Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 13 urami, KARMEN1 pravi:

 Ni res, da je z manj ccm lažje vozit v prometu.

Jaz z mojim Z900 (124 hp), grem v službo, v trgovino, na plažo, vozim se v prometnih konicah, vijugam med kamioni, ni da ni. Z njim grem prav povsod.

Ja in pred Z 900? Če me spomin ne vara to ni tvoj prvi motor 😎. Tu pa bodoči motorist sprašuje kaj kupiti za prvega. 

Moj predlog: če ni košarkar bi bila MT 07  kar pravi izbor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, NeonPunk pravi:

Nič me niste zbegali! Sem se dogovoril s kolegico za en krog z njemu nakedom 700ccm…… glede višine: Nisem najvišji ampak malo pod povprečjem. Scagal ne bom, ker mam že nekaj casa to zeljo po motorju in ni kriza srednjih let. Vem, da naked, ker vem kako je po 6h gonjenja specialke in mi sport pozicija ne diši in hrbtenica mi bo hvaležna. Prvi motor bo tko rabljen. Pa se na bencinu bom “prisparal”. Sportni SUV je žejen. 

na nejkedih zebe, sam povem, mnogo bolj kot na ST motorjih. In ker bo commuting, bo potrebno misliti na prava oblačila v prehodnem obdobju, pa kako torbico na zadnjem sedežu, kjer bo dežjak za prvo silo, pa tople rokavice.

ps. nejkedi imajo relax držo, dovolj nizke sedeže običajno in so agilni. Slabost: večinoma niso za 2 osebe in kot sem omenil, slaba ali nikakva vetrna zaščita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

na nejkedih zebe, sam povem, mnogo bolj kot na ST motorjih. In ker bo commuting, bo potrebno misliti na prava oblačila v prehodnem obdobju, pa kako torbico na zadnjem sedežu, kjer bo dežjak za prvo silo, pa tople rokavice.

ps. nejkedi imajo relax držo, dovolj nizke sedeže običajno in so agilni. Slabost: večinoma niso za 2 osebe in kot sem omenil, slaba ali nikakva vetrna zaščita.

Če je samo vetrna zaščita problem, lahko namesto MT 07 vzame MT 07 Tracer.

Sediš nekoliko bolj pokonci, motor deluje nekako večji, vetrna zaščita pa je podobna kot na MT 09Tracer... 

Po moje bo njegov comuting trajal samo 6 mesecev letno. V tistih koncih so doline zahrbtne in asfalt se zelo počasi segreva po zgodnjih mrzlih jutrih... Da se pa tudi pozimi vozit. Ampak mazohistični cajti vožnje po mrazu počasi postajajo sporadični...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Fazer03 pravi:

Ja in pred Z 900? Če me spomin ne vara to ni tvoj prvi motor 😎. Tu pa bodoči motorist sprašuje kaj kupiti za prvega. 

Moj predlog: če ni košarkar bi bila MT 07  kar pravi izbor.

ni prvi, je pa prvi "pravi".

Bo sicer sama povedala in kljub temu da je imela pohlevni prvi motor, ji drugi bolj odgovarja (vsaj kar jaz vem) zaradi linearnega agregata, nizkega sedeža, nizkega težišča in odlične ciklistike. Motor deluje mnogo lažje, kot ima kg, prav tako se manevrira z njim.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z650, cbr650,mt07.. jaz bi gledal nekaj v tem rangu.. ce denar ni problem tudi tracer 7, tuono 660..

Ce imas zeljo po vec, pa po liter bratih. Kot sem ze rekel, kupuj cim novejsi motor, s cim vec elektronike.. tc, cornering abs..

 

Se pa strinjam, da za daily commute je ta oprema kar malo nerodna.. ma jaz se raje usedem v avto..

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

ni prvi, je pa prvi "pravi"

 

..... se je oglasil njen odvetnik. 

Jaz mislim, da je postopnost edino prava pot v moto svet. 

