motorist1 Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 Evo sklopka zrihtana, sam preveč je bla zajla zategnena, v tem je bla fora. Hvala vseeno za pomoeč.
ironbeeper Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 V čem je fora teh oktanov? Ker odkar sem na petrolu začel tankat 100 oktanski bencin mi neke čudne zvoke spušča iz avspuha..... ....verjetno bo prej kaj druga kot do, pa vendar....Ve kdo? več oktanov je, bolj je bencin vžigljiv (eksploziven)
pevecm Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 V čem je fora teh oktanov? Ker odkar sem na petrolu začel tankat 100 oktanski bencin mi neke čudne zvoke spušča iz avspuha..... ....verjetno bo prej kaj druga kot do, pa vendar....Ve kdo? Fora je samo u tem da kao boljše izgoreva, posledično je to bolje za mašino. Motor ti pa zato ne bo nič bolj letel. Uglavnem tud če boš 95 tankov nimaš kej zajebat.
pevecm Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 (popravljeno) Kje kaj kupujete gume ter katere vozite na svojih 125kah? Rabil bi 160/60/17 in spredaj 120/70/17, koliko se da dobiti kaj ceno za ta komplet? Jaz ti predlagam da najprej povprašaš pri Širniku. Sam in tudi veliko drugih ljudi imamo dobre izkušnje z njim, pa še ponavadi se da dobiti gume za solidno ceno. http://www.sirnik.net/ Sam furam na motorju Continental Conti SportAttack. Za moj motor je to malo preveč SS guma (dimenzije 110 spredaj in 150 zadaj). Za mojo dimenzijo je bore malo izbire gum. Za dimenzije 120 in 160 boš imel pa že kar solidno izbiro gum. Popravljeno Junij 13, 2011. Popravil pevecm GP ditech in ironbeeper 1 1
k0ci Objavljeno Junij 13, 2011 Opozori Objavljeno Junij 13, 2011 več oktanov je, bolj je bencin vžigljiv (eksploziven) narobe...bolj je odporen na samovžig, kar pomeni da ga je mogoče bolj kontrolirano vžgati, se samovžge pri višjem tlaku, zato ga morajo tankati lastniki predelanih motorjev, z višjo kompresijo, pri serijskih nima veze kerega tankamo, samo da je minimum 95okt. če je manj okt obstaja možnost samovžiga bencina zaradi visokega tlaka ko bat potuje navzgor, in če se mešanica vžge preden je bat na GMT, vemo kaj se zgodi
mitofreak Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 ce bos tankou 95, ti bo bolj pokal iz auspuha hahah ok pr 2T ce...si pa vela zapomnt
kewo Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 Kje kaj kupujete gume ter katere vozite na svojih 125kah? Rabil bi 160/60/17 in spredaj 120/70/17, koliko se da dobiti kaj ceno za ta komplet? Cene so od 160-240eur. Zdej odvisno kolk špotne rabiš, ene najbolših teh dimenzij so Dunlop Sportsmart, če niso še celo predobre za 125ccm. .) GP ditech 1
GP ditech Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 kewo in pevecm hvala za odgovore. Sam se nagibam h qualifier 1 ali 2 odvisno kaj bi dobil, oziroma ima še kdo kakšen predlog
Aless Objavljeno Junij 14, 2011 Opozori Objavljeno Junij 14, 2011 za 125ko maš pomojem dost roadsmart...ne bo se ti prehitro rabla, pa še za to moč je dovolj oprijema...jo ma ata na fazerju 600, pa brez problema drži mojo vožnjo... ker qualifier je kr star model gume že
kewo Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 za 125ko maš pomojem dost roadsmart...ne bo se ti prehitro rabla, pa še za to moč je dovolj oprijema...jo ma ata na fazerju 600, pa brez problema drži mojo vožnjo... ker qualifier je kr star model gume že Čist isto se mu bo nucala kakor qualifier, ker je motor lahek in ima malo konjev. Bolš izbira je sigurn qualifier, sprednjo dej Qualifier2, zadnjo pa Qualifier 1, bo pomoje kr super kombinacija .)
GP ditech Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 (popravljeno) Hvala za odgovore. Verjetno bom res kaj takega kupil, kako je kaj s segrevanjem teh gum glede na to da bo mogoče skupna teža okoli 190kg? Popravljeno Junij 15, 2011. Popravil GP ditech
budacki Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Hvala za odgovore. Verjetno bom res kaj takega kupil, kako je kaj s segrevanjem teh gum glede na to da bo mogoče skupna teža okoli 190kg? Segrevanjem ali pregrevanjem? Segrevajo se športne bolj počasi ( Qualifier ) in za boljši oprijem je optimalna višja temperatura, pri Roadsmart boš že pri nižji temperaturi imel dober oprijem. ( to je tako...osnovno povedano, da bolj ne more bit ) Za pregrevanje pa nimaš kaj skrbet, vsaj ne na cesti. Kaj pa je to? Če ma Bandit od fotra čez 200kil že sam ( pa iste dimenzije gum in lih ma gor Qualifier, tak da ni panike! ) nxyz 1
GP ditech Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Segrevanje sem mislil, sklepam da težja je skupna teža hitreje se gume segrejejo na delovno temperaturo. In če je skupna teža samo 190kg potem se segrejejo počasneje? Tako na oko koliko hitro se segrejejo gume ob takih temperaturah kot so bile danes. Čisto na oko ker vem da se ne da to določiti kar tako, ker je odvisno od veliko stvari.
logarr Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Jao pa kaj mutiš no.... peleš se par kilometrov, pošlataš gumo, pa boš za skos vedu kdaj je ogreta. če gre pa za 125ko pa sploh nima veze, sam ne ga nažgat v taprvi 90 stopinjski ovink, drugač pa ko bo motor ogret, bojo tut gume če ne boš lih stal na semaforju.
