Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 minutami, Kmet2 pravi:

Ga ni več Ktm, ki ga bi kupil.

To ni nič, koliko težav sem imel jaz in 3/4 jih niso priznali...

 

Pa dobro, veliko težav bi ti imel tudi na drugih znamkah, še posebej v primeru  bolj "zahtevne" uporabe. Seveda pa je odnos servisa, še posebej v garanciji, pravi pokazatelj ali je nekdo pravi ali ne. Meni je ktm všeč v večini pogledov in bi se težkega srca zaradi slabega poprodajnega odnosa odločil proti nakupu. Pa vedno bolj razmišljam tudi v tej smeri.....še posebej zdaj ko se mi tudi gs vizualno dopade🫣...gledam pa tudi proti novemu stelviu...

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno
pred 1 minuto, siks pravi:

Pa dobro, veliko težav bi ti imel tudi na drugih znamkah, še posebej v primeru  bolj "zahtevne" uporabe. Seveda pa je odnos servisa, še posebej v garanciji, pravi pokazatelj ali je nekdo pravi ali ne. Meni je ktm všeč v večini pogledov in bi se težkega srca zaradi slabega poprodajnega odnosa odločil proti nakupu. Pa vedno bolj razmišljam tudi v tej smeri.....še posebej zdaj ko se mi tudi gs vizualno dopade🫣...gledam pa tudi proti novemu stelviu...

Pri meni je servis Jamnik ok.

Nudi mi podporo 24/7 ko grem mal dlje in to je dec dobesedno dosegljiv.

Ko sem ga klical iz Kazahstana, ker sem zlomil ključ je bila ura v slo 1 zjutraj pa se je dec oglasil.

Problem so ti Dolanci itd...

Fuj...

Tudi meni je Ktm ok motor.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 9 minutami, Kmet2 pravi:

Pri meni je servis Jamnik ok.

Nudi mi podporo 24/7 ko grem mal dlje in to je dec dobesedno dosegljiv.

Ko sem ga klical iz Kazahstana, ker sem zlomil ključ je bila ura v slo 1 zjutraj pa se je dec oglasil.

Problem so ti Dolanci itd...

Fuj...

Tudi meni je Ktm ok motor.

Tudi jaz zdaj pri njem servisiram...zadovoljen...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Še dobro, da smo ljudje različni. Za mene je Jamnik oderuh na kvadrat (zlatarske cene, cene delov občutno višje kot v redni prodaji in poslovanje brez računa) . Kvaliteta pa tko tko (tudi kup površnosti in pretegnjenih vijakov, povzročene škode na plastikah in sprenevedanje (zdrobljen del je stal 1€ pa se je raje naredil neumnega)) .

lp

Objavljeno

Men je bil se najbolj fer Primec, zmer potrudil, cenovno ok. Pri vseh ostalih pa skos neke situacije, delovne ure pa tolk drage, da mas skos feeling da te ropajo. Zato pa na servis sam se ventile pelat pogledat, ostalo loh pa ze sam. Uno elektronsko servisno nej si pa zataknejo nekam.😂

Objavljeno

Pa dajte to že sami popravljat :) tu na motosvetu bi pričakoval, da so tudi vsi vrhunski mehaniki.

 

 

 

Objavljeno
Just now, Snečer said:

Pa dajte to že sami popravljat :) tu na motosvetu bi pričakoval, da so tudi vsi vrhunski mehaniki.

 

 

 

Halo? A s ti vidu kdaj lorenzota sraufat? Pa lorenzo je papak, tu smo si na jasnem…

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Halo? A s ti vidu kdaj lorenzota sraufat? Pa lorenzo je papak, tu smo si na jasnem…

A je lorenzo na motosvetu? no... :) 

A ni to tist model, ko se mu rosi vizir in je nervozen v dežju?

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, Snečer pravi:

Pa dajte to že sami popravljat :) tu na motosvetu bi pričakoval, da so tudi vsi vrhunski mehaniki.

 

 

 

poznam kar nekaj selfi mojstrov, ki potem mašino v škatli, na paleti v kombiju pripeljejo k poklicnemu mehaniku, da mu jo sestavi, kar je običajno dražje kot, da bi jo pripeljal v začetku. Enako je za menjavo olja v vilicah, menjava pnevmatike, verige in še marsikaj ;) 

To je pa to, ker se vsi na vse spoznamo ;)

Ko iz svojega poklica ceniš in računaš opravljeno storitev si misliš, kok si poceni in da pošteno računaš, drugi pa pravijo, da si zlatar in da bi sam stokrat bolje opravil.

