Skoči na vsebino

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)


tom rider

Priporočene objave

pred 11 minutami, blindek pravi:

To vem da je pripomoček in sem brez navigacije do sedaj vedno dobro shajal (delam 15-20.000km letno). 

Dopadejo se mi funkcije kot je da beleži prevoženo pot, generira ovinkasto pot, garmin celo kaže če te na telefonu kdo kliče in seveda malo lažjo planiranje poti, ker sem do sedaj s svinčnikom risal po zemljevidu :P

...

Raje si sam planiraj ovinke, kot pa da se prepustiš kategorizaciji izdelovalcev zemljevidov.

evo primera-specialne moto mape za Garmina

ja, ful kul je, da ti na motorju pokaže kdo te kliče, škoda da ne kaže smsov in mailov itd...

http://www.onroute.nl/index.php/onroute-motorkaarten

le pokritost ni za "nas"

 

west.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolko berem kaže tudi SMS in drugo, ampak to me ne zanima. Imam pa že sedaj telefon povezan z komunikacijo na čeladi. Ponavadi me draga kliče kdaj pridem domov da mi kaj dobrega skuha! :P

Daljše ture planiram sam, to definitivno, za kak dnevni izlet pa sem včasih že brez idej.

 

Mogoče nebi bilo napačno kako tako navigacijo sprobat za 1 dan, če bi le kdo posodil za kak € :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš telefon z Androidom zalaufaj google navigation, tolko da vidiš če ti vse skupaj sploh paše. Pol si pa lahko nabaviš kakšen orenk offline program al pa Garmina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam, sprobal s Sygic in Here, deluje OK, vendar kot prvo je nemogoče uporabljati z rokavicami, potem sem kupil od Moto-Detail za 10€(mel en bon) še vodoodporno torbico, montiral na original nosilec za navigacijo nad števci, vendar je bolj slabo vidljivo skozi tisto torbico, čeprav sam telefon je dovolj svetel (htc one a9), potem še to da je nemogoče upravljati gumbe za glasnost in odklenit zaslon brez da telefon vzamem iz torbice (so pač omejitve telefona) in seveda to, da tudi sam program ni mišljen za motor :)

 

Mogoče se je slišalo tako, kot da sem čisto anti-tehnologija, ampak bolj me zanima če sploh te namenske navigacije za motor ponujajo takooo zeloo veliko za teh 400€+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moji oceni ti preveč kompliciraš.

Če si doma pripraviš ruto, kakor si jo prej na papirju, se navigacije praktično ne rabiš več dotikati...

Lahko ti moje opažanje opiše, imel doma zumo 220, 660, 340/350. Ni šans, da bi te cigle montiral na motor, kaj šele sprobal

. Kljub ekstremni ceni je npr. premikanje po ekranu porazno počasno, neprimerljivo s hitrostjo navigacij na npr. pametnih telefonih. Da ne govorim še o nosilcu, napajanju, vse skupaj je na motorju glomazno, če nima motor namenskega prostora.

Tako od nekdaj na motorju uporabljam serijo Garmin Oregon.

Prej 300, sedaj 600.

600ka je v bistvu že kar izjemen navigacijski aparat.

+ ekran je sicer manjši, diagonala 7,6cm, vendar povsem zadosten, saj lahko imaš napravo tudi v ležečem položaju, skratka rotiranje ekrana kot na vseh telefonih. Jaz jo imam v pokončnem položaju

+ ker je aparat manjši ga simpl vzameš iz nosilca in daš v žep, torbico, zumoti so debeli cigli, če so bile serije 2xx in 6xx še dokaj znosne pa tile zadnji modeli niso za nikamor.

+ deluje tudi na baterije, dve AA bateriji zadostujeta za dober dan neprekinjenega delovanja, vzamem poleg paket eneloopk-panasonic pro pa je mir (za polnjenje baterij ne rabiš dodatnega polnilca, ker je vgrajen v napravi, priklopiš na usb in to je to)

+ ekran, ki ga nima noben zumo, saj za osvetlitev ne potrebuje napajanja, ker je reflektiven, osvetlitev lahko imaš na 0% čez dan pa bo prikaz lepši kot na navigacija s 100% osvetlitvijo. Več kot je sonca, boljše se vidi

+ lahko delaš tudi z rokavico, seveda ne predebelo (manjši ekran), ima stopnje občutljivost ekrana, ekran je kvaliteten, ne lepljiv kot na zumotih, zumiraš kot na telefonih, tablicah, multitouch z dvema prstoma

+ podpira vse zemljevide, kar si jih zamisliš, saj pozna vse profile, uvoz lastnih zemljevidov, sledi, rut, ročk, poi, geocache...

+ poljubno nastavljanje prikaza parametrov na ekranu

+ podpora prav z vsemi senzorji, ki si jih zamisliš in dodatno dokupiš (srčni utrip, temperatura, upravljanje kamere...

