Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

... o.k....

 

... simpl k prdnt po pasulju....   :D

 

 

a je zdej dost simpl  :D

ja to pa še jaz razumem;-)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti ne vem možno da imaš prav. Ampak če gledam gume ki do bile vožene na grobniku s strani folka ki imajo poštimano vzmetenje v nulo teh zavihkov ni oz. so komaj zaznavni.

na pisti je režim segrevanja gum drugačen kot na cesti, zato tudi tlak tudi ni enak, posledično tudi obraba, če pa imaš te iste probleme na pisti, ja pol se pa igraj dalje z nastavitvami, je pa tak, da motor dobro nastavljen za hitro vožnjo ni udoben in obratno, vsaksi mora tu najdet prostor, oziroma nastavit za njegov stil vožnje in uporabe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej to je to recimo v tem primeru na sliki je pred zarezo od profila dost obrabljena guma (v območju 2 cm pred profilom) za zarezo od profila je pa precej manj obrabljena guma + zavihek se dela ?? al še vedno ne zastopim :D

ne zastopš, bom slikal doma :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je sam kilometrina vazna...drzijo vse cist dost za moj stil voznje. :)

ja držijo že držijo, sam so veeelike razlike, kak vstopaš v ovinek , pr enih si posran (sportsmart, bt23), pr drugih ga pa pokneš dol ko vsekan (mitas, T30) Govirim za prvo, za zadnjo mi je malo morgen če mal pobluzi sm ter tja :D

ja to pa še jaz razumem;-)

ti točn več da se po operaciji ne smeš preveč napenjat, pol ni simpl :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm se pa nekak po treh vrstah gum odloču da menjam firmo, pa ne zarad kakih odstopanj, zgolj zarad menjave firme, da probam še kaj novega :D. Po dvojih dunlopkah (st220 in rs) in metzelerkah z6, sm se odloču za Bridgestone BT023 ..... če bo zadna zdržala vsaj 8kkm kot vse do zdj, pol bo kr o.k. :grim

Jst sem mel tud bt23 prvo vgradnjo na moji xj6. Naredu skor 15k km , pa še je blo profila. Guma pa čist zanič. nobenga oprijema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa zamenjal razpadajočo gp racer za mitas. Prvi vtis: grip zelo dober, prvih 10-15 stopinj nagiba se guma slabše obnaša kot gp r.,malo težje drži smer potem pa ko pride  prek te meje pade v nagib....od tam dela fenomenalno. Boki gume so veliko trši, kar se najbolj čuti pri hitrem prekladanju v zaporednih ovinkih in pri vožnji s sopotnikom, minus edino ko pri nagibu zadaneš v kako neravnino le to guma ne pobere tako lepo in se več udarca prenese na okvir motorja. Več vtisov po več prevoženih kilometrih. Zaenkrat top....ps....bule še ni naredila :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa zamenjal razpadajočo gp racer za mitas. Prvi vtis: grip zelo dober, prvih 10-15 stopinj nagiba se guma slabše obnaša kot gp r.,malo težje drži smer potem pa ko pride  prek te meje pade v nagib....od tam dela fenomenalno. Boki gume so veliko trši, kar se najbolj čuti pri hitrem prekladanju v zaporednih ovinkih in pri vožnji s sopotnikom, minus edino ko pri nagibu zadaneš v kako neravnino le to guma ne pobere tako lepo in se več udarca prenese na okvir motorja. Več vtisov po več prevoženih kilometrih. Zaenkrat top....ps....bule še ni naredila :-)

ti si prehud za te Mitaske;-)
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

znamka in model pnevmatike: CONTINENTAL  SPORTATTACK2

model motorja: KAWASAKI Z 750

prevoženi kilometri: zadnja 5000 prednja9000-10000km

način vožnje: 15% športne, ostalo ST, 0% dirkališča

vrsta ceste: lokalne, magistralne 95%, AC 5%

oprijem na mokrem:  3 več ne upam, poskusil močneje zavirat in drži….

oprijem izven sezone:brez posebnosti , je tempo bolj umirjen

oprijem v sezoni:  Čista 5, noro od smerne stabilnosti  do lahkotnosti , nora količina povratnih informacij ves čas točno vem kaj dogaja

način obrabe: celotna površina

99 % km solo vožnja

cena:nazadnje 240eur

končna misel…hitro se segreje in zanimivo mi je kako lepo se čuti če hočeš takoj pretiravat.

