Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

8 hours ago, MnM96 said:

Pozdravljeni,

sem novopečeni motorist in do sezone si bom kupil prvi motor. Je pa izbira precejšnja in zato bom vesel vsakega nasveta, ki ga dobim.

Nekaj motorjev sem že preizkusil in približno vem, kaj si želim. Izpit sem opravljal s Hondo CB650R, katera mi je sicer zelo prirasla k srcu(sploh po vzponu na Pohorje😁), sem pa kasneje preizkusil Hondo Transalp 700, BMW GS1250, Yamaha Tracer 9 GT in KTM SMT 990.

Prvo sem razmišljal o naked, vendar sem se po vožnji s Transalp bolj usmeril v Tourer oz Enduro. GS me je navdušil z vodljivostjo in udobjem, vendar sem ga po preizkušanju ABS komaj uspel ujeti in hitro ugotovil, da mi je za začetek pretežek. Tracerka me je zelo navdušila s svojo vodljivostjo in agregatom, v njej sem videl motor, ki bi mi lahko delal družbo nekaj sezon, vendar nisem prepričan, da bo znal odgovoriti na vse moje želje. Nočem se ustrašiti makedama, kolovoza ali gozdne poti, ko mi ni za ture bi rad motor za Pohorje in nazaj, če mi zapaše pa bi se zapeljal na morje in naslednji dan nazaj in da mi zabaše s časom/vremenom, da ne bo panika na AC pri 150(Tracer z original vetrobranom neptijetno). Večino se bom vozil sam, na izlet pa se bova odpravila tudi v dvoje.

Glede na to, kar sem peljal si mislim, da mi bo motocikel kot je NC750 in Transalp po max dveh sezonah premalo, sploh pa bo premalo za vožnjo v dvoje. Zanima me Multistrada 950(vsedel sem se gor in občutek je super ter ravno prav visok), KTM Adventure(SMT se mi je zelo dopadel), GS 800… oz motor, ki najbolje združuje dinamično vožnjo s potovanjem in se ne vstraši off road-a ter ga ni težko obvladati(sem razmišljal da bi si nabavil SMTja in montiral enduro gume😅).

Kaj sploh gledat, al dat malo manj in kupit rabljenega z nekoliko več kilometri( KTM SMT  2011 jih ma za sabo že 90k, Transalp 2008 pa 50k) al kupit novega( seveda si bi pomagal z lizingom ali hitrim kreditom, kar pa spet nanese do 2k več, ko odplačaš…

Skratka ogromno nekih vprašanj se mi poraja po glavi, pravih odgovorov pa ne najdem. Tako da z veseljem slišim vaše predloge in razmišljanja.

 

 

Mogoče poglej še bmw xr, mt09 tracer gt, mt10 tracer gt. Nevem pa koliko so ti motorji primerni za popolnega začetnika, oziroma koliko imaš blokade in kontrole v glavi/zapestju

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, MnM96 said:

Pozdravljeni,

sem novopečeni motorist in do sezone si bom kupil prvi motor. Je pa izbira precejšnja in zato bom vesel vsakega nasveta, ki ga dobim.

Nekaj motorjev sem že preizkusil in približno vem, kaj si želim. Izpit sem opravljal s Hondo CB650R, katera mi je sicer zelo prirasla k srcu(sploh po vzponu na Pohorje😁), sem pa kasneje preizkusil Hondo Transalp 700, BMW GS1250, Yamaha Tracer 9 GT in KTM SMT 990.

Prvo sem razmišljal o naked, vendar sem se po vožnji s Transalp bolj usmeril v Tourer oz Enduro. GS me je navdušil z vodljivostjo in udobjem, vendar sem ga po preizkušanju ABS komaj uspel ujeti in hitro ugotovil, da mi je za začetek pretežek. Tracerka me je zelo navdušila s svojo vodljivostjo in agregatom, v njej sem videl motor, ki bi mi lahko delal družbo nekaj sezon, vendar nisem prepričan, da bo znal odgovoriti na vse moje želje. Nočem se ustrašiti makedama, kolovoza ali gozdne poti, ko mi ni za ture bi rad motor za Pohorje in nazaj, če mi zapaše pa bi se zapeljal na morje in naslednji dan nazaj in da mi zabaše s časom/vremenom, da ne bo panika na AC pri 150(Tracer z original vetrobranom neptijetno). Večino se bom vozil sam, na izlet pa se bova odpravila tudi v dvoje.

Glede na to, kar sem peljal si mislim, da mi bo motocikel kot je NC750 in Transalp po max dveh sezonah premalo, sploh pa bo premalo za vožnjo v dvoje. Zanima me Multistrada 950(vsedel sem se gor in občutek je super ter ravno prav visok), KTM Adventure(SMT se mi je zelo dopadel), GS 800… oz motor, ki najbolje združuje dinamično vožnjo s potovanjem in se ne vstraši off road-a ter ga ni težko obvladati(sem razmišljal da bi si nabavil SMTja in montiral enduro gume😅).

Kaj sploh gledat, al dat malo manj in kupit rabljenega z nekoliko več kilometri( KTM SMT  2011 jih ma za sabo že 90k, Transalp 2008 pa 50k) al kupit novega( seveda si bi pomagal z lizingom ali hitrim kreditom, kar pa spet nanese do 2k več, ko odplačaš…

Skratka ogromno nekih vprašanj se mi poraja po glavi, pravih odgovorov pa ne najdem. Tako da z veseljem slišim vaše predloge in razmišljanja.

