Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Ja, sem dobila informacijo da se ne izplača. Zato sem nabavila kar v Sloveniji. Malce več kot bila prvotno mislila, a ...  Upam da bom zadovoljna. Prvi vtis dober. Zdaj samo čakam da ga registriram ter malo opremim vizualno ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, ligenjček pravi:

ima kdo kaj izkušenj s suzuki b-kingom? morda kak nasvet na kaj pri nakupu biti pozoren...

Tule bo vse 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/12/2022 at 8:28 PM, ligenjček said:

ima kdo kaj izkušenj s suzuki b-kingom? morda kak nasvet na kaj pri nakupu biti pozoren...

Poznam tri bivse lastnike, vsi so imeli isti problem. Silno tugo in obzalovanje po prodaji. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Kugelschreiber pravi:

Poznam tri bivse lastnike, vsi so imeli isti problem. Silno tugo in obzalovanje po prodaji. 

pa so oglaševali 200 KM, pa so potem mal po nosu dobili in zmanjšali ... ne vem kok je bilo pol realnih ... cca 190 KM :P 

skratka .. veliko galame za nič... niso bili zadovoljni .. tudi poznam ene dva ;) 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, maus said:

pa so oglaševali 200 KM, pa so potem mal po nosu dobili in zmanjšali ... ne vem kok je bilo pol realnih ... cca 190 KM :P 

skratka .. veliko galame za nič... niso bili zadovoljni .. tudi poznam ene dva ;) 

morda sva se narobe zastopla. vsi trije obžalujejo prodajo. de je bil v resnici bomba. Ne vem, nism pelal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/12/2022 at 8:18 PM, sanda2 said:

sem nabavila

...no, koncno.. :naughty:

  • Haha 2
  • Srček 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

morda sva se narobe zastopla. vsi trije obžalujejo prodajo. de je bil v resnici bomba. Ne vem, nism pelal. 

aha .. jaz imam kontra izkušnje... niso bili zadovoljni ... sicer pa ... niso vsem isti motorji všeč, če ne bi imeli vsi ninđe RR :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Že nekaj časa sem zagret za izpit A kategorije. Predvsem zaradi tega, ker se 90% časa sam vozim v avtu. Sem popolnoma brez izkušenj na motorju.  Motor bi uporabljal za “commuting”. Star sem 30 let. Preden grem delati izpit se bom še praktično malo usposobil. Teorijo poznam, saj dosti pregledam “how to”. Me pa zanima na kaj moram biti še pozoren? Rajše začeti z manjšo kubikažo ali z večjo? Predvem so mi vsečni naked zaradi pozicije sedenja. Gledal sem KTM 390 duke in Yamaha MT-07. 
 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, NeonPunk said:

Že nekaj časa sem zagret za izpit A kategorije. Predvsem zaradi tega, ker se 90% časa sam vozim v avtu. Sem popolnoma brez izkušenj na motorju.  Motor bi uporabljal za “commuting”. Star sem 30 let. Preden grem delati izpit se bom še praktično malo usposobil. Teorijo poznam, saj dosti pregledam “how to”. Me pa zanima na kaj moram biti še pozoren? Rajše začeti z manjšo kubikažo ali z večjo? Predvem so mi vsečni naked zaradi pozicije sedenja. Gledal sem KTM 390 duke in Yamaha MT-07. 
 

 

ne boj se kubikaže... ok nerabiš iz prve nekega 1000supersport ampak teh 300, 400, 500 ccm ti pa tudi nebi priporočal, razen če imaš namen menjat po prvi sezoni. ja z njimi se je včasih zelo zanimivo vozit ampak za edini motor pa ne hvala. ubiješ se lahko s 125ccm ali pa z 1900ccm če nimaš v glavi. z how to videi motorja neznaš voziti, to se kar zavedaj, ko narediš izpit lepo nabiraš kilometre in vse pride zraven. mt07 ti lahko povem iz lastnih izkušenj, sem ga vozil, majhen motor, 2 cilindra, malo bol cuka pri menjavanju več moči spodaj, moči za lepo vožnjo dovol, pri cca 160-170 moči zmanka, vzmetenje, jah ceni primerno, mislim da ok motor za začetnika, osebno mi je bila veliko bol všeč za vozit honda cb650f, ki je prebližno isti rang. če do zdaj nikoli nisi vozil in ubistvo nimaš pojma kaj je kaj, bodi pozoren na to kaj ti je všeč, pa boš potem ugotavljal vse ostalo. bi ti pa priporočal da si izposodiš vsaj nekega APNja preden se lotiš izpita, ni isto boš pa vsaj osvojil menjalnik, zavore, neko osnovno motoriko da ti nebodo v avtošoli nabijali začetnih ur za osnove ki jih lahko pridobiš sam, legalno saj izpit za apn že imaš.

