maus Objavljeno Avgust 10, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2017 pred 1 minuto, Zivnorc pravi: ... 90kg... + 70 kg... plus 20 kil prtljage na 600 se kar pozna.... je kar utrujajoče na daljši poti (čeisirazvajenmalovečjekonjenicepress ) no ja .. 56 kg + 120 kg + 20 kg prtlage se tut pozna na odzivnosti 1000 kubičnega motorja ... če ne druzga ti lahko zadaj kj zlom pred 18 minutami, lucif3rka pravi: To se sicer čisto strinjam, ampak dejva reč da sm nekje v rangu povprečnega moškega glede kil Sem sicer že parkrat mela koga zadaj, ampak res samo krajše fure, do par km, pa z ene.. 75kg pomojem, in ja, je čist drugač, pa ne vem, če sm tega že zdej sposobna. Pa ne zaradi tega, da motor ne bi potegnu, ampak je mene strah te nenadzorovane dodatne sile pri ovinkih. a pr tvojem te pa ne more odnest maline nabirat ... mene je elektronik 90 nekajkrat poslau u maline borovnice nabirat ... vse je v roki, glavi .. nekaj pa tudi v elektroniki gretzky, Erik99, GoBobi in 5 others 3 3 2
Popularna objava Yoghurt Objavljeno Avgust 12, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 (popravljeno) On 8/9/2017 at 4:15 PM, GoBobi said: ...Kot ti je nazadnje napisala čokoladna mačka v črnem.. On 8/10/2017 at 8:58 AM, Zivnorc said: ... recimo... na tale motor http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12351860&display=Yamaha ... bi pa verjetno ena članica MS takoj obesila dišečo smrekico z vonjem po cimetu... Ne pokaže mi linka. Ga ni več. A je bil lep...? Naked...? Črn...? @jskrablin je dal odličen nasvet. Sama lahko rečem da ne glede na to, da sem komaj pričakala 16 roj. dan, da sem lahko šla delati izpit in potem čakala še par let, da sem kooočnoooo dobila izpit za neomejeno... je prav, da je bilo tako. Če izvzamemo to, da sem majhna, lahke kategorije in tudi to da za razliko od sovrstnikov nisem imela želje dirkati po cesti, mi je še vedno ta počasni preskos do neomejene kategorije dal dovolj časa, da sem postopoma spoznavala meje motorjev in konec koncev tudi sebe. Na začetnike gledam isto kot na povratnike v svet motorizma. Pač ok, mene je groza ko vidim 18 letne mulce za volanom in si mislim pa kdo hudiča bi jim dal izpit, saj niso dovolj odgovorni - potem se pa spomnim, da sem pri teh letih z 125 kubično mašino maširala do Gibraltarja. Tako da, @Blisk1 glede na tvoje pisanje dvomim, da imaš željo izvajati hitrostne rekorde in kolenčkati na vsakem ovinku, zato sem ti tudi svetovala, da sprobaš čim več motorjev. Visok si dovolj, tako da ne bo nikakršnega problema z obema nogama stati trdno na tleh pri tvojem izboru motociklov. Na ravnini pri 100 km/h ne boš padel (zaradi motorja, ne tvoje napake) pa če je 125cc ali 1000cc. Kako je pa z manevriranjem na parkirišču, v ozkih ulicah, na pesku ali blatu, pri vožnji po serpentinah itd., to je pa vprašanje obvladovanja motorja samega in ne njegove moči. Jaz dam lahko še en zelo lep primer. FZ1 od @GoBobi je super. Z nižjo športno balanco, širši predvsem in mogoče kakšno zanemarljivo kilo težji od mojega. GSRX od @Zivnorc pa nisem mogla spraviti s tačke, da bi ga poravnala ne glede na to kako močno sem se uprla ob tla ali potiskala na balanco z vso težo. Ok, je bil parkiran na makadamu in se je tačka malo pogreznila v tla tako da je bil naklon še malo večji, ampak moj FZ6 je bil tudi pa z njim nisem imela problema. Gsrx je pa težji, z nižjo