 

 


IMHO si opisal africo twin 1000 ali 1100, verjetno tudi truimpha tiger 800. Več hoda vzmetenja kot tracer, večja prednja kolesa, več izbire trail/enduro pnevmatik. Sem spada tudi omenjena multistrada 950, znanec zelo rad vozi po makadamih in je z njo zelo vesel, edino, vsakih 24000km, na okroglo vsako drugo sezono, zapeče desmo servis. če se oziraš po novih ali skoraj novih, husqvarna norden, ktm adv 890? 
 

z vetrom je vedno cist osebno. Strašno pomembna je tvoja višina, širina, oprema. Kar je nekomu kot ulito, je lahko tebi popoln dizaster. Ta problem rešuješ sproti. Al pa se sprijazniš :) 

 

kilometri rabljenih, subjektivno. Lepo vzdrževani motorji gredo komot do 200 000. Če so okrog 100 000 je morda treba mal dokapitalizacije vzmetenja in zavor. Cena je že u podnu, če ga ne sesuješ ga naprej prodaš za približno isti denar. 
 

Zgrešil boš režko. Srečno z nakupom. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cestnih SUVejev je škoda za makedam, torej, če bo tega več je fajn 18 col zadaj, pa 21 spredaj (no vsaj 19) pa primerna obutev, torej mal trše gume tipa vsajmalzamakedam (se kasneje poškodujejo), kar pa seveda ni tok fajn za gulit 150km/h po AC..povsod so neki kompromisi.

Drgač pa tak kot si opisal tracer sploh ni slaba izbira. Verjetno bi lahko še vsaj 20 modelov zapisal, ampak moped (vsaj pri meni) se kupuje s čustvi, šele potem z razumom.

Mal rabljeni so cenej (tja do 50kkm bi nekje gledal) vendar bo potrebna kaka investicija, novi pa majo garancijo..zdej pa bodi pameten.

Vsekar je fajn če maš TC oziroma izbirne proglrame vožnje (abs je itak že povsod). Predvsem začetniku znajo biti zadeve še kako v pomoč.

Mal manjka podatek o višini. Za začetnika je kr dobro, da stopi dobro na tla.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/26/2022 at 10:15 PM, MnM96 said:

Pozdravljeni,

sem novopečeni motorist in do sezone si bom kupil prvi motor. Je pa izbira precejšnja in zato bom vesel vsakega nasveta, ki ga dobim.

Nekaj motorjev sem že preizkusil in približno vem, kaj si želim. Izpit sem opravljal s Hondo CB650R, katera mi je sicer zelo prirasla k srcu(sploh po vzponu na Pohorje😁), sem pa kasneje preizkusil Hondo Transalp 700, BMW GS1250, Yamaha Tracer 9 GT in KTM SMT 990.

Prvo sem razmišljal o naked, vendar sem se po vožnji s Transalp bolj usmeril v Tourer oz Enduro. GS me je navdušil z vodljivostjo in udobjem, vendar sem ga po preizkušanju ABS komaj uspel ujeti in hitro ugotovil, da mi je za začetek pretežek. Tracerka me je zelo navdušila s svojo vodljivostjo in agregatom, v njej sem videl motor, ki bi mi lahko delal družbo nekaj sezon, vendar nisem prepričan, da bo znal odgovoriti na vse moje želje. Nočem se ustrašiti makedama, kolovoza ali gozdne poti, ko mi ni za ture bi rad motor za Pohorje in nazaj, če mi zapaše pa bi se zapeljal na morje in naslednji dan nazaj in da mi zabaše s časom/vremenom, da ne bo panika na AC pri 150(Tracer z original vetrobranom neptijetno). Večino se bom vozil sam, na izlet pa se bova odpravila tudi v dvoje.

Glede na to, kar sem peljal si mislim, da mi bo motocikel kot je NC750 in Transalp po max dveh sezonah premalo, sploh pa bo premalo za vožnjo v dvoje. Zanima me Multistrada 950(vsedel sem se gor in občutek je super ter ravno prav visok), KTM Adventure(SMT se mi je zelo dopadel), GS 800… oz motor, ki najbolje združuje dinamično vožnjo s potovanjem in se ne vstraši off road-a ter ga ni težko obvladati(sem razmišljal da bi si nabavil SMTja in montiral enduro gume😅).

Kaj sploh gledat, al dat malo manj in kupit rabljenega z nekoliko več kilometri( KTM SMT  2011 jih ma za sabo že 90k, Transalp 2008 pa 50k) al kupit novega( seveda si bi pomagal z lizingom ali hitrim kreditom, kar pa spet nanese do 2k več, ko odplačaš…

Skratka ogromno nekih vprašanj se mi poraja po glavi, pravih odgovorov pa ne najdem. Tako da z veseljem slišim vaše predloge in razmišljanja.

 

 

Simpl.

Rabis dva motorja, ker da se bos lepo vozil po AC da nebo pihalo pri 150+ in kruzal, ceprav obcasno po kolovozu/makedamu s tako kravo je nemogoce. Ja ja, eni lahko. Koliko je smiselno pa sam razmisli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete.
Ukica… vem😅 Samo kaj ko še za enega bom komaj našel plac za parkirat, no v kolesarnici bo šlo nekaj koles ven, ki jih nihče ne uporablja🙂

Se pa trenutno mi misli vrtijo okrog Triumph Tiger 800. Ima gdo mogoče? Izkušnje? Kar sem gledal posnetke na youtube ga kar pohvalijo. Meni je zanimiv agregat, verjetno zaradi testa tracerke, ki je isto trovaljnik. Čeprav mi tudi Multistrada ne da miru… Je kdo, ki ima omenjena motorja, pripravljen pokazat svojo mašino in jo dat za en krog, da bi dobil malo občutka?

Drugače pa ja, zdaj ko hodim gledat mi je pomembno, da ko se vsedem, s celimi stopali stopim na tla(visok sem 178).