aja, pa vožnja v avtu je itaq bol udobna, v vročini klima, v dežju si suh itd, nikoli neboš z vožnjo v avtu tako utrujen kot z motorjem ampak motor je pa "bol fajn!" :D

Popravljeno . Popravil Shillien
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz mislim da so manjse kubature lahko cisto dobra izbira, ce je nekdo zadovoljen s tistim kar ponujajo, jaz gledam takole: krajše kot so predvidene razdalje, manjša je potreba po kubaturi. Nakupna cena je nižja, vzdrževanje je cenejše v vseh pogledi, motor je bolj okreten v gostem prometu, lazje se stisnes nekje mimo, pa lazje ga stisnes nekje v kot, da ga parkiras, etc. Motoriranje je itak v glavnem za lastni užitek, tako da si vsak izbere svojo palico :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z ninđo nikoli ne fališ .. če ne druzga, zadaneš grmoule :P 

ne vem, zakaj vsi hočete, da vam motosvet predlaga, kar bi vi imeli  :huh:

to kar gledaš in kar ti je všeč kupi.. al je to 250 ali pa miljon kubikov it miljone kojneu ... itak je vse v zapestju... edino, da močnejši je motor, lažje prehitiš ;) 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzem kar se ti zdi ok ,motor boš že pogruntal. Al je to 400ccm, 800 al 1000 ne igra bistvene vloge, dokler ne "osvojiš" mašine in njenega obnašanja. Pojdi na tečaj varne vožnje, vozi se s kolegom, ki zna vozit in te lahko korigira pri napakah.

ps. kdor vozi po CPP tudi s F1 ne bo šel v maline :D

pss. pa tudi že obstaja tema, iskanje motorja, kjer se lahko bolj dolgo in na širtoko razgovorimo, tule je le tema o oprabljanju izpita A

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne poslusaj teh budalij, da kubikaza ne igra vloge. Seveda jo, saj z vecjo kubikazo pride vec konjou in navora. Kupi si umirjen 600ccm motor(po moznosti stiri valjnik, ki je bolj speglan/umirjen), ki naj bo cim novejsi ter s cim vec elektronskih pomagal, ce denarnico to le omogoca.

Niso problem samo kubiki in konji, ampak tudi in predvsem teza.. pa ne toliko zaradi manevriranja, kot bremzanja.. nekaj je ustaviti 230kg nekaj pa 150..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, ukica pravi:

Ne poslusaj teh budalij, da kubikaza ne igra vloge. Seveda jo, saj z vecjo kubikazo pride vec konjou in navora. Kupi si umirjen 600ccm motor(po moznosti stiri valjnik, ki je bolj speglan/umirjen), ki naj bo cim novejsi ter s cim vec elektronskih pomagal, ce denarnico to le omogoca.

Niso problem samo kubiki in konji, ampak tudi in predvsem teza.. pa ne toliko zaradi manevriranja, kot bremzanja.. nekaj je ustaviti 230kg nekaj pa 150..

moja ninja ima samo 205 kil in 200 + konjev... kok ima tvoja kil ? 

FZ6, ki sem jo tudi imel leta 2004 je imela okoli 230 kil ... pa če si hotel prehiteti, navijat motor, ker navora ni bilo nič ... saj smo tudi drugi imeli še kaj drugega kot športne sectake, ki so po pofoltu težki samo okoli 200 kil s super dobrimi zavorami in vsemi antizdrsnimi sistemi ... ;) 

vse je v zapestju kot je Dami rekel ... pa kupi naj kar mi je všeč...  in res je .. ne poslušaj vseh bedarij :P 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, maus said:

moja ninja ima samo 205 kil in 200 + konjev... kok ima tvoja kil ? 

FZ6, ki sem jo tudi imel leta 2004 je imela okoli 230 kil ... pa če si hotel prehiteti, navijat motor, ker navora ni bilo nič ... saj smo tudi drugi imeli še kaj drugega kot športne sectake, ki so po pofoltu težki samo okoli 200 kil s super dobrimi zavorami in vsemi antizdrsnimi sistemi ... ;) 

vse je v zapestju kot je Dami rekel ... pa kupi naj kar mi je všeč...  in res je .. ne poslušaj vseh bedarij :P 

Moja R6? Nevem, vprasaj v Elisi.. :) Saj si ze sam odgovoril, leta 2004 si vozil FZ6 ali fzs600.. podoben smorn.. nisi takoj kupil r1.. ampak ok, vsak naj svojga konja hvali..

 

pa sej ce gres pogledat statistko nesrec.. hitro vidis kaj ti vn vrze.. 

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Ni res, da je z manj ccm lažje vozit v prometu.