balanco in mi je Živnorc moral priskočiti na pomoč in motor potisniti ob strani, da sem ga sploh spravila s tačke. Bi lahko vozila takšen motor? Ja. Seveda. Bi bilo varno? Če bi vozila samo po ravnem, ja. Drugače, bi pa rabila nekaj časa na parkirišču da bi se motorja navadila, pa še potem je vprašanje če bi res šlo. Pač fuck it, že tako komaj dosežem do tal, da pa s prsti ene noge ne moreš motorja spraviti s tačke je pa velik problem. Tako kot se 190cm človek ne bo vozil z ybr125, si jaz ne morem privoščiti kakšnega višjega ali preveč težkega motorja. Če nimam 100% kontrole nad motorjem ko je parkiran, ko ga obračam na roke ali ko se vozim tistih mučnih 8km/h, potem to ni motor zame. 150km/h se pa da voziti z vsakim. Tako da SPROBAJ čim več motocikov, pa potem pridi sem in povej a je filing isti na 600 in na 1000 in se bomo potem naprej pogovarjali kaj je bolj smiselno kupovati glede na tvoje želje in način vožnje. Cel roman spet, ane... se opravičujem. Prvakinja v dolgovezenju. Popravljeno Avgust 12, 2017. Popravil Yoghurt dlicen, gretzky, GO_Tomi in 12 others 13 1 1
tomash Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 (popravljeno) Ob 7. 8. 2017 ob 13:56, Blisk1 pravi: Jaz sem že prišel na nek mal ožji izbor. http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12342188&display=Yamaha MT-03 660 A2 http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12135090&display=Yamaha FZ6-N http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12309312&obv=1 http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12331540&display=Honda+cbf+600 Kupit moraš motor ki ti je všeč. Vse ostalo se že reši. Itak ga boš pa kmalu prodal in kupil drugega. Dilema ne pripelje nikamor. Kupiš, voziš, prodaš in tako naprej Popravljeno Avgust 12, 2017. Popravil tomash Cartman 1
C eagle Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 Ob 10. 8. 2017 ob 10:29, jskrablin pravi: Rečte kaj hočete. Sam jurja za začetnika ni. Tako kot vožnja s sopotnico/sopotnikom in prtljago za začetnika ni. .... Evo! Kot bi jskrablin napisal mojo zgodbo. Podpišem pod to... Začel sem z Yamaho xj600 Diversion in jo 3 leta gulil in drajsal, dobil nazaj neke občutke( po 25 letih pavze ), pridobil veliko novega znanja (Ja, tečaji varne vožnje in to večkrat ) in se po 30.000 km odloču, da menjam.... Zdaj sem osedlal 900 ccm Tracerko in sem več kot HAPPY Vsakemu pa želim, da bi se srečno vozil. In res je: HITRO JE HITRO PREHITRO..... Lp, C eagle KARMEN1, notranc, lucif3rka in 5 others 8
Popularna objava KARMEN1 Objavljeno Avgust 13, 2017 Popularna objava Opozori Objavljeno Avgust 13, 2017 Pri meni pa prav nasprotno.... Ko sem prevozila 27 k km s fz6 in zaključila, da s 100 hp nimam kaj početi, sem jo zamenjala za nc 750 in prešla na 55 hp. Sedaj imam motor, kot sem si želela Cartman, Rey, izibajker in 8 others 11
Cartman Objavljeno Avgust 13, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2017 (popravljeno) pred 21 urami, C eagle pravi: Evo! Kot bi jskrablin napisal mojo zgodbo. Podpišem pod to... Začel sem z Yamaho xj600 Diversion in jo 3 leta gulil in drajsal, dobil nazaj neke občutke( po 25 letih pavze ), pridobil veliko novega znanja (Ja, tečaji varne vožnje in to večkrat ) in se po 30.000 km odloču, da menjam.... Zdaj sem osedlal 900 ccm Tracerko in sem več kot HAPPY Vsakemu pa želim, da bi se srečno vozil. In res je: HITRO JE HITRO PREHITRO..... Lp, C eagle Ene 20 let nazaj, ko sm kupil svoj drugi velik, u resnici pa prvi uporabn motor, se vedno ga mam u garazi, in ga smatram za svojga prvega, pac izbire ni blo. Kupil sem velik tezek neroden in mocn gpz750r. Trplenja da se ne da povedat. Zato usamkmu recem, ce kups presvoh, bos pa menjal cez dve sezoni. Pa redko kdo poslusa. Ko je bla lih debata al 600 al 1000, mel sm prilko vozit oba horneta. 