Skoči na vsebino

Navigacije na motorju (izkušnje, težave...)


tom rider

Priporočene objave

Nabavil GSA in ta ne dela z njihovo inštalacijo. Lahko bi nekaj improviziral, samo Multi Controller na balanci ne bi delal in vse funkcije tudi ne bi delale. BMW ima na navigaciji še dodatne funkcije, ker je direktno povezan z delovanjem motorja. Npr. razni scenariji dometa v povezavi z delovanjem motorja in hitrostjo vožnje in podobno. Zumo ima nekaj podobnega, nastaviš domet s tankom in odšteva, ne dela pa glede na hitrost in trenutno porabo, ker nima povezave z računalnikom motorja. BMW ima to dobro porihtano, nažalost moraš kupiti njihov Garmin, če hočeš uporabljati vse funkcije. 

BMW Multi Controller:

Zimages?q=tbn:ANd9GcQgZ2eSrTyarYiDFVkFX6Q

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Ob 3. 12. 2015 at 9:16, Davorin pravi:

Kaj se dogaja zumu350, ko jaz tapnem na zaslonu recimo črko H on to razume kot sosednjo črko-J?

Hec pa je, da sploh ni konsistenten v svojem početju. Včasih dela v redu-ne zamika nič, včasih več kot le nekaj milimetrov in takrat je nemogoč za upravljanje. Izklop in ponovni vklop včasih pomaga včasih spet ne. Garancija je že nekaj časa mimo, bo tudi touch počasi mimo? In kalbracija tudi ne naredi zadevo ok.

Imam še kaj uporabnih rešitev?

Pozdravljen,

 

če še nisi rešil težav z Garminom... poskusi malce (četrt obrata) odviti vijake na zadnji strani, ki ga skupaj držijo. Lahko je ohišje preveč zategnjeno, preveč pritiska digitalizator ob ekran ali steklo in ni natančen pri podajanju dotikov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole z odvijanjem ohišja ne bo prineslo uspeha,  ker displej je v predji del ohišja fiksiran z kovinskim okvijem. Zaslon na dotik je na displej prilepljen z distančnim obojestranskim lepilnim trakom. Lahko gre za defekt na tač skrinu. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete.

Nič še nisem reševal.

Na netu sem videl, da bi lahko z mirno roko in potrpežljivostjo zamenjal digitalizator, potem je dostikrat spet ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Je morda že kdo kupoval garmina iz amerike oz. iz kake nato baze, kjer se da taka roba kupovati? Zanima me, ali bi znali imeti ti garmini tudi slo meni ali je to bolj malo verjetno, ali je to odvisno, v kateri bazi se to dobi, npr. kje na balkanu? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem koliko je smiselna nabava Garmina iz ne EU območja? Nove naprave imajo prednaložene mape regij za katere so namenjene in doživljensko posodabljanje le teh. Ne vem kaj ti koristi zemljevid ZDA recimo? Ob nabavi nove naprave, se po moje nima smisla it "ribarjenje" na pašnikih, da si pridobiš posodobitve, če lahko napravo legalno priklopiš na PC in posodobiš. Cene verjetno niso tako drastično nižje, da bi pokrile nabavo EU karte.

Slo meniji in jezik navigiranja niso problem, bo pa kot sem omenil težava z prednaloženo kartografijo, v kolikor ni EU verzija. Pa še tam je treba biti pozoren ali je nameščena cela EU ali samo centralna ali vzhodna regija (centralna se zaključi s SLO in ni juge).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Danilo D pravi:

Je morda že kdo kupoval garmina iz amerike oz. iz kake nato baze, kjer se da taka roba kupovati? Zanima me, ali bi znali imeti ti garmini tudi slo meni ali je to bolj malo verjetno, ali je to odvisno, v kateri bazi se to dobi, npr. kje na balkanu? :)

Kolega vojak je kupil ročnega (etrex) v taki bazi, mislim da v Afghanistanu :)

Takšni Garmini imajo SLO meni, razlikujejo se samo po prednaloženih mapah, regijah, tako da je treba "zamenjati" zemljevide.

Novejše naprave imajo tudi novo zaščito za ribolov, vendar..

Kater model pa gledaš?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat še nimam nič nagledan kak posebni model, niti to a bi vzel navadnega ali motorstičnega. Konec koncev je vredi tud navaden, itak če ga daš v vodotesn etui, je čist vseen drek ali je navaden ali motorističen. Jaz če bom šel v to, ga bi dobil iz kosova. Itak pa s eve na koga se še pred odločitvijo obrnem za nasvet :D. Predvidevam pa, da je tista menjava zemljevidov ''nelegalna', ali se motim? Pa vprašanje kako je potem z to posodobitvijo kart kot je raza omenu. Si bom ap prej vsekakor izbral en model, pa se prvo pozanimu za ceno, da sploh vidim kaka bo razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če že izbiraš model za motor, potem je dobro da je vodo tesen. Ti modeli so običajno tudi robustneje grajeni in imajo priložene nosilce za motor in avto. Običajno imajo tudi vgrajen BT za komunikacijo s čelado, pametnim telefonom, s tem pa dobiš še dodatne funkcije (prostoročno telefoniranje, prometne informacije, vreme, ....) So pa tudi nekoliko dražji.

