bambi Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 Bo to zadeva od Navigo systems, ki izdaja tudi Croguide imenovana Adriaroute?
Godspeed Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Baje bo v roku enega tedna na voljo slovenska turn-by-turn zadeva... ← A je to tole? http://www.delo.si/index.php?sv_path=43,50...d04&source=Delo
mk-r Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 A je to tole? http://www.delo.si/index.php?sv_path=43,50...d04&source=Delo ← Super zadeva... To sem čakal kar nekaj časa...
BiciMiX Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 ravnokar gledam eTrex Vista, 96.500 SIT je v redu tole...
Noise Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 ravnokar gledam eTrex Vista, 96.500 SIT je v redu tole... ← Tole piše na strani uvoznika: Ročni barvni GPS sprejemnik z elekronskim kompasom in barometričnim višinomerom Legend C in Vista C v družino eTrex prinašata obilo tehničnih izboljšav. Nov 256 barvni ekran v TFT tehnologiji je dobro berljiv tudi pri direktni osvetlitvi sonca. Oba modela podpirata MapSource kartografijo, kot so BlueChart, CitySelect, CroGuide, katere preko USB povezave (serijska povezava ni na voljo) prenesete na 24 MB internega spomina. Oba modela nudita »turn-by-turn« navigacijo (samo grafični napotki). Napravi se pri delu s PC-jem lahko napajata prek USB priključka, sicer pa z dvema AA baterijama, ki omogočata delovanje do 36 ur. Tako Legend kot Vista imata vgrajeno mednarodno bazno karto z možnostjo avtomatskega izračuna rute. Vista ima dodana še elektronski kompas in barometrični višinomer. Opombe: • 12 kanalni WAAS sprejemnik • vgrajena patch antena • dimenzije naprave: 5,6 x 10,7 x 3 cm • ekran: 3,3 x 4,3 cm, 256-barvni, high resolution, reflective TFT (176 x 220) • teža: 159g z baterijama (nista v kompletu) • elektronski kompas • barometrični višinomer • LED osvetlitev ekrana • avtonomija: do 20 ur; tipična uporaba, z uporabo dveh AA alkalnih baterij • vgrajena bazna karta Evrope z možnostjo avtomatskega izračuna rute • vodoodpornost: IEC 60529 IPX7 standard; potopljivo do 1 metra do 30 minut • 500 točk z imenom in simbolom; 50 rut • formati pozicije: Lat/Lon, UTM, Maidenhead, MGRS, uporabniški… • zvočni alarmi: vlečenje sidra, cilj, off-course, približevanje točki, ura • 24 megabyte internega spomina za nalaganje MapSource podrobnih kart (vključno z navtičnimi) • potovalni računalnik: maksimalne in povprečne hitrosti, časi ter razdalje • 10.000 v sledi; 20 sledi (500 točk vsaka) vodenje po sledi v obe smeri • višinomer: trenutna višina, hitrost dviganja in spuščanja, max. in min. višina … • lunarne tabele • kompatibilno z večino MapSource produkti; vključno z BlueChart-om in City Select-om Ja, po moje zelo OK. Fajn je ker ima možnost kartografije (24mega spomina - gre gor kar nekaj kart), elektronski kompas. Zaslon je malo majhen, a ne toliko zelo manjši kot ga ima Map76CS recimo --- če si naštimaš POINTER čez cel zaslon ziher ni problema pri offroadanju.