900 je v vsem boljsi in supr simpl za pelat. Pa bi usakmu zacetetniku, al motoristu k se nima namena dost vozit, reku uzam 600. Motor gre. Pac das u tretjo, in prehitis use. 900, pismo, ona Zna it sama. Brez navijanja in priganjanja. In zacetnik je lahk hitro v problemih. tako de ja, jsrablin je povedal vse kar je treba vedet. Ne vem, jez sm debel, in mam pogosto se lady s sabo, pa bo vedno pr bajt 1000ccm al vec, solo, bi zelo verjetno mel 600/750. Pa -1zob spredi, de se dere, vrti, in steuc laze. Pol mas filing da ga koljes Popravljeno Avgust 13, 2017. Popravil Cartman sesir, Joker, Yoghurt in 6 others 9
tomash Objavljeno Avgust 15, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2017 Evo, zdaj se je pa še men to zgodilo, da ne vem kaj bi. Odločam se med približno štiri leta starim Gs-om, Tracer 900 in Tigrom 800 XR. Slednja dva bi prišla v poštev nova. In zdaj gledam oglase in ugotavljam, da so Gs pri nas neverjetno dragi. Nemci so cenejši, da o Italjanih sploh ne govorimo. Če mi rata prodat moje motorje, brez menjave, potem grem v Nemčijo po BMWja. Drugače pa, če bo kdo na volji, pa menjava staro za staro ali staro za novo. Bo še zanimivo. sesir 1
thumper Objavljeno Avgust 16, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2017 Ob 6. 8. 2017 ob 12:02, blazzarss pravi: Mislim, da so vsi trije modeli super za prvi motor. Če imaš možnost ti predlagam, da jih greš pogledat, da lahko sprobaš kateri ti bolj "paše". Jaz osebno bi izbiral med Ninjo in CBRko. Za zavarovanje ti razlike ne znam povedati, je preveč odvisno od tvoje starosti, koliko maš bonusa, zavarovalnice...Najdražji bi verjetno prišlo za MT-07 (najmočnejši, največ ccm). Js sem za svojo 250ko (s pomočjo fotrovega bonusa) za zavarovanje z AO+ in asistenco lani plačal 125€. Če preračunam, bi me brez tega prišlo od 250-300€. Kar se tiče gum lahko primerjam mogoče 250ko z 300ko, js vozim Mitaske MC50 (sport gume - cena na kos cca. 60€, podobnega tipa od npr. Pirellija stanejo okoli 90€), zadnja mi bo zdržala dobrih 8k km (porbrana po sredini zaradi vožnje v službo), tako da menjava enkrat na sezono. Strošek bencina je pri teh mlinčkhih tudi nekaj bolšega, na forumih zasledim, da Ninja 300 pije slabih 5l/100km. Kolikor sem gledal na forumih posebnih težav z 300ko ni, pač potrebno delati redne servise. Predvidevam, da je z Hondo enako Iz oglasov je zanimiva zelena ninja (2250€), če z motorjem ni nič narobe, za to ceno od tvoje izbire ne dobiš boljšega. Za primerjavo - js sem za svojo 250ko 2010 letnik plačal 2200€ 5l za 300ccm je enormno veliko..
blazzarss Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 pred 16 urami, thumper pravi: 5l za 300ccm je enormno veliko.. Ob 7.8.2017 ob 11:12, blazzarss pravi: maš prav, sem vzel za preračun napačno galono (US vs UK), pravilno izračunano pride poraba 4,2l, vožnja 50% mesto 50% relacija. s tem, da nekateri preračunajo tudi pod 3,5l. Šparanje motorja za tako porabo ni potrebno.