Ne vem zakaj nimajo šole vožnje potem športih zverin 150+ KM  ali pa GS-ov ali Gold wing-ov? Pa na mi o €€€ saj v našem koncu vidim avto šole: nove Mocce, pa golf 8, Audi Q5 e-tron, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jaz si za dnevne prevoze v službo ob lepem vremenu rihtam Tomosa...   :D

... ravno danes dobil hlače, jakno in rokavice... čelado in čevlje sem pa zadnjič kupil....   :D

 

Upam, da Tomosa kmalu usposobim...   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Fazer03 pravi:

..... se je oglasil njen odvetnik. 

Jaz mislim, da je postopnost edino prava pot v moto svet. 

Ne vem zakaj nimajo šole vožnje potem športih zverin 150+ KM  ali pa GS-ov ali Gold wing-ov? Pa na mi o €€€ saj v našem koncu vidim avto šole: nove Mocce, pa golf 8, Audi Q5 e-tron, ...

Smatraš da rabi odvetnika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, Fazer03 said:

..... se je oglasil njen odvetnik. 

Jaz mislim, da je postopnost edino prava pot v moto svet. 

Ne vem zakaj nimajo šole vožnje potem športih zverin 150+ KM  ali pa GS-ov ali Gold wing-ov? Pa na mi o €€€ saj v našem koncu vidim avto šole: nove Mocce, pa golf 8, Audi Q5 e-tron, ...

Med 600ccm nakedom in sportnim 1000 150+ km motorjem je velika razlika. 600-800 ccm okrog +-100 konjski motorji so super tudi za začetnike. Poznam pa ljudi ki zagovarjajo prakso da se začne z malo kubičnim motorjem (125) potem pa vsako sezono 2 za "kategorijo" visje. Za moje pojme je to bedarija, da ne govorimo brezvezen strošek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakorkol se delamo pametne, lahko s prve roke povem da 98 in 105 konjev izven idealnih pogojev mnogo bolj pičim (od 10-20% hitreje) čez ovinke in po umazani podlagi na kramparcah, kot sem prej 140 ali 172 konjičev na hypersport pnevmatikah. V idealnih pogojih je pa druga muska.

Ni v konjih...je v glavi, al pa ni v glavi, ampak občutkih.

Ne bom tule objavil, mam pa 2 posnetka, decembra usrano xj6 s samo 78 konjiči in sxa s 140 konjiči v maju. In ko ju primerjam, leti 78 konjičev bolj oštro kot pa 140.

Tako da: gas je gas. Vsak motor gre od nič do nevemkolko..usrana 125ccm leti čez ovinke preveč.

 

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

kakorkol se delamo pametne, lahko s prve roke povem da 98 in 105 konjev izven idealnih pogojev mnogo bolj pičim (od 10-20% hitreje) čez ovinke in po umazani podlagi na kramparcah, kot sem prej 140 ali 172 konjičev na hypersport pnevmatikah. V idealnih pogojih je pa druga muska.

Ni v konjih...je v glavi, al pa ni v glavi, ampak občutkih.

Ne bom tule objavil, mam pa 2 posnetka, decembra usrano xj6 s samo 78 konjiči in sxa s 140 konjiči v maju. In ko ju primerjam, leti 78 konjičev bolj oštro kot pa 140.

Tako da: gas je gas. Vsak motor gre od nič do nevemkolko..usrana 125ccm leti čez ovinke preveč.

 

 

A ti kdaj preberes za sabo? Sam uprasam. Kokr js sledim, je to kar imas ti super duper top :) 

Da pa trdis da 98hp leti bolje kot 170.. je pa malo smesno in privleceno za lase.

Moja yamaha r6, leti bols k r1.. majkemi :) Se ne cudim da ne pridejo piloti najprej v moto gp, nato grejo pa v moto 3, ker manj je vec.. :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, ukica pravi:

A ti kdaj preberes za sabo? Sam uprasam. Kokr js sledim, je to kar imas ti super duper top :) 

Da pa trdis da 98hp leti bolje kot 170.. je pa malo smesno in privleceno za lase.

