Zivnorc Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 ... o.k.... ... simpl k prdnt po pasulju.... a je zdej dost simpl DAMI34, thumper, TOMCAT in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Men je sam kilometrina vazna...drzijo vse cist dost za moj stil voznje. Cartman, maus in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 ... o.k.... ... simpl k prdnt po pasulju.... a je zdej dost simpl ja to pa še jaz razumem;-) maus, Zivnorc, thumper in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 ti ne vem možno da imaš prav. Ampak če gledam gume ki do bile vožene na grobniku s strani folka ki imajo poštimano vzmetenje v nulo teh zavihkov ni oz. so komaj zaznavni. na pisti je režim segrevanja gum drugačen kot na cesti, zato tudi tlak tudi ni enak, posledično tudi obraba, če pa imaš te iste probleme na pisti, ja pol se pa igraj dalje z nastavitvami, je pa tak, da motor dobro nastavljen za hitro vožnjo ni udoben in obratno, vsaksi mora tu najdet prostor, oziroma nastavit za njegov stil vožnje in uporabe Zivnorc, Kmet2, gsxf750 in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 ok .. sam da pol ne nardi bulo na gumi KLOVN in gsxf750 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Čehi :grim thumper in maus 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Ja sej to je to recimo v tem primeru na sliki je pred zarezo od profila dost obrabljena guma (v območju 2 cm pred profilom) za zarezo od profila je pa precej manj obrabljena guma + zavihek se dela ?? al še vedno ne zastopim ne zastopš, bom slikal doma Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Men je sam kilometrina vazna...drzijo vse cist dost za moj stil voznje. ja držijo že držijo, sam so veeelike razlike, kak vstopaš v ovinek , pr enih si posran (sportsmart, bt23), pr drugih ga pa pokneš dol ko vsekan (mitas, T30) Govirim za prvo, za zadnjo mi je malo morgen če mal pobluzi sm ter tja ja to pa še jaz razumem;-) ti točn več da se po operaciji ne smeš preveč napenjat, pol ni simpl thumper, Kmet2 in gsxf750 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jozexj6 Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Js sm se pa nekak po treh vrstah gum odloču da menjam firmo, pa ne zarad kakih odstopanj, zgolj zarad menjave firme, da probam še kaj novega . Po dvojih dunlopkah (st220 in rs) in metzelerkah z6, sm se odloču za Bridgestone BT023 ..... če bo zadna zdržala vsaj 8kkm kot vse do zdj, pol bo kr o.k. :grim Jst sem mel tud bt23 prvo vgradnjo na moji xj6. Naredu skor 15k km , pa še je blo profila. Guma pa čist zanič. nobenga oprijema. Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Js sm skos posran Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cb1300 Objavljeno September 16, 2014 Deli Objavljeno September 16, 2014 No, pa zamenjal razpadajočo gp racer za mitas. Prvi vtis: grip zelo dober, prvih 10-15 stopinj nagiba se guma slabše obnaša kot gp r.,malo težje drži smer potem pa ko pride prek te meje pade v nagib....od tam dela fenomenalno. Boki gume so veliko trši, kar se najbolj čuti pri hitrem prekladanju v zaporednih ovinkih in pri vožnji s sopotnikom, minus edino ko pri nagibu zadaneš v kako neravnino le to guma ne pobere tako lepo in se več udarca prenese na okvir motorja. Več vtisov po več prevoženih kilometrih. Zaenkrat top....ps....bule še ni naredila :-) DAMI34, gsxf750, Zivnorc in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno September 16, 2014 Deli Objavljeno September 16, 2014 No, pa zamenjal razpadajočo gp racer za mitas. Prvi vtis: grip zelo dober, prvih 10-15 stopinj nagiba se guma slabše obnaša kot gp r.,malo težje drži smer potem pa ko pride prek te meje pade v nagib....od tam dela fenomenalno. Boki gume so veliko trši, kar se najbolj čuti pri hitrem prekladanju v zaporednih ovinkih in pri vožnji s sopotnikom, minus edino ko pri nagibu zadaneš v kako neravnino le to guma ne pobere tako lepo in se več udarca prenese na okvir motorja. Več vtisov po več prevoženih kilometrih. Zaenkrat top....ps....bule še ni naredila :-)ti si prehud za te Mitaske;-) Zivnorc in gsxf750 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cb1300 Objavljeno September 16, 2014 Deli Objavljeno September 16, 2014 ti si prehud za te Mitaske;-) za ta dnar je to to Zivnorc in Kmet2 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko86 Objavljeno September 16, 2014 Deli Objavljeno September 16, 2014 ma kdo izkusnje s to gumo,sprasujem ker jo dobim po zmerni ceni... http://www.google.si/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=mBvMQLWB-TYZ7M&tbnid=UF0fQ51M4GgzOM:&ved=0CAUQjhw&url=http%3A%2F%2Fwww.bits4motorbikes.co.uk%2FTyres%2FBridgestone-Tyre.html%3FTryeID%3D579&ei=nooYVNeJOcW2O5eSgOAF&bvm=bv.75097201,d.ZWU&psig=AFQjCNGb8mu-Rg6FyKRY38L60qvbDQ3mlA&ust=1410980860239206 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Wakasaki Objavljeno September 17, 2014 Deli Objavljeno September 17, 2014 znamka in model pnevmatike: CONTINENTAL SPORTATTACK2 model motorja: KAWASAKI Z 750 prevoženi kilometri: zadnja 5000 prednja9000-10000km način vožnje: 15% športne, ostalo ST, 0% dirkališča vrsta ceste: lokalne, magistralne 95%, AC 5% oprijem na mokrem: 3 več ne upam, poskusil močneje zavirat in drži…. oprijem izven sezone:brez posebnosti , je tempo bolj umirjen oprijem v sezoni: Čista 5, noro od smerne stabilnosti do lahkotnosti , nora količina povratnih informacij ves čas točno vem kaj dogaja način obrabe: celotna površina 99 % km solo vožnja cena:nazadnje 240eur končna misel…hitro se segreje in zanimivo mi je kako lepo se čuti če hočeš takoj pretiravat. Zdrsa še nobenega, navdušen sem nad tem kako lepo čutim dogajanje tako na prednji kot zadnji gumi.Res bi s katero drugo pnevmatiko naredil jurja dva več ampak ne to je to in ostajam na teh. Prej sem vozil roadsmart in sportsmart ……….nene niso zame,…. gsxf750 in matija1234 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Danilo D Objavljeno September 17, 2014 Deli Objavljeno September 17, 2014 Bt katastrofa od gume,kar se tiče prevoženih 16kkm pa še bi lohk,sam ko prideš na mokro dolenjko in 75hp motorček pritisneš v 4 prestavi in guma zavrti pol veš da ni več heca in mora plastika dol,še isti dan sem zamenjal gume,res da jih je pa prej matrala žena,prva vgradnja na f650gs. Pri vseh pol cestnih gumah ostajam na Conti Traill Attack 2,;-) a je to bolša izbira? briđstounke žau niso mel na zalogi :grrr Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jany Objavljeno September 17, 2014 Deli Objavljeno September 17, 2014 Malo pozornost ne škodi... CONTINENTAL TIRE RECALL ANNOUNCED FOR POSSIBLE TREAD SEPARATION http://www.motorcyclistonline.com/news/continental-tire-recall-announced-possible-tread-separation?src=SOC&dom=fb The following report is filed with the NHTSA: Report Receipt Date: AUG 11, 2014 NHTSA Campaign Number: 14T009000 Component(s): Tires Potential Number of Units Affected: 8,070 Manufacturer: Continental Tire the Americas, LLC. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Danilo D Objavljeno September 17, 2014 Deli Objavljeno September 17, 2014 moja je 18'' in ne 17'' Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno September 18, 2014 Deli Objavljeno September 18, 2014 fajn članek - primerjava: iz 2012 Metzeler K3 / Pilot Power / Power 2CT / Power Pure / Power One / Sportsmart (Q2) / Dragon Supercorsa Pro / Corsa III http://www.s1000rrforum.com/forum/s1000rr-hp4-suspension-setup-tires-wheels/1866-tires-tires-tires.html Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nofla Objavljeno September 18, 2014 Deli Objavljeno September 18, 2014 Zdravo, imam eno strokovno vprašanje - zanima me vaše (predvsem strokovno) mnenje o pnevmatiki na sliki, je še primerna za vožnjo, jo je potrebno popraviti (če se da?). Med vožnjo sem v ovinku čutil da sem nekaj povozil, in to "nekaj" je tudi "odletelo" izpod kolesa. Ko sem se ustavil in pregledal pnevmatiko, sem videl tole ... Bostjan L 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 18, 2014 Deli Objavljeno September 18, 2014 Ti sam vozi dokler ne vidiš kakih žic, platna,... se komot voziš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno September 18, 2014 Deli Objavljeno September 18, 2014 Za kakšno daljšo pot le zamenjaj,samo da ne rabiš flikat,ker če boš povozil še kakšen oster kamen bo hitr spustila! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jany Objavljeno September 18, 2014 Deli Objavljeno September 18, 2014 moja je 18'' in ne 17'' Nisem ciljal nate samo nasploh mogoče kdo ima pa preveri... Jaz bom itak iste vzel Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomash Objavljeno September 24, 2014 Deli Objavljeno September 24, 2014 Iščem najcenejšo varianto za nabavo gum Continental Twinduro 3,25-18 in 4,1-18. Kje je torej najceneje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KLOVN Objavljeno September 25, 2014 Deli Objavljeno September 25, 2014 prispelo danes na moj e-mail: Dear customer, Product recall for Sports Force motorcycle tyres of MITAS The Slovenian tire company Savatech takes voluntarily all produced Sport Force motorcycle tyres of MITAS brand from the market. The tires involved in the product recall are the following: 120/70 ZR17 (58W) TL SPORTFORCE 150/60 ZR17 (66W DRIVER) TL SPORTFORCE 160/60 ZR17 (69W) TL SPORTFORCE 180/55 ZR17 (73W) TL SPORTFORCE 190/50 ZR17 (73W) TL SPORTFORCE At high speeds over a period of time it may cause a bulge on the tread of the tyre, which leads to the shedding of parts of the tread. This problem occurs only under controlled simulations under the toughest conditions. The recall of the Sport Force is pre-emptive and precautionary measure. MITAS recommends motorcyclists not to ride these tyres and to return them to your dealer. Sports Force tire are not available until further notice! Please contact our customer service by email (claims@delti.com), quoting the order number to initiate the return. You´ll get a refund for full amount of the purchase price of tires, including all other documented fitting costs. Best regards Team Delticom Prodajalec: Delticom OE SRL, STR ANCA POPA, NR. 3, Ap.P, 300299 Timisoara, Romunija Telefon: (00386) 01 600 93 90 (od ponedeljka do petka, od 08:30 - 17:30), Telefax: 00386 188 885 03 E-Mail: gume-direkt@delti.com, http://www.delti.com Registrirani sedež: Timisoara, Trgovinski register J35/1428/2004 ID za DDV: SI87288737 Deutsche Bank München, Swift: DEUTDEDBMUC, IBAN DE54700700240396225500 Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se