Jump to content

Maxi Scooterji (splosno)


Recommended Posts

Vprašanje!

Zanima me kaj moram paziti pri nakupu max-scooterja!

ZAnima me gleda mašine.

Npr. tudi to:

Enga scooterja sem testiral (piaggio 500) in ko sem dal gas je najprej bil slišat en škrt in nato je potegnil,...

p.s

kateri scooterji so boljši, vozne lastnosti

Poskusil sem suzukija burg., pa atlantic, pa piaggio... Vsak je reku da je njegova znamka zakon ostali so pa bolj tko!!!

Kaj je res?

Hvala za drugačna vprašanja!!!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jetman

    12

  • Tomozuki

    12

  • BoštjanG

    9

  • Gespann

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poskusil sem suzukija burg., pa atlantic, pa piaggio... Vsak je reku da je njegova znamka zakon ostali so pa bolj tko!!!

Kaj je res?

Hvala za drugačna vprašanja!!!

Če je lahko ena znamka zakon ostale pa za k***c potem nekako ne bi bilo možno probati treh skuterjev in vsak od teh je zakon, hkrati pa je zakon samo en. Torej je to tvoje vprašanje "kaj je res?" popolnoma nesmiselno. Ne, ni res. Vse te tri znamke so dobre. Izberi po okusu, kateri te najbolj pritegne. Dobra je tako aprilia kot piaggio ali suzuki... :)

Na čoperju še razumem da ko daš gas da poči iz auspuha na skuterju pa mi ni jasno kaj bi naj pokalo. Nima kaj pokat.

Link to post
Share on other sites

Noben scooter nima velke vzdržljivosti !!! (100,000km+)

Zakaj? --> Vario menjalnik, jermen, suha centrifugalna sklopka.

Kot mulc sem imel majhno Yamaho spy, tehnologija menjalnika zelo podobna tisti ki jo imajo večji maxi scooterji. S tem kavnim mlinčkom sem naredu 24000km, v cirka 3letih (za moped je to velik km).

No in kaj se je zgodilo pri cirka 20000km. Motor je čudno cuknil pri določeni hitrosti, ko si prišel čez to je blo ok.

In ko sem razdru zadevco sem opazu da ma variator greben narejen od jermena (menjal jermena na vsakih 6000km). Po tem se je vidlo kje je jermen najbolj pogosto potoval in tisti del se je močno obrabil, manjkalo je za cirka 3-4mm materiala. Zaradi tega ni bilo lepega prehoda.

Pač ta menjalnik ni narejen za hude razdalje ampak za par metrov po mestu pa mal na okol in to je to. Zraven morš pa še na jermena pazit da ti ga ne vtrga in ga menjat bolj pogosto kot kakšno ketno na motorju. Potem pa je tudi še sklopka, ki je centrifugalana in ni v nikakršnem olju, je pa zelo podvržena obrabi, bistveno bolj kot klasična sklopka v olju na motorju.

Scooter ni nikakor zamenjava resnega motorja.

Link to post
Share on other sites

Kdo ne pozna maxsija lahko samo ugiba o zdržlivosti in vožnji. Jaz pa sem že 16 let aktivni motorist in ko sem poskuso veliko različnih motorjev pa iz enega orgni maksija ne grem več, udobna vožnja,vetrna zaščita,nenaporne dolge ture kot za voznika in sopotnika,veliko odlagalnih mest,... to za umirjene motoriste veliko pomeni. Moreš pa seveda pazit kaj kupiš iz lastnih izkušenj vem da Suzuki in Aprilia (Piaggo) je zelo mala verjetnost da zataji ker poznam zgradbo teh motorjev in kvaliteto,seveda prvi pogoj od vzdržlivosti pa sta redni servisi(kvalitetni) in od odnosa samega šoferja do vozila. Moreš pa vedeti da vsi Jponci in tudi vsi Italjani niso najbolj uredo,če boš izbral izmet teh treh naštetih ti sigurno ne bo žal izogibaj pa se uvoženih motorjev iz tujine in tistih ki imajo pgosto nove lastnike. Veliko sreče! .) L.P.