Ne govorim zate, temveč na splošno.

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 27 minutami, Snečer pravi:

Pa dajte to že sami popravljat :) tu na motosvetu bi pričakoval, da so tudi vsi vrhunski mehaniki.

 

 

 

To tudi delam.

S prihrankom z lahkoto kupim drug motor, če bi pri tem šlo kaj narobe. Pa servis ni nobena garancija za kvaliteto.

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
11 minutes ago, maus said:

Ko iz svojega poklica ceniš in računaš opravljeno storitev si misliš, kok si poceni in da pošteno računaš, drugi pa pravijo, da si zlatar in da bi sam stokrat bolje opravil.

Kaj naj si clovek misli, ce ti v soboto zaskripajo zavorne ploscice na avtu s 100% zgodovino uradnih servisov, na dvoriscu snames kolo in ugotovis da so ti menjavali samo 1 ploscico na kolo? Naj jih cenim? Pa da so na vsakem servisu “menjali zavorno tekocino”,  test 3 tedne po servisu pa pravi da je nujna menjava?  Al sem sam 100 bolje opravil?  Tudi malenkosti kot je filtef stejejo. Ce je samo pol res kar je hytech napisal, samo pol, je katastrofa. 
 

23 minutes ago, Snečer said:

A je lorenzo na motosvetu? no... :) 

A ni to tist model, ko se mu rosi vizir in je nervozen v dežju?

Ja ta papak, sam 5x svetovni prvak. 

Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Tudi malenkosti kot je filtef stejejo. 

Men so vsi motorji delali brez problema in nisem malo kilometrov delal (skupaj cca 500.000 km).... jaz imam pozitivne izkušnje s Primcem in z Eliso ... predvsem zaradi tega, ker so se prilagajali mojemu času) motor me ni nikoli nikjer pustil zaradi okvare motorja in je pred potjo vedno pregledan in servisiran ...  vsa garancijska dela in vpoklice sem imel rešene brez problema ...

obstajajo pa ljudje, ki ne morejo niti v Mercatorju kupit žvečilko, ne da bi se skregali.

 

Objavljeno

.

... hahaha ... tale motosvet je res top :worship: :kva2:

... veliko znalcev je tle gor, še več je prisotnih daleč najboljših voznikov ... tko da ... res rad prebiram tole "poučno" vsebino :D ... rad se kratkočasim tle gor :OK:

 

 

ps.

.... samo ... po prebranem včasih ostanem mal v dilemi :eek:

... a je zdej KTM dober motor ?? je še kdaj za kupit, al je sam za v graben ... in nikoli več za kupit ??? :eek::kva2:

Objavljeno

Na uradnih servisih so me za avto trikrat nateg.ili. vsakič takoj po izteku garancije. Zamenjali dober kos za slab in računali plus ure kao kontrola jermena. Zadnji motor sem peljal le enkrat na uradni servis, zdelo se mi je ok, tudi svetovali, kaj bi bilo še dobro zamenjat, kasneje sem pa ugotovil, da ventilov niso kontrolirali, ceprav je bilo na računu...sem jih potem sam nastavil. Na uradnih servisih jim je bistvo zaslužek, imajo uro lahko dvakrat ali več plačano, če hitro naredijo. Mogoče se kakšnemu posamezniku bolj posvstijo, ...veze ali drugo.

Objavljeno
pred 15 minutami, vandrovec pravi:

Na uradnih servisih so me za avto trikrat nateg.ili. 

Za Alfo sem imel tudi jaz kar malo nategov... sem parkrat peljal nazaj in so morali popraviti in resetirati računalnik... deli so bili pa res obupno dragi... že 5 let servisiram pri prijatelju in so cene skor prodajne... pa še kavo dobim ... 

Ampak, to je prekletstvo novega motorja ali avta.. z 15 let starim nimaš teh problemov... ko ga prodajaš pa kupec hoče servisno knjižico, račune in če da mu jajca zglancaš :P .. če ga slučajno nisi servisiral pa je cel halo

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Snečer pravi:

Pa dajte to že sami popravljat :) tu na motosvetu bi pričakoval, da so tudi vsi vrhunski mehaniki.