Kar se opreme tiče si mislim kupit tekstil jakno in hlače Gore-tex od Dainese in pa aribag. Me pa zanimajo spet vaše izkušnje, izbrati “klasični” ali “brezžični” airbag?

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, MnM96 pravi:

Hvala za nasvete.
Ukica… vem😅 Samo kaj ko še za enega bom komaj našel plac za parkirat, no v kolesarnici bo šlo nekaj koles ven, ki jih nihče ne uporablja🙂

Se pa trenutno mi misli vrtijo okrog Triumph Tiger 800. Ima gdo mogoče? Izkušnje? Kar sem gledal posnetke na youtube ga kar pohvalijo. Meni je zanimiv agregat, verjetno zaradi testa tracerke, ki je isto trovaljnik. Čeprav mi tudi Multistrada ne da miru… Je kdo, ki ima omenjena motorja, pripravljen pokazat svojo mašino in jo dat za en krog, da bi dobil malo občutka?

Drugače pa ja, zdaj ko hodim gledat mi je pomembno, da ko se vsedem, s celimi stopali stopim na tla(visok sem 178).

Kar se opreme tiče si mislim kupit tekstil jakno in hlače Gore-tex od Dainese in pa aribag. Me pa zanimajo spet vaše izkušnje, izbrati “klasični” ali “brezžični” airbag?

 

Meni se je tiger800 izredno dopadel. Dobra ciklistika, živahen agregat. 

Teme o oblačilih so pa drugje. Prosim tam postavi vprašanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

24 minutes ago, MnM96 said:

Hvala za nasvete.
Ukica… vem😅 Samo kaj ko še za enega bom komaj našel plac za parkirat, no v kolesarnici bo šlo nekaj koles ven, ki jih nihče ne uporablja🙂

Se pa trenutno mi misli vrtijo okrog Triumph Tiger 800. Ima gdo mogoče? Izkušnje? Kar sem gledal posnetke na youtube ga kar pohvalijo. Meni je zanimiv agregat, verjetno zaradi testa tracerke, ki je isto trovaljnik. Čeprav mi tudi Multistrada ne da miru… Je kdo, ki ima omenjena motorja, pripravljen pokazat svojo mašino in jo dat za en krog, da bi dobil malo občutka?

Drugače pa ja, zdaj ko hodim gledat mi je pomembno, da ko se vsedem, s celimi stopali stopim na tla(visok sem 178).

Kar se opreme tiče si mislim kupit tekstil jakno in hlače Gore-tex od Dainese in pa aribag. Me pa zanimajo spet vaše izkušnje, izbrati “klasični” ali “brezžični” airbag?

 

Itaq da brezzicni... tehnologija gre naprej, zakaj bi hotel biti prevezan na motor ce ti ni treba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo ekipa,

po dooooolgem času se spet malo oglašam... Pa bi mogoče kak nasvet prav prišel ;)

Torej. Za sezono 2023 (in naprej) kupujem nov motor. Nov nov. In se vbistvu odločam med dvema (oziroma v osnovi tremi) motorjema:

Kawasaki Ninja 1000SX SE, in Suzuki V-strom 650 XT.

Zdaj - ja, vem, ta dva motorja kaj dosti skupnega nimata. V osnovi gre za čist drug princip motorja. Če že, bi Suzuki GSX1000 GT bil bolj primerna primerjava s Kawo. Na kratko o mojih planih in vožnji, da mogoče razumete sploh kako in kaj:

Do sedaj sem vozil Triumph Sprint 1050ST. Sport-touring segment mi nenormalno odgovarja - je dost udoben in praktičen motor (stranski kovčki, dost udobna in relativno vzravnana drža na motorju), vseeno pa izgleda športno (kar je meni pač velik plus) in se da voziti dokaj dinamično. Vozim kar dosti po lokalnih rovtah, v smislu kakšnih 100-200km na dan sem pa tja po okolici, občasno pa grem tudi na kak večdnevni roadtrip (I'm looking at you Croatia). Ponavadi sem na motorju sam, se pa dogaja da se prihakla tudi +1, se pravi potrebujem bajk ki lahko relativno udobno hendla 2 osebi. Off-roadam praktično ne, razen če je pač kje kaka krajša makedamska pot ali pa delo na cesti in podobne pizdarije.

No, iz tega sledi da je Kawasaki Ninja pač bistveno izboljšana verzija motorja ki ga imam sedaj. Dokaj "športen" motor s touring comfortom, stranskimi kovčki, ki izgleda brutalno. Je pa tako, da bi me zadeva prišla cca 17.500€, kar mi je malo dosti. 

Malo cenejša varjanta je Suzuki GSX1000GT - sem gledal kar nekaj reviewjev in vsi pravijo da je enostavno dosti bolj športen od Kawasakija. Znači, Kawasaki je bolj on the touring side, Suza pa bolj on the sporty side. Jaz sporty side ne potrebujem praktično sploh - realno gre bolj kot ne zgolj za to da so mi ti motorji izjemno lepi in da je drža malo bolj sklonjena naprej, zaradi česa imaš mogoče malo bolj filing da si Rossi iz Wisha, kar je meni osebno pač všeč, jbg. :D 

No, to je tudi moj majhen pomislek pri Kawasakiju. Imam filing da zna biti premočna zadeva za mojo vožnjo, ker pač navadno vozim v nižjih obratih, bolj laganini. Ampak okej, saj to se privadiš, ni tak problem.

No, sem šel pogledat Kawija v živo, in vidim Suzuki 650 V-strom XT. U pola cene. Malo izpod 9 jurčkov. Ful lušten motor, sicer nima vse te fancyšpancy tehnologije in lepih zaslončkov pa lean sensorja pa nevemkajševse, ampak mi odkrito niti ne nuca. Večji zadržek je bil - bo to dovolj motorja? 