maus Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 a vi to resno, da gledate na porabo goriva men je važna poraba edino, da pridem od pumpe do pumpe ... ko mene vprašajo kok kuri zmeri samo debeu pogledam in vprašam ali je res to tok pomemben podatek, da ga bo kupu al kaj če vas pa že zanima mi kur med 5,7 in 6,3 ... vem slučajno, ker na 200 km tankam med 11,5 in 12,5 litrou 100-tke pri kokr tok normalni vožnji na poti mi je žru okol 5,2 litra ... tok da boste vedl .. pa nism šparu .. sam za drugimi sem se vozu sesir, ukica, Igi Pop in 6 others 9
NejcZ Objavljeno Avgust 27, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2017 On 15. 8. 2017 at 7:48 PM, tomash said: Evo, zdaj se je pa še men to zgodilo, da ne vem kaj bi. Odločam se med približno štiri leta starim Gs-om, Tracer 900 in Tigrom 800 XR. Slednja dva bi prišla v poštev nova. In zdaj gledam oglase in ugotavljam, da so Gs pri nas neverjetno dragi. Nemci so cenejši, da o Italjanih sploh ne govorimo. Če mi rata prodat moje motorje, brez menjave, potem grem v Nemčijo po BMWja. Drugače pa, če bo kdo na volji, pa menjava staro za staro ali staro za novo. Bo še zanimivo. Tu in tam se najde kakšen realen. Ostalo se prodaja neskončno dolgo, dokler se ne normalizira cena. Jaz tudi iščem 800tko 2 primera realnih cen: GS800 - 2015, 15k km, dodatno kufri, šipca, šus plata - 8300€ GS800 - 2013,2k km, dodatno šipca, cevna zaščita, šus plata - 8500€ +verjetno kakih 200€ dol za kupca. Oboje od prvih lastnikov in v stanju as-new. Ampak sem oba zamudil Ampak pazi. Novega Adventure lahko dobiš za malo čez 11500€, novega navadnega pa za slabih 10500€.Par let stari za ceno novih, ali pa 10 let stari jurja ceneje kot 2,3 leta stari.. hvala lepa bosa 1
Blisk1 Objavljeno Avgust 27, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2017 Jaz sem našel zase Yamaha MT 700 Yoghurt in C eagle 2
Yoghurt Objavljeno Avgust 28, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2017 22 hours ago, Blisk1 said: Jaz sem našel zase Yamaha MT 700 Varno vožnjo ti (vama) želim. C eagle, KARMEN1, Bmflar in 1 other 4
Blisk1 Objavljeno Avgust 28, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2017 pred 4 urami, Yoghurt pravi: Varno vožnjo ti (vama) želim. Hvala, motorja še sicer ni doma, ampak bo kmalu. C eagle 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 29, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2017 ...brez slike ne velja! ...EKOLA... DOBRO SI NAS VSE ZA***AL.. ...nisi kupil ne 600 ne 1000... ....ampak nekaj vmes... Srečno in varno vožnjo! Bmflar in KARMEN1 2
Blisk1 Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 (popravljeno) Zadeva je žal padla v vodo, tako da še vedno iščem Yamaha MT-07 nekje letnik 2014, če kdo prodaja naj se javi, ali če kdo ve za koga, naj prosim sporoči. Našel sem ga sicer v nemčiji, samo ne vem kako je z uvozom in dajatvami. Ker dobim za isti denar v nemčiji letnik 2015 kot pri nas letnik 2014. Popravljeno Avgust 31, 2017. Popravil Blisk1
DAMI34 Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 pred 1 minuto, Blisk1 pravi: Zadeva je žal padla v vodo, tako da še vedno iščem Yamaha MT-07 nekje letnik 2014, če kdo prodaja naj se javi, ali če kdo ve za koga, naj prosim sporoči. čisto tako na uč: razlika med 2014 in novim mopedom je cca 1-2 jurja...nafehtaj, vzem kredit, sposodi...ga ni lepšega, kot novo mašinco vpeljati in ko jo lahko naviješ do konca je....kot bi ji vzel nedolžnost...neprecenljivo maus, vuk76, lucif3rka in 2 others 5