 

 

 

al pa sosedou Štefko, ker po "pravilih EU" velja tut pr njemu garancija, če ma registrirano dejavnost :P

 

Objavljeno
1 hour ago, maus said:

Men so vsi motorji delali brez problema in nisem malo kilometrov delal (skupaj cca 500.000 km).... jaz imam pozitivne izkušnje s Primcem in z Eliso ... predvsem zaradi tega, ker so se prilagajali mojemu času) motor me ni nikoli nikjer pustil zaradi okvare motorja in je pred potjo vedno pregledan in servisiran ...  vsa garancijska dela in vpoklice sem imel rešene brez problema ...

obstajajo pa ljudje, ki ne morejo niti v Mercatorju kupit žvečilko, ne da bi se skregali.

 

Ne bučkaj(mo) kako kdo kje zapenja, ni to tema.  Ce si pocahnal filter in je gor isti, a je to zapenjanje?  Seveda so ti motorji delali super. Saj so bili novi.  Tud ce ti ni nikoli menjal filtra, pa verjamem da ti ga je vsakic, bi ena desetka komot zmogla tri leta turizma. Ampak. To ne pomeni, da hytecu niso "po nesrec zmontirali Napacne verige". Da njegovmu frendu u zmedi niso menjali filtra...ETC. ETC...

 

Vzorec 1 je prakticno vzorec 0. Najbolj verjetno je, da v danem primeru nihce ne laze. Svet ni binaren.  Resnic je precej.  

Objavljeno
pred 46 minutami, pik1 pravi:

.

... hahaha ... tale motosvet je res top :worship: :kva2:

... veliko znalcev je tle gor, še več je prisotnih daleč najboljših voznikov ... tko da ... res rad prebiram tole "poučno" vsebino :D ... rad se kratkočasim tle gor :OK:

 

 

ps.

.... samo ... po prebranem včasih ostanem mal v dilemi :eek:

... a je zdej KTM dober motor ?? je še kdaj za kupit, al je sam za v graben ... in nikoli več za kupit ??? :eek::kva2:

drž se bmw, tam te nategnejo sam kavo dobiš zraun :P bolečina ob nategu je vsaj bolj sladka, če ti fuknejo 2 kocke cukra not :P

 

Objavljeno
pred 53 minutami, vandrovec pravi:

Na uradnih servisih so me za avto trikrat nateg.ili. vsakič takoj po izteku garancije. Zamenjali dober kos za slab in računali plus ure kao kontrola jermena. Zadnji motor sem peljal le enkrat na uradni servis, zdelo se mi je ok, tudi svetovali, kaj bi bilo še dobro zamenjat, kasneje sem pa ugotovil, da ventilov niso kontrolirali, ceprav je bilo na računu...sem jih potem sam nastavil. Na uradnih servisih jim je bistvo zaslužek, imajo uro lahko dvakrat ali več plačano, če hitro naredijo. Mogoče se kakšnemu posamezniku bolj posvstijo, ...veze ali drugo.

Moraš povedat, da si vplivnež na MS, pa vse v nulo spedenajo. 😂😂🤣

  • Haha 3
Objavljeno
pred 1 uro, maus pravi:

poznam kar nekaj selfi mojstrov, ki potem mašino v škatli, na paleti v kombiju pripeljejo k poklicnemu mehaniku, da mu jo sestavi, kar je običajno dražje kot, da bi jo pripeljal v začetku. Enako je za menjavo olja v vilicah, menjava pnevmatike, verige in še marsikaj ;) 

To je pa to, ker se vsi na vse spoznamo ;)

Ko iz svojega poklica ceniš in računaš opravljeno storitev si misliš, kok si poceni in da pošteno računaš, drugi pa pravijo, da si zlatar in da bi sam stokrat bolje opravil.

Ne govorim zate, temveč na splošno.

Pri garažnem šraufanju je tudi veliko "učenja", ki ni nujno, da je poceni :)

Mislim, da je pri majstrih bolj problem, kaj sploh ne naredijo in bi recimo morali.

Enkrat sem imel težavo po menjavi verigi, no ne jaz, ampak novi lastnik, al že naslednji... sprednji verižnik matica se je odvila, ker varnostni pleh ni bil zapognjen...

Se pokazalo šele čez par let, ker se ni vozilo ... 