Predvsem zato ker sem se med korono zredil kot kurba v penziji, in če poleg svojih krač na motor skobacam še deklino, znava skupaj priti skoraj proti 200kg :bounce:   Jaz pa ne bi Wee-stromčka čist preveč zmučil, in nisem siguren koliko bo Suza vesela ko bo transportirala vso to maso :D  Tukaj bi verjetno Kawi, z bistveno več moči in litraže pač bil dosti bolj ugodna opcija. Ali se motim?

Moj največji zadržek pri Wee-stromčku je ravno to - koliko bo zadeva še "vlekla" če skobacaš na njo eno kravo (ali dve). :P

A ima kdo malega štromčka pa dokaj redno vozi 2-up? Vsak feedback bi bil zelo dobrodošel... :)  

Lp,

Bg  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Bg pravi:

Zdravo ekipa,

po dooooolgem času se spet malo oglašam... Pa bi mogoče kak nasvet prav prišel ;)

Torej. Za sezono 2023 (in naprej) kupujem nov motor. Nov nov. In se vbistvu odločam med dvema (oziroma v osnovi tremi) motorjema:

Kawasaki Ninja 1000SX SE, in Suzuki V-strom 650 XT.

Zdaj - ja, vem, ta dva motorja kaj dosti skupnega nimata. V osnovi gre za čist drug princip motorja. Če že, bi Suzuki GSX1000 GT bil bolj primerna primerjava s Kawo. Na kratko o mojih planih in vožnji, da mogoče razumete sploh kako in kaj:

Do sedaj sem vozil Triumph Sprint 1050ST. Sport-touring segment mi nenormalno odgovarja - je dost udoben in praktičen motor (stranski kovčki, dost udobna in relativno vzravnana drža na motorju), vseeno pa izgleda športno (kar je meni pač velik plus) in se da voziti dokaj dinamično. Vozim kar dosti po lokalnih rovtah, v smislu kakšnih 100-200km na dan sem pa tja po okolici, občasno pa grem tudi na kak večdnevni roadtrip (I'm looking at you Croatia). Ponavadi sem na motorju sam, se pa dogaja da se prihakla tudi +1, se pravi potrebujem bajk ki lahko relativno udobno hendla 2 osebi. Off-roadam praktično ne, razen če je pač kje kaka krajša makedamska pot ali pa delo na cesti in podobne pizdarije.

No, iz tega sledi da je Kawasaki Ninja pač bistveno izboljšana verzija motorja ki ga imam sedaj. Dokaj "športen" motor s touring comfortom, stranskimi kovčki, ki izgleda brutalno. Je pa tako, da bi me zadeva prišla cca 17.500€, kar mi je malo dosti. 

Malo cenejša varjanta je Suzuki GSX1000GT - sem gledal kar nekaj reviewjev in vsi pravijo da je enostavno dosti bolj športen od Kawasakija. Znači, Kawasaki je bolj on the touring side, Suza pa bolj on the sporty side. Jaz sporty side ne potrebujem praktično sploh - realno gre bolj kot ne zgolj za to da so mi ti motorji izjemno lepi in da je drža malo bolj sklonjena naprej, zaradi česa imaš mogoče malo bolj filing da si Rossi iz Wisha, kar je meni osebno pač všeč, jbg. :D 

No, to je tudi moj majhen pomislek pri Kawasakiju. Imam filing da zna biti premočna zadeva za mojo vožnjo, ker pač navadno vozim v nižjih obratih, bolj laganini. Ampak okej, saj to se privadiš, ni tak problem.

No, sem šel pogledat Kawija v živo, in vidim Suzuki 650 V-strom XT. U pola cene. Malo izpod 9 jurčkov. Ful lušten motor, sicer nima vse te fancyšpancy tehnologije in lepih zaslončkov pa lean sensorja pa nevemkajševse, ampak mi odkrito niti ne nuca. Večji zadržek je bil - bo to dovolj motorja? 

Predvsem zato ker sem se med korono zredil kot kurba v penziji, in če poleg svojih krač na motor skobacam še deklino, znava skupaj priti skoraj proti 200kg :bounce:   Jaz pa ne bi Wee-stromčka čist preveč zmučil, in nisem siguren koliko bo Suza vesela ko bo transportirala vso to maso :D  Tukaj bi verjetno Kawi, z bistveno več moči in litraže pač bil dosti bolj ugodna opcija. Ali se motim?

Moj največji zadržek pri Wee-stromčku je ravno to - koliko bo zadeva še "vlekla" če skobacaš na njo eno kravo (ali dve). :P

A ima kdo malega štromčka pa dokaj redno vozi 2-up? Vsak feedback bi bil zelo dobrodošel... :)  

Lp,

Bg  

Ja motiš se. 

Vozim staro AT z 60hp,tripi obsegajo več tisoč km od AC do terena.

Doma imam  še 1190 adv z novo elektroniko itd 160hp.

Pa ta močen kar stoji v garaži😏

Če pa si želiš SX ne boš zgrešil, top motor, agregat👌

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sx ali ninja 1000sx ni premočan. Ravno zato ker kao jočejo da ni "športen" v primerjavi s suzukijem 1000gt je tisto kar je odlika SXa.

Agregat je linearen in vleče kot dizel od spodaj in enakomerno. Moči je ohoho še preveč. Vendar se je da lepo kontrolirati, brez strahu. 

Če pa naredim primerjavo z mojim ktm790, ki je roko na srce precej močnejši od 650 štroma (ne vem zakaj ne pogledaš večjega štroma), ni nobene dileme če se vozim kdaj v dvoje, je sx prava izbira. Na 790 mi je premal moči, vzmetenje premal nastavljivo zavore bolj cigu migu. SX je raketa v primerjavi z njim. 