Link to post
Share on other sites

Pri 250cc maxijih zdržijo jermeni vsaj 20.000km, verjetno celo 30.000km. Pri 500 je nekoliko manj, pri Burgmanu 650 pa se jermena sploh ne menjava. Cena menjave verige in jermena pa je približno enaka. Ne rabi NOBENEGA vzdrževanja (mazanja, čiščenja itd.). Pogonski sklop (jermen, sklopka itd) res ni faktor na podlagi katerega se boš odločal za skuter.

Ti se odloči kaj te pri skuterju zanima:

- dobra ciklistika, mirnost teka agregata, srednja veterna zasščita, srednji vulumen prtljažnega prostora,visoka cena > Yamaha T-Max 500

- optimalno potovalno udobje, ogromen prtljažnik, velika moč, slabša okretnost v mestu, visoka cena > Suzuki Burgman 650

- dobra ciklistika, srednji vulumen prtljažnika, nizka cena, sreednja vetrna zaščita, dobra okretnost > Aprilia Atlantic 500 Sprint

- odlična vetrna zaščita, velik prtljažnik, dobra okretnost, slabša ciklistika kot pri T-Max ali Sprint, nizka cena > Piaggio X9 500

Če imaš 8.000€ kupi T-Max, sicer poglej kjer boš kupil dobro ohranjenega X9 ali Aprilio. Če pa se ne voziš veliko po mestu, pride v obzir Burgman 650.

Potem pa imaš še par 400cc skuterjev (Yamaha Majesty, Burgman 400, Piaggio X8 400). Malce manjša moč, ampak ravno tako zanimivo.

Kymco ima solidno opremo in udobje, ZELOO nizko ceno novega, manj prožen agregat, dražje rezervne dele, hitro podrsa pri globokih nagibih v zavojih.

Mah, en kup pi*** je, na katere moraš gledati.

Link to post
Share on other sites

Uh, nekaj so 50ccm skuterji, nekaj pa od 125ccm naprej. Jermenice, jermeni in valjčki na prvih niso namenjeni daljšim potovanjem, čeprav tudi to zmorejo, ampak deli niso tako vzdržljivi kot pri enemu 250 ali 500 kubičnemu maksiju. Slednji so namenjeni predvsem za potovanja in lahko po več sto kilometrov brez prestanka tečejo primerljivo močnejšim motorjem. Sklopka res ne plava v olju, ampak ni razloga za njeno bistveno večjo obrabo. Deluje po vzoru bobnaste zavore, kar je nekoliko star sistem, vendar v tem primeru neizogiben. Najslabše je itak drsenje s sklopko, ampak tudi pri drugih prevoznih sredstvih to ni najboljše početje, saj prihaja do trenja in s tem do bistveno večje obrabe materiala, kot če pospešimo hitro in čeljusti momentalno zagrabijo skledico. Potem, ko je enkrat skledica objeta, lahko delaš kar želiš. Glede jermenic je pa druga pesem. To, kar se dogaja na 50ccm skuterjih je predvsem neravnovesje sil med fedrami sklopke, povratno vzmetjo in valjčki, saj skuter težje premaguje razliko med recimo 60 in 100 km/h (govorim za odprte oziroma navite verzije) in posledično porablja več moči. Zelo rado se to dogaja tistim, ki s skuterjem eksperimentirajo (drugi izpuh, valjčki, fedrce itd.) in ni več po tovarniških nastavitvah (in je izven servisnega intervala). Pri maksijih se (večinoma) ne pojavljajo luknje v pospeških, medtem ko je pri 50 oziroma 70ccm skuterjih to pogost pojav. Že sam agregat je drugače zasnovan, od krivulje moči, navora itd. Če na hitro povzamem od kje tiste raze v jermenicah. Jermenice 50ccm so švohnate in neprimerne za daljše vožnje ob nedinamični vožnji. Še posebno pa, če tiščiš gas do konca, valjčki spredaj pa ne morejo premagati obodne razlike na zadnji jermenici (oziroma ne morejo povratne vzmeti stisniti do konca - pomanjkanje moči), agregat je pa prešvoh. Jermen tako teče nekje po sredini, končna hitrost pa navadno pade. Takšno početje uniči jermenice in jih je potrebno zamenjati z novimi. Da bi se to komu zgodilo na maksiju, še nisem slišal, pa se ljudje dalj časa vozijo z enako hitrostjo po več 100 kilometrov. Razlog je v tem, da pri hitrosti 100km/h, 500ccm maksi ne porablja vse razpoložljive moči, ampak mogoče le 1/3, kar je pa premalo, da bi jermen zastružil v jermenice.

