Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Tetsuya

Priporočene objave

Evo sklopka zrihtana, sam preveč je bla zajla zategnena, v tem je bla fora. Hvala vseeno za pomoeč. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je fora teh oktanov? Ker odkar sem na petrolu začel tankat 100 oktanski bencin mi neke čudne zvoke spušča iz avspuha.....

....verjetno bo prej kaj druga kot do, pa vendar....Ve kdo? rolleyes.gif

več oktanov je, bolj je bencin vžigljiv (eksploziven)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je fora teh oktanov? Ker odkar sem na petrolu začel tankat 100 oktanski bencin mi neke čudne zvoke spušča iz avspuha.....

....verjetno bo prej kaj druga kot do, pa vendar....Ve kdo? rolleyes.gif

Fora je samo u tem da kao boljše izgoreva, posledično je to bolje za mašino. Motor ti pa zato ne bo nič bolj letel. Uglavnem tud če boš 95 tankov nimaš kej zajebat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje kaj kupujete gume ter katere vozite na svojih 125kah?

Rabil bi 160/60/17 in spredaj 120/70/17, koliko se da dobiti kaj ceno za ta komplet?

Jaz ti predlagam da najprej povprašaš pri Širniku. Sam in tudi veliko drugih ljudi imamo dobre izkušnje z njim, pa še ponavadi se da dobiti gume za solidno ceno. http://www.sirnik.net/

Sam furam na motorju Continental Conti SportAttack. Za moj motor je to malo preveč SS guma (dimenzije 110 spredaj in 150 zadaj). Za mojo dimenzijo je bore malo izbire gum. Za dimenzije 120 in 160 boš imel pa že kar solidno izbiro gum.

Popravljeno . Popravil pevecm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

več oktanov je, bolj je bencin vžigljiv (eksploziven)

narobe...bolj je odporen na samovžig, kar pomeni da ga je mogoče bolj kontrolirano vžgati, se samovžge pri višjem tlaku, zato ga morajo tankati lastniki predelanih motorjev, z višjo kompresijo, pri serijskih nima veze kerega tankamo, samo da je minimum 95okt. če je manj okt obstaja možnost samovžiga bencina zaradi visokega tlaka ko bat potuje navzgor, in če se mešanica vžge preden je bat na GMT, vemo kaj se zgodi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje kaj kupujete gume ter katere vozite na svojih 125kah?

Rabil bi 160/60/17 in spredaj 120/70/17, koliko se da dobiti kaj ceno za ta komplet?

Cene so od 160-240eur. Zdej odvisno kolk špotne rabiš, ene najbolših teh dimenzij so Dunlop Sportsmart, če niso še celo predobre za 125ccm. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kewo in pevecm hvala za odgovore. Sam se nagibam h qualifier 1 ali 2 odvisno kaj bi dobil, oziroma ima še kdo kakšen predlog

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 125ko maš pomojem dost roadsmart...ne bo se ti prehitro rabla, pa še za to moč je dovolj oprijema...jo ma ata na fazerju 600, pa brez problema drži mojo vožnjo...

ker qualifier je kr star model gume že

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za 125ko maš pomojem dost roadsmart...ne bo se ti prehitro rabla, pa še za to moč je dovolj oprijema...jo ma ata na fazerju 600, pa brez problema drži mojo vožnjo...

ker qualifier je kr star model gume že

Čist isto se mu bo nucala kakor qualifier, ker je motor lahek in ima malo konjev. Bolš izbira je sigurn qualifier, sprednjo dej Qualifier2, zadnjo pa Qualifier 1, bo pomoje kr super kombinacija .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Verjetno bom res kaj takega kupil, kako je kaj s segrevanjem teh gum glede na to da bo mogoče skupna teža okoli 190kg?

Popravljeno . Popravil GP ditech
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Verjetno bom res kaj takega kupil, kako je kaj s segrevanjem teh gum glede na to da bo mogoče skupna teža okoli 190kg?

Segrevanjem ali pregrevanjem? Segrevajo se športne bolj počasi ( Qualifier ) in za boljši oprijem je optimalna višja temperatura, pri Roadsmart boš že pri nižji temperaturi imel dober oprijem. ( to je tako...osnovno povedano, da bolj ne more bit )

Za pregrevanje pa nimaš kaj skrbet, vsaj ne na cesti. :)

Kaj pa je to? Če ma Bandit od fotra čez 200kil že sam :D ( pa iste dimenzije gum in lih ma gor Qualifier, tak da ni panike! ) :boobies:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Segrevanje sem mislil, sklepam da težja je skupna teža hitreje se gume segrejejo na delovno temperaturo. In če je skupna teža samo 190kg potem se segrejejo počasneje?

Tako na oko koliko hitro se segrejejo gume ob takih temperaturah kot so bile danes. Čisto na oko ker vem da se ne da to določiti kar tako, ker je odvisno od veliko stvari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao pa kaj mutiš no.... peleš se par kilometrov, pošlataš gumo, pa boš za skos vedu kdaj je ogreta. če gre pa za 125ko pa sploh nima veze, sam ne ga nažgat v taprvi 90 stopinjski ovink, drugač pa ko bo motor ogret, bojo tut gume če ne boš lih stal na semaforju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Segrevanje sem mislil, sklepam da težja je skupna teža hitreje se gume segrejejo na delovno temperaturo. In če je skupna teža samo 190kg potem se segrejejo počasneje?

Tako na oko koliko hitro se segrejejo gume ob takih temperaturah kot so bile danes. Čisto na oko ker vem da se ne da to določiti kar tako, ker je odvisno od veliko stvari.

meni enih 5 ovinkov gume ven nosi pol se pa segrejejo :) mam pa qualifier 1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Segrevanje sem mislil, sklepam da težja je skupna teža hitreje se gume segrejejo na delovno temperaturo. In če je skupna teža samo 190kg potem se segrejejo počasneje?

Tako na oko koliko hitro se segrejejo gume ob takih temperaturah kot so bile danes. Čisto na oko ker vem da se ne da to določiti kar tako, ker je odvisno od veliko stvari.

Kšne 2 kilometre bolj u izi, potem pa počas stopnjevat. Pa največ se segrevajo pri naglemu spelevanju in bremzanju ( pa tut najbolj obralajo ).

Pa upam, da se zavedaš, da se guma, ki ogreta na "delovno" temperaturo manj obrablja kot guma, ki je hladna :)

V take malenkosti si se zapičil madona ^^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe dobr ste zamenjal debate. mi smo se kregal al je hitrejsi Mito al RSka haha :D

nc ne brini... ko bos prisu do prvih fletnih ovinkov bo guma ze ogreta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe dobr ste zamenjal debate. mi smo se kregal al je hitrejsi Mito al RSka haha :D

nc ne brini... ko bos prisu do prvih fletnih ovinkov bo guma ze ogreta

To so bli še dobri stari cajti ja biggrin.giftongue.gifdons je pa več al mn debata o radarjih pa odvzemih izpita biggrin.gifboobies.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Segrevanjem ali pregrevanjem? Segrevajo se športne bolj počasi ( Qualifier ) in za boljši oprijem je optimalna višja temperatura, pri Roadsmart boš že pri nižji temperaturi imel dober oprijem. ( to je tako...osnovno povedano, da bolj ne more bit )

Za pregrevanje pa nimaš kaj skrbet, vsaj ne na cesti. :)

Kaj pa je to? Če ma Bandit od fotra čez 200kil že sam :D ( pa iste dimenzije gum in lih ma gor Qualifier, tak da ni panike! ) :boobies:

hitreje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hitreje

Ne bo držal, bolj je guma športna, počasneje se segreje.

Za primer vzemi, da bi po cesti fural z Dunlop GP-RACER ali pa Dunlop GP. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo držal, bolj je guma športna, počasneje se segreje.

Za primer vzemi, da bi po cesti fural z Dunlop GP-RACER ali pa Dunlop GP. .)

Mešaš segmente. Poglej cestne gume. Če vzameš Dunlopko Q2 recimo je že na otip guma mnogo trša od D211 Gp Racer. Se strinjaš? Torej mehkejša guma ima večji koeficient trenja s podlago. Večja sila, ki deluje na gume ... -> hitreje se segrejejo. Podobno kot če bi imel bolj grobo podlago. Zato tudi hitreje grejo. Imajo pa optimalne temperature delovanje precej višje, to je res. Če gledaš pa dirkalne gume so pa trše zaradi tega, ker morajo zdržati precej večje napore kot cestne gume, seveda pri višjih temperaturah, zato jih tudi predgrejejo + seveda za to da ima guma manj ciklov segrevanje/ohlajanje samo to je pa že druga zgodba:P

Popravljeno . Popravil Gizmo_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej da filozofirate al pa kej.

Uporabnik Gizmo_, ne razumem kaj si mislil s svojim postom, samo jaz nikjer ne vidim odgovora zakaj bi se športna guma hitreje segrela. Drgač če teb rata une slick gume, al kakše so že, zagret na cesti, ja pol pa kapo dol :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej da filozofirate al pa kej.

Uporabnik Gizmo_, ne razumem kaj si mislil s svojim postom, samo jaz nikjer ne vidim odgovora zakaj bi se športna guma hitreje segrela. Drgač če teb rata une slick gume, al kakše so že, zagret na cesti, ja pol pa kapo dol :D.

Torej mehkejša guma ima večji koeficient trenja s podlago. Večja sila, ki deluje na gume ... -> hitreje se segrejejo. Podobno kot če bi imel bolj grobo podlago. Bolj bi poslušal Peternelja, kaj pametnega nauči :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!