bobek Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 ravnokar gledam eTrex Vista, 96.500 SIT je v redu tole... ← Odvisno za kaj boš uporabljal GPS! Slabosti v primerjavi z najnovejšimi GPs-ji so : -Display je ČB -spomin 24 MB ki ni nadgradljiv. (AdriaRoute za slovenijo je 20MB velika pa so hišne številke vpisane samo za LJ,MB,Koper, Izolo, Piran - Koliko bo velik file ko pridejo hišne številke za ostala mesta še noben ne ve. Da pa hočeš imeti še zraven hrvaško pa pozabi. Razen če ne boš pred vsakim odhodom nalagu karte tja kamor boš bil namenjen, s tem da ima ta GPS prenos podatkov preko COM porta kar pomeni 15 -20 min nalaganja.) -Avtonomija baterije do 16 ur - Ne podpira Turn by turn tehnologije Barvna Vista Slabosti - Cena - Spomin isti kot pri ČB visti Izbolšava -20 ur; tipična uporaba z uporabo dveh AA alkalnih baterij -Turn by turn tehnologija -USB kabel za prenos podatkov (hitrejši prenos) Moj predlog! Če ti ni pomemben elektronski kompas in barometrični višinomer kupi eTrex LEGEND C Ma iste performanse kot vista C (razen barometrični višinomer in kompas) in baterija zdrži do 36 ur Cena 110.280,00 pa sedaj so novoletni popusti in ga dobiš hitro za skoraj isto ceno kot visto navadno ČB
BiciMiX Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 (popravljeno) torej je bolje razmisliti o Garmin GPSMAP 76CS?? kaksen nacin povezave pa ima eTrex LEGEND C? Popravljeno December 15, 2004. Popravil BiciMiX
bobek Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 torej je bolje razmisliti o Garmin GPSMAP 76CS?? kaksen nacin povezave pa ima eTrex LEGEND C? ← Ima USB kabel za prenos podatkov, preko katerega se lahko dokupi tudi napajalni kabel (Ne polni) cena 11.040,00 SIT GPS MAPCS ima oba tipa priklopa USB in serijski. Moje mnenje je da je serijski izhod veliko bol primeren (beri odporen) za priklop napajanja (priklop na motor). Primerjavo med njimi si oklej tukaj>>GARMIN<<
Noise Objavljeno December 19, 2004 Opozori Objavljeno December 19, 2004 Moje mnenje je da je serijski izhod veliko bol primeren (beri odporen) za priklop napajanja (priklop na motor). Definitivno je bolje dat na tisti okrogli Garminov konektor kot pa dodatno na USB, ja...
Unknown Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Nameravam kupiti GPS in ne vem prav veliko o tej stvari, zato bodo vsaki predlogi dobrodošli! Uporabljal se bo v glavnem za pohode v gorah (ker se v megli hitro zgubiš). Zdej me pa zanima na kaj moram bit pozoren, kaj je razlika med modeli... Ogledanega mam magellan explorist 300 (klik) cena je 78.000 SIT Kako pa je s to karto ki jo majo že naloženo notr? baje da ni slovenije gor? Koliko je pa sploh uporabna ta karta? ubistvu kaj ti sploh kaže? Uglavnm če ma kdo kakršnekoli izkušnje naj kej pove! :) LP
Noise Objavljeno Januar 31, 2005 Opozori Objavljeno Januar 31, 2005 Ogledanega mam magellan explorist 300 (klik) Nikarte ne kupuj Magellana... Imajo "kao" iste funkcionalnosti kot Garminovi, samo so dosti slabši, nobenega supporta ni, softwarea ne ažurirajo redno, map je manj (ne dobi se na trgu press)...
Noise Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Tole sem objavil na enem drugem forumu, pa objavljam tudi tukaj. Gre za razlago dveh različnih variant elektronskih map za GPS-e. === Obstajata dve varianti GPS kart. Eno so vektorske, ki so primerne za upload na GPS. To so npr. Garminovi MapSource, TopoCharts, CitySelect itd. Potem pa imaš "bitmap" karte, ki so skenirane karte, in ki jih NE moreš uploadati v GPS. Lahko pa jih nato 1) pregleduješ z ustreznim software-om (TouraTech Quo Vadis TTQV (moj najljubši, a za plačat), OziExplorer, Fugawi, itd.), si vnaprej narediš waypointe, route itd., ki si jih nato uploadaš na GPS (NE mape, SAMO TOČKE, ROUTE...) 2) uporabljaš na terenu s kombinacijo GPS in računalnika (GPS je priključen na računalo), in ti kaže, kje se voziš. Skenirane karte si narediš sam (redkeje, po moje) ali pa jih kupiš (npr. Daerr ima zelo dobro pokrite destinacije kot Afrika (zanimive države tudi s kartami 1:200.000) itd.). Je pa še ena finta: ne moreš sam kar poskenirat kart pa da potem zadeva kar sama od sebe špila, ampak moraš karte še ustrezno skalibrirat. Če bitmap karte kupiš, jih kupiš običajno "za TTQV", "za Fugawi", "za OziExplorer", kar pomeni, da so ne le poskenirane, ampak tudi skalibrirane. Vektorske mape pridejo v poštev "v civilizaciji" (ceste!), bitmap karte pa "za off-road" (ko uporabljaš specialke, ali pa če vektorske karte ne obstajajo). PS: Še to: največja polomija je seveda Interaktivni atlas Slovenije, ki, kljub temu, da omogoča izdelavo waypointov, ne omogoča prenosa le-teh na GPS (oz. so točke napisane v meni neznanem koordinatnem sistemu) <-- a pozna kdo kako varianto prenosa točk iz IAS PRO 3.0 na GPS?
