 sem pozabila, da si rekel, da bi se vozil s sopotnico ane.:blush:
 @Zivnorc ima prav, da imajo litrski praviloma več navora, kar ti zna olajšati vožnjo. Še vedno ti predlagam, da se kar hitro odpraviš na testne vožnje (ali samo sedenja :D:rolleyes:) Mogoče se ti bo 600 zdel premajhen, morda bo pa 1000 strah vzbujajoč. Saj, ne veš dokler ne probaš.
Nekaj je na tem, da se po dolgem času spet spraviš na motor in se moraš počasi spet vsega navaditi - drugo je pa da ko se usedeš na motor te prime panika, da je prevelik, pretežak, preokoren in da tega ne zmoreš. V tem primeru raje najprej nekaj manjšega, bolj obvladljivega in predvsem nekaj takšnega česar te ni strah. Spoštovanje ja, strahu pa ne. Ok, itak je vsak motor drugačen in traja nekaj časa da se privadiš na drugo držo, sklopko, navor, krmilo, itd., ampak upam da veš kaj želim povedati. :P

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Blisk1 pravi:

Velik sem samo 1,8 m in izpit imam neomejeno.

Odlična nasveta od mojih dveh predhodnikov! In pika!

Ker sem bil lani sam na tvojem mestu, ti dodam še tole. Jaz sem vedel konkretno kaj želim, ker sem bil v ta stroj "zaljubljen" ene 10 let+. Nikoli je nisem peljal, samo sedel sem na njej pred ene osmimi, devetimi leti ene 5 minut in pred ene tremi leti še ene 10 minut. Par mesecev preden sem jo kupil, sem sedel še ene 10 minut na podobni fazerci, da sem preveril, če je še vse tako, kot je bilo leta nazaj :) (če so moje noge še vedno prekratke za udobno stanje na mestu -> in res so bile :P). Malo sem si jo znižal, pa sem tudi to rešil. Kot ti je nazadnje napisala čokoladna mačka v črnem, naj te ne bo strah močnejšega motorja (temu primerno tudi težjega). Če si normalno motoričen/ročen, kar si verjetno moral biti, ko si opravil izpit za A (razen, če nisi izpita delal pred 25 leti - na lepe oči z 250 ccm MZ-jem :whistle:), boš motor vedno lahko krmaril. 1.000 ccm, ali 850 ccm, ali 750 ccm, ali 600 ccm - vse je lahko premočno, če se TI odločiš, da boš pritiskal "čez mejo" dobrega okusa. Za svoje morebitno pretiravanje boš logično kriv sam in ne verjamem, ali pa mogoče raje rečem, da ne razumem ljudi, ki jih je strah, da bodo sami pretiravali in si raje kupijo nekaj "švohnejšega". Pri motorjih je tako, kot bi nekdo, ki ga je strah, da ne bo pretiraval in se spravljal v težave, pri avtomobilih namesto 800 konjske mašine pač kupil "samo" 500 konjsko... ja, to je pa res prec bolj varno :lol1:.

Tolk zenkrat, ker sem dobil obiske in moram šibat... :yea1:

Ajd!

P.S.: Aja, 180 ni malo, čeprav so vsi na MS-ju 190, razen @Yoghurt, @maus-a in mene, ki smo pač malce nižje nasajeni, a zato pač toliko bolj ekskluzivni. 180 je ravno prav, da lahko vzameš katerikoli motor pa ti bo še vedno prav (razen majhnih in ozkih kobilic ala ER6 ;)).

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Blisk1 jaz sem pred kratkim kupil motor in ker sam nisem imel veliko izkušenj sem kar precej prebiral ta forum pol sem pa cca 2 meseca hodil okrog preizkušat motorje. Zabil sem si v glavo da pač more imet ABS in sem iskal samo takšne in več sem jih probal bolj sem ožal krog izbire in najbolj se mi je pač dopadla Honda. Kolega je v istem času kupoval, izbral Yamaho. Pač izberi kaj ti bo najbolj pasalo pod rit in na vožnji. Fantje in dekleta na tej strani imaje večinoma veliko izkušenj in sem kar nekaj njihovih nasvetov upošteval. Vso srečo pri nakupu ;-)(In ja moj glas gre za Hondo) xD

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Blisk1....

