galleto Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 Evo še ene legende. Nekaeri so ga vozili v JNA Falcone nuova je največja merda med guzziji. Ni in ne more biti legenda. V čem pa naj bi bil?
SiR Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 da ali po domače kz 1000r (lawson replica) iz osemdesetih na zadnji sliki pa El Pozero oz. zrx 1200r iz leta 2006 pa še ena slikca Pozera in Šminkera skupaj [attachmentid=90517] in po čem točno je kateri od teh dveh motorjev legendaren (razen, da si ga pred kratkim kupil)?
Zdrawc Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 in po čem točno je kateri od teh dveh motorjev legendaren (razen, da si ga pred kratkim kupil)? noben drug motor ni obdržal tako grede maske skozi vso svojo zgodovino :evilgrin: ......no vsaj za moj okus
BC Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 (popravljeno) in po čem točno je kateri od teh dveh motorjev legendaren (razen, da si ga pred kratkim kupil)? po čem je pa tričetrt ostalih motorjev v tej temi legendarnih?zrx je po mojem mnenju zanimiv, ker je dobrih 20 let ostal skoraj nespremenjen, če ne drugega, kot je zdrawc napisu, se je ves čas prodajal s tako ultra grdo masko :) legendaren pa je avtomatsko postal (kot si že samo pravilno sklepal) točno s tem, da sem ga jaz kupil, če ga sploh sem? :hmm: Popravljeno Januar 25, 2007. Popravil BC
miha Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 sigurno ze omenjen tuki sam ce bo se enkat ne bo škode :P [attachmentid=90567] [attachmentid=90568] [attachmentid=90569]
ciciban Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 Sicer ni čisto "pravi" motocikel, pa vendar! Evo še mojo kandidatko, ki je kmalu po 2. svetovni povzročila popularnost motociklov te vrste. Izdelanih je bilo kar nekaj miljonov različnih modelov. Motorček je nastal zaradi potrebe po poceni prevoznem sredstvu v Italiji. Konstruktor Vespe se je zelo dobro spoznal na letala in ker motociklov sploh ni maral (očitno ga mama ni dojila, al je pa botru po tleh padu, skratka primer za Rugla :lol1: ), je izdelal nenavadno "oso". Kolesa je vzel od letala, podvozje naredil po sistemu pristajalne noge, po vzoru letalskega trupa (lupinast trup) izdelal aerodinamično karoserijo... Ker so Vespo izdelovali v obratih bivše vojaške industrije in zaradi posrečene enostavne zasnove, je bila cena izdelka zelo nizka. Uspešnost tega "lepega" motocikla pa je vidna še danes.
miha Objavljeno Januar 25, 2007 Opozori Objavljeno Januar 25, 2007 rex pomoje bl pr taprvih motorjih [attachmentid=90575]
Pravokotar Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Sicer ni čisto "pravi" motocikel, pa vendar! Evo še mojo kandidatko, ki je kmalu po 2. svetovni povzročila popularnost motociklov te vrste. ... Lani je uradno praznovala šestdesetletnico :)
SiR Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Ducati Monster. Slike si poiščite sami. :P
andi1 Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Lani je uradno praznovala šestdesetletnico :) Tole o šestdesetletnici pa ne bo držalo - od konca vojne pa do danes je 60 let, pa na sliki jih ima najmanj 20, to je skupaj 80 :eek: . Edino, če je bila slika narejena koncem 60-tih, kar glede na frizuro in pin-up stil slike tudi ni nemogoče. :) Aja, Pepe, in kaj počne tista vespa zraven nje? :?
Pravokotar Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 ...Aja, Pepe, in kaj počne tista vespa zraven nje? :? Stoji. Kar je na nek način razumljivo.
