Skoči na vsebino

Motorji Legende + Spregledani modeli


Onim

Priporočene objave

Evo še ene legende. Nekaeri so ga vozili v JNA

Falcone nuova je največja merda med guzziji. Ni in ne more biti legenda. V čem pa naj bi bil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da

ali po domače kz 1000r (lawson replica) iz osemdesetih

na zadnji sliki pa El Pozero

oz. zrx 1200r iz leta 2006

pa še ena slikca Pozera in Šminkera skupaj

[attachmentid=90517]

in po čem točno je kateri od teh dveh motorjev legendaren (razen, da si ga pred kratkim kupil)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in po čem točno je kateri od teh dveh motorjev legendaren (razen, da si ga pred kratkim kupil)?

noben drug motor ni obdržal tako grede maske skozi vso svojo zgodovino :evilgrin:

......no vsaj za moj okus

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in po čem točno je kateri od teh dveh motorjev legendaren (razen, da si ga pred kratkim kupil)?

po čem je pa tričetrt ostalih motorjev v tej temi legendarnih?

zrx je po mojem mnenju zanimiv, ker je dobrih 20 let ostal skoraj nespremenjen, če ne drugega, kot je zdrawc napisu, se je ves čas prodajal s tako ultra grdo masko :)

legendaren pa je avtomatsko postal (kot si že samo pravilno sklepal) točno s tem, da sem ga jaz kupil, če ga sploh sem? :hmm:

Popravljeno . Popravil BC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ni čisto "pravi" motocikel, pa vendar!

Evo še mojo kandidatko, ki je kmalu po 2. svetovni povzročila popularnost motociklov te vrste. Izdelanih je bilo kar nekaj miljonov različnih modelov. Motorček je nastal zaradi potrebe po poceni prevoznem sredstvu v Italiji. Konstruktor Vespe se je zelo dobro spoznal na letala in ker motociklov sploh ni maral (očitno ga mama ni dojila, al je pa botru po tleh padu, skratka primer za Rugla :lol1: ), je izdelal nenavadno "oso". Kolesa je vzel od letala, podvozje naredil po sistemu pristajalne noge, po vzoru letalskega trupa (lupinast trup) izdelal aerodinamično karoserijo... Ker so Vespo izdelovali v obratih bivše vojaške industrije in zaradi posrečene enostavne zasnove, je bila cena izdelka zelo nizka. Uspešnost tega "lepega" motocikla pa je vidna še danes.

post-5959-1169759355_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ni čisto "pravi" motocikel, pa vendar!

Evo še mojo kandidatko, ki je kmalu po 2. svetovni povzročila popularnost motociklov te vrste. ...

Lani je uradno praznovala šestdesetletnico :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lani je uradno praznovala šestdesetletnico :)

Tole o šestdesetletnici pa ne bo držalo - od konca vojne pa do danes je 60 let, pa na sliki jih ima najmanj 20, to je skupaj 80 :eek: .

Edino, če je bila slika narejena koncem 60-tih, kar glede na frizuro in pin-up stil slike tudi ni nemogoče. :)

Aja, Pepe, in kaj počne tista vespa zraven nje? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati Monster.

Slike si poiščite sami.

:P

.)

evo vam slik tule, v drugem postu tele teme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoji. Kar je na nek način razumljivo.

Popolnoma razumljivo.

Tudi pri meni bi vse stalo, če bi mi taka mična dama pred nosom dvignila kiklo. :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da se vrnem h temi LEGENDE - današnji super sport mladci ga verjetno ne poznajo, dolgoletni motoristi pa bodo vedeli, o čem govorim.

VINCENT BLACK SHADOW

Prenovljena verzija z agregatom Honde VTR-SP2 :naughty:

[attachmentid=90620]

[attachmentid=90621]

post-13524-1169884610_thumb.jpg

post-13524-1169884623_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok tole pa je lepotec... :wub: kaj takega bi rad enkrat imel v svoji garaži....

P.S. dobrodošel na Motosvetu... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej no glej, a hrvati nimajo več tistih ogrooooomnih registrskih tablic ?

Imaju ogrooooomnu registarsku oznaku,ali sam ja izradio sam po velicini za skuter od 50 ccm,... :grim

sto je jaaaaaako kaznjivo po nasem zakonu(krivotvorenje dokumenata),ali je ljepse! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Welcome Boke,

motor ti je super :OK: ,men se pa najbolj dopade motor Kawasaki,nevem več točne ozneke ampak v filmu Mad Max 1 ga vozi Goose :worship:

Welcome Boke,

motor ti je super :OK: ,men se pa najbolj dopade motor Kawasaki,nevem več točne ozneke ampak v filmu Mad Max 1 ga vozi Goose :worship:

Neki tazga sem mel v mislih male slikce so iz filma ,večja pa mi je všeč

untitled.bmp

untitled1.bmp

untitled2.bmp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Z900,1975 godina,s dosta poboljsanim ovjesom!

kaj zadnja vilca, vzmetenje pa feltne so od yamahe? (fzr, thundercat :? )

res lepa predelava... :OK:

Popravljeno . Popravil pizdek 69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda da ni originalen. Predelan nima praktično nobene vrednosti, razen če je lastniku všeč.

To je tako, kot če dober evergreen predelajo v rap. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda da ni originalen. Predelan nima praktično nobene vrednosti, razen če je lastniku všeč.

To je tako, kot če dober evergreen predelajo v rap. :BUA:

Največja vrednost motorja je takrat, ko je lastnik zadovoljen z motorjem in motor z lastnikom. To je tudi edino kar šteje.Vse ostalo so borzne špekulacije. Tako kot predelava motorja je predelava evergreena lahko dobra ali slaba.

Sicer pri takih predelavah me moti napis znamke, ker tole res ni več Kawasaki Z900 ampak nekaj drugega in si zasluži tudi drugo ime.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda da ni originalen. Predelan nima praktično nobene vrednosti, razen če je lastniku všeč.

V očeh slovenskega laika seveda nima vrednosti, ker ni "vse original" . :lol1:

Koliko, pa je dejansko vreden in iskan pa najbolje pokaže nemški trg, kjer je takle lepotec zelo cenjen !

Kvalitetno in estetsko predelan Z900 letnik 1975, kot je ta se proda za med !

Boke, dober izdelek ! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala svima na kritikama (i pozitivnim i negativnim)! :D

kompletni ovjesi su od Kawasaki Zx6r 97/98 godina,brava volana,felge,zadnja vilica s monoamortizerom,prednje vilice!

Motor je 3 godine prepravljan,masina je generalno reparirana,sve je novo stavljeno,klipovi kosuljice,ventili,vodilice,vodilice faznog lanca,...

Kostur je bio utapan u kiselinu,ispiran iznutra,punjen bojom iznutra,svi vijci su od crom-a,...

hvala jos jednom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!