Link to post
Share on other sites

Tako prišel je čas ,ko sem se kaj hitro naveličal svojega typhoončka ,čeprav mi je zelo lepo služil in mi še vedno ,ampak v igri je maxi scooter. Zakaj maxi in ne kaj drugega? Zato ,kr veliko dam na udobje in ,ker sem zelo pogosto na morju sploh za vikende in se že vidim ob petkih na maxiscooterju in hop na morje :D

No danes sem šel gledat prvega maxi-ja ,torej suzuki burgman l.2001 ,cena 2000 eur. Motor lepo ohranjen in za 250 ccm zadovoljivo hiter pa še dva sva bla gor. Edino kar me malce moti je to ,da pri mojih 190 + cm pogrešam več prostora za noge.

No zdaj pa se obračam na vas. Glede na to ,da je teh maxi skuterjev kr nekaj me zanima kateri ima več prostora za noge ,tako da so lahko kolko tolko iztegnjene. Gledal sem malaguti madisona in se mi zdi po slikah sodeč bolj malo prostora. Cena pa naj ne bi presegala max. 2500 eur.

Pa še nekaj . Kako je z uvozom motorja iz IT.Je že kdo uvozil ? Sem malo gledal cene in so prav smešne. Suzukije dobiš že za 1300 in manj eur. Hvala LP

Link to post
Share on other sites

Jaz pa če bi bil s tabo bi ga kupil pri nas,oglej si use tisti ki ti pa najbol ustreza pa nabavi. V Italiji ga dobiš ceneje samo km so ??? kateri je pa uredo je pa tak dražji ko pri nas, posebno v Italiji je veliko motorjev brez uztreznih papirjev to pa zelo pazi pri nakupo da ne prideš v težave. Veliko sreče pri nakupo. L.P.

Link to post
Share on other sites

Vse je odvisno od načina vožnje. Če želiš športno vožnjo (kratka medosna razdalja) kupi Aprilia Leonardo 250, Benelli Velvet 250, Kymco B&W 250 (lahko ti mojega prodam :D ), Runner VXR 200 (čeprav je malo podhranjen) itd. Kolena pri teh niso problem, vsaj pri mojih 184cm ne, pa nimam kratkih nogic. Če želiš sofa roller poglej Madisona, Majestya, Atlantica, X-9, X-8, Burgmana, Phanteona, Forsighta, Joymaxa itd. Samo ime ti pove, da so to cestne križarke in udobje ne bo trpelo. Jetman je dokazal, da se X-9 pošteno pelje tudi po ovinkasti cesti. Če pa želiš nekaj v stilu skuterja, vendar s kolesi motocikla pa poglej tele: Scarabeo, People itd. Slednji so odlični za vožnjo po ovinkastih cestah, kakor tudi po mestu, vendar marsikomu ne odgovarja hibriden izgled.