Jaz z mojim Z900 (124 hp), grem v službo, v trgovino, na plažo, vozim se v prometnih konicah, vijugam med kamioni, ni da ni. Z njim grem prav povsod.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, nejc74 pravi:

No, jaz mislim da so manjse kubature lahko cisto dobra izbira, ce je nekdo zadovoljen s tistim kar ponujajo, jaz gledam takole: krajše kot so predvidene razdalje, manjša je potreba po kubaturi. Nakupna cena je nižja, vzdrževanje je cenejše v vseh pogledi, motor je bolj okreten v gostem prometu, lazje se stisnes nekje mimo, pa lazje ga stisnes nekje v kot, da ga parkiras, etc. Motoriranje je itak v glavnem za lastni užitek, tako da si vsak izbere svojo palico :)

 

razdalja nima toliko veze, bolj to, ali se voziš sam ali v dvoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za A kategorijo boš v avtošoli vozil s temu primernim mototjem in avtošole imajo ponavati nekaj v "650cc" razredu (MT-07, Z650...)

Zato tudi kaj manj ne glej ko boš kupoval.

MT-07 je luštna igrača ampak ima čigumijasto vzmetenje in rabi drug auspuh da ne ropota kot kosilnica.

Če bi jaz še enkrat kupoval takšen motor bi sigurno vzel Triumph Trident. Sam pa veš koliko denarja boš temu namenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ukica pravi:

Moja R6? Nevem, vprasaj v Elisi.. :) Saj si ze sam odgovoril, leta 2004 si vozil FZ6 ali fzs600.. podoben smorn.. nisi takoj kupil r1.. ampak ok, vsak naj svojga konja hvali..

 

pa sej ce gres pogledat statistko nesrec.. hitro vidis kaj ti vn vrze.. 

veš od vsega kar sem vozil je bil najbolj nevaren sym skuter 250ccm, letel kot sneta sekira, zavore nikakve, gume maxiss in nobene elektronske podpore. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, ChuckNorris said:

Za A kategorijo boš v avtošoli vozil s temu primernim mototjem in avtošole imajo ponavati nekaj v "650cc" razredu (MT-07, Z650...)

Zato tudi kaj manj ne glej ko boš kupoval.

MT-07 je luštna igrača ampak ima čigumijasto vzmetenje in rabi drug auspuh da ne ropota kot kosilnica.

Če bi jaz še enkrat kupoval takšen motor bi sigurno vzel Triumph Trident. Sam pa veš koliko denarja boš temu namenil.

mt07 ima zvok (slabši) kot 2T kosilnica tudi z celim akrapovič sistemom, če pa temu istemu sistemu izvlečeš dušilec je pa tako glasen da te bodo policaji čakali 3 min preden te bodo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ste sploh prebrali, zakaj človek namerava uporabljati motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Joker said:

Ali ste sploh prebrali, zakaj človek namerava uporabljati motor?

ne razumem kaj bi rad povedal? mora za commuting imet 100ccm? 1200? to je tudi odvisno od km, kaj je njegova vsakodnevna pot? 30km v sluzbo? 3km?
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25 minutes ago, Shillien said:

ne razumem kaj bi rad povedal? mora za commuting imet 100ccm? 1200? to je tudi odvisno od km, kaj je njegova vsakodnevna pot? 30km v sluzbo? 3km?
 

Moja vsakodnevna pot je Jesenice - Bled v službo 15km v eno smer.  Na začetku je kar strm klanec in potem v dolino. Imam tudi vikend v Halozah odaljen 220km. In bi tudi na vikend sel z motorjem. Vsekakor lahko predlagate tudi ostale motorje. 

Popravljeno . Popravil NeonPunk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, NeonPunk said:

Moja vsakodnevna pot je Jesenice - Bled v službo. (13km) Na začetku je kar strm klanec in potem v dolino. Imam tudi vikend v Halozah odaljen 220km. In bi tudi na vikend sel z motorjem. Vsekakor lahko predlagate tudi ostale motorje. 

moje mnenje je da si kar pametno izbral naked, vsestranski motor dovolj udoben, dovolj športen potem pa boš z kilometri videl kaj bi raje. če bi jaz kupoval zase ( tudi če bi bil to moj prvi motor) bi gledal nekaj v smislu, z800, z900, (mogoče mt09 čeprav je mneda kar agresivna, sam je še nisem vozil), cb650f, seveda pa je veliko odvisno od tega koliko nameravaš vložit. mogoče kakšen starejši z750, yamaha fz6, in še in še. skratka, po mojem mnenju naked pametna izbira, kubikaža: 600-900, boš videl kakšni bodo občutki v avtošoli. se pa seveda da tudi z nižjo ali večjo kobikuro, jaz osebno manj kot 600 nebi kupil, 1000 pa zakaj pa ne, vse je odvisno od tebe in vožnje. boš pa verjetno prej osvojil nižje kubike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!