666 Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Segrevanje sem mislil, sklepam da težja je skupna teža hitreje se gume segrejejo na delovno temperaturo. In če je skupna teža samo 190kg potem se segrejejo počasneje? Tako na oko koliko hitro se segrejejo gume ob takih temperaturah kot so bile danes. Čisto na oko ker vem da se ne da to določiti kar tako, ker je odvisno od veliko stvari. meni enih 5 ovinkov gume ven nosi pol se pa segrejejo mam pa qualifier 1 GP ditech 1
budacki Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 Segrevanje sem mislil, sklepam da težja je skupna teža hitreje se gume segrejejo na delovno temperaturo. In če je skupna teža samo 190kg potem se segrejejo počasneje? Tako na oko koliko hitro se segrejejo gume ob takih temperaturah kot so bile danes. Čisto na oko ker vem da se ne da to določiti kar tako, ker je odvisno od veliko stvari. Kšne 2 kilometre bolj u izi, potem pa počas stopnjevat. Pa največ se segrevajo pri naglemu spelevanju in bremzanju ( pa tut najbolj obralajo ). Pa upam, da se zavedaš, da se guma, ki ogreta na "delovno" temperaturo manj obrablja kot guma, ki je hladna V take malenkosti si se zapičil madona ^^ GP ditech in nxyz 1 1
mitofreak Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 hehe dobr ste zamenjal debate. mi smo se kregal al je hitrejsi Mito al RSka haha nc ne brini... ko bos prisu do prvih fletnih ovinkov bo guma ze ogreta
GoUpC Objavljeno Junij 17, 2011 Opozori Objavljeno Junij 17, 2011 hehe dobr ste zamenjal debate. mi smo se kregal al je hitrejsi Mito al RSka haha nc ne brini... ko bos prisu do prvih fletnih ovinkov bo guma ze ogreta To so bli še dobri stari cajti ja dons je pa več al mn debata o radarjih pa odvzemih izpita
macak333 Objavljeno Junij 20, 2011 Opozori Objavljeno Junij 20, 2011 Da vidim juti junake: Kočevje-Dvor :notworthy:.
Gizmo_ Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 Segrevanjem ali pregrevanjem? Segrevajo se športne bolj počasi ( Qualifier ) in za boljši oprijem je optimalna višja temperatura, pri Roadsmart boš že pri nižji temperaturi imel dober oprijem. ( to je tako...osnovno povedano, da bolj ne more bit ) Za pregrevanje pa nimaš kaj skrbet, vsaj ne na cesti. Kaj pa je to? Če ma Bandit od fotra čez 200kil že sam ( pa iste dimenzije gum in lih ma gor Qualifier, tak da ni panike! ) hitreje
kewo Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 hitreje Ne bo držal, bolj je guma športna, počasneje se segreje. Za primer vzemi, da bi po cesti fural z Dunlop GP-RACER ali pa Dunlop GP. .)
Gizmo_ Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 (popravljeno) Ne bo držal, bolj je guma športna, počasneje se segreje. Za primer vzemi, da bi po cesti fural z Dunlop GP-RACER ali pa Dunlop GP. .) Mešaš segmente. Poglej cestne gume. Če vzameš Dunlopko Q2 recimo je že na otip guma mnogo trša od D211 Gp Racer. Se strinjaš? Torej mehkejša guma ima večji koeficient trenja s podlago. Večja sila, ki deluje na gume ... -> hitreje se segrejejo. Podobno kot če bi imel bolj grobo podlago. Zato tudi hitreje grejo. Imajo pa optimalne temperature delovanje precej višje, to je res. Če gledaš pa dirkalne gume so pa trše zaradi tega, ker morajo zdržati precej večje napore kot cestne gume, seveda pri višjih temperaturah, zato jih tudi predgrejejo + seveda za to da ima guma manj ciklov segrevanje/ohlajanje samo to je pa že druga zgodba:P Popravljeno Junij 21, 2011. Popravil Gizmo_
macak333 Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 Sej da filozofirate al pa kej. Uporabnik Gizmo_, ne razumem kaj si mislil s svojim postom, samo jaz nikjer ne vidim odgovora zakaj bi se športna guma hitreje segrela. Drgač če teb rata une slick gume, al kakše so že, zagret na cesti, ja pol pa kapo dol .
Gizmo_ Objavljeno Junij 21, 2011 Opozori Objavljeno Junij 21, 2011 Sej da filozofirate al pa kej. Uporabnik Gizmo_, ne razumem kaj si mislil s svojim postom, samo jaz nikjer ne vidim odgovora zakaj bi se športna guma hitreje segrela. Drgač če teb rata une slick gume, al kakše so že, zagret na cesti, ja pol pa kapo dol . Torej mehkejša guma ima večji koeficient trenja s podlago. Večja sila, ki deluje na gume ... -> hitreje se segrejejo. Podobno kot če bi imel bolj grobo podlago. Bolj bi poslušal Peternelja, kaj pametnega nauči
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se