+ uvoz rut in izdelava, kompatibilen z vsemi programi, tako s starimi kot novimi, uvoz 200ih+ rut brez omejitev v točkah, upravljanje s sledmi...

+ nastavljiv vmesnik, desktop, ni da ni.

+ idealen za kakšen offroad

----------

- nima pa glasovnega vodenja in povezljivost BT za čelade

A glede na leta uporabe, prej 300, sedaj 600, ti lahko rečem, da je to zadnja stvar, ki jo pogrešam. Gobezdanja ne rabim.

Je pa Oregon za advanced userje.

 

 

 

 

Da ne bo po pomote, seveda Zumo opravi tudi svojo poslanstvo, ampak ni vreden tiste cifro, ki jo izpulijo, za takšen znesek naj naredijo premium.

Tu pride 340/350 le 269 eur

https://www.louis.de/artikel/garmin-zumo-340lm-louis-edition-navigationsgeraet/10004595?list=147153439&filter_article_number=10004595

to je primerna cena, za to, kar dobiš poleg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ne kompliciram tako zelo :) 

Malo gledam kaj dejansko ponujajo te namenske navigacije, če in kako olajšajo izbiro poti.

Za vsak izlet ne planiram na veliko kje se bom peljal, ampak samo več dnevna potovanja vnaprej pogledal cca. kje bi se peljal, zato iščem oz. gledam če obstaja navigacija, ki olajša dnevne izlete oz. predlaga kako zanimivo cesto po kateri se drugače ne bi peljal. Mogoče je garmin res bolj neodziven,vendar koliko sem imel npr. TomTom Rider 400 v roki, mi je vse delovalo lepo tekoče, tudi brskanje po zemljevidu.

Pa tudi tako veliki se mi ne zdijo, pa še nosilec imam za navigacije nad števci kot na spodnji sliki, tako da je lepo vidno med vožnjo

gps_05_646_10200__b_QUICK-LOCK_GPS-Halte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej, tisti zemljevid, ki sem ga dal gori ima kao motorju prijazne ceste, ki jih preferira oziroma so zaradi tega tam ceste malo drugače kategorizirane.

Drugo pa ne bo delovalo brez namenskega zemljevida.

Finta je namreč v zemljevidu, v kategorizaciji in to je podatek, ki pride v napravo in iz katerega išče "zavite ceste".

Se bojim, da bi znala navigacija izbirati eksotične poti.

Raje si 5 minut več doma vzemi in poglej kje, kot pa da se zanašaš na njegove ideje.

Sicer pa kam se lahko pelješ na enodnevni izlet?

Radij 300km?

v tem radiju ne more biti cest v takšnem izobilju, da jih ne moreš sam ugotoviti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš tudi prav! 

Zato bi vseeno rad sprobal, če se da kje dobiti na test za 1 dan. 

Sicer pa je tako "lepo vreme" trenutno, da nam drugega ne preostane kot razmišjati o tem in drugem..

 

Hvala za informacije!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Montiranje inštalacije je kar nekaj dela za enodnevni test. Še posebej, ker bi jo tisti, ki bi ti posodil moral na svojem odmontirati in potem spet namontirati. 

Imam Garmin Zumo 590LM. Navigacijo sem kupil predvsem za neznane poti in kake makadam cestice in potovanja. Za makadamske cestice me je zanimala predvsem funkcija "track back", če se kje ponoči na kakih goznih poteh izgubiš. Ja, to se lahko zgodi tudi v bližnjem gozdu. Zdaj, ko jo znam že bolje uporabljati bi si naredil tudi kako traso. Za vožnjo po cesti je fino, ker lahko sproti pogledaš kakšni ovinki te čakajo in hitrost pred ovinkom temu primerno prilagodiš. Navigacija se mi zdi zelo uporabna, če pa voziš samo po znanih cestah (npr.do Vikija) je res ne potrebuješ. Isto napravo veliko uporabljam v avtu, zato ne potrebujem dveh. Inštalacijo za v avto dobiš zraven.

Oregon in Montana sta za offroad še najboljša, ker če se kje kaj zgodi, ju laho vzameš v roko in nadaljuješ peš. Striktno motoristične in avtomobilistične naprave se izven inštalacje prehitro izpraznijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TT uporabljam že leta,same dobre izkušnje,z programom TYRE odlične.

Imam tudi garmina pa mi je TT bolj fajn,enostaven vmesnik,delovanje brez zatikanja..sej garmin ni slab,sam mam raj TT.

Je pa tud mal stvar navade.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnje čase testiram HERE .... karte se lahko naloži na spominsko kartico telefona ... dela solidno ...

TT- ja pa nisem probal .... najraje imam Navigona ali iGO-ta ... za navigacijo uporabljam izreco GSM. Vse tri imam na fonu.

A gre TT tut na fon ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sprobal za 20min Rider 400 (samo v trgovini).

Lep dizajn, ekran zgleda soliden, izdelava tudi. Sprobal malo kako izračuna ovinkaste poti v okrožju 200km(da cesto kolko tolko poznam) in je stvar solidna. 