Za solo vožnje pa se ne pozna toliko, čeravno nisi nek norec. Ma pa štrom več prostora za noge, oziroma so manj pokrčene.

Jaz solo na 790 uživam, ampak je kar veliko več kot 650. Le ti so zame podhranjeni, al pa bom drugače povedal, ne da se mi čakat, da mašina skoči. Tja vsaj 100 konj pa malce navora je že koristno. Uživam pa predvsem zato, ker se lahko zapodim na razna brezpotja, samo za cesto ga ne bi imel.

Recimo, če govorimo o adv motorjih za 2 osebe, je spodnja meja (zame) cca 900 kubikov. Norden že pade not, ma 105 konjičev, predvsem pa nastavljivo vzmetenje, ki sfolga 2 osebe.

kawa vs suza gt, je tudi v tem da na kavo lahko daš zadnji shad kovček, oz njegov nosilec, in oba stranska.

Suza ma mal smotano zadaj narejeno in sedež je manj udoben od sxa.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Bg pravi:

Zdravo ekipa,

po dooooolgem času se spet malo oglašam... Pa bi mogoče kak nasvet prav prišel ;)

Torej. Za sezono 2023 (in naprej) kupujem nov motor. Nov nov. In se vbistvu odločam med dvema (oziroma v osnovi tremi) motorjema:

Kawasaki Ninja 1000SX SE, in Suzuki V-strom 650 XT.

Zdaj - ja, vem, ta dva motorja kaj dosti skupnega nimata. V osnovi gre za čist drug princip motorja. Če že, bi Suzuki GSX1000 GT bil bolj primerna primerjava s Kawo. Na kratko o mojih planih in vožnji, da mogoče razumete sploh kako in kaj:

Do sedaj sem vozil Triumph Sprint 1050ST. Sport-touring segment mi nenormalno odgovarja - je dost udoben in praktičen motor (stranski kovčki, dost udobna in relativno vzravnana drža na motorju), vseeno pa izgleda športno (kar je meni pač velik plus) in se da voziti dokaj dinamično. Vozim kar dosti po lokalnih rovtah, v smislu kakšnih 100-200km na dan sem pa tja po okolici, občasno pa grem tudi na kak večdnevni roadtrip (I'm looking at you Croatia). Ponavadi sem na motorju sam, se pa dogaja da se prihakla tudi +1, se pravi potrebujem bajk ki lahko relativno udobno hendla 2 osebi. Off-roadam praktično ne, razen če je pač kje kaka krajša makedamska pot ali pa delo na cesti in podobne pizdarije.

No, iz tega sledi da je Kawasaki Ninja pač bistveno izboljšana verzija motorja ki ga imam sedaj. Dokaj "športen" motor s touring comfortom, stranskimi kovčki, ki izgleda brutalno. Je pa tako, da bi me zadeva prišla cca 17.500€, kar mi je malo dosti. 

Malo cenejša varjanta je Suzuki GSX1000GT - sem gledal kar nekaj reviewjev in vsi pravijo da je enostavno dosti bolj športen od Kawasakija. Znači, Kawasaki je bolj on the touring side, Suza pa bolj on the sporty side. Jaz sporty side ne potrebujem praktično sploh - realno gre bolj kot ne zgolj za to da so mi ti motorji izjemno lepi in da je drža malo bolj sklonjena naprej, zaradi česa imaš mogoče malo bolj filing da si Rossi iz Wisha, kar je meni osebno pač všeč, jbg. :D 

No, to je tudi moj majhen pomislek pri Kawasakiju. Imam filing da zna biti premočna zadeva za mojo vožnjo, ker pač navadno vozim v nižjih obratih, bolj laganini. Ampak okej, saj to se privadiš, ni tak problem.

No, sem šel pogledat Kawija v živo, in vidim Suzuki 650 V-strom XT. U pola cene. Malo izpod 9 jurčkov. Ful lušten motor, sicer nima vse te fancyšpancy tehnologije in lepih zaslončkov pa lean sensorja pa nevemkajševse, ampak mi odkrito niti ne nuca. Večji zadržek je bil - bo to dovolj motorja? 

Predvsem zato ker sem se med korono zredil kot kurba v penziji, in če poleg svojih krač na motor skobacam še deklino, znava skupaj priti skoraj proti 200kg :bounce:   Jaz pa ne bi Wee-stromčka čist preveč zmučil, in nisem siguren koliko bo Suza vesela ko bo transportirala vso to maso :D  Tukaj bi verjetno Kawi, z bistveno več moči in litraže pač bil dosti bolj ugodna opcija. Ali se motim?

Moj največji zadržek pri Wee-stromčku je ravno to - koliko bo zadeva še "vlekla" če skobacaš na njo eno kravo (ali dve). :P

A ima kdo malega štromčka pa dokaj redno vozi 2-up? Vsak feedback bi bil zelo dobrodošel... :)  

Lp,

Bg  

Kontaktiraj Scarabeo 500. On ima malega V stroma, pa dosti prevozi v dvoje. Oba po višini nadpovprečna. Samo po višini.😀

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je ST segment všeč potem poglej še

- Moto Guzzi V100

- Yamaha Tracer 9 GT

Če te  vleče bolj v v-strom smer pa poglej še

- Yamaha Tracer 7

- Kawasaki Versys 650

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, ChuckNorris pravi:

Če ti je ST segment všeč potem poglej še

- Moto Guzzi V100

- Yamaha Tracer 9 GT

Če te  vleče bolj v v-strom smer pa poglej še

- Yamaha Tracer 7

- Kawasaki Versys 650

...pomoje je Yama tule glede agregata (moč... karakteristika...3 valji...itd) v prednosti pred ostalimi. Seveda je to čisto subjektivno....  nekomu paše karakter 2-valjnika... nekomu, da mašina poje, Yama pa ima karakteristike nekaj vmes, kar se mi zdi, da je to najbolj primeren agregat za ta segment motorja...   Moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore in za pomoč :) 

 

16 hours ago, Kmet2 said:

Vozim staro AT z 60hp,tripi obsegajo več tisoč km od AC do terena.

