Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

@Buschi tak motor ne obstaja. Ali so pretežki, brez vzmetenja ali pa prezahtevni za vzdrževanje.

Pod 150 kg jih praktično ni (razen hard endur) . Vzmetenje je bedno (razen spet HE) .

Malo vzdrževanja in trpežno, pozabi. Že "navadni" imajo precej vzdrževanja, kaj bolj resnega pa na par ur.

Pa tudi, če ti uspe najti kaj približno takega, je tvoja teža poseben faktor.

lp

ps med 125 in 250 praktično ni razlike v teži. Kaj veliko je ni niti med 125 in 650.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 10 urami, Buschi pravi:

Takole je: nekako sem prišel do sklepa, da Tenerejka, kljub temu da sem jo sanjal 10 let, ni tist, kar rabim.

Sm si jo spedenu u nulo (jest pravim tem tenerejkam Nitrosovi projekti), sam motor kot tak je za na meni ljube terene- traktorske vlake preglomazen, prevelik, pretežek, v bistvu se ga bojim peljat po širši planinski potki. Lansko leto je bil edini makedam panoramska; da bi bla ironija še večja, se mi nasproti prpele jeben goldwing...s sopotnikom !

Torej iščem nekaj podobnega, kot je bil moj prvi resen moped: Aprilia ETX 125. Tam 125 kil mokra, ca 300/300 spredi zadi, 115 na uro, luči, tablica, trotlziher in pocen.

Ne mislim kupovat novga, sem gledal rabljene XT250 pa so cene bolane.

Je že bla ideja isti ETX pa 250 firtakt noter, sam me jebe, ker ma aprilia ketno desno.

Kaj iskati v segmentu firtakt 125/250.

Hvala za ideje.

...pa še blizu je...

https://www.subito.it/moto-e-scooter/aprilia-tuareg-etx-venezia-528904729.htm

 

...pa cenej, kot moj Tomos ATX50

 

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sveto trojico 250: KLX, YZF L in XT poznam. Od teh treh je najboljši Kvakasaki.

Sam so to bl novejši in je vse 3500 +.

Našel sem Saksa ZX 125 za 1300.Je pa švoh z konji, ca 10.

Zdej sam hod niti ni težava. Še hranim ene YZ 450 vile, pa tut zadaj se da z vagicami dobit ven marsikaj.

Aprilie poznam, mamo tri doma in tuareg odpade, ker je preveč starih plastik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Buschi pravi:

To sveto trojico 250: KLX, YZF L in XT poznam. Od teh treh je najboljši Kvakasaki.

Sam so to bl novejši in je vse 3500 +.

Našel sem Saksa ZX 125 za 1300.Je pa švoh z konji, ca 10.

Zdej sam hod niti ni težava. Še hranim ene YZ 450 vile, pa tut zadaj se da z vagicami dobit ven marsikaj.

Aprilie poznam, mamo tri doma in tuareg odpade, ker je preveč starih plastik.

ti bom po moje zapisal in ta zapis res ni strokoven, je pa podprt z nekaj iskušnjami.

1. Več kot sama teža je pomembno nizko težišče in kako je motor okreten

2. več kot sama teža je pomembno kako se voznik počuti na motorju, kako si ga je strimal, kake poti vozi in kake gume ima, ter na koncu koliko elektronske podpore nudi motor

3. več kot sama teža in supernadražji hajtech dodatki je razumevanje in udejstvovanje osnov vožnje po brezpotjih. Tule igra vlogo voznik s svojm zaznavanjem gibanja motorja in hitrimi reakcijami/korekcijami vožnje.

4. včasih so daljši hodi vzmetenja za povprečne voznike slabši, kot malce krajši ki nudijo več fidbeka in s tem obvladovanje motorja

5. navor v nizkih obratih je prekleto pomemben

 

 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je bilo meni všeč (Ossa explorer) , samo je bila cena tako božjastna, da je odpadlo:

image.png.e5d374455344d1424223ab4df851b2d6.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

Ossa explorer

7.800€ !!!!

Men je še 3.5k škoda dat za neki, ko ne vem, če se bo obnesl .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Buschi pravi:

Kaj iskati v segmentu firtakt 125/250.

Hvala za ideje.