Nato sva se nekaj z trgovcem menila da obstaja tudi TomTom Go Mobile aplikacija za Android. Dal gor na telefon in glej ga, podoben meni, tudi ovinkasto cesto najde, le da ni nastavljiva v 3 stopnjam ampak samo 1. Cena je 20€ / leto. 

Iz Amazona sem poskusno naročil en vodoodporen etui za motor ki sede mojemu HTC One A9 z mat šipco, da se sonce ne odbija tako močno (deluje OK!), tako da sem kar dal tistih 20€ nakoncu za aplikacijo, pa da vidim kako deluje :)

Telefon sicer ne more nadomestiti prave moto navigacije, ampak tako kot imam sedaj upam da bo OK za en čas, dokler ne začutim potrebe po čem več :)

 

P.S. našel sem tudi, da Sygic, ki je zelo poznan med mobilnimi navigacijami, izdeluje aplikacijo za motoriste  - Sygic Bike, katera bi naj izšla v kratkem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katera navigacija ali aplikacija najbolje kategorizira ceste? Kot vcasih pravi zemljevidi, kjer si tocno vedel, katera cesta je glavna, katera stranska in katera makadamska? Pri Google mapu ki ga sicer uporabljam, se mi velikokrat zgodi, da me pelje na nezeljeno kategorijo ceste :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, compaq pravi:

Katera navigacija ali aplikacija najbolje kategorizira ceste? Kot vcasih pravi zemljevidi, kjer si tocno vedel, katera cesta je glavna, katera stranska in katera makadamska? Pri Google mapu ki ga sicer uporabljam, se mi velikokrat zgodi, da me pelje na nezeljeno kategorijo ceste :dry:

Tudi garmin te isto pelje po makedamu ,čeprav kaže asfalt....in si npr makedame prepovedal.....posodobitve,posodobitve:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel nekaj, kjer takoj, ze pri nacrtovanju poti tocno vidis, katere kategorije je cesta. Ce spet potegnem vzporednico z google maps, ja avtoceste, oranzne barve se jasno vidi, glavne ceste, rumene barve pa kao tudi. Ampak, ker s tem nimam veliko izkusenj, me zanima, katera aplikacija se boljse, lepse in preglednejse prikazuje ceste? Da dejansko loci glavno tranzitno magistralo od ceste, ki se vije med vasmi in se nizje kategorizirane cestice in potem se makadama? Spet primer s mapsa: rumene so kao glavne ceste, pa je tudi med njimi razlika. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, compaq pravi:

V mislih sem imel nekaj, kjer takoj, ze pri nacrtovanju poti tocno vidis, katere kategorije je cesta. Ce spet potegnem vzporednico z google maps, ja avtoceste, oranzne barve se jasno vidi, glavne ceste, rumene barve pa kao tudi. Ampak, ker s tem nimam veliko izkusenj, me zanima, katera aplikacija se boljse, lepse in preglednejse prikazuje ceste? Da dejansko loci glavno tranzitno magistralo od ceste, ki se vije med vasmi in se nizje kategorizirane cestice in potem se makadama? Spet primer s mapsa: rumene so kao glavne ceste, pa je tudi med njimi razlika. 

Počak da se Snecer zbudi:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sygic bike zna bit zanimiva zadeva.

Sicer pa je trenutno bolj problem (še) v telefonih, berljivost na soncu, vodoodpornost, pregrevanje, ampak tu se iz dneva v dan zadeve popravljajo.

Zna bit, da bo v bližnji prihodnosti narejen tudi tovrsten pametni mobilnik.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berljivost je ze sedaj veliko boljsa. Imam za Primerjavo Galaxy S4, Note 4 in HTC One A9, in sta Note 4 in A9 veliko bolj berljiva. Potrebno je edino nastaviti na avtomatsko osvetljitev, ker ce das rocno na najvisjo stopnjo dejansko ni najvisja! 

Mogoce kdo tega ni vedel pa mu pomaga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm, CN Europe NT je že zelo star na Zumotu...

Kakšna informacija za 2016.20 NT ali kaj sličnega ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 22. 3. 2016 at 8:34, HD-Dyna pravi:

Hmmmm, CN Europe NT je že zelo star na Zumotu...

Kakšna informacija za 2016.20 NT ali kaj sličnega ?

Na partisu in torreti.si    imaš  NT 2016.20!:beer2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 47 minutami, PERO58 pravi:

Na partisu in torreti.si    imaš  NT 2016.20!:beer2:

Na Partisu je najnovejša CN Europe 2013.20 NT, kar imam tudi naloženo ....

Na Torrent.si pa možen samo vpis s povabilom ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, HD-Dyna pravi:

Na Partisu je najnovejša CN Europe 2013.20 NT, kar imam tudi naloženo ....

Na Torrent.si pa možen samo vpis s povabilom ....

Na Partis.si imaš 2016.30 NTU in 2016.20 NT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!