A tudi "v dvoje" uporabljaš AT? Ali ti je za to prešvoh? :) 

 

16 hours ago, DAMI34 said:

Sx ali ninja 1000sx ni premočan. Ravno zato ker kao jočejo da ni "športen" v primerjavi s suzukijem 1000gt je tisto kar je odlika SXa.

Agregat je linearen in vleče kot dizel od spodaj in enakomerno. Moči je ohoho še preveč. Vendar se je da lepo kontrolirati, brez strahu. 

No, točno to me najbolj privlači na SX-u. :)  So mi ful všeč "sport" motorji, ampak so dost neudobni. Hkrati nisem nikoli nobenega fural, pa se odkrito malo bojim tiste cone ko kar naenkrat nastane ful preveč moči in navora. In pač ne bi rad za 16 čukov kupil motorja ki se ga bom potem čist preveč "bal" in vozil po jajcih :P   Ampak glede na to da nima bistveno več konjev kot moj trenutni Sprint, pa tudi po testih in reviewjih vsi pravijo podobno kot ti - da je dost linearna zadeva kar se tiče moči in se jo da elegantno kontrolirat, je mogoče res moja bojazen odvečna :) 

14 hours ago, ChuckNorris said:

Če ti je ST segment všeč potem poglej še

- Moto Guzzi V100

- Yamaha Tracer 9 GT

Če te  vleče bolj v v-strom smer pa poglej še

- Yamaha Tracer 7

- Kawasaki Versys 650

Moto Guzzi mi ne sede, 100% sem odločen da želim iti nazaj med japonerje, ker imam pač res izkušnje z njimi da so absolutno bulletproof če se za njih lepo skrbi. :)   Yamaha mi pa po dizajnu ne sede. Nevem zakaj, enostavno me ne pritegne...


Sem pa med tem časom dejansko odkril še en motorček, ki mi je postal dost zanimiv, in sicer Honda NC750X.... Mi je ful lep motorček, sicer mogoče malo prenizek koliko gledam, pa dost zanimiv se mi zdi ta njihov dual-clutch avtomatik.... A je že kdo fural kakšnega Hondinega avtomatika? Je to solidno za vozit, al čist preveč zgubiš kontrolo nad tem kdaj hočeš pritisnit in kdaj hočeš vozit laganini?

Hvala vsem za odgovore :D 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Bg pravi:

 

 

No, točno to me najbolj privlači na SX-u. :)  So mi ful všeč "sport" motorji, ampak so dost neudobni. Hkrati nisem nikoli nobenega fural, pa se odkrito malo bojim tiste cone ko kar naenkrat nastane ful preveč moči in navora. In pač ne bi rad za 16 čukov kupil motorja ki se ga bom potem čist preveč "bal" in vozil po jajcih :P   Ampak glede na to da nima bistveno več konjev kot moj trenutni Sprint, pa tudi po testih in reviewjih vsi pravijo podobno kot ti - da je dost linearna zadeva kar se tiče moči in se jo da elegantno kontrolirat, je mogoče res moja bojazen odvečna :) 

 

... ne vem, kdo širi te ideje, da pa sport motorji kar "popizdijo", ko pride  recimo na 10.000 obratov?  Probaj enkrat enega, pa se sam prepričaj o tem, ali boš ovrgel ta mit, ali ne...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Bg said:

No, sem šel pogledat Kawija v živo, in vidim Suzuki 650 V-strom XT. U pola cene. Malo izpod 9 jurčkov. Ful lušten motor, sicer nima vse te fancyšpancy tehnologije in lepih zaslončkov pa lean sensorja pa nevemkajševse, ampak mi odkrito niti ne nuca. Večji zadržek je bil - bo to dovolj motorja? 

Predvsem zato ker sem se med korono zredil kot kurba v penziji, in če poleg svojih krač na motor skobacam še deklino, znava skupaj priti skoraj proti 200kg :bounce:   Jaz pa ne bi Wee-stromčka čist preveč zmučil, in nisem siguren koliko bo Suza vesela ko bo transportirala vso to maso :D  Tukaj bi verjetno Kawi, z bistveno več moči in litraže pač bil dosti bolj ugodna opcija. Ali se motim?

Ful zanimiva dilema. Pred februarjem  bi brez mislt navijal za SX, od takrat pa…..ne vem. Mam 185cm, gospa 170cm, skup par dek pod 200kilami,  na štromčku 650 sva se mela super.  Vajen sem mal bol prostornih kokpitov, pa mi je bil par dni mal tesen, po tem sem se navadil. Kar se uporabnosti tiče…malo dnara ful muzike. 
 

za uporabniško izkušnjo je razlika v segmentu precej večja, kot v moči sami zase. Mali SUVi so top zadeva za ležerno pohajanje. Od kar sm vozil tistga stroma, resno razmišljam o downsizingu na kak NC750X, solidno prostoren, super prijazen in okreten... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, Bg pravi:

Hvala vsem za odgovore in za pomoč :) 

 

A tudi "v dvoje" uporabljaš AT? Ali ti je za to prešvoh? :) 

 

No, točno to me najbolj privlači na SX-u. :)  So mi ful všeč "sport" motorji, ampak so dost neudobni. Hkrati nisem nikoli nobenega fural, pa se odkrito malo bojim tiste cone ko kar naenkrat nastane ful preveč moči in navora. In pač ne bi rad za 16 čukov kupil motorja ki se ga bom potem čist preveč "bal" in vozil po jajcih :P   Ampak glede na to da nima bistveno več konjev kot moj trenutni Sprint, pa tudi po testih in reviewjih vsi pravijo podobno kot ti - da je dost linearna zadeva kar se tiče moči in se jo da elegantno kontrolirat, je mogoče res moja bojazen odvečna :) 

Moto Guzzi mi ne sede, 100% sem odločen da želim iti nazaj med japonerje, ker imam pač res izkušnje z njimi da so absolutno bulletproof če se za njih lepo skrbi. :)   Yamaha mi pa po dizajnu ne sede. Nevem zakaj, enostavno me ne pritegne...