Objavljeno
pred 19 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ne bučkaj(mo) kako kdo kje zapenja, ni to tema.  Ce si pocahnal filter in je gor isti, a je to zapenjanje?  Seveda so ti motorji delali super. Saj so bili novi.  Tud ce ti ni nikoli menjal filtra, pa verjamem da ti ga je vsakic, bi ena desetka komot zmogla tri leta turizma. Ampak. To ne pomeni, da hytecu niso "po nesrec zmontirali Napacne verige". Da njegovmu frendu u zmedi niso menjali filtra...ETC. ETC...

 

Vzorec 1 je prakticno vzorec 0. Najbolj verjetno je, da v danem primeru nihce ne laze. Svet ni binaren.  Resnic je precej.  

bom za vse povedal in velja za vse nas:

naziv: uradni, neuradni, stranski , registrian ali domač ali šalabajzerski pomeni ob vsakem posegu na motor:

poglej, kaj so delali in kako...torej nekaj malih nasvetov:

si hotel menjavo verige, poglej katero, katero znamko in dimenzije so ti montirali

si hotel kontrolo ventilov: valda je prav če mehanik predloži fotke

si hotel obnovo vilic: fotke, kaj pa drugega

Si hotel samo reden servis, torej menjava olja in filtrov? Valda se vidi, če je bilo olje menjano, no na filtru te lah nategne pa ti ob prevzemu pokaže nekega drugega, filter zraka, bi pa vsak sam znal menjat...mar ne. Pri motorjih, kjer ne rabiš snet dol rezervoarja, pa z lahkoto pogledaš a je bil filter zraka menjan al ne.

Za večej posege: razni manjši karamboli...pa sej sami veste...laufa motor kot mora al ne?

Za "časovno natančnost", za držanje dane besede, urnika, posega...se bo vsak od nas naučil sam ob komunikaciji s serviaserjem, pa naj bo to Frančko al pa Uradni servis

in

najbolj pomembno: reševanje reklamacij (tistih upravičenih, ne onih ki si sami pri sebi mislite, mogoč bo pa ratalo itak vem da sem sam zjebal zadevo), napišite narišite povejte javno, da obsodimo slabosti uradnih serviserjev ter poprodajne podpore na določeni blagovni znamki.

Namreč, bom dal primer, ker prebiram folirane umotvore, česa nekaterim uporabnikom niso hoteli priznati (med nami le ti so mi povedali, da so sami zjebali zadeve).......nalijte si čistega vina, po določeni znamki:

HUSA 901 norden: reklamiral puščanje hladilne tekočine, menjali ali urejali 2x, stroške prevoza do serviserja plačala husa, reklamiral opletanje zadnjega obroča (3mm levo desno), se je prinicipal muval točno 10 minut " da sem kao mal objesten pa vozim po makedamu, nakar sem mu osebno predočil čas reklamacije, ki je bila zabeležena ob prvem servisu (1000km no mal prej) in povedal, da so mi ob prijavljeni reklamaciji povedali, da bomo problem reševali konec sezone in ko je ta prišla....je bil problem rešen.

KTM 790 reklamacija stikala zadnje zavore....rešena,...drugi problemi se v času garancije niso pokazali

SDGT, 2x menjan flap valve, sprednja luč...napokano steklo ob strani), in v podaljšani garanciji menjava senzorja za nivo goriva...

Kawasakiji....menjana puša v zadnji osovini...kak je to elisa rešila pojma nimam, plačal nisem nič, ter vpoklic na Z900, plačal nič.

 

Torej moj nasvet:

obelodanite nategunstvo, dokaze predočite s podatkom prej in potem, fotke velajo (občasno celo pri službenem kombiju slikam filter nafte) sam da nisem nategnjen

Mi pa gre počas v nos al pa nekateri v nos ki bi radi i novce i ofce, pa še mal zaslužili zraven, ko točno vem, da so sami zjebal stvari

Objavljeno
pred 17 urami, ukica pravi:

Za te serviserje k pisete.. poznam, in enostavno ne verjamem da se gre za 30e brukat. 

Mogoce sm pa js prevec naiven. 

Tudi sam sem bil mnenja,da kaj takega ne bom doživel kot sem, pa slišal take primere,da bog pomagi, sem veliko folku servise delal,ker so izgubili zaupanje v servisiranje pri teh naših serviserjih in dogaja se res svašta, žalostno...

Mi je dan danes zal,da sem posodil orodje za zakovičit glid na ketni,katerega nisem dobil nazaj in sem bil primoran dati menjat ketno k "poštenjakarju", sploh ker me je full vneto še prepričeval,da take močne ketne na 50hp ne rabim in si je vzel pravico dat gor kar on misli,da je ok zame...