Lahko se odločiš tudi za boljši pohodniški model, kjer pa je spet treba pazit kaj ima prednaloženo od kart. Običajno so to topo karte, ki ti v motorizmu ne koristijo kaj dosti in si spet odvisen od piratstva ali dokupit legalne karte.

Predlog od @Snecer je cenovno zanimiv je pa treba pazit. Ima prednaloženo samo centralno EU in se za SLO svet neha, ali spet pašnik ali dokup.

Pozabil sem omeniti še dvoletno garancijo, ki je tudi pomemben dejavnik pri teh napravah. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 1/18/2016 at 10:32, raza pravi:

Ne vem koliko je smiselna nabava Garmina iz ne EU območja? Nove naprave imajo prednaložene mape regij za katere so namenjene in doživljensko posodabljanje le teh. Ne vem kaj ti koristi zemljevid ZDA recimo? Ob nabavi nove naprave, se po moje nima smisla it "ribarjenje" na pašnikih, da si pridobiš posodobitve, če lahko napravo legalno priklopiš na PC in posodobiš. Cene verjetno niso tako drastično nižje, da bi pokrile nabavo EU karte.

Slo meniji in jezik navigiranja niso problem, bo pa kot sem omenil težava z prednaloženo kartografijo, v kolikor ni EU verzija. Pa še tam je treba biti pozoren ali je nameščena cela EU ali samo centralna ali vzhodna regija (centralna se zaključi s SLO in ni juge).

 

Ob 12/9/2015 at 12:18, motolover pravi:

Nabavil GSA in ta ne dela z njihovo inštalacijo. Lahko bi nekaj improviziral, samo Multi Controller na balanci ne bi delal in vse funkcije tudi ne bi delale. BMW ima na navigaciji še dodatne funkcije, ker je direktno povezan z delovanjem motorja. Npr. razni scenariji dometa v povezavi z delovanjem motorja in hitrostjo vožnje in podobno. Zumo ima nekaj podobnega, nastaviš domet s tankom in odšteva, ne dela pa glede na hitrost in trenutno porabo, ker nima povezave z računalnikom motorja. BMW ima to dobro porihtano, nažalost moraš kupiti njihov Garmin, če hočeš uporabljati vse funkcije. 

BMW Multi Controller:

Zimages?q=tbn:ANd9GcQgZ2eSrTyarYiDFVkFX6Q

 

 

Osnovne funkcije Garmina pa delujejo na bavarcu? Tudi jaz imam zumo 590, namen imam kupiti GS-a z inštalacijo za navigacijo. V kakšni meri bo oz. Ne bo delalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

590 s scrolom ne deluje. Če boš želel uporabljati tudi vse dodatne funkcije, ki jih omogoča povezava direktno z motorjem, bo treba kupiti BMW Navigator.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali klasična 590 sploh paše na pred pripravljeni nosilec?  :?

BMW Navigator V ima drugačno ohišje od Zumo 590. Pini priključka so sicer identični, oblika pa povsem drugačna, bol ploščata, kot zumo 660. Zumo 590 je na zadnji strani v celoti izbočen in višji.

Na kolegov GSA 2015 z pred pripravo paše zumo 660, 590 pa ne, ker ima 590 za 5 mm višje vpetje. Navigacijski obroč na belanci ne deluje na 660.

 http://www.mrgps.nl/kennis/review-bmw-navigator-v/

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 1/26/2016 at 10:37 PM, raza said:

Ali klasična 590 sploh paše na pred pripravljeni nosilec?  :?

BMW Navigator V ima drugačno ohišje od Zumo 590. Pini priključka so sicer identični, oblika pa povsem drugačna, bol ploščata, kot zumo 660. Zumo 590 je na zadnji strani v celoti izbočen in višji.

Na kolegov GSA 2015 z pred pripravo paše zumo 660, 590 pa ne, ker ima 590 za 5 mm višje vpetje. Navigacijski obroč na belanci ne deluje na 660.

 http://www.mrgps.nl/kennis/review-bmw-navigator-v/

 

 

Ne, ne paše.

 

5 minutes ago, Jozlo said:

Pozdravljeni, mene pa zanima, katero navigacijo GARMIN priporočate za na motor, in seveda da bi jo lahko  uporabljal tudi v avtu.  TNX!!

V avtu lahko uporabjaš vse motoristične modele, obratno težje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Jozlo pravi:

Pozdravljeni, mene pa zanima, katero navigacijo GARMIN priporočate za na motor, in seveda da bi jo lahko  uporabljal tudi v avtu.  TNX!!

Glede na to, da si se omejil na Garnin prav veliko izbire nimaš. Trenutno so v ponudbi trije modeli v nekaj variantah.