Sem pa med tem časom dejansko odkril še en motorček, ki mi je postal dost zanimiv, in sicer Honda NC750X.... Mi je ful lep motorček, sicer mogoče malo prenizek koliko gledam, pa dost zanimiv se mi zdi ta njihov dual-clutch avtomatik.... A je že kdo fural kakšnega Hondinega avtomatika? Je to solidno za vozit, al čist preveč zgubiš kontrolo nad tem kdaj hočeš pritisnit in kdaj hočeš vozit laganini?

Hvala vsem za odgovore :D 

Lp,

Bg

Poglej si temo Kmet na dveh kolesih, boš dobil vse odgovore. 

Vidim pa da ti svetujejo motoristi o motorju kateri sami ne obvladajo tudi motorja, ki ga vozijo. 

Poligon je za takšne projektile, ki jim ni dovolj hp... 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Bg said:

Hkrati nisem nikoli nobenega fural, pa se odkrito malo bojim tiste cone ko kar naenkrat nastane ful preveč moči in navora. In pač ne bi rad za 16 čukov kupil motorja ki se ga bom potem čist preveč "bal" in vozil po jajcih

Ne bo kr odletelo, sam…naporno je. Ležernost in enostavnost malih SUVjev je podcenjena. Čim zaviješ z glavne ceste, manj motorja postane več užitka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

Ne bo kr odletelo, sam…naporno je. Ležernost in enostavnost malih SUVjev je podcenjena. Čim zaviješ z glavne ceste, manj motorja postane več užitka. 

Zelo posplošeno. 

Izkušen voznik lahko obvlada na terenu tudi dokaj težko potovalno enduro. 

In so takšni, ki kupijo motor za v teren"manj motorja postane več užitka" pa ne gre... 😏

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, Kugelschreiber said:

Ful zanimiva dilema. Pred februarjem  bi brez mislt navijal za SX, od takrat pa…..ne vem. Mam 185cm, gospa 170cm, skup par dek pod 200kilami,  na štromčku 650 sva se mela super.  Vajen sem mal bol prostornih kokpitov, pa mi je bil par dni mal tesen, po tem sem se navadil. Kar se uporabnosti tiče…malo dnara ful muzike. 
 

za uporabniško izkušnjo je razlika v segmentu precej večja, kot v moči sami zase. Mali SUVi so top zadeva za ležerno pohajanje. Od kar sm vozil tistga stroma, resno razmišljam o downsizingu na kak NC750X, solidno prostoren, super prijazen in okreten... 

Se pravi vama je Wee štromček bil bolj udoben kot kak SX recimo? In vama ni primanjkovalo moči? :)  No, naj še to dodam, da sem bolj "penzija rider". Sem pač tip ki gre po principu ride safe, ride long - ne kolenčkam, ker pač vem da tega najverjetneje nisem sposoben, niti me to ne privlači, in tudi divjam absolutno ne. Se pa zgodi da je potrebno kdaj koga prehiteti, in mi je vseeno dokaj pomembno da imam na voljo dovolj moči za varno prehitevanje tudi če sva gor dva, da v nekem dostojnem času prehitim "oviro". :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Bg pravi:

Se pravi vama je Wee štromček bil bolj udoben kot kak SX recimo? In vama ni primanjkovalo moči? :)  No, naj še to dodam, da sem bolj "penzija rider". Sem pač tip ki gre po principu ride safe, ride long - ne kolenčkam, ker pač vem da tega najverjetneje nisem sposoben, niti me to ne privlači, in tudi divjam absolutno ne. Se pa zgodi da je potrebno kdaj koga prehiteti, in mi je vseeno dokaj pomembno da imam na voljo dovolj moči za varno prehitevanje tudi če sva gor dva, da v nekem dostojnem času prehitim "oviro". :)  

VStrom L6 -  650 - Ali je dovolj moči za dva?

Če si umirjen voznik in uživaš v potovanjih DA. (ne pričakuj čudežev, pripelje te pa povsod)

Če si športno naravnan voznik NE.

 

Znanec je pripovedoval, zdaj pa imam to, kar sem si želel, MAŠINO. Kaj pa imaš?

Nekaj preko 180 konjev. Kaj pa si imel prej? Jajca od 150 konjev. :)

 

Pošteno povedano, da se brez problema potuje v dvoje in polno nabasan, če sprejmeš, da boš pogosto na menjalniku. Na gorskih vožnjah itak samo menjaš, bolj imam v mislih ravninske predele, kjer bi se z močnejšim peljal vseskozi v 6. prestavi.

Pošteno povedano, če bi imel več denarja bi bila zagotovo močnejša endura. Tako pa sem razmišljal, kaj bi postoril, da bi bil motor močnejši. Zamenjal sem sprednji zobnik in pridobil na moči. To je bila zame najboljša pridobitev in misli mi niso več uhajale na dražje močnejše motorje. Raje sfinanciram za razliko, dva vredu potovanja. Tako pač jaz razmišljam, nekdo bo drugače.