Na žalost, mislim,da si naiven, ampak lej nisi edini, tudi jaz sem bil.

Srečno

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

bom za vse povedal in verlja za vse nas:

naziv: uradni, neuradni, stranski , registrian ali domač ali šalabajzerski pomeni ob vsakem posegu na motor:

poglej, kaj so delali in kako...torej nekaj malih nasvetov:

si hotel menjavo verige, poglej katero, katero znamko in dimenzije so ti montirali

si hotel kontrolo ventilov: valda je prav če mehanik predloži fotke

si hotel obnovo vilic: fotke, kaj pa drugega

Si hotel samo reden servis, torej menjava olja in filtrov? Valda se vidi, če je bilo olje menjano, no na filtru te lah nategne pa ti ob prevzemu pokaže nekega drugega, filter zraka, bi pa vsak sam znal menjat...mar ne. Pri motorjih, kjer ne rabiš snet dol rezervoarja, pa z lahkoto pogledaš a je bil filter zraka menjan al ne.

Za večej posege: razni manjši karamboli...pa sej sami veste...laufa motor kot mora al ne?

Za "časovno natančnost", za držanje dane besede, urnika, posega...se bo vsak od nas naučil sam ob komunikaciji s serviaserjem, pa naj bo to Frančko al pa Uradni servis

in

najbolj pomembno: reševanje reklamacij (tistih upravičenih, ne onih ki si sami pri sebi mislite, mogoč bo pa ratalo itak vem da sem sam zjebal zadevo), napišite narišite povejte javno, da obsodimo slabosti uradnih serviserjev ter poprodajne podpore na določeni blagovni znamki.

Namreč, bom dal primer, ker prebiram folirane umotvore, česa nekaterim uporabnikom niso hoteli priznati (med nami le ti so mi povedali, da so sami zjebali zadeve).......nalijte si čistega vina, po določeni znamki:

HUSA 901 norden: reklamiral puščanje hladilne tekočine, menjali ali urejali 2x, stroške prevoza do serviserja plačala husa, reklamiral opletanje zadnjega obroča (3mm levo desno), se je prinicipal muval točno 10 minut " da sem kao mal objesten pa vozim po makedamu, nakar sem mu osebno predočil čas reklamacije, ki je bila zabeležena ob prvem servisu (1000km no mal prej) in povedal, da so mi ob prijavljeni reklamaciji povedali, da bomo problem reševali konec sezone in ko je ta prišla....je bil problem rešen.

KTM 790 reklamacija stikala zadnje zavore....rešena,...drugi problemi se v času garancije niso pokazali

SDGT, 2x menjan flap valve, sprednja luč...napokano steklo ob strani), in v podaljšani garanciji menjava senzorja za nivo goriva...

Kawasakiji....menjana puša v zadnji osovini...kak je to elisa rešila pojma nimam, plačal nisem nič, ter vpoklic na Z900, plačal nič.

 

Torej moj nasvet:

obelodanite nategunstvo, dokaze predočite s podatkom prej in potem, fotke velajo (občasno celo pri službenem kombiju slikam filter nafte) sam da nisem nategnjen

Dejmo se zment de vsak dela svoje delo.  Ti bi recimo to lahk pospravil nekam med teme o servisih. Dec je vprasal za majhen motor za u kamper, maus je povedal da ma kratke tačke i pol smo ratali pametni en čez druzga.  
 

Bukowski je vse povedal.  Najbol pokvarjeni so na wall streetu, pol so politiki, za njimi bankirji.  Takoj za njimi pa avtomehanik v sosedni ulici.  

Objavljeno
pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

Dejmo se zment de vsak dela svoje delo.  Ti bi recimo to lahk pospravil nekam med teme o servisih. Dec je vprasal za majhen motor za u kamper, maus je povedal da ma kratke tačke i pol smo ratali pametni en čez druzga.  
 

Bukowski je vse povedal.  Najbol pokvarjeni so na wall streetu, pol so politiki, za njimi bankirji.  Takoj za njimi pa avtomehanik v sosedni ulici.  

se strinjam, da smo zabluzili, ma na koncu " kaj naj kupim" je velika, če ne najdražja in največja postavka:

servis in poprodajna podpora.....da ti ne povem, kaj so mi delali kot moto laiku na usrani firmi v Novi Gorici, kjer sem jamaho kupil....za bruhat..sedaj z znanjem kot ga imam o motorizmu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!