.... kot sem ti že svetoval, bi za tvoje potrebe ( ne premočno, ne preveliko, ne pretežko, ABS, vožnja v dvoje, izleti...itd ...)

absolutno vzel nekaj takega...oz. šel pogledat točno tega:

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12344554&display=Honda

... zgleden denar, zgleda lepo vzdrževan. Ne bo ti žal tistega jurja več dat kot za FZ6.

Motorin ni nek mišičnjak, pelje se lepo (navajen sem sportive, zato ne govorim v presežnikih za ta motor)... dosti bolje kot FZ6 za tvoje potrebe..oz. za ta namen, kar si napisal.  Isto konjev, več navora.... Mašina bolj "lena" za to prostornino... ima pa lepo zvezno krivuljo navora in moči....

Poudarjam, da je FZ6 odličen motor... ravno tako Hornet... ampak tu je mašina dosti bolj kultivirana...in jo ni treba ganjat na 14.000 obratov in šaltat dva ganga dol, da lahko hitro prehitiš avtomobil pred sabo...sploh s sopotnico in prtljago...pa če pripišeš še kak klanec.... pa sploh ....

 

 

malo za hec:

... recimo... na tale motor

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12351860&display=Yamaha

... bi pa verjetno ena članica MS takoj obesila dišečo smrekico z vonjem po cimetu...   :lol1:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je pa fascinantno, kako vedno in povsod poslušam, da sm pa pogumna, ker je bil prvi motor 600ccm Hornet, ko je pa tip namesto punce v igri, pa kar takoj 1000 rinete v roke.

Kakorkoli, mam par cm manj kot 180, pa je Hornet čisto ok dimenzije. Zna sicer bit, da bo naslednji višji, ampak to, da lahko stojim nad zicom, me je že nekajkrat rešilo, predvsem pri manevriranju na mestu (beri, obračanje na makadamu v naklonu :|). @Zivnorc, oprosti, ampak tukaj se pa nikakor ne morem strinjat. Polno naloženo Hornetko in prehitevanje v klanec mi ni nikoli delalo težav, da bi kaj drugač šaltala kot ponavadi. Definitivno gre čisto dovolj tudi pri manj kot 14k rpm, če si pa tretji v hitrejši skupini, rabiš pa z marsikaterim motorjem šaltat dve dol, da lahko slediš, tudi 1000. Priznam pa, da imam ponavadi kontra problem, in sicer, prehitro prehitevam, potem pa nastane težava, ko tisti pred mano ne prehiteva tako hitro in treba bremzat da se lahko normalno vrnem na svoj pas :blush:

Skratka, @Blisk1, po prvem letu motoriranja mi nikakor ni žal, da sem izbrala kar sem. Vse večje bi bilo definitivno težje obvladljivo za začetek, kaj švohnejšega pa bi pomenilo predvsem, da bi ga preveč tiščala in prehitevala, ko ne bi bilo treba. 600ccm, 100hp in manjši naked, zame je bla zmagovalna kombinacija. Sicer priznam, da nisem še vozila karkoli SS, sem pa nekaj večjih, tudi Triumph Tiger 1050, kjer sem na lastni koži vidla, kako zastrašujoča je lahko cela armatura pred tabo, visok motor, drugačno razmerje prestav, drug navor... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@lucif3rka ... se strinjam s tabo... bi te pa dopolnil. Ti s svojimi  hkhmm  :P kilami + 15 kil prtljage ni isto kot še en dodaten dec z 90+ kilami gor..  :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Zivnorc said:

@lucif3rka ... se strinjam s tabo... bi te pa dopolnil. Ti s svojimi  hkhmm  :P kilami + 15 kil prtljage ni isto kot še en dodaten dec z 90+ kilami gor..  :P

To se sicer čisto strinjam, ampak dejva reč da sm nekje v rangu povprečnega moškega glede kil :P Sem sicer že parkrat mela koga zadaj, ampak res samo krajše fure, do par km, pa z ene.. 75kg pomojem, in ja, je čist drugač, pa ne vem, če sm tega že zdej sposobna. Pa ne zaradi tega, da motor ne bi potegnu, ampak je mene strah te nenadzorovane dodatne sile pri ovinkih. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... 90kg... + 70 kg... plus 20 kil prtljage na 600 se kar pozna.... je kar utrujajoče na daljši poti (čeisirazvajenmalovečjekonjenicepress  :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!