Kaj se je spremenilo z manjšim zobnikom spredaj? Motor tudi v dvoje polno naložen lepo vleče v 6. prestavi in ni mi potrebno več pri lagodni vožnji kar naprej menjati.

 

Brez skrbi, gre v dvoje. Najina višina je 183 in 174 cm. Potovanja vse v dvoje, polno naložena.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, Scarabeo 500 said:

VStrom L6 -  650 - Ali je dovolj moči za dva?

Če si umirjen voznik in uživaš v potovanjih DA. (ne pričakuj čudežev, pripelje te pa povsod)

Če si športno naravnan voznik NE.

 

Znanec je pripovedoval, zdaj pa imam to, kar sem si želel, MAŠINO. Kaj pa imaš?

Nekaj preko 180 konjev. Kaj pa si imel prej? Jajca od 150 konjev. :)

 

Pošteno povedano, da se brez problema potuje v dvoje in polno nabasan, če sprejmeš, da boš pogosto na menjalniku. Na gorskih vožnjah itak samo menjaš, bolj imam v mislih ravninske predele, kjer bi se z močnejšim peljal vseskozi v 6. prestavi.

Pošteno povedano, če bi imel več denarja bi bila zagotovo močnejša endura. Tako pa sem razmišljal, kaj bi postoril, da bi bil motor močnejši. Zamenjal sem sprednji zobnik in pridobil na moči. To je bila zame najboljša pridobitev in misli mi niso več uhajale na dražje močnejše motorje. Raje sfinanciram za razliko, dva vredu potovanja. Tako pač jaz razmišljam, nekdo bo drugače.

Kaj se je spremenilo z manjšim zobnikom spredaj? Motor tudi v dvoje polno naložen lepo vleče v 6. prestavi in ni mi potrebno več pri lagodni vožnji kar naprej menjati.

 

Brez skrbi, gre v dvoje. Najina višina je 183 in 174 cm. Potovanja vse v dvoje, polno naložena.

 

Hvala, mislim da to popolnoma odgovori na moje vprašanje ali je štromček dovolj ali ni :)  Kot si rekel - sem absolutno bolj umirjen voznik; sicer uživam v ovinkih in sami vožnji, ampak ne čist preveč adrenalinsko. Dosti bolj uživam v lepih razgledih, ambientih in doživetjih na poti. Tako da bi pomojem tudi za mene znal štromček bit čist dovolj živahen :) 

Lp,

Bg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Bg pravi:

Hvala, mislim da to popolnoma odgovori na moje vprašanje ali je štromček dovolj ali ni :)  Kot si rekel - sem absolutno bolj umirjen voznik; sicer uživam v ovinkih in sami vožnji, ampak ne čist preveč adrenalinsko. Dosti bolj uživam v lepih razgledih, ambientih in doživetjih na poti. Tako da bi pomojem tudi za mene znal štromček bit čist dovolj živahen :) 

Lp,

Bg

Bravo👌in še V strom je tak uporaben tudi v makedamu kar SX ni, se pa da. 

Saj veš, šele ko zapelješ iz asfalta se začnejo lepote narave😏

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Tako pa sem razmišljal, kaj bi postoril, da bi bil motor močnejši. Zamenjal sem sprednji zobnik in pridobil na moči. To je bila zame najboljša pridobitev in misli mi niso več uhajale na dražje močnejše motorje. Raje sfinanciram za razliko, dva vredu potovanja. Tako pač jaz razmišljam, nekdo bo drugače.

Kaj se je spremenilo z manjšim zobnikom spredaj? Motor tudi v dvoje polno naložen lepo vleče v 6. prestavi in ni mi potrebno več pri lagodni vožnji kar naprej menjati.

 

Brez skrbi, gre v dvoje. Najina višina je 183 in 174 cm. Potovanja vse v dvoje, polno naložena.

 

... da ne boš razumel narobe, ker te citiram.... se popolnoma strinjam s tvojim zapisom.

... citiram samo del tvojega zapisa, kjer bi te popravil, da se ne zavaja ljudi glede moči...itd... da bodo tisti, ki jim te svari ne "ležijo ravno za razumet", lažje razumeli.

Če si dal spredaj manjši zobnik, nisi čisto nič pridobil na moči motorja. Motor ima popolnoma enako moč. Spremenil si samo prestavno razmerje in s tem samo povečal navor na zadnje kolo, izgubil si pa na hitrosti. To pomeni, da ti zdaj recimo v 6. vleče enako kot prej v 5. prestavi, med posameznimi prestavami pa je zdaj manj razlike... manj padca obratov med prestavljanjem... v bistvu imaš sedaj krajša prestavna razmerja, ki jih kot pilot občutiš "WAUUU... kolko pa zdej bolje gre in se hitreje zavrti"... ampak v bistvu gre ravno tako, samo motor se hitreje zavrti in prej moraš šaltat. To je primerno narediti, če se voziš bolj po kakih klancih in zavitih podeželjskih cestah, kakih makadamčkih...itd, kjer je fino, da imaš krajša prestavna razmerja in manjše padce obratov med šaltanjem med posameznimi prestavami.

Jaz sem to naredil še pri vseh motorjih... spredaj -1 zob.   .... števec pa sem potem umeril na 0,1 km/h natančno preko GPS na telefonu s tole napravico

https://www.healtech-electronics.com/products/sh/  (ki jo prodaja tudi moto servis v Kranju - da ne delam reklame)

da mi je števec kazal povsem točno, ker če imaš senzor za hitrost na verižniku na mašini, ti bo števec precej več kazal, kot bi moral.

.. tko... na kratko...   :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!