Zdrawc Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Ducati Monster. Slike si poiščite sami. :P .) evo vam slik tule, v drugem postu tele teme
andi1 Objavljeno Januar 26, 2007 Opozori Objavljeno Januar 26, 2007 Stoji. Kar je na nek način razumljivo. Popolnoma razumljivo. Tudi pri meni bi vse stalo, če bi mi taka mična dama pred nosom dvignila kiklo. :wub:
MarduK Objavljeno Januar 27, 2007 Opozori Objavljeno Januar 27, 2007 Pa da se vrnem h temi LEGENDE - današnji super sport mladci ga verjetno ne poznajo, dolgoletni motoristi pa bodo vedeli, o čem govorim. VINCENT BLACK SHADOW Prenovljena verzija z agregatom Honde VTR-SP2 :naughty: [attachmentid=90620] [attachmentid=90621]
boke Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 Bok,ja sam ovdje novi! Ovo je moj Z900,1975 godina,s dosta poboljsanim ovjesom!
_THUNDER_ Objavljeno Januar 31, 2007 Opozori Objavljeno Januar 31, 2007 ok tole pa je lepotec... :wub: kaj takega bi rad enkrat imel v svoji garaži.... P.S. dobrodošel na Motosvetu... :OK:
andi1 Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Glej no glej, a hrvati nimajo več tistih ogrooooomnih registrskih tablic ?
boke Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Glej no glej, a hrvati nimajo več tistih ogrooooomnih registrskih tablic ? Imaju ogrooooomnu registarsku oznaku,ali sam ja izradio sam po velicini za skuter od 50 ccm,... :grim sto je jaaaaaako kaznjivo po nasem zakonu(krivotvorenje dokumenata),ali je ljepse! :D
SHLOSAR Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Welcome Boke, motor ti je super :OK: ,men se pa najbolj dopade motor Kawasaki,nevem več točne ozneke ampak v filmu Mad Max 1 ga vozi Goose :worship: Welcome Boke, motor ti je super :OK: ,men se pa najbolj dopade motor Kawasaki,nevem več točne ozneke ampak v filmu Mad Max 1 ga vozi Goose :worship: Neki tazga sem mel v mislih male slikce so iz filma ,večja pa mi je všeč untitled.bmp untitled1.bmp untitled2.bmp
_THUNDER_ Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 (popravljeno) ...Z900,1975 godina,s dosta poboljsanim ovjesom! kaj zadnja vilca, vzmetenje pa feltne so od yamahe? (fzr, thundercat :? ) res lepa predelava... :OK: Popravljeno Februar 1, 2007. Popravil pizdek 69
motolover Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Škoda da ni originalen. Predelan nima praktično nobene vrednosti, razen če je lastniku všeč. To je tako, kot če dober evergreen predelajo v rap. :BUA:
baddad Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Škoda da ni originalen. Predelan nima praktično nobene vrednosti, razen če je lastniku všeč. To je tako, kot če dober evergreen predelajo v rap. :BUA: Največja vrednost motorja je takrat, ko je lastnik zadovoljen z motorjem in motor z lastnikom. To je tudi edino kar šteje.Vse ostalo so borzne špekulacije. Tako kot predelava motorja je predelava evergreena lahko dobra ali slaba. Sicer pri takih predelavah me moti napis znamke, ker tole res ni več Kawasaki Z900 ampak nekaj drugega in si zasluži tudi drugo ime.
Mr.Moto Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 Škoda da ni originalen. Predelan nima praktično nobene vrednosti, razen če je lastniku všeč. V očeh slovenskega laika seveda nima vrednosti, ker ni "vse original" . :lol1: Koliko, pa je dejansko vreden in iskan pa najbolje pokaže nemški trg, kjer je takle lepotec zelo cenjen ! Kvalitetno in estetsko predelan Z900 letnik 1975, kot je ta se proda za med ! Boke, dober izdelek ! :OK:
boke Objavljeno Februar 2, 2007 Opozori Objavljeno Februar 2, 2007 Hvala svima na kritikama (i pozitivnim i negativnim)! :D kompletni ovjesi su od Kawasaki Zx6r 97/98 godina,brava volana,felge,zadnja vilica s monoamortizerom,prednje vilice! Motor je 3 godine prepravljan,masina je generalno reparirana,sve je novo stavljeno,klipovi kosuljice,ventili,vodilice,vodilice faznog lanca,... Kostur je bio utapan u kiselinu,ispiran iznutra,punjen bojom iznutra,svi vijci su od crom-a,... hvala jos jednom :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se