motoristek Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Nameravam kupiti GPS in ne vem prav veliko o tej stvari, zato bodo vsaki predlogi dobrodošli! Uporabljal se bo v glavnem za pohode v gorah (ker se v megli hitro zgubiš). Zdej me pa zanima na kaj moram bit pozoren, kaj je razlika med modeli... Ogledanega mam magellan explorist 300 (klik) cena je 78.000 SIT Kako pa je s to karto ki jo majo že naloženo notr? baje da ni slovenije gor? Koliko je pa sploh uporabna ta karta? ubistvu kaj ti sploh kaže? Uglavnm če ma kdo kakršnekoli izkušnje naj kej pove! :) LP ← Če misliš hoditi po sloveniji in še kje po vshodu, pol si raje kupi kompas. Preveč denarja za temo, kajti, če ni karte pol ni slike. :SS Prašaj dilerja, če ti tudi slovenijo lahko naloži, če ne se naj gonijo v evropo (zahodno) to prodajat. :devil:
elbarto Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Lahko pa namesto namenske GPS naprave uporabiš PDA (Palm) z GPS sprejemnikom in ustreznim programom, Like this?
Noise Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Lahko pa namesto namenske GPS naprave uporabiš PDA (Palm) z GPS sprejemnikom in ustreznim programom, ki uporablja bitmap karte (npr. PathAway :OK: ). Ko pa si v civilizaciji in želiš priti od naslova A do naslova B, pa uporabiš npr. TomTom Navigator. Ja, to je pa v bistvu druga alternativa, da. PDA s sprejemnikom, kot ga je "naslikal" Elbarto... Samo za offroadanje z motorjem morda malo manj primerna kot "GPS" only.
Noise Objavljeno Februar 20, 2005 Opozori Objavljeno Februar 20, 2005 Če misliš hoditi po sloveniji in še kje po vshodu, pol si raje kupi kompas. Preveč denarja za temo, kajti, če ni karte pol ni slike. :SS Prašaj dilerja, če ti tudi slovenijo lahko naloži, če ne se naj gonijo v evropo (zahodno) to prodajat. :devil: Motoristek, tukaj pa si malo mimo ustrelil "če ni karte ni slike". "Civilizacijska karta" ti pri pohodih v gore ne pomaga nič, ker so to cestne karte. GPS v gorah je uporaben zato, ker 1) ti dela sproti "track" in se lahko vrneš s track-back nazaj od koder si prišel 2) lahko označuješ waypointe in točno veš nato v kateri smeri, koliko daleč stran itd., so (npr. označiš si lokacijo, kjer parkiraš avto, pa greš bluzit v hrib, nato pa se lahko vrneš po isti poti ali po kaki drugi do te točke) 3) lahko označiš/vneseš s pomočjo skenirane mape slovenije (+ ozi explorerja npr, jaz imam skalibrirano za ozija) že prej waypointe, si narediš routo in nato preneseš zadevo v GPS... Priporočam pa, da naj GPS aparat, ki bo namenjen ročni uporabi, vsebuje tudi elektronski kompas in ne ne "gps kompas" (razlika je v tem, da kompas v prvem primeru kaže smeri tudi, če stojiš na miru, pri drugi varianti pa se moraš premikati tako, da GSP zaznava tvoje premikanje, in nato šele glede na tvoje gibanje kaže smeri)...
Butnglavc Objavljeno Februar 22, 2005 Opozori Objavljeno Februar 22, 2005 Lahko pa namesto namenske GPS naprave uporabiš PDA (Palm) z GPS sprejemnikom in ustreznim programom, ki uporablja bitmap karte (npr. PathAway :OK: ). Ko pa si v civilizaciji in želiš priti od naslova A do naslova B, pa uporabiš npr. TomTom Navigator. lp, D. ← TomTom rules,preizkušeno ko sem šel po motor v Nemčijo:kolega je potegnu dol celo Evropo, :yea2:
matjazek Objavljeno Februar 22, 2005 Opozori Objavljeno Februar 22, 2005 TomTom rules,preizkušeno ko sem šel po motor v Nemčijo:kolega je potegnu dol celo Evropo, :yea2: ← A lahko prilepiš eno slikico, kako si zadevo namontiral na motor. In pa zanima me tudi, kako si rešil napajanje ter predvsem zaščito pred dežjem. LP, M.
Butnglavc Objavljeno Februar 22, 2005 Opozori Objavljeno Februar 22, 2005 A lahko prilepiš eno slikico, kako si zadevo namontiral na motor. In pa zanima me tudi, kako si rešil napajanje ter predvsem zaščito pred dežjem. LP, M. ← Ko sem šel po motor, ne z motorjem
Noise Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 In pa zanima me tudi, kako si rešil napajanje ter predvsem zaščito pred dežjem. Za TE stvari potem pride prav PRAVI GPS.
matjazek Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 Za TE stvari potem pride prav PRAVI GPS. ← Razmišljam, da bi dal dlančnik kar v Aquapac ( www.aquapac.com). To bo definitivno držalo vsak dež, ker drži tesno tudi par metrov pod vodo preverjeno (uf, kaka slovnica :) ) Samo počakam še, da pride motor domov iz servisa in grem montirat. Ko bo koncano bom prilepil slikico. LP, M. PS. Noise...moj bemfi vozi bolj kot ne po cestah, tak da je itak manjsa moznost, da se mu kaj naredi.
danci1973 Objavljeno Februar 23, 2005 Opozori Objavljeno Februar 23, 2005 A lahko prilepiš eno slikico, kako si zadevo namontiral na motor. In pa zanima me tudi, kako si rešil napajanje ter predvsem zaščito pred dežjem. LP, M. ← Seveda... Ustrezni adapter za 12V je bil priložen PDAju, pod sedežem pa sem imel vtičnico - tako, kot je v avtih... D.
matjazek Objavljeno Februar 25, 2005 Opozori Objavljeno Februar 25, 2005 Seveda... Ustrezni adapter za 12V je bil priložen PDAju, pod sedežem pa sem imel vtičnico - tako, kot je v avtih... Super ideja. Veš kaj me še zanima - kako si pol dlančnik pritrdil na balanco? A imaš narejeno tako, da se da enostavno sneti ali kako? Če se ti da prilepit še no slikico... Hvala in LP, M.
danci1973 Objavljeno Februar 25, 2005 Opozori Objavljeno Februar 25, 2005 Super ideja. Veš kaj me še zanima - kako si pol dlančnik pritrdil na balanco? A imaš narejeno tako, da se da enostavno sneti ali kako? Če se ti da prilepit še no slikico... Hvala in LP, M. ← Lahko, ko najdem... :) Žal smo pri demontaži s starega moepda to nekam založli. Uporabil sem nek 'univerzalen' nosilec, ki je sestavljen iz dveh delov. En del je plastična 'objemka', ki se pritrdi na krmilo in ima tak ploščat nastavek. Drugi del je plastika, ki se na ta ploščat nastavek natakne in sem ga pritrdil na homemade PDA ohišje... Mislim, da se takšni nosilci uporabljajo npr. pri lučeh za bicikle... In podobno. lp, D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se