Sicer pa jaz že pet let uporablajm avtomobilsko "napravico" NUVI 765 na motorju, do sedaj me še ni pustila na cedilu.
21771332.jpg

Letos jo prestavim nad števce, na orginalnI dodatni nosilec vizirja, da bo lepo v vidnem polju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Jozlo pravi:

Pozdravljeni, mene pa zanima, katero navigacijo GARMIN priporočate za na motor, in seveda da bi jo lahko  uporabljal tudi v avtu.  TNX!!

https://www.louis.de/artikel/garmin-zumo-340lm-louis-edition-navigationsgeraet/10004595?list=124289559&filter_article_number=10004595

tole je ugodno, moto zadeva, tudi za avto, serijsko je bil npr. v Daciji Duster Extreme.

Meni se edino novi Zumoti ne dopadejo.

Precej ciglasti, lepljiv ekran, počasen izris, kar razočaranje za tako ceno.

Ohišje 660/220 je bilo dosti bolj lično.

Al pa TomToma, zelo solidna zadeva.

https://www.louis.de/artikel/tomtom-rider-40-ce-louis-special-edition-inkl-autohalterungsset/10059378?list=124290320&filter_article_number=10059378

Pri obeh je edino pokritost nameščena le centralna Evropa

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj sem imel v avtu garmina, ki mi je najbolj ustrezal, tom toma sem pa že tudi preiskusil in mi sploh ni odgovarjal,

Razmišljam o nakupu zumo390lm ali 590lm,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Jozlo pravi:

Do sedaj sem imel v avtu garmina, ki mi je najbolj ustrezal, tom toma sem pa že tudi preiskusil in mi sploh ni odgovarjal,

Razmišljam o nakupu zumo390lm ali 590lm,...

Pojdi na Grminovo stran, jih daj vprimerjavo in se odloči, glede na to kaj hočeš in koliko si pripravljen odkartat.

Je pa 590 naprava, ki je sodobna in ima še nekaj maneverskega prostora za izboljšave, vsaj glede na to, da v izpeljanki Navigator V ponuja nekaj telemetrije.

V povezavi s pametnim telefonom in programom Smartphone Link pa že zdaj ponuja prometne informacije v realnem času, vremensko sliko, cestne kamere v realnem času in še kaj. Seveda vse odvisno od države in njihove ponudbe, ter stalne internetne povezave na telefonu ali občasne WIFI povezave, ko se pelješ mimo postajališč ali repetitorjev.

390 je novejša cenena naprava, ki pa je po mojem mnenju korak nazaj v primerjavi z Zumo 660. Ima slabe moto nosilce, ki z časom zgubljajo kontak pri napajanju, antene za prometne informacije na moto nosilcu ne moreš vklopiti, ker režo USB pokriva nosilec, BT povezava je samo ena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Jozlo pravi:

Do sedaj sem imel v avtu garmina, ki mi je najbolj ustrezal, tom toma sem pa že tudi preiskusil in mi sploh ni odgovarjal,

Razmišljam o nakupu zumo390lm ali 590lm,...

Katerega si imel v avtu?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snecer pravi:

Katerega si imel v avtu?

 

Zelo star model Nuvi 350...

Raza, se pravi da po tvojem mnenju je sigurno bolj uporabna 590LM,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uporabna sta oba, uporabljata isto kartografijo in isto filozofijo vodenja. Večji je pač zmogljivejši, dvojnim BT (slušalka v čeladi in telefon istočasno) z več sladkorčki in večjim ekranom z boljšo resolucijo. Več je tudi notranjega pomnilnika (16GB napram 4GB v zumu 350), tako, da za karte ne rabiš kartice. 590 ima tudi kompaktnejše nosilce z več kabli za povezovanje (vhodi, izhodi zvoka in vtičnico za polnjenje preko USB)

https://buy.garmin.com/sl-SI/SI/cOnTheRoad-cMotorcycles-p1.html

V polja s kvadratki klikneš kljukice za primerjavo željenih modelov in potem klikneš enega od modelov.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Jozlo pravi:

Zelo star model Nuvi 350...

Raza, se pravi da po tvojem mnenju je sigurno bolj uporabna 590LM,

Dejstvo je, da kupiš to, kar rabiš in ne to, kar drugi predlagajo. Če potrebuješ napravo z vse mogočimi funkcijami potem OK, v kolikor pa točno veš zakaj napravo potrebuješ, potem pa si kupiš v takšnem cenevnom rangu, razen če imaš gnara za bek metat, potem pač kupiš ... najdražjo.

Glej tudi to, da boš imel LM, da se ne j***š z kartami iz pašnikov. Zdaj verjetno ima tako ali tako že vsaka naprava LM, mar ne? Nisem že dolgo gledal naprav, saj mi moj Zumo350LM deluje fenomenalno tako na motorju, kot v avtu.

Je pa res, da napravo kupuješ za dalj časa, tako da se splača seči malo globlje v žep in vzet, najboljšo. 590LM je super zadeva zaradi zaslona, saj lahko karto spremljaš tudi pokončno.

Popravljeno . Popravil DL650
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!