Nekaj takega imam tudi sam v planu že več časa, mogoče se kdaj ponudi prava priložnost. Sicer vem, da bi ga malo rabil ampak nekaj, da bi kdaj šel v hribe namesto s kolesom ali pa v trgovino... Pred časom sem videl v Italiji Bete Alp, so več kubatur, všeč mi je bila tista z agregatom od Suzukija 350. Ne vem, kaj je sedaj na trgu, pri nas se pa malo tega dobi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cenovno neugodno in ne vem kako je z vzdržljivostjo, ampak se da najti "ugodne" (zelo malo uporabljane) rabljene Freeride (Ktm) na bencin.

Sicer je bolj na nivoju precenjenega E-MTB in udobje baje ni najboljše. Ampak je še najboljši približek nečesa za "okoli bajte" .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi, da ni trenutno nobenega KTM Freeride v oglasih na Avtonetu? Kolikor sem gledal res specialen motorček za okrog hiše, le za vzdrževanje nisem zasledil, se menja olje na ure ali kilometre? Me zanima, po koliko so rabljeni, da niso v rangu nove Honde 300?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Kugelschreiber said:

Koja jeba. Napraskas za tist kar si zelis, pa nit pod razno ni to-to. :( 
 

Honda CRF250 pa Kawi KLX250?  Obstajal je tud 230ccm zracnohlajen kawi, @krucymucy, kaj si imel? 

KLX230 letnik 2020. 
Kolega ga ima se, pa bi mogoce prodal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, krucymucy said:

KLX230 letnik 2020. 
Kolega ga ima se, pa bi mogoce prodal. 

To je kdo iz vasega plemena, k pucate s plackami za uha...? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, Kugelschreiber said:

To je kdo iz vasega plemena, k pucate s plackami za uha...? 

Yes.

A se ne puca mopeda takole? 😕

 palcka.jpg.5a1135278b1988fe8ae2c38029b13f17.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, krucymucy pravi:

KLX230 letnik 2020. 
Kolega ga ima se, pa bi mogoce prodal. 

No, tak se mi pa tut ne mudi.

Letos je proračun rezerviran za Hisensa za mojo drago.

pred 4 urami, vandrovec pravi:

Se mi zdi, da ni trenutno nobenega KTM Freeride v oglasih na Avtonetu? Kolikor sem gledal res specialen motorček za okrog hiše, le za vzdrževanje nisem zasledil, se menja olje na ure ali kilometre? Me zanima, po koliko so rabljeni, da niso v rangu nove Honde 300?

Jp, mešanica endure in triala.

Tut to sem že gledal

Na Autoscoutu maš dva, letnika 12 za ceno zlata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Buschi said:

No, tak se mi pa tut ne mudi.

701 je kupil lani, pa se ne vozi vec kaj dosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, krucymucy said:

Yes.

A se ne puca mopeda takole? 😕

 palcka.jpg.5a1135278b1988fe8ae2c38029b13f17.jpg

Pravi, kleni slovenski bajkeri majo gor muhe dobrih letnikov, okrog  2019. Jaz sm nekje vmes. Čopič, ščetka, mikrofibra. Vatirane palčke mam za pucat laserje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole čudo je imel prijatelj precej let in veliko se je prevozil.

Nizko, lahko in čisto spodobno gre. Prodajali so jih tudi pri nas, zato se vsake toliko pojavi kakšen med oglasi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Buschi kaj pa rjeju tango oziroma yamaha tricker oziroma ... zdej telajo še kitajci neke take fore... ni tič ni miš kao za po terenu ma ne tako visok sedež... me je vedno zanimalo probat ma so zelo redke te zadeve.