Link to post
Share on other sites

Na zadnji MAkSi delavnici je možakar s Kymco Grand Dink 250, bil bil višje postave in je imel probleme pri osmici in kroženju okrog stožca v majhnem radiju. Problem je bil v tem, da se je ob močnih odklonih s krmilom (balanco) z ročkami zadeval v svoje noge in ni mogel do konca odloniti krmila.

Glede na tvojo telesno višino, ti ta skuter odsvetujem.

...Če pa želiš nekaj v stilu skuterja, vendar s kolesi motocikla pa poglej tele: Scarabeo, People itd. Slednji so odlični za vožnjo po ovinkastih cestah, kakor tudi po mestu, vendar marsikomu ne odgovarja hibriden izgled.

To so skuterji z najboljšo ciklistiko, super grejo čez ovinke, neravnine na cesti lepše pobirajo, vendar imajo slabšo vetrno zaščito in precej manj prostora pod sedežem. Tudi sedež ni ravno "fotelj" varianta, kot npr. pri X9 ali Burgmanu.

Nihče pa še ni omenil Gilere Nexus 500.

+ izgled

+ najboljša ciklistika

+ dobro leti

- bolj športno sedenje (drža bolj na prej na rokah, ni se možno nasloniti nazaj kot pri X9)

- enovaljni agregat z vibracijami (če ga seveda primerjamo z dvovaljnima T-Max 500 in Burgman 650)

- malo prostora pod sedežem (za eno integralno čelado, prostor je malo večji kot pri kakšnem 50cc skuterju)

- višja poraba goriva kot pri Atlanticu ali X9 z istim agregatom

Edited by jetman
Link to post
Share on other sites

sam sem ponosni lastnik scarabeota. sej, ti skuterji so fajn reč, nasledni dvokolesnik bo sigurno tudi skuter. Moti me pa naslednje:

glas kukr da se peljem na kosilnici,

fedri se mi zdijo ena velika žalost. ma so vsi skuterji tako trdi?

mogoče me občutek glede fedrov vara zaradi "dvolastništva" (hardenduro + maxi)

kaj je s temi fedri?

Link to post
Share on other sites

Vsi maksiji imajo precej kratke hode vzmeti, zato je vzmetenje bolj trdo. Tudi manjši premer koles ne prispeva k učinkovitejšemu pobiranju neravnin.

Je pa zanimivo, da nisi edini, ki se je pritožil nad scarabejevim trdim vzmetenjem, čeprav ima večji premer koles. To se slišal za novi model (od 2006 naprej).

Edited by jetman
Link to post
Share on other sites

Nihče pa še ni omenil Gilere Nexus 500.

+ izgled

+ najboljša ciklistika

+ dobro leti

- bolj športno sedenje (drža bolj na prej na rokah, ni se možno nasloniti nazaj kot pri X9)

- enovaljni agregat z vibracijami (če ga seveda primerjamo z dvovaljnima T-Max 500 in Burgman 650)

- malo prostora pod sedežem (za eno integralno čelado, prostor je malo večji kot pri kakšnem 50cc skuterju)

- višja poraba goriva kot pri Atlanticu ali X9 z istim agregatom

Sem pogledal Gilero ,sam cena je meni malce previsoka ,iščem nekje do 2500 max- raje manj . LP

Link to post
Share on other sites

Živjo!

Zanima me Suzuki Burgman An 650 ABS.

Izkušnje?

Mnenja?

Kako je s temi pogonskimi jermeni?

Kako s pnevmatikami? So drage? Kolk jih radira?

Hvala in lp

post-5941-1177594815_thumb.jpg

Edited by Miki Mauss
Link to post
Share on other sites

Pri Burgerju 650, kot mu ljubkovalno rečejo angleško govoreči, jermena ni potrebno menjavati. Naj bi trajal celotno življenjsko dobo agregata.

Za ostalo pa ne vem.