Moja yamaha r6, leti bols k r1.. majkemi :) Se ne cudim da ne pridejo piloti najprej v moto gp, nato grejo pa v moto 3, ker manj je vec.. :D 

dej ne filozofiraj, 80 konjev sem bolj pribijal kot 140, bo šlo?

pa mal se skalmiraj, ker drgač te bom jaz. In brat se nauči, predvsem pa razumet napisano :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja fak no.... 80 konjev je laufalo.... 60 se jih je pa paslo.... a je tolk težko...    :P

 

... če to vse skup bere ta fant, kateremu odgovarjate... mislim, da bo kupil skuterja ...al pa Tomosa...   :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Zivnorc pravi:

ja fak no.... 80 konjev je laufalo.... 60 se jih je pa paslo.... a je tolk težko...    :P

 

60 jih je blo v rezervi :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj se tok kojneu bojite .. a ni dobr, da jih je več in manj uporabljate... na banki se ne bunite, in ni nikoli preveč eurou, kajne ... :P 

jaz osebno se lažje vozim z močnejšim motorjem ... ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ne vem o čem gorovirte... mimo table za naselje lahko s 50 ali 100 konji pripelješ mimo 100km/h....

Tako da 250cc skuter je čisto dovolj za začetek in ker je "vedno v pravi prestavi" lahko pariria 500cc motorju z lahkoto.

Al je z 80+ konjevu bolj komot.. itak, glede na to, da sem verjetno med mlajšimi in je kdo od tukaj že vozil motor v Jugoslaviji... kolko so bli močni konji pred 30 leti da jih je bilo 50 ali 60 dovolj?

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, smasher pravi:

Al je z 80+ konjevu bolj komot.. itak, glede na to, da sem verjetno med mlajšimi in je kdo od tukaj že vozil motor v Jugoslaviji... kolko so bli močni konji pred 30 leti da jih je bilo 50 ali 60 dovolj?

v Jugi sem s tomosakijem 90, pihnu fičota, pa kakšno 101 z lahkoto... danes gre vsak kombi preko 160 ;) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, smasher pravi:

jaz ne vem o čem gorovirte... mimo table za naselje lahko s 50 ali 100 konji pripelješ mimo 100km/h....

Tako da 250cc skuter je čisto dovolj za začetek in ker je "vedno v pravi prestavi" lahko pariria 500cc motorju z lahkoto.

Al je z 80+ konjevu bolj komot.. itak, glede na to, da sem verjetno med mlajšimi in je kdo od tukaj že vozil motor v Jugoslaviji... kolko so bli močni konji pred 30 leti da jih je bilo 50 ali 60 dovolj?

ni vprašanje a je dovolj, ampak kaj človek želi. In da, 250ccm skuter leti ko sneta sekira.

In sicer zakaj bi se omejevali? Je potrebno? Ni. A neomejeno je A neomejeno. Ni a1 niti a2.

 

Lahko mi o kojnih debatiramo in kako je 50 al 60 konjev pohlevnih, ma nazadnje jih tut 30 al 40 zlahka zleti mim avtomobila, bolj bistvoje, kok težek je moped. 

Meni osebno je bil 250ccm skuter bolj nevaren od motorja z 78 konjiči. Zakaj, ker je mel 13 col pnevmatike, nobene elektronske navlake, gume trde ko kamen, zavore bolj tko tko, letel je pa več al manj isto.

Načeloma pa so uporabniku prijazni pohlevni motorji z linerano krivuljo prirastka konjev in udobnim navorom v nizkih obratih.

ps. v Jugi so bili še 2taktni stroji, tist je pa sunlo :D Jawa, mz..

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, maus pravi:

kaj se tok kojneu bojite .. a ni dobr, da jih je več in manj uporabljate... na banki se ne bunite, in ni nikoli preveč eurou, kajne ... :P 

Ročka za gas gre do konca...če ni omejitve v glavi 😀

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oh kako smo " pokvarili" temo ... 