Suha teža baje 118kg za jamaho, in 114kg tango. (najprej so bili tangoti potem so prišle yamahe kot model)

Tango 250

https://www.subito.it/moto-e-scooter/rieju-tango-250-2010-pochissimi-chilometri-vicenza-505988179.htm 

(in še en tango z malimi alu feltnami ma tisti s špicami je bolj tapravi https://www.subito.it/moto-e-scooter/rieju-tango-250-2012-finanziabile-caltanissetta-529114619.htm)

in Yamaha 250

https://www.subito.it/moto-e-scooter/yamaha-tricker-250-2006-pavia-529911396.htm

Zdej.. o lepoti tukaj ni govora... so pač taki motorji ki izpolnjujejo neko nišo in estetsko se mi ne zdijo najbolj posrečeni so pa verjetno izredno praktični

image.jpeg.9f0669f50cfb3e4b03e50be09218f639.jpeg

 

 

image.jpeg.e1715a38cb0d63fd4077adbfcb00f7e2.jpeg

Sicer zgledakot isti motor, ampak baje sta čisto drugačna  :D 

 

ps: kdo čisti motorje s palčkami za uha? Če bi čistil motorje 1x letno bi jih več čistil kot vozil.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, vandrovec pravi:

Se mi zdi, da ni trenutno nobenega KTM Freeride v oglasih na Avtonetu? Kolikor sem gledal res specialen motorček za okrog hiše, le za vzdrževanje nisem zasledil, se menja olje na ure ali kilometre? Me zanima, po koliko so rabljeni, da niso v rangu nove Honde 300?

Pri nas jih je premalo. Najdejo se na mobile.de . Praktično nerabljeni za 3-3,5k . Kot sem gledal so trenutno bolj v rangu 4-4,5k (za ta denar je celo en električen) . No ja, ko dodaš še stroške, ni več prav ugodno.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 pa 3,5 pa 4...ja tok je staro neuporabno...pol pa mal pogledaš in vidiš da nekdo prodaja ktm790 4 leta star za 6 jurjev..še mal zbiješ in imaš vsaj motor :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, Joker said:

Tole čudo je imel prijatelj precej let in veliko se je prevozil.

Nizko, lahko in čisto spodobno gre. Prodajali so jih tudi pri nas, zato se vsake toliko pojavi kakšen med oglasi.

Ja ampak KLX230 recimo dobis za tri jurje, pa je 2020 letnik. 

Jaz sem ga vec kot dve leti nazaj prodal za 3.500. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

3 pa 3,5 pa 4...ja tok je staro neuporabno...pol pa mal pogledaš in vidiš da nekdo prodaja ktm790 4 leta star za 6 jurjev..še mal zbiješ in imaš vsaj motor :P

 

Odvisno kaj rabiš. Lahko še malo dodaš in imaš spodobno DH kolo.

Tako, da je to bolj primerjanje hrušk in jabolk.

Tudi jaz (zaenkrat) ne vidim smisla, da bi menjal 690 za freeride (za približno enak denar) , dva pa ne rabim...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, franc pravi:

Odvisno kaj rabiš. Lahko še malo dodaš in imaš spodobno DH kolo.

Tako, da je to bolj primerjanje hrušk in jabolk.

Tudi jaz (zaenkrat) ne vidim smisla, da bi menjal 690 za freeride (za približno enak denar) , dva pa ne rabim...

lp

električen bajk, dobrega gorca za 8 jurjev...bo na konc kalkulacija. 

Hotel sem povedati kaka je absurdnost cen.

ps. ne rabiš dveh, rabiš vsaj 3 al 4 :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam električno kolo pa ima premajhen doseg, ni tako udobna vožnja in počasneje gre kot nek 200 ccm enduro. Sicer bolj nianse ampak včasih bi prišel prav tak moped. Sicer, kdor ga ima kot drugi motor ga verjetno ne prodaja naprej. To imaš kot več čevljev...nekje ga shraniš, le nekaj prostora je potrebno zanj. Sem imel APN, pa mi ga je en mulo nažical, pa malo premalo se mi je zdel za vožnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam  APN-a, samo ga čisto premalo uporabljam. V "dobrem" letu prevozim cca 100km, v "slabem" pa na tehničnega in nazaj.

Z lahkoto gre 70+ , samo vse ostalo ne "sledi" (vzmetenje, zavore...) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi rabil pomoč. Iščem motor (enga sm razbou, mam pa 2 , ma najmanj enga bom menjjal), kaj naj kupim?

pogoji:

hočem čimveč kojnu

hočem elektronske podpore, da glava buli

mora limat na asfaltu, ma vseeno bi ga rad zagnal tut na šoder brez pomisleka

mora bit čimlažji

če se da...naj ne bo preko 15-16 kek

servisni interval vsaj 10-15kek

 

Se že vnaprej zahvaljujem za odgovore. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!