Blisk1 Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Ja letnik 2014 je neka realna cena pri nas tam nekje 4300€ nov je 6400€. Vsekakor bi tudi jaz raje imel novega, ampak sem se odločil, za rabljenega pa če bom potem menjaval se mogoče odločim za novga. 2 jurja je kr neki denarja. Cartman 1
maus Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 pred eno uro, Blisk1 pravi: Ja letnik 2014 je neka realna cena pri nas tam nekje 4300€ nov je 6400€. Vsekakor bi tudi jaz raje imel novega, ampak sem se odločil, za rabljenega pa če bom potem menjaval se mogoče odločim za novga. 2 jurja je kr neki denarja. počaki mesec - dva, pa boš našparau unih 2 jurja ... se pridružujem @DAMI34 jevemu predlogu .. nou je ipak nou .. pa garancija ... neprecenljivo DAMI34 1
vandrovec Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Sam se pa z Bliskom strinjam. Razlika med 3 leta starim in novim je 50% več glede na rabljenega. Pri uporabni vrednosti pa ne bi smelo biti neke razlike, tako pri izgledu, kot sami vožnji. Če bo menjal, bo z rabljenim imel manj zgube, do takrat se bo pa enako vozil. jskrablin, Yoghurt in lucif3rka 3
thumper Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 prevoz , stroški uvoza , ure letanja semtertja , kilometri ... vprašanje reševanja kakšnega popravila če se kaj pokaže kmalu po nakupu .. od prvega slovenskega lastnika pri nas z znano zgodovino in realnimi - dejanskimi kilometri.. 3 leta star motor ponavadi vidi pooblaščen servis. Yoghurt, Fazer03, Zivnorc in 1 other 4
vandrovec Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 pred 8 minutami, thumper pravi: prevoz , stroški uvoza , ure letanja semtertja , kilometri ... vprašanje reševanja kakšnega popravila če se kaj pokaže kmalu po nakupu .. Na Avtonet-u so trenutno trije, dva z do 10k km in še nižjo ceno, kot jo je omenil. Tudi, če kupiš novega, ti ga ne pripeljejo na dom? Zivnorc 1
Blisk1 Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 (popravljeno) Ja eden od teh, ki je na avtonetu me zanima sicer je cena previsoka za letnik 2014, pa prodajalec je malo neresen. Dva sta rdeča, mi barva ni najbolj všeč. Imel bi črnega oz. temnega. Pa nimajo ABSa, hočem takega z ABS. Popravljeno Avgust 31, 2017. Popravil Blisk1
thumper Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 če je cena v nemčiji z abs enaka kot pri nas brez abs bi se mogoče računica izšla..s tem da svoje letanje okoli papirologije odšteješ .. maus 1
Zivnorc Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 pred 3 minutami, Blisk1 pravi: Ja eden od teh, ki je na avtonetu me zanima sicer je cena previsoka za letnik 2014, pa prodajalec je malo neresen. ...poznam kar nekaj primerov, ko jim je ženska rekla, da morajo prodat motor... pa so navili tako ceno, pa čudno se obnašali, samo, da motorja niso prodali... @Blisk1 ... vse pogoje, ki si postavil.. ... bo težko izpolniti. .... razen, če si tudi sam v dvomih, kaj bi sploh rad naredil, in se (pod)zavestno vrtiš v krogu (poznam ta občutek). ... pa kaj, če je motor rdeč.... boš pa vzel rokavice z rdečo črto, da bo lepše.. ABS?... do zdaj so se vsi vozili brez. ...kar naenkrat pa ga hočejo vsi. Verjamem, da ti lahko pride prav... in prav je, da ga hočeš imeti... pa kupi tazga, ki ga ima...pa ne glej na barvo... ... kmalu bo konec sezone.. lucif3rka, Fazer03, Cartman in 4 others 7
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se