Pa dajmo še malo: tukaj je kar nekaj "starin", ki so (smo) začeli s Tomosi, MZji, Jawami in podobnim v jugovini, in me zato čudi da tako zagovarjate nepostopnost pri vstopanju v svet na dveh kolesih. Vem da vsi veste, da da avtošola le osnove, izkušnje in vse ostalo pa pridejo z leti in kilometražo. 

Popravljeno . Popravil Fazer03
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak 50 ccm in 600 ccm je večja razlika kot 600 in 1200. Jaz sem na prvi vožnji proti domu po nakupu 600 kubičnega za malo zdelal ovinek, ker sem na ravnini obrnil plin do konca...sem se že videl v zidu, dobro, da ni bil hujši ovinek. Če ni "pameti" tudi postopnost ni glavna. Naučiti se je potrebno, koliko pred ovinkom se moraš nanj pripraviti pri določenih hitrostih ali drugih ovirah. Sam ne vidim velike razlike med 600 in 1200, oba gresta lahko preveč za nekoga.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi v jugi smo šli postopoma .. pri 14-pony pony ekspres (izpit - tak bel je bil), pr 16-tih izpit A do 125 - Elektronik 90, 18 EMZ 250 in JAWA 350... ter pol ko je bil dnar vsega boga ...

če bi pa delal pri 50 izpit, pa teh korakov ne bi mogel delat... teli koraki so bili zaradi zrelosti in pri 50-tih, naj bi bil človek že toliko zrel, da bi moral imeti vrvico med roko in gasom ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, maus pravi:

pri 50-tih, naj bi bil človek že toliko zrel, da bi moral imeti vrvico med roko in gasom ;)

In danes je odstotek takih, ki se razbijejo (pobijejo) največji. Pravih "divjih" mulcev skoraj ni med njimi...

Kdor jr v stari jugi preživel Jawe in MZ-je povečini še danes več ali manj veselo vozi 1200+ težake.

Nikar tega ne ponujajte začetnikom, ki v letih po 30-ih začenjajo kot začetniki.

"Prvo moraš puzati, da bi znao hodati..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

Mi v jugi smo šli postopoma .. pri 14-pony pony ekspres (izpit - tak bel je bil), pr 16-tih izpit A do 125 - Elektronik 90, 18 EMZ 250 in JAWA 350... ter pol ko je bil dnar vsega boga ...

če bi pa delal pri 50 izpit, pa teh korakov ne bi mogel delat... teli koraki so bili zaradi zrelosti in pri 50-tih, naj bi bil človek že toliko zrel, da bi moral imeti vrvico med roko in gasom ;) 

.

... lepo si me opisal 😁

 

 

ps.1

... edin Jawe pa nisem nikol imel 😯

... pa, sej z mal sreče je še čas 😁

 

ps.2

... najbrž 😯🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, MiNa pravi:

In danes je odstotek takih, ki se razbijejo (pobijejo) največji. Pravih "divjih" mulcev skoraj ni med njimi...

Kdor jr v stari jugi preživel Jawe in MZ-je povečini še danes več ali manj veselo vozi 1200+ težake.

Nikar tega ne ponujajte začetnikom, ki v letih po 30-ih začenjajo kot začetniki.

"Prvo moraš puzati, da bi znao hodati..."

če pri 30-tih nima v glavi razčiščeno, naj gre nazaj puzat ... ;)

pa naj ima skuter 50 ali 500 kubični, ali pa moped 300 ali pa 1400 kubični .. vse je isti šmorn.... 

tako je moje mnenje in ne odstopam ... dopuščam pa drugim drugačno mnenje :P 

 

p.s.

neki 30-letnik tudi po FB podobno sprašuje in verjetno še po kakšnih forumih, kaj naj si kupi ... za moje pojme najbolje da nima nič ;) 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!