Zdrsa še nobenega, navdušen sem nad tem kako lepo čutim dogajanje tako na prednji kot zadnji gumi.Res bi s katero drugo pnevmatiko naredil jurja dva več  ampak ne to je to in ostajam na teh.

Prej sem vozil roadsmart in sportsmart ……….nene niso zame,…. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bt katastrofa od gume,kar se tiče prevoženih 16kkm pa še bi lohk,sam ko prideš na mokro dolenjko in 75hp motorček pritisneš v 4 prestavi in guma zavrti pol veš da ni več heca in mora plastika dol,še isti dan sem zamenjal gume,res da jih je pa prej matrala žena,prva vgradnja na f650gs. Pri vseh pol cestnih gumah ostajam na Conti Traill Attack 2,;-)

 

a je to bolša izbira? :D briđstounke žau niso mel na zalogi :grrr

 

post-43324-0-30271900-1410980348_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo pozornost ne škodi...   CONTINENTAL TIRE RECALL ANNOUNCED FOR POSSIBLE TREAD SEPARATION

 

 

http://www.motorcyclistonline.com/news/continental-tire-recall-announced-possible-tread-separation?src=SOC&dom=fb

 

The following report is filed with the NHTSA:

Report Receipt Date: AUG 11, 2014

NHTSA Campaign Number: 14T009000

Component(s): Tires

Potential Number of Units Affected: 8,070

Manufacturer: Continental Tire the Americas, LLC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imam eno strokovno vprašanje - zanima me vaše (predvsem strokovno) mnenje o pnevmatiki na sliki, je še primerna za vožnjo, jo je potrebno popraviti (če se da?). Med vožnjo sem v ovinku čutil da sem nekaj povozil, in to "nekaj" je tudi "odletelo" izpod kolesa. Ko sem se ustavil in pregledal pnevmatiko, sem videl tole ...

  

post-28839-0-39172400-1411033962_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za  kakšno daljšo pot le zamenjaj,samo da ne rabiš flikat,ker če boš povozil še kakšen oster kamen bo hitr spustila!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prispelo danes na moj e-mail: :kva2:

 

Dear customer,

Product recall for Sports Force motorcycle tyres of MITAS

The Slovenian tire company Savatech takes voluntarily all produced Sport Force motorcycle tyres of MITAS brand from the market.

The tires involved in the product recall are the following:
120/70 ZR17 (58W) TL SPORTFORCE
150/60 ZR17 (66W DRIVER) TL SPORTFORCE
160/60 ZR17 (69W) TL SPORTFORCE
180/55 ZR17 (73W) TL SPORTFORCE
190/50 ZR17 (73W) TL SPORTFORCE

At high speeds over a period of time it may cause a bulge on the tread of the tyre, which leads to the shedding of parts of the tread. This problem occurs only under controlled simulations under the toughest conditions.
The recall of the Sport Force is pre-emptive and precautionary measure.


MITAS recommends motorcyclists not to ride these tyres and to return them to your dealer. Sports Force tire are not available until further notice!

Please contact our customer service by email (claims@delti.com), quoting the order number to initiate the return.

You´ll get a refund for full amount of the purchase price of tires, including all other documented fitting costs.

Best regards

Team Delticom

Prodajalec: Delticom OE SRL, STR ANCA POPA, NR. 3, Ap.P, 300299 Timisoara, Romunija
Telefon: (00386) 01 600 93 90 (od ponedeljka do petka, od 08:30 - 17:30), Telefax: 00386 188 885 03
E-Mail: gume-direkt@delti.comhttp://www.delti.com
Registrirani sedež: Timisoara, Trgovinski register J35/1428/2004

ID za DDV: SI87288737
Deutsche Bank München, Swift: DEUTDEDBMUC, IBAN DE54700700240396225500
 
 
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!