Poglej na tale forum, www.burgmanusa.com, kjer boš našel VSE informacije za omenjeno beštjo.

Link to post
Share on other sites

Kaj, a poznaš koga, ki bi ga rad spi*** :krneki:

Tomozuki bo verjetno toplo priporočil, da se tega skuterja ogneš v široookem krogu :grim

Kot hudič žegnagne vode! Že nick priporočevalca mi ni všeč :D No, če ti Jetman ponuja svojega, ti bom pa še jaz svojega B&W-ja :D Ne prodajam ga zato, ker bi bil jajca, ampak, ker bi rad kupil motorrrrrrrrr ;)

Link to post
Share on other sites

Kot hudič žegnagne vode! Že nick priporočevalca mi ni všeč :D No, če ti Jetman ponuja svojega, ti bom pa še jaz svojega B&W-ja :D Ne prodajam ga zato, ker bi bil jajca, ampak, ker bi rad kupil motorrrrrrrrr ;)

ajde da vidim pol kaksne so slabosti runnerja 180 :D

jaz ga mam predvsem zato, ker je na zunaj isti kot runner 50 in ga mam lepo na 50cc reg z rumeno tablico (ni izpita za A, jebiga). in verjetno je to nekje edina dokaj prikrita sansa kako imet pod nogami malo vec konjev, brez da bi sou v ekstremne predelave 50cc :P

Link to post
Share on other sites

ajde da vidim pol kaksne so slabosti runnerja 180 :D

jaz ga mam predvsem zato, ker je na zunaj isti kot runner 50 in ga mam lepo na 50cc reg z rumeno tablico (ni izpita za A, jebiga). in verjetno je to nekje edina dokaj prikrita sansa kako imet pod nogami malo vec konjev, brez da bi sou v ekstremne predelave 50cc :P

Povedal ti bom iz svojih izkušenj. Skuter sem imel in sta mi ga že prvi dan nakupa vkradla en prepečenec (kakršnih je na takšnih skuterjih malo morje) in en peroksidiranec iz Novih Jarš. Odpeljati se ga da v roku 1 min, kar je njegova skoraj edina slabost, vendar dovolj prepričjiva, da nikomur (razen, če je član kake tople), ne svetujem nakupa tega motorja. Pač ne želim, da bi doživel to, kar sem jaz takrat (sem bil še nekaj dni v šoku, ker je po hitrem postopku zginilo mojih težko prisluženih in še nekaj sposojenih 360.000sit). Skuter ni slab, čeprav za moj okus porabi preveč. Jaz ga nisem imel namenov prepisovat v razne 50ccm verzije, ker se vozim tudi po tujini in mi bi bile sitnosti s policaji zadnje, kar bi si želel. Pa tudi pri nas so postali pozorni na te Runnerje (predvsem leteči, ki imajo nekaj pojma o dvokolesnikih), potem so spet dodatne težave, če priletiš v radar (ker bi po prometni moral idi 45km/h), težave s tehničnim itd. To je zgolj moje mnenje, zato raje spoštujem predpise in so mi sitnosti prihranjene. Sem imel dovolj strahov, ko sem se vozil s 70ccm Aeroxom in samo upal, da me kje ne zmerijo.

Sedaj imam Kymco Bet & Wina 250ccm in je v vseh pogledih boljši od Runnerja. Je 4 takten (nobenega olja več), ne porabi veliko, je majhen in okreten, ovinki so mu pisani na kožo (ups, gume), končna hitrost je enaka FXR 180, pospešek pa je za sekundo slabši. Ampak z večjo ceno pač pride več kvalitet (tudi novitet), kar pa je potrebno (ali pač tudi ne) vzeti v zakup.

Mi je pa tudi Kymca v Ljubljani neprijetno pustit kje (kljub vsej zaščiti), ker se ljudje poleg limajo kot muhe na drek.

Se pa strinjam glede teh